SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile
proef ik hier enige frustratie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, begrijpelijk.. en dan allemaal vrienden die ook maar niet snappen waarom je vrijgezel bent enzo.. Lastig hoor, als je te leuk bent
TS doet ook haar eigen ding, maar verlangt stiekem ook naar die ene.. Maar dat doen we allemaal, zélfs mensen die in een relatie zitten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is niet erg om alleen te blijven. Je moet het leven leven dat het beste bij je past. Niet iets kopiëren van anderen. Durf je eigen ding te doen.
I know, zoeken heeft geen zin en je bent sowieso aantrekkelijker voor anderen als je lekker in je vel zit en gelukkig bent met je eigen leven. Maar hoe kun je er zo zeker van zijn dat je ooit de juiste tegenkomt? Ik geloof er steeds minder in, anders zou ik dit topic niet openen. Ik bedoel, ik kan er best mee leren leven maar ik merk nu dat ik beslissingen aangaande mijn toekomst rekening hou met een mogelijke levenspartner. Zo heb ik besloten dat het voorlopig niet slim is om te daten met het oog op een relatie omdat ik over een tijdje ga emigreren. Eigenlijk heb ik al die tijd gepland om eerst zelf te settelen en daarna iemand te zoeken. Het settelen duurt alleen langer dan verwacht. Dus in die zin sta ik er ook niet echt voor open en eigenlijk date ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
Ooit kom je de juiste tegen.
De vraag alleen is waneer die tijd is.
Tot die tijd gewoon lekker je ding blijven doen, dan gebeurd het vanzelf.
Ik geloof hierquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik zet Soulmate nu in ieder geval van repeat af.
[..]
I know, zoeken heeft geen zin en je bent sowieso aantrekkelijker voor anderen als je lekker in je vel zit en gelukkig bent met je eigen leven. Maar hoe kun je er zo zeker van zijn dat je ooit de juiste tegenkomt? Ik geloof er steeds minder in, anders zou ik dit topic niet openen. Ik bedoel, ik kan er best mee leren leven maar ik merk nu dat ik beslissingen aangaande mijn toekomst rekening hou met een mogelijke levenspartner. Zo heb ik besloten dat het voorlopig niet slim is om te daten met het oog op een relatie omdat ik over een tijdje ga emigreren. Eigenlijk heb ik al die tijd gepland om eerst zelf te settelen en daarna iemand te zoeken. Het settelen duurt alleen langer dan verwacht. Dus in die zin sta ik er ook niet echt voor open en eigenlijk date ik dus ook niet.
Maar door dat verdomde liedjevraag ik me wel af of ik mijn eigen glazen niet ingooi.
helemaal niet in.quote:Ooit kom je de juiste tegen.
Hier naast ons woont anders een potje waar nog nooit een dekseltje op heeft gezeten.quote:
Ik zou persoonlijk niet teveel dromen over plannen. Want als je dan gaat daten, begin je te zoeken naar een partner die in dat plaatje past, snap je? Dan wordt daten niet zo los en aangenaam. Als je wilt emigreren, zou ik de beslissing niet teveel voor je uitschuiven. Anders blijf je in eeuwige twijfel. Durf beslissen!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Zo heb ik besloten dat het voorlopig niet slim is om te daten met het oog op een relatie omdat ik over een tijdje ga emigreren. Eigenlijk heb ik al die tijd gepland om eerst zelf te settelen en daarna iemand te zoeken. Het settelen duurt alleen langer dan verwacht.
In dit geval is het: op elk potje past een potjequote:
Dat dus, toen ik er niet meer mee zat om de rest van m'n leven alleen te blijven vond ik 'n partner.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is niet erg om alleen te blijven. Je moet het leven leven dat het beste bij je past. Niet iets kopiëren van anderen. Durf je eigen ding te doen.
Ben ik niet zo van overtuigd eigenlijk. Tenminste, als ik naar mijn leven kijk, ik richt dat allemaal veel leuker in dan als ik een relatie heb. Maar soms is het gewoon lekkerder om niet alleen te zijn. Alleen slapen vind ik eigenlijk wel zo prettigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oeh herkenbaar!
Ik vraag het me ook regelmatig af de laatste tijd. Ik zou ontzettend graag "the one" tegen willen komen..... of in elk geval iemand willen hebben voor de heb. Al dan niet de ware...
Maar ja, hoe en waar haal je die vandaan?
Ik leef verder ook gewoon mijn leven en kan soms echt genieten van het alleen zijn, het rustig thuiskomen zonder dat er gelijk iemand op me zit te wachten en aandacht wil. Maar dan stap ik 's avonds mijn wederom lege bed in en dan word ik wel eens. Ik denk ook echt wel dat de kwaliteit van het leven leuker is als je samen bent dan wanneer je alleen bent. Geheel vanuit biologisch oogpunt bekeken omdat we sociale dieren zijn.
Ik zou me niet focussen op vastigheid, niets is meer voor eeuwig tegenwoordigquote:Maar nu vraag ik me af, ik ben eind twintig. Ik kan best leren leven met het idee dat ik misschien niet mijn leven ga delen met een persoon. Het zal niet zo makkelijk zijn want het zit diep ingebakken. Maar dan nog ben ik wel benieuwd of ik de enige ben die hier wel eens bij stilstaat. Blijf je hopen dat je alsnog die ene persoon tegenkomt? Of heb je je eisen en angsten opzij gezet en toch gegaan voor iemand waarin je in eerste instantie niet je levenspartner zag? Of ben je die toch nog tegen gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |