En jullie vergeten... ze kunnen veel te hard rennenquote:
Ik ken ook negerts! teminste kennen... ik heb er wel eens wat op straat zien lopen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:27 schreef Lamon het volgende:
Zeg, niets tegen de zwarte medebevolking ineens he? Ik ken zat toffe lui, daar zitten ook zwarte mensen bij.
Het zijn alleen deze jochies, die nog niet helemaal snappen hoe de wereld werkt.
Maar daar komen ze nog wel achter.
Jij komt niet uit de randstad he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ken ook negerts! teminste kennen... ik heb er wel eens wat op straat zien lopen!
Ik woonde in Utreg.. daar kon je door de marokkanen de nergerts niet zien ... Nu woon ik in Arnhem... Op wat turken na is het hier lekker rustig! Geen swa, geen doekoe en al helemaal geen torrie leggen... morgenochtend doe ik dat zelf welquote:
OUder maar wel hip... zit gewoon in een beverwaard kk hoodlum topic te dissen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij komt niet uit de randstad he?
Hee, jij bent trouwens ouder dan ik ben!![]()
Ik ben half italiaans en half indo, ik mag grappen maken over gekleurde mensenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:27 schreef Lamon het volgende:
Zeg, niets tegen de zwarte medebevolking ineens he? Ik ken zat toffe lui, daar zitten ook zwarte mensen bij.
Het zijn alleen deze jochies, die nog niet helemaal snappen hoe de wereld werkt.
Maar daar komen ze nog wel achter.
Oudere mensen op FOK! zijn altijd beter, op een paar hele fijne uitzonderingen na, de meesten zijn niets beter dan de gangsta's die ze nu dissen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
OUder maar wel hip... zit gewoon in een beverwaard kk hoodlum topic te dissen!
Nouja denk dat we vanzelf spijt krijgen, als de banana crew keihard gaat toeslaan met hun nieuwe filmpje!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oudere mensen op FOK! zijn altijd beter, op een paar hele fijne uitzonderingen na, de meesten zijn niets beter dan de gangsta's die ze nu dissen.
Niet dat kutexcuus weer!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:37 schreef Raznet het volgende:
[..]
Ik ben half italiaans en half indo, ik mag grappen maken over gekleurde mensen
Ik ben nu al bang. Misschien gaan ze wel 5 pistolen en 4 messen laten zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja denk dat we vanzelf spijt krijgen, als de banana crew keihard gaat toeslaan met hun nieuwe filmpje!
wel allemaal in een shot, anders laten ze hetzelfde balletjespistool 5x zienquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben nu al bang. Misschien gaan ze wel 5 pistolen en 4 messen laten zien.
Die kans is vrij groot!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel allemaal in een shot, anders laten ze hetzelfde balletjespistool 5x zien
Jawel, in de bil van van YoungSoulya.quote:
Zouden ze nog een beetje streetrep hebben ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:48 schreef GimmeGore het volgende:
damn, ik heb gewoon deel 9 gemist.
Maar volgens mij zitten die lui nu echt te lachen op het kamertje van Shoery, omdat er nog steeds hele topics over ze vol geluld worden terwijl ze niet eens meer reageren of filmpjes maken.
Je bedoeld chemokuur gangster? Met dat concentratiekamp hoofd van hemquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot!
En dan een negert die gaat zeggen dat hij gek in zijn hooffff wor! Ik heb er zin in...
Als die kk maties van roland mc donald niet me in hun filmpje dissen ga ik kk gek worden!
ik wou net zeggen, de black bana crew is de dsb onder de gangstas, kansloos ten onder.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zouden ze nog een beetje streetrep hebben ?
Echt... Bob Geldofff draait zich om in zijn nog te graven graf als hij die lutsers ziet!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:50 schreef Raznet het volgende:
[..]
Je bedoeld chemokuur gangster? Met dat concentratiekamp hoofd van hem
Hij ziet er nog ongezonder uit dan de typische aids afrikaane graven graf als hij die lutsers ziet!
Het is maar hoe je het ziet, vier filmpjes maken is net zoveel moeite, dus ik denk niet dat de 1 van de ander kan zeggen dat ze indruk gemaakt hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:48 schreef GimmeGore het volgende:
damn, ik heb gewoon deel 9 gemist.
Maar volgens mij zitten die lui nu echt te lachen op het kamertje van Shoery, omdat er nog steeds hele topics over ze vol geluld worden terwijl ze niet eens meer reageren of filmpjes maken.
Shauny ( sjonnie voor intimi) is keihard in de reet genomen door Lakeman voor 2 euri 50 ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:51 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, de black bana crew is de dsb onder de gangstas, kansloos ten onder.
soulyeah lakemann is da mann jwt, swa?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Shauny ( sjonnie voor intimi) is keihard in de reet genomen door Lakeman voor 2 euri 50 ?
Shaurny is een schandknaak!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:54 schreef toxikon het volgende:
[..]
soulyeah lakemann is da mann jwt, swa?
same here maar dan nog met een bak multiculti hummus en een joint. lachen om de creatieve (soms ) reaktiesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij komt het iig enkel voort uit pure verveling, een drankje in de ene hand, een peuk in de andere, en muziek op de achtergrond.
Ik kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben.
sorry ik bedoel natuurlijk jonko.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
same here maar dan nog met een bak multiculti hummus en een joint. lachen om de creatieve (soms ) reakties
Het verschil is wel, dat hun gezicht overal opgeplakt is, en er een gehele site over hun gemaakt is en nog steeds in ontwikkeling is. Waarbij ik me uberhaupt al zou gaan schamen omdat die site meer publiciteit zal krijgen na verloop van tijd. En mensen die jouw kennen je uit zullen lachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet, vier filmpjes maken is net zoveel moeite, dus ik denk niet dat de 1 van de ander kan zeggen dat ze indruk gemaakt hebben.
Bij mij komt het iig enkel voort uit pure verveling, een drankje in de ene hand, een peuk in de andere, en muziek op de achtergrond.
Ik kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben.
gaan we weerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
sorry ik bedoel natuurlijk jonko.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:58 schreef toxikon het volgende:
[..]
sorry ik bedoel natuurlijk jonko.
ehm ja patta's, kan je die eten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kom qua straattaal helaas niet verder dat ik komende week een stel leuke nieuwe patta's ga kopen.
alleen als je ze aan en uit kan zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:05 schreef versabommie het volgende:
Ik vind trouwens dat iedereen een wigger zou moeten hebben!
rot opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
me kanker enige reactie voro jullie bitches
HEEL BEVERWAARD IN EEN KK VIDEOCLIP
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
jonge wij pakke alles groot aan weet dat.
nu gaan jullie zien hoeveel wij ''kennen''
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BEVERWAARD WAT IK REPRESZNT
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
NIET FOKKE MOTHERFUCKERSZ
jongequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
clown!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
jeweets!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:13 schreef woads het volgende:
[..]
ALS IK MET HOOFDLETTERS TYP SCHREEUW IK DAN OOK?
Ik kom uit Rotterdam, en je maakt de stad belachelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
Beverwaardquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
Is dit ook weer zo'n domme kloon, of is dit echt 1 van die gasten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
lol, wut?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:10 schreef DuShaury het volgende:
Luister dan..
Tegen jullie G FOK.NL
een DISSTRACK..
ga zien bitch GA ZIEN
BLACKBANDANAFOLIFE
BLOODS JWZ
ROTTERDAM
OI! My guess: Jij gaat binnen niet afzienbare tijd anaal verwoest worden door de bananacrew!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lol, wut?
een stel 8 jarige kleutertjes die het niet kunnen hebben dat iemand over ze kletst, dus daarom maar videofilmpjes gaan maken waarin ze zich vreselijk opwinden
ga toch in de poppenhoek zitten man, kun je die hoofddoekjes als luiers omknopen bij baby bella.
lijkt me nuttiger.
omg, die jeugd van tegenwoordig..
nee helaas, dit is de enige echte sjonnie shauny van de black banana crewquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dit ook weer zo'n domme kloon, of is dit echt 1 van die gasten?
oh, sorry, ik las bandanacrew, dan neem ik terug wat ik gezegd hebquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
OI! My guess: Jij gaat binnen niet afzienbare tijd anaal verwoest worden door de bananacrew!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |