OI! My guess: Jij gaat binnen niet afzienbare tijd anaal verwoest worden door de bananacrew!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lol, wut?
een stel 8 jarige kleutertjes die het niet kunnen hebben dat iemand over ze kletst, dus daarom maar videofilmpjes gaan maken waarin ze zich vreselijk opwinden
ga toch in de poppenhoek zitten man, kun je die hoofddoekjes als luiers omknopen bij baby bella.
lijkt me nuttiger.
omg, die jeugd van tegenwoordig..
nee helaas, dit is de enige echte sjonnie shauny van de black banana crewquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dit ook weer zo'n domme kloon, of is dit echt 1 van die gasten?
oh, sorry, ik las bandanacrew, dan neem ik terug wat ik gezegd hebquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OI! My guess: Jij gaat binnen niet afzienbare tijd anaal verwoest worden door de bananacrew!
Hulde! Driewerf hulde voor zelfprotectie!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, sorry, ik las bandanacrew, dan neem ik terug wat ik gezegd heb
Gezien je taalfoutjes, ben je gewoon 1 van hen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:32 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die medeleiden heeft?
Ja, want wat is medeleiden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:32 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die medeleiden heeft?
Jij en ik denken hetzelfdequote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien je taalfoutjes, ben je gewoon 1 van hen!
Stuur ff een pm naar Yvonne, want dit wil je echt nietquote:
Dan ga ik morgen weer even mijn best doen om een paar foto's te bewerken van goede kwaliteitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:33 schreef toxikon het volgende:
eens kijken of ik morgen een mooie soep kan maken van de aankomende fittie beverwaard vs fok.
met de black bananas in de hoofdrol natuurlijk
Wie is Yvonne?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stuur ff een pm naar Yvonne, want dit wil je echt niet
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stuur ff een pm naar Yvonne, want dit wil je echt niet
Denken zoals ik !quote:
No kidding!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee helaas, dit is de enige echte sjonnie shauny van de black banana crew
daar moet wat in... kom je hier vaker?quote:
nee, ik struikelde hier toevallig langs, ben op doorreisquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar moet wat in... kom je hier vaker?
Ik weet nog wel een leuk motelletje... jij, ik .. luchtige kleding... lekker op bed. russische roulette... jij eerst?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik struikelde hier toevallig langs, ben op doorreis
Geef het op, shauny!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:39 schreef Dartanion het volgende:
Versabommie en Raznet, inplaats van mij te verwittigen van de grove taalfout per PM kiezen jullie ervoor mij en plein public te vernederen door te insinueren dat ik een kansenjongere ben![]()
Die teleurstelling maakt heer en meester van mij
ik ga lekker naar m'n eigen bedjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk motelletje... jij, ik .. luchtige kleding... lekker op bed. russische roulette... jij eerst?
slaapse, foto-mod!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga lekker naar m'n eigen bedje![]()
Ze zitten in Beverwaard,, Niet in Beverwijk.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
No kidding!
En hij wil dat FOK! naar Beverwijk komt.
In dat geval mag ie van mij naar Leiden komen, als hij "beef" heeft, want ik heb wel wat beters te doen dan naar een stel 15-jarige nietsnutten zonder werk en met bitter weinig geld en veel domme puber-poeha toe te gaan, om heel eerlijk te zijn.
Hij mag het ook laten, either way, aan hem dan:
Frankly my dear, I don't give a damn. (even uitleggen; dat is een quote uit een heeeeele bekende film, lang voordat je aan het hosselen was met je paar vijftigjes en je fotootjes met mesjes en kinderpistooltjes, wat er op neerkomt dat je een loser bent, als je echt denkt dat je wat voorstelt, jochie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |