Ik schrijf het liever toe aan een combinatie van mijn open karakter en mijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:59 schreef solaire het volgende:
[..]
dan heb je het bij een vrouw vrouw combinatie toch weer lekker makkelijk he, kom daar als man maar eens mee aankakken, dan ben je meteen gezien.
Gast, jij hebt het niet begrepen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:47 schreef Synthesist het volgende:
[..]
De dames die naar die clubs gaan zullen toch niet op zoek zijn naar een relatie, die willen gewoon plezier.
Kennelijk heb je zelf ook problemen met het veroveren van vrouwen, maar toch blijf je hier je best doen om dit allemaal de grond in te stampen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
OK, misschien moet ik The Game toch ook maar eens gaan lezen. Meisje ontmoet, kan haar niet peilen, samen in bed beland maar madam was ongesteld en dat is een brug te ver voor een eerste keer (en al helemaal niet als je niet weet of het eenmalig is). Ze woont ook op mijn verdieping, dus ik hoef niet te leuren om telefoonnummers enzo, dat scheelt al. Alleen ik weet nog niet zo goed wat mijn eigen intenties zijn.
Ten eerste, ik postte in 3 delen her en der. Ten tweede, ik heb gewoon 'iets' tegen het idee dat mannen trucjes gebruiken om vrouwen in bed te krijgen. Dat is gewoon triest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:02 schreef Xeanor het volgende:
Seven, jouw naam is een beetje blijven hangen bij mij en ook de topics die je hier wel eens hebt gemaakt.
Kan je nou eens uitleggen waarom je al 6 delen lang in dit topic je best doet om dit allemaal af te kraken, is dat soms een klein beetje afgunst dat sommige mannen uiteindelijk dit goed onder de knie hebben gekregen en vrouwen bij bosjes weten te krijgen? Ik zie dan ook een post als dit van jou:
[..]
Ik heb eigenlijk weinig moeite met veroveren van vrouwen. Ik vind het alleen niet zo nodig om te veroveren want daarvoor wil ik een meisje leuker vinden dan voor alleen een nachtje seks. Dat ik de gevoelens van mijn huisgenootje niet kan peilen, wil niet zeggen dat ik geen seks met haar had kunnen hebben. Ik weet allang dat ik haar voor een nachtje kan krijgen, maar eigenlijk heeft ze wel indruk gemaakt en alleen al daarom ben ik blij dat er verder niets intiems gebeurd is. Want nu krijg ik de kans om haar te leren kennen zonder dat het feit dat ik met mijn hoofd tussen haar benen gelegen heb in de weg zit.quote:Kennelijk heb je zelf ook problemen met het veroveren van vrouwen, maar toch blijf je hier je best doen om dit allemaal de grond in te stampen.
Die tips zijn niet gericht op hoe je een ander kunt bespelen, maar meer op hoe je zelf een goede vriend kunt zijn.quote:Aan de andere kant open je dan weer zelf een topic als dit [How to] Make Friends waarbij je meteen een lijstje aan 'tips' post en die tips zijn werkelijk geen haar anders dan de meeste PUA boeken suggereren om sociaal contact met anderen te verbeteren, alleen is het dan wat uitgebreider.
Je hebt dat topic duidelijk niet goed begrepen. Het gaat er namelijk over dat ik ouder word en aan het idee van een toekomst zonder huisje boompje beestje aan het wennen ben. Niet over hoe ik de juiste levenspartner tegenkom.quote:Daarnaast weet ik ook nog dat je dit topic opende: Geen vaste levenspartner.
De grote grap is dat ik dus de grote playerbijbel niet nodig heb. En nee, ik kan me er domweg niet in verplaatsen dat je allerlei trucjes uit de kast trekt om een wijf in bed te krijgen. Als het een boek zou zijn over hoe je zelf evenwichtige gezonde (vriendschaps)relaties aan kunt gaan, dan zou ik er alle begrip voor hebben. Maar dit is en blijft gewoon lame.quote:Kennelijk heb je dus wel een sterke behoefte aan zelf beter te worden in vrouwen ontmoeten (ja ik weet dat je lesbo bent ondertussen) en ze te kunnen veroveren, niet? Alleen heb je nog heel stevig in je hoofd dat PUA zoiets is als Mystery z'n tv show, terwijl het dat absoluut niet is eigenlijk. Ik ga niet zeggen dat PUA meuk lezen de oplossing voor jou zal zijn, waarschijnlijk is het dat ook helemaal niet, maar je kunt je toch vast wel een beetje plaatsen in de gemiddelde man die er ook moeite mee heeft?
Ik wilde uiteraard best met mijn handjes aan de slag maar zij voelde zich daar niet OK bij. En als iemand zich blijkbaar niet helemaal op d'r gemak voelt omdat ze ongesteld is, dan ben ik de LAATSTE die konijnen uit de hoge hoed trekt om haar toch over de streep te krijgen. Er komt een dag dat zij zich niet ongemakkelijk voelt en ik heb 100 keer liever dat dat de dag is dat we all the way gaan. Op die manier stelt het ook daadwerkelijk iets voor en voel ik me ook 100 keer beter omdat ik weet dat het is omdat zij en ik het allebei 100% wilden.quote:Wat jij trouwens tegenkomt met dat je met een meisje in bed beland en ze dan opeens niet meer wilt heet in het PUA wereldje "Last Minute Resistance" waar heel effectieve tips voor zijn.Ik weet niet wat je reactie was op haar "ongesteld zijn" (als ze dat uberhaupt wel was) maar het kan zomaar de foute zijn waardoor het meteen finito is.
Ik wil je niet persoonlijk aanvallen met deze post ofzo, maar ben wel nieuwsgierig naar je reactie hierop.
Ik pluis niet je posthistory door, ik herinner me gewoon die 2 topics want ik lees vrijwel alles wat in R&P voorbij komt waaien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Verder vind ik het een eng idee dat jij mijn postgeschiedenis zo napluist. Het is Seven maar, een nobody die af en toe kritisch uit de hoek komt op Fok. In real life ben ik een echte wingman die niet schroomt om d'r maten een handje te helpen bij het scoren, zolang ik weet dat die maten geen gouden bergen beloven. No offence taken..
The Game, The Game, The Game. Er is nog veel meer dan dat kutboek hoor. Helaas is dat samen met Mystery's zooi het bekendste, en het zijn dingen waar ik eigenlijk ook maar weinig van moet hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
The Game draait om wijven neuken en NIET om je sociale skills te verbeteren. Dat is slechts het middel en op weg naar dat doel is blijkbaar veel geoorloofd. Liegen over je dagelijkse bezigheden, valse namen gebruiken, trucjes om de dames gewillig te maken, maniertjes om te reageren op allerlei vrouwelijke tegenwerpingen. Het is respectloze manipulatie en het wordt allemaal gepromoot in The Game. Dat valt gewoon niet te betwisten.
Sociale vaardigheden, my ass. Maar dat het werkt staat wel redelijk vast, daar twijfel ik niet aan. Het is alleen geen eerlijke basis. Doe mij maar een dame die valt voor mijn natuurlijke charme, als je dan echt iets leuks tegen het lijf loopt ga je tenminste niet op je bek. En you're welcome.
Het doel van al die literatuur is toch zo'n beetje wijven neuken of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen? Ik denk tot nu toe dat de hele verzameling daarop gericht is. Als men nou literatuur maakt over hoe je in het algemeen sociale vaardigheden bezigt naar zowel mannen als vrouwen, dan was het nog een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:43 schreef Xeanor het volgende:
[..]
The Game, The Game, The Game. Er is nog veel meer dan dat kutboek hoor. Helaas is dat samen met Mystery's zooi het bekendste, en het zijn dingen waar ik eigenlijk ook maar weinig van moet hebben.
Ik begrijp dat het zo voor je overkomt, en er is een aanzienlijk deel wat daarover gaat, maar ook een ander groot deel wat daar juist niet over gaat. Ik neem aan dat jij er vrijwel nooit iets van hebt gelezen, en dan vind ik het eigenlijk ook best logisch dat je er zo'n mening over hebt. Veel dingen gaan ook gewoon over contact leggen, hoe ervoor te zorgen dat ze geïnteresseerd zijn in contact de volgende dag (dus een telnr/email krijgen) en hoe je dan vervolgens nog een tweede ontmoeting kan regelen, zonder als een stalker of wanhopig over te komen, en daar stopt het dan zo'n beetje. Dit manipuleert vrouwen op geen enkele manier, het zorgt er gewoon voor dat sociaal contact vlotter zal gaan en meer mensen elkaar ontmoeten, en zo misschien iemand tegenkomen die speciaal voor hen is. Er zijn zat gevallen van vrouwen die mannen wel zien zitten, maar dan begint die man met 5x per dag bellen en 50 sms'jes sturen en dan is het weer snel voorbij. Veel ervan gaat ook over fouten vermijden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Het doel van al die literatuur is toch zo'n beetje wijven neuken of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen? Ik denk tot nu toe dat de hele verzameling daarop gericht is. Als men nou literatuur maakt over hoe je in het algemeen sociale vaardigheden bezigt naar zowel mannen als vrouwen, dan was het nog een heel ander verhaal.
Sociale skills met mannen is toch wel iets heel anders dan met vrouwen hoor. Vrouwen denken en reageren gewoon vaak op manieren die mannen niet begrijpen. Pas wanneer je als man een eerste, redelijk lange relatie hebt gehad of goed je zus kent zul je dat leren kennen. Heb je beide niet dan heb je eigenlijk geen flauw idee waarom vrouwen sommige dingen doen of zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dan nog gaat het allemaal over omgaan met vrouwen. Werk aan je sociale skills, dan volgen de dames vanzelf.
Het is erg makkelijk om dat te zeggen. De meeste mannen die the Game lezen, of naar zulke bijeenkomsten gaan, hebben geen enkel idee hoe ze aan hun sociale skills moeten werken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Werk aan je sociale skills, dan volgen de dames vanzelf.
ik vind het vrij kansloos als je dat nodig hebt om een meid het bed in te lullen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:47 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om relaties, dat wordt duidelijk in zo'n boek verteld. Het is een beschrijving hoe het menselijk paringsritueel het snelste kan verlopen. IQ heeft er niets mee te maken. De dames die naar die clubs gaan zullen toch niet op zoek zijn naar een relatie, die willen gewoon plezier.
bier...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef katerwater het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk om dat te zeggen. De meeste mannen die the Game lezen, of naar zulke bijeenkomsten gaan, hebben geen enkel idee hoe ze aan hun sociale skills moeten werken.
Dus: voor the Game en consoorten haal je je neus op. Maar wat is jouw alternatief? Hoe moet een jongeman aan zijn sociale skills werken?
Ik heb het geleerd door gewoon veel te oefenen. Zal niet zeggen dat ik übersociaal ben, daarvoor zeg ik te vaak stupide dingen. Maar ik doe wel veel aan zelfreflectie en ben kritisch naar mezelf toe op dat vlak. Tegenwoordig ben ik dan ook erg sociaal en ik heb geen enkele moeite met het leggen van contacten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:09 schreef katerwater het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk om dat te zeggen. De meeste mannen die the Game lezen, of naar zulke bijeenkomsten gaan, hebben geen enkel idee hoe ze aan hun sociale skills moeten werken.
Dus: voor the Game en consoorten haal je je neus op. Maar wat is jouw alternatief? Hoe moet een jongeman aan zijn sociale skills werken?
Of het beter werkt dan The Game betwijfel ik. Maar dat het effectief is en nuttig lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:46 schreef lunaris2009 het volgende:
[..]
ik vind het vrij kansloos als je dat nodig hebt om een meid het bed in te lullen.
ik ben er wellicht ook te lui voor om zoveel moeite erin te steken.
dat hele game gedoe heb je niet nodig.
een goed boek over lichaamstaal werkt 10x beter.
Manipuleren kun je leren - Frank van Marwijk (lichaamstaal.nl)quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Of het beter werkt dan The Game betwijfel ik. Maar dat het effectief is en nuttig lijkt me duidelijk.
ssst niet alles verklappen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Manipuleren kun je leren - Frank van Marwijk (lichaamstaal.nl)
Aan een van je vrienden die ineens alles voor elkaar krijgt, wellicht...quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:02 schreef lunaris2009 het volgende:
[..]
ssst niet alles verklappen.
die heb ik ook (alleen uitgeleend en weet niet meer wie hem heeft)
al 6 topics en niemand scoort ermee?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:11 schreef BeSimple het volgende:
Nog steeds geen succesverhalen! Kom op jongens bah![]()
Ik heb ooit eens gehoord dat in Brazilie de cultuur zo is dat de vrouwen de mannen versieren. Maar dat is slechts een geruchtquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef lunaris2009 het volgende:
[..]
al 6 topics en niemand scoort ermee?
trouwens wel raar dat die boeken allemaal voor mannen zijn...
vrouwen zouden ook eens meer moeten gaan versieren.
die geven vaak alleen hints
Dat mis ik ind ook wel eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:14 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gehoord dat in Brazilie de cultuur zo is dat de vrouwen de mannen versieren. Maar dat is slechts een gerucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |