toch in de GCquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, deel 73
Wat voor vrijwilligerswerk doe je danquote:
Doeiquote:
Ik doe ;t niet, ik zou ;t wel willen doen opzich.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk doe je dan
wat dan bijvoorbeeld, de billetjes van ouderen verschonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe ;t niet, ik zou ;t wel willen doen opzich.
Ik zie er het nut niet van in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe ;t niet, ik zou ;t wel willen doen opzich.
Als jij later oud bent dan word je verzorgdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in.
Ja door mensen die er voor betaald krijgen om dat werk te doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jij later oud bent dan word je verzorgd
niet allemaal, je krijgt ook kutkoters op bezoek die dat vrijwillig doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja door mensen die er voor betaald krijgen om dat werk te doen
Nee, in een poppodium bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat dan bijvoorbeeld, de billetjes van ouderen verschonen
Ik dacht het nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet allemaal, je krijgt ook kutkoters op bezoek die dat vrijwillig doen
Om zo dicht bij de bandjes te komen zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, in een poppodium bijvoorbeeld.
okquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, in een poppodium bijvoorbeeld.
Jij hebt liever dat er alleen maar betaald werk is, zodat er instanties zijn die of (meer) geld moeten gaan vragen, of ermee op moeten houden? Bij een asiel bijvoorbeeld kan het er dan net zo goed mee ophouden, wat zal jij vrolijk worden van al die zwerfdieren, dieren die vastgebonden zijn omdat hun baasjes ze niet meer willen, of dat ze gewoon vermoord worden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in.
Gratis concertenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om zo dicht bij de bandjes te komen zeker![]()
hij heeft liever dat er allemaal dieren in zijn keuken komenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat er alleen maar betaald werk is, zodat er instanties zijn die of (meer) geld moeten gaan vragen, of ermee op moeten houden? Bij een asiel bijvoorbeeld kan het er dan net zo goed mee ophouden, wat zal jij vrolijk worden van al die zwerfdieren, dieren die vastgebonden zijn omdat hun baasjes ze niet meer willen, of dat ze gewoon vermoord worden?
Way to go.
Vers vleesch.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij heeft liever dat er allemaal dieren in zijn keuken komen
Mensen die een huisdier willen en het eigenlijk toch niet leuk vinden moeten dat beest gewoon niet dumpen in een bos/asiel. Ik denk dat het niet verkeerd is om een soort hondenregistratie te hebben. En dat mensen een tax moeten betalen voor beesten. Wedden dat het dan een stuk beter gaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat er alleen maar betaald werk is, zodat er instanties zijn die of (meer) geld moeten gaan vragen, of ermee op moeten houden? Bij een asiel bijvoorbeeld kan het er dan net zo goed mee ophouden, wat zal jij vrolijk worden van al die zwerfdieren, dieren die vastgebonden zijn omdat hun baasjes ze niet meer willen, of dat ze gewoon vermoord worden?
Way to go.
Ik denk dat je hard aan het werk moet dan hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |