Hulde! Driewerf hulde voor zelfprotectie!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, sorry, ik las bandanacrew, dan neem ik terug wat ik gezegd heb
Gezien je taalfoutjes, ben je gewoon 1 van hen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:32 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die medeleiden heeft?
Ja, want wat is medeleiden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:32 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die medeleiden heeft?
Jij en ik denken hetzelfdequote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien je taalfoutjes, ben je gewoon 1 van hen!
Stuur ff een pm naar Yvonne, want dit wil je echt nietquote:
Dan ga ik morgen weer even mijn best doen om een paar foto's te bewerken van goede kwaliteitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:33 schreef toxikon het volgende:
eens kijken of ik morgen een mooie soep kan maken van de aankomende fittie beverwaard vs fok.
met de black bananas in de hoofdrol natuurlijk
Wie is Yvonne?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stuur ff een pm naar Yvonne, want dit wil je echt niet
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stuur ff een pm naar Yvonne, want dit wil je echt niet
Denken zoals ik !quote:
No kidding!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee helaas, dit is de enige echte sjonnie shauny van de black banana crew
daar moet wat in... kom je hier vaker?quote:
nee, ik struikelde hier toevallig langs, ben op doorreisquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar moet wat in... kom je hier vaker?
Ik weet nog wel een leuk motelletje... jij, ik .. luchtige kleding... lekker op bed. russische roulette... jij eerst?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik struikelde hier toevallig langs, ben op doorreis
Geef het op, shauny!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:39 schreef Dartanion het volgende:
Versabommie en Raznet, inplaats van mij te verwittigen van de grove taalfout per PM kiezen jullie ervoor mij en plein public te vernederen door te insinueren dat ik een kansenjongere ben![]()
Die teleurstelling maakt heer en meester van mij
ik ga lekker naar m'n eigen bedjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk motelletje... jij, ik .. luchtige kleding... lekker op bed. russische roulette... jij eerst?
slaapse, foto-mod!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga lekker naar m'n eigen bedje![]()
Ze zitten in Beverwaard,, Niet in Beverwijk.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
No kidding!
En hij wil dat FOK! naar Beverwijk komt.
In dat geval mag ie van mij naar Leiden komen, als hij "beef" heeft, want ik heb wel wat beters te doen dan naar een stel 15-jarige nietsnutten zonder werk en met bitter weinig geld en veel domme puber-poeha toe te gaan, om heel eerlijk te zijn.
Hij mag het ook laten, either way, aan hem dan:
Frankly my dear, I don't give a damn. (even uitleggen; dat is een quote uit een heeeeele bekende film, lang voordat je aan het hosselen was met je paar vijftigjes en je fotootjes met mesjes en kinderpistooltjes, wat er op neerkomt dat je een loser bent, als je echt denkt dat je wat voorstelt, jochie).
wie de mooiste filmposter inelkaar kan zetten dan, hebben de creabea's ook een excuus om zich hier mee te bemoeien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:35 schreef Raznet het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen weer even mijn best doen om een paar foto's te bewerken van goede kwaliteitmaar ideeën zijn altijd welkom PM ze me maar.
Godverende... Godverende... Godverende... Godverende... Godverende... Ik ben geen Shauny!!quote:
Doe normaal gek, ik ga toch niet naar Beverwijk/Beverwaard of whatever, voor een paar pubers...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:42 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ze zitten in Beverwaard,, Niet in Beverwijk.....
Leiden is niet zo gek ver bij Beverwaard vandaan.. Dus maak van die woorden maar eens daden
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:39 schreef Dartanion het volgende:
Versabommie en Raznet, inplaats van mij te verwittigen van de grove taalfout per PM kiezen jullie ervoor mij en plein public te vernederen door te insinueren dat ik een kansenjongere ben![]()
Die teleurstelling maakt heer en meester van mij
Ik zeg maak de moedermavo even af!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:44 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Godverende... Godverende... Godverende... Godverende... Godverende... Ik ben geen Shauny!!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:39 schreef Dartanion het volgende:
Diepe teleurstelling maakt heer en meester van mij
Ik zeik onderhand in mijn broek... episch!quote:
krijg AIDS en sterf, hoerenjongquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
me kanker enige reactie voro jullie bitches
HEEL BEVERWAARD IN EEN KK VIDEOCLIP
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
jonge wij pakke alles groot aan weet dat.
nu gaan jullie zien hoeveel wij ''kennen''
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BEVERWAARD WAT IK REPRESZNT
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
NIET FOKKE MOTHERFUCKERSZ
Ik ook! Wat een gemiste kans!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:58 schreef blackbandanacrew het volgende:
Goddomme, heb ik net Shaury's aanwezigheid gemist.
Wow leef jij toch nog?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
BLOODS met een BLAUWE bandana die zich BLACK noemt? Iets zegt mij dat deze neger kleurenblind isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
Nu snap ik het; Shaury denkt dat hij zwart is omdat hij kleurenblind is! Hij kan dus niet zien welke kleur hij is, en vindt dat zwart het meest bij hem past! Wat een logica op deze vroege morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
BLOODS met een BLAUWE bandana die zich BLACK noemt? Iets zegt mij dat deze neger kleurenblind is![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
Brandon.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
Het kon niet beter gezegd worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:39 schreef Anima_Sana het volgende:
[..]
Brandon.
Luister nou 'ns even ventje.
Het is helemaal niet raar dat je je zo voelt. Iedere jongen van 14/15 jaar oud (lees: pubertje) schopt 'n beetje tegen de maatschappij. Dat is iets heel natuurlijks.
Maar je kunt er ook een beetje in doorschieten jochie.![]()
Je lijkt ècht oprecht te denken dat je iets voorstelt. Maar niemand, maar dan ook ècht niemand is onder de indruk van je kereltje. Je stelde vroeger niets voor (weet je nog, vroeger, toen je 14 was), en je stelt nu ook niets voor, en als je nou de komende tijd niet even normaler gaat doen (zoals bijvoorbeeld af en toe eens naar school gaan, in plaats van "hosselen, hangen op straat, naar je chimeid, smoken en straatroof"![]()
), stel je de rest van je leven ook niets voor.
En ik heb ook wel eens het een en ander uitgehaald maar ben binnen de perken gebleven en heb 't nu goed voor elkaar. En heb geen zin om later jouw uitkering te gaan betalen. Heb je geen trots ofzo?
En dan heb ik het niet over die misplaatste grootschreeuwerij van jou en je vriendjes (en little bitch #1 en little bitch #2, onder de deken) over je padvinders clubje dat dag in dag uit grote verhalen ophangt tegen elkaar terwijl jullie op je kamertje een blowtje roken.
Stumperts
Hele lieve adviezen van jullie maar jullie geloven toch niet echt dat deze gasten in een leven vol crime zitten? Hun enige crime is dat ze elkaar ballen en dat proberen te verhullen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:43 schreef soofje het volgende:
[..]
Het kon niet beter gezegd worden.
En ze heeft gelijk.. Laten we maar gaan sparen gezien we grootbek hier zijn uitkering gaan betalen.
al hoe wel... Misschien ziet hij het later in en ziet hij dan heel zijn verleden en schaamt hij zich dood over hoe zinloos hij was en probeerd hij dat te verbergen door van alles goed te doen maar alles mislukt omdat hij niet kan leven van zijn baantje als vuilnisman of baggerprikker en schiet hij zichzelf kapot... er is nog hoop![]()
of hij komt iemand tegen die het voor hem doet..
Lieverd moet je luisteren.. Je kan een grote mond hebben wat je wilt, maar even serieus.. Al die tijd moet je elke seconde achterom kijken of er niet iemand achter je aan komt, is dat nou leuk leven? Je komt een keer een verkeerd iemand tegen die net even wat harden en sterker en groter is en dan lig je in de goot.
Wil je later niet een vrouwtje hebben en een huis voor jezelf (ok laat ik het nu in jouw taal zeggen) wil je later geen geile bitch hebben die alles voor je doet en veel doekoe hebben zonder bang te zijn dat het elk moment van je gejat wordt of dat je hond wordt ontvoerd ofzo?
Met geld koop je geen geluk, crime, fights and running aint a life! Je kan mij niet wijsmaken dat je hier oprecht gelukkig bent. Is je reputatie nou serieus zo belangrijk dat je, je eigen leven ervoor opzij zet?
WAKE UP!!!! Bedenk je snel voor het te laat is. Geloof me, je krijgt later spijt!
Ik geloof inderdaad heleMAAL niet dat ie in een leven vol crime zit. Dat probeer ik ook duidelijk te maken in mijn persoonlijke nootquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hele lieve adviezen van jullie maar jullie geloven toch niet echt dat deze gasten in een leven vol crime zitten? Hun enige crime is dat ze elkaar ballen en dat proberen te verhullen!
Als 1 van die grietjes 1 van mijn dochters was geweest had ik die gasten er hun laatste rustplaats van gemaakt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:09 schreef Anima_Sana het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad heleMAAL niet dat ie in een leven vol crime zit. Dat probeer ik ook duidelijk te maken in mijn persoonlijke nootaan onze kleine vriend. Ze zullen best eens ergens een prullenbak in de fik steken of een fietsband laten leeglopen maar meer dan dat is het niet. Ik vind 't alleen zo onwaarschijnllijk triest dat ze zichzelf en elkaar ZO geïndoctrineerd hebben dat ze daadwerkelijk ècht denken dat ze iets voorstellen.
En dat ie zelden of nooit naar school gaat omdat "het net een gevangenis is"zou nog best kunnen. Daar refereer ik dan nog even aan, en met name omdat ik geen zin heb om zulke hopeloze nietsnutten later te gaan onderhouden.
Wat een pisventjes. Ik weet trouwens niet wie ik zieliger vind, Brandon of zijn donkere vriendjes. Die zijn al een paar jaar ouder, en zijn nog steeds zo bezig. Die kleine meisjes kan je weinig kwalijk nemen. Sommige van die breezerts worden nou eenmaal aangetrokken door 'stoer'. Wel lullig voor hun ouders trouwens.
Het is frietta'squote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kom qua straattaal helaas niet verder dat ik komende week een stel leuke nieuwe patta's ga kopen.
Jouw bericht slaat echt totaal nergens op. Je faalt nog harder dan BlackBandanaCrew.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:09 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik denk steeds meer en meer dat die blackbandanacrew één grote hoax is dus dat alles nep is.
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
jij bent Shorty niet want er zitten te weinig spelfouten in.
en als jij wel bent wie je zegt die je bent (volg je me nog) , vind ik dat je minimaal 20 mensen moet hebben met allemaal minimaal een zwarte maar in jullie geval mag het ook donkerblauw zijn zakdoek *uuh theedoek *uuhh zoon ding wat je tussen je benen doet als je net weer anaal bevredigt bent door je crew.
en je moet in het openbaar met messen en (BB)pistolen lopen en honkbalknuppels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |