We zijn allemaal héééél lief voor elkaarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:11 schreef justmattie het volgende:SWJ benadrukt even hoe innig iedereen met elkaar is
Heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik het snaptequote:
Hou jij je kutfilmpjes dan ook in dat topic.quote:
Dus het ligt niet aan mij dat ik het lichtelijk belachelijk vind dat de helft van de posts hier uit hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk ook eens wie er het meest tussen staanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus het ligt niet aan mij dat ik het lichtelijk belachelijk vind dat de helft van de posts hier uit hoidoei
of trusten
bestaat?
Dan had ik allang 2 glazen whisky genuttigd als slaapmutsjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb tot half vier liggen woelen vannacht.
Ik ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan had ik allang 2 glazen whisky genuttigd als slaapmutsje
En hoe laat moest je weer op?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:58 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb tot half vier liggen woelen vannacht.
Lekker he vakantie. Ik zet gewoon de wekker op 9 uur. Beetje ritme houden is niet ergquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben er kwart voor elf maar uit gegaan.
Dus je hebt meer dan 7 uur geslapen, en klaagt nog?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ben er kwart voor elf maar uit gegaan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus je hebt meer dan 7 uur geslapen, en klaagt nog?
In m'n vakantie vind ik dat ik daar over mag klagenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dus je hebt meer dan 7 uur geslapen, en klaagt nog?
SC's teruglezenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:44 schreef ThunderBitch het volgende:
tvp (moet later toch even lezen/kijjken).
In je vakantie hoor je om half 4 pas thuis te komen, mietjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In m'n vakantie vind ik dat ik daar over mag klagen
Oh, het is een SC.... niet gezien... nouja.... okay.... haastige spoed is zelden goed. Zag het bij actieve topics...quote:
We zijn er om je te helpenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, het is een SC.... niet gezien... nouja.... okay.... haastige spoed is zelden goed.
Maar bedankt.
quote:
Vrijwilligerswerk? Je bent gek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag allemaal.Nog steeds zo rustig hier?
Wens mij geluk voor straks. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij het asiel.![]()
Hopeljk word ik niet gebeten en gekrabt.
je word helemaal ondergelikt johquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dieren doe ik (bijna) alles.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk? Je bent gek.
Giel wint awardquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
Paul, je held heeft een award binnen gehaald
http://www.veronicamagazine.nl/Miskend-Talent-Award-2009.html
Thnxquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:39 schreef Stoeprand het volgende:
Wel succes btw.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je word helemaal ondergelikt joh
Ha die NaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ratelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
De kloontjes hebben het verneuktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey DWquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Hallooo
Ik ben alweer klaar met werken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
De kloontjes hebben het verneukt
Maar vrijwilligerswerk, leuk dat er mensen zijn die het doen. Ik zou het dus nooit doen
he ratelquote:
doe je goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Hallooo
DWquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Hallooo
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, deel 73quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
waar kan je ookweer je request voor een UI doen
Mja, brengt alleen niet zoveel geld binnen, en ik heb geld nodig.quote:
Erwinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |