Nice! Ben benieuwd of er iets van te merken is.quote:Op maandag 14 december 2009 14:56 schreef Mavro het volgende:
Ik weet niet of het hier al gepost is maar Hugh Laurie gaat zijn eerste episode zelf regisseren!
Klik hier voor het artikel op Ausiello
Het is de 17e episode en wordt uitgezonden op 22 maart.
Clint Eastwood welquote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef wonderer het volgende:
Ik vind nog steeds dat regisseurs niet ook acteurs moeten zijnMaar goed, ben wel benieuwd verder
lees eens terug schat nog een paar weken geduld, midseason break enzoquote:
Maar ik las dat er ergens nog een dubbele kerstuitzending kwamquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
lees eens terug schat nog een paar weken geduld, midseason break enzo
de kerstaflevering van seizoen 5quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar ik las dat er ergens nog een dubbele kerstuitzending kwam
Dexter wordt toch wel 'algemeen' gezien als een van de beste series van het moment. Je moet er wel een paar afleveringen inkomen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
Heb uit verveling en keer californication en dexter gedownload maar dat is en bagger.
Ik wil house *stampt op de grond*.
Je noemt nu echt twee van de beste series van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
Heb uit verveling en keer californication en dexter gedownload maar dat is en bagger.
Vond bij dexter we leuk dat je in zijn persoon mee kijkt, dat is bij house is dat anders daar ben je en toeschouwer die mee kijkt, wel verfrissend. Net als de wat langer lopende verhaallijn. Wat me tegen stond was het thema (moordenaar en sexverslaafde) en het acteer werk bij zowel Californication als Dexter. Maar ik denk gewoon dat dit soort series me niet zo liggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Je noemt nu echt twee van de beste series van de afgelopen jaren
Het zijn echter hele andere series dan House. House heeft een 'case of the week', met daar achter een secundair (maar zeker boeiend) verhaal met sterke karakterontwikkelingen.
Dexter en Californication zijn totaal anders. Het zijn series die 1 hele duidelije verhaallijn hebben per seizoen, en weinig verhaallijnen hebben die in 1 ep afgerond worden. Moet je misschien even aan wennen, maar Dexter moet je zeker nog eens proberen. Magnifieke serie!
Okee dat zal het denk ik zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Dexter wordt toch wel 'algemeen' gezien als een van de beste series van het moment. Je moet er wel een paar afleveringen inkomen.
Californicationquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
Ik krijg 'David' van '6ft Under' niet uit m'n kop bij die hoofdpersoon... en een gay mietje als serial killer gaat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Dexter wordt toch wel 'algemeen' gezien als een van de beste series van het moment. Je moet er wel een paar afleveringen inkomen.
Ik heb afgelopen dagen alle afleveringen van het nieuwe seizoen gekekenquote:Op maandag 14 december 2009 12:55 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb gister One Flew Over The Cuckoo's Nest (film) gezien, en bedacht me ineens dat de eerste 2 episodes van het nieuwe seizoen daar erg op lijken.
Grappig trouwens, Family Guy en House, twee van mijn favoriete series
Overloper!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Finally! Ben in de tussentijd maar met Lie To Me begonnen, vind ik ook wel een leuke serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |