Ja en dat House tegen Wilson zegt dat hij niet wil dat Wilson in operatie gaat want als Wilson dood gaat is hij alleen (beetje selfish eigenlijk, maar best een lieve opmerking).quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ze samen een appartement kopen enzo?![]()
Ik vond het ook een mooie, hoewel onverwachte, aflevering. Als het maar geen trend wordt want ik heb geen zin in dit soort episodes met de rest van het team
Ja, het komt niet vaak voor dat House zo erg zijn genegenheid laat merkenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:44 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ja en dat House tegen Wilson zegt dat hij niet wil dat Wilson in operatie gaat want als Wilson dood gaat is hij alleen (beetje selfish eigenlijk, maar best een lieve opmerking).
En dat hij dan toch nog het laatste is wat Wilson ziet voordat Wilson onder narcose gaat.
Maar goed, ik ben een beetje zo'n crazy fangirl, ik weet heus wel dat een echte H/W ship nooit gaat gebeuren, maar de referenties die de makers er soms expres in stoppen blijven leuk
http://myepisodes.com/quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:10 schreef OMG het volgende:
Hrmpf. Zet ik de TV aan, schakel naar Fox, zie ik één of andere suffe American Idol zangeres en geen House..
Ja dat doe ik als kijker toch ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef xxiessiexx het volgende:
Tss House slaat te vaak een week over
Winterstop dus, jammerquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef _evenstar_ het volgende:
All new house January 25th, 8/7c!
next week's #House is season 5's "Joy to the World" - holiday episode! Tune-in MON 8/7c
Yep! Maar het blijft jammer.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
in america speelt de kerst een hele grote rol, dus krijg je alles kerstepisodes etc..
daarbij hebben ze altijd wel een midseason break toch?
wtfquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef _evenstar_ het volgende:
All new house January 25th, 8/7c!
next week's #House is season 5's "Joy to the World" - holiday episode! Tune-in MON 8/7c
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:09 schreef Adelante het volgende:
Dus nu maandag de kersteditie en dan 1,5 maand niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |