Ehh jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Maar je kijkt serieus complete rijlessen van anderen op youtube?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hoe kan je alleen sturen?Instructeur heeft toch geen gaspedaal.
en tvp
Wat is nu weer een gevaarlijke wending?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef GuitarJJ het volgende:
want je mag alleen een lichtsignaal geven als je in een gevaarlijke wending komt.
Een slechte verwoording. Om maar even een officieel documentje te quoten:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Wat is nu weer een gevaarlijke wending?
Lijkt me duidelijk. Dus eigenlijk mag het niet, maar het is wel algemeen geaccepteerd (en 'duidelijk'). Veel meer mogelijkheden heb je immers niet om te communiceren. Hoewel die bus eigenlijk natuurlijk vanzelfsprekend voorrang heeft als 'ie wegrijdt.quote:Bestuurders mogen slechts geluidssignalen en knippersignalen geven ter afwending van dreigend gevaar.
Lichtsignaal lijkt me nogal open voor interpretatie, nogal een dubieuze vraag inderdaad. Is zeker niet versie 9.0? Heb zelf ook de CD van Veka Best gebruikt, maar kan me die vraag niet herinneren. Sowieso eigenlijk alleen een stel ontzettende obvious vragen (die kwamen ook wel weer terug op het examen) maar geen dubbelzinnige.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik was net een theorietest aan het maken via die (gedownloade) CD-Rom, krijg ik deze vraag
Volgensmij heb ik de 2008 versiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef Thralas het volgende:
[..]
Een slechte verwoording. Om maar even een officieel documentje te quoten:
[..]
Lijkt me duidelijk. Dus eigenlijk mag het niet, maar het is wel algemeen geaccepteerd (en 'duidelijk'). Veel meer mogelijkheden heb je immers niet om te communiceren. Hoewel die bus eigenlijk natuurlijk vanzelfsprekend voorrang heeft als 'ie wegrijdt.
[..]
Lichtsignaal lijkt me nogal open voor interpretatie, nogal een dubieuze vraag inderdaad. Is zeker niet versie 9.0? Heb zelf ook de CD van Veka Best gebruikt, maar kan me die vraag niet herinneren. Sowieso eigenlijk alleen een stel ontzettende obvious vragen (die kwamen ook wel weer terug op het examen) maar geen dubbelzinnige.
ik zit het zelfde.. ook van 9-10uur les..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:38 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb zometeen om 09:00 rijlesmoet nog slapen
![]()
Nee ik had een basispakket gekocht in 1e instantie voor geloof 1000 euro. Daar heb je geloof ik 12 lessen mee. Daar redde ik het net niet mee, dus iets van 5 lessen bijgekocht en TTT was 300 euro ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:54 schreef Thralas het volgende:
Je verhaal klopt niet helemaal
17x35 = 595, dan heb je 905 euro betaald voor je examen/TTT?
Bij het basispakket zitten 12 lessen, 1 praktijkexamen en nog theorie. Het valt allemaal echt reuze mee hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Bhuddy het volgende:
12 lessen voor duizend euro (bijna 100 euro per les?!)?! Zelfs al zou dat inclusief examen zijn (à 200 euro) zou het nog bijna 80 euro per les zijn, absurd!
1000 euroquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Bij het basispakket zitten 12 lessen, 1 praktijkexamen en nog theorie. Het valt allemaal echt reuze mee hoor
ik ook, stukje gereden van de route van TTT alleen (jammer genoeg) geen snelweg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef TwyLight het volgende:
lezioni di azionamento gehad vandaagging wel goed
Ben in ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Knuks het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat reserveren? (vooral nu met de kerst en shit in aatocht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |