Thanx!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Bhuddy het volgende:
Misslady, je kan het heel makkelijk zelf checken welke data nog vrij zijn! Gewoon even je BSN invoeren en je geboortedatum, een plaats kiezen waar je af wilt leggen en daarna kan je de data zien. Hoef je nog niks te betalen, pas als je daadwerkelijk wil reserveren
quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:05 schreef appelsjap het volgende:
pfff, vandaag blaastest gehad terwijl ik mijn rijbewijs (nog) niet heb. Ik schrok me rot, gelukkig is er niet naar rijbewijs gevraagd. Maandag heb ik mijn rijbewijs pas.
hahaha sorry maar ik had het heel erg grappig gevonden als je nu gepakt was...quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:05 schreef appelsjap het volgende:
pfff, vandaag blaastest gehad terwijl ik mijn rijbewijs (nog) niet heb. Ik schrok me rot, gelukkig is er niet naar rijbewijs gevraagd. Maandag heb ik mijn rijbewijs pas.
Ja omdat hij niet een overtreding (buiten het rijden zonder rijbewijs)was krijgt hij inderdaad alleen een boete(wel een hele dikke) maar had hij toevallig wel gedronken of zelfs maar een kapot achterlicht dan ben je de pineut hoor. Neef van me heeft ooit ook eens zoiets geflikt maar reed toen ruim 20 km te hard. Aan de kant gezet, belachelijk hoge boete (volgens mij in de 400 euro!!) en half jaar rijontzegging. Ja en dan baal je ff dat je niet nog die paar daagjes hebt gewacht he.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:20 schreef Bhuddy het volgende:
Ach hij zat iig blijkbaar niet dronken achter 't stuurEn als appelsjap gepakt werd omdat 'ie geen rijbewijs bij zich had, had hij daar hooguit een boete voor kunnen krijgen. Hij heeft 'em immers al aangevraagd (toch?) en staat dan ook als rijbevoegd geregistreerd. Geen zorgen
Oke dat zou goed kunnen. Ja mijn neef heeft toen ook nog een boete van 20km te hard gekregen+ 50 euro+ 190 euro(was volgens mij toen nog meer) en die rijontzegging was omdat hij terwijl hij zonder rijbewijs reed ook nog een 20 km dus te hard reed, dan ben je in hun ogen dus ook meteen een gevaar op de weg... Maar voor dat geld kun je beter 30 euro meer neerleggen voor een spoedje dan dat je evt gepakt word en dat kapitaal kwijt bent, heel verstandig Bhuddyquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:32 schreef Bhuddy het volgende:
Volgens dit hier zou de boete 50 euro zijn voor het niet kunnen tonen. Rijden zonder rijbewijs (slechts) 190 euro..
Tuurlijk heb ik daar rekening meegehouden, en dan ging ik van het ergste uit, aangezien ik nog een AM rijbewijs heb en dat kan de politie in het systeem zien, de nieuwe nog niet. Pas als ik mijn oude inlever ziet de politie dat ik een nieuwe categorie erbij heb. Verder was het gewoon zuur geweest na een jaar lang zonder rijbewijs rijden gepakt te worden, en dan 230 euro boete (= rijden zonder rijbewijs)quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:30 schreef Bhuddy het volgende:
Mja tuurlijkHoop dat appelsjap daar dan wel rekening mee houdt tijdens de rijden-zonder-rijbewijs-te-hebben-ontvangen-periode
Voor mij een reden om met spoed aan te vragen trouwens.
Voor trams is het heel simpel, ze hebben altijd voorrang tenzij doormiddel van borden of tekens op de weg anders aangegeven. Dus rijd een auto op een voorrangsweg en komt er een tram van bv links dan mag de auto eerst. Rijd de auto op een gelijkwaardig kruispunt en een tram komt van links of van rechts of slaat af, of wat dan ook, dan heeft de tram altijd voorrang.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Dinsdag ochtend theorie examen
Enige waar ik nog wel eens problemen mee heb zijn vragen over trams en over lengte van voertuigen+lading etc.
Aaaah okequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef larry91 het volgende:
[..]
Voor trams is het heel simpel, ze hebben altijd voorrang tenzij doormiddel van borden of tekens op de weg anders aangegeven. Dus rijd een auto op een voorrangsweg en komt er een tram van bv links dan mag de auto eerst. Rijd de auto op een gelijkwaardig kruispunt en een tram komt van links of van rechts of slaat af, of wat dan ook, dan heeft de tram altijd voorrang.
Kan me wel iets herinneren dat trams voor hebben op gelijkwaardige kruispunten. Ook al komen ze van links.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef TwyLight het volgende:
Nee toch? een tram moet toch hetzelfde behandeld worden als een auto? geen speciale regels voor trams dacht ik...
O jaa en vergeet niet dat voetgangers die bij een zebrapad staan ook voorrang moeten krijgen van een tram, heel vaak zit in een theorieexamen zo een situatie. Dan moet de tram de voetganger voor laten gaan.quote:
Je gelooft het of je gelooft het niet, maar er kruisde mij er eentje deze week.(4 jeeps/vrachtwagens) Ben maar stil gaan staan net als de auto voor me, maar had eigenlijk geen idee hoe het nu precies zatquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
toch moet je al die regels wel weten
Net als dat je die vlaggen en regels bij een militaire colonne moet weten.. maarja hoe vaak komt dat tegenwoordig nog voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |