quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef ViaVon het volgende:
Hier het vervolg op de woonboot
reactie's
Hallo Jan-Dirk.
Ik ben 45 jaar en nog maar kort in dienst bij de ***.
Hiervoor heb ik een eigen bedrijf gehad in het bouwen van reclame objecten.
Ik kan mezelf wel handig noemen en ben best bereid om mijn handen uit de mouwen te steken.
Zelf denk ik niet dat ik een hypotheek kan krijgen omdat ik nog niet zo lang bij deze werkgever
bent aangenomen. Maar kopen is natuurlijk wel een optie voor later.
vriendelijke groet Rick.
[..]
Hallo Jan-Dirk,
Ik hoor niks meer van jou.
Ik hoop dat je er niet van af zie dat ik je boot mag huren.
Het lijkt me echt super en heb er veel zin in.
Hoop nog iets van je te horen.
Vriendelijke groet
Rick
[..]
Hoi Rick
Dat je niets meer van me hoorde heeft een oorzaak, ligt niet aan jouw.
Maar 1 van de studenten had een sleutel achter gehouden en ik was er nog niet aan toe gekomen, de cillinders te vervangen!!
De boot ligt er nu zo bij nadat de stoppen eruit getrokken zijn.
.......Vreselijk als je denkt dat je er nog iets mee kan.
Hoor ik het graag van je
Jan-Dirk
[ afbeelding ]
Denk niet dat we nog wat gaan horen van Rick
Hoi Jan Dirk,quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:38 schreef ViaVon het volgende:
Rick
geeft niet op:dus ik moet me even gaan bezinnen, maar vrees dat ik ga voor boot is total loss
![]()
Hallo Jan-Dirk,
Wat verschrikkelijk. De boot zal moet worden gelicht en ik wil je er best bij helpen.
Heb je wel aangiften gedaan?
Een kraan zal er aan te pas moeten komen. Daarna moet er grondig worden verbouwd enz enz.
Ik schrik ervan.
Hoor wel van je.
Rick
bwhahaahaha geniaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:59 schreef ViaVon het volgende:
[..]
Hoi Jan Dirk,
Ik heb ook een duikpak en Bril. Kan natuurlijk ook de stoppen weer terug plaatsen.
Ik ben vrijdag en zaterdag en zondag vrij.
Bel me morgen even dan kunnen we even overleggen voor een oplossing.
Groet Rick
ha, ha een boot die stoppen heeft lol, maar ik heb Rick een pluim gegeven en op dit topic gewezen![]()
Whehe, volgens mij inderdaad Groningen. Tegen de glassplinterbrug.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:59 schreef Grimbert het volgende:
[..]
bwhahaahaha geniaal
die foto, dat is in groningen als ik het goed heb toch?
Straks een SWAT team door de voordeurquote:Hoi Erwin,
Ik en mijn man zitten nu al zeker 30 jaar bij de ASG, ik zag dat u materiaal zoekt voor bommen en ik heb wat u zoekt. We hebben al meerdere succesvolle bomaanslagen gepleegt onder andere in Zamboanga City (71 doden!) en de Kathedraal van Davao in Davao City. Iets meer recent ook op Davao International Airport (21 doden!).
Wij kunnen de garantie bieden dat met de juiste expertise en onze producten u minimaal 5 doden zult scoren met het kleinere werk en zeker 20 of meer met het grotere,
Ik heb een link met een plaatje hieronder met onderdelen die wij onder andere verkopen.
Tinypic link:
Ik hoop snel meer van u te horen,
لله أَكْبَر!
Tara
Ik denk dat die er iets te dik bovenop ligtquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:52 schreef Dynd het volgende:
gezocht loodmal voor bom loodjesvan 5 tot 50 gram
en voor shad koppen.
[..]
Straks een SWAT team door de voordeur![]()
![]()
![]()
Prachtig altijd dat soort reacties.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef GizartFRL het volgende:
Reactie op mijn advertentie http://link.marktplaats.nl/289165214 :
Geachte Henk de Slangenman,
Hoe durf je zulke advertentie's te plaatsen vind dit schandalig
je gaat toch geen katten of zo aan je slangen geven dat is niet normaal meer
je bent dus niet echt een dierenvriend
Ik zal marktplaats vragen als hun jou advertentie willen verwijderen want dit is wel zo'n belachelijke advertentie
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:52 schreef Dynd het volgende:
en voor shad koppen.
[..]
Straks een SWAT team door de voordeur![]()
![]()
![]()
quote:Hoi Jaap,
Ik denk dat ik wel een leuk album voor jou weet:
Liedjes over Piraten – CD
Met deze liedjes:
Piet Piraat - Joho Kapitein Haak - De piraten van de Zwarte Zee - Het houten been van de kapitein - Mijn vader is piraat - Ai ai ai alle hens aan dek - Kapers op de kust - Een piraat is heel gevaarlijk - Land in zicht....land in zicht - Kijk daar is Grote Pier, hij is een boekanier - Hijs de zeilen - Hee hoo kapitein (Captain Jack) - De piratendans - Zeerovers van de Caribische Zee
Ikzelf vind vooral ''Piet Piraat'' heel leuk, het is eigenlijk een verlengde versie van de theme-song van de gelijknamige studio 100 serie.
Geen dank!
Tara
Ohh hahahahaahhaaquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef ViaVon het volgende:Hier het vervolg op de woonboot
-knip -
[ afbeelding ]
Denk niet dat we nog wat gaan horen van Rick
Té flauw, maar geniaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:54 schreef Dynd het volgende:
gezocht nederlandstalige / piratensingles
Hallo,
Ik ben op zoek naar partijen nederlandstalige / piratensingles om mijn verzameling aan te vullen.
Als u nog wat heeft laat het gerust weten.
Ik zou dan graag wat titels willen weten zodat ik een beetje in idee kan krijgen wat er zoal tussen zit.
Ik hoor het graag.
Al vast bedankt.
Groeten Jaap
[..]
Geachte mevrouw Yvus,quote:Geachte andréa,
Ik vroeg me af of u denkt dat deze box groot en sterk genoeg is voor mijn dochter, ze is erg rebels en heeft het nu al over dat ze al volwassen is en geen au pair etc. nodig heeft. Ik kan haar gewoon niet op één plek houden en voor dat je het weet is ze naar buiten geslopen. De vorige boxen klom ze gemakkelijk overheen daarom deze vraag.
Groeten,
Tara
Beste mevr.Yvus,quote:Hoi Andréa,
Ja het is wat met mijn kleine! Maar ze komt er zeker wel, ze doet nu HBO op het ROC Amsterdam.
Ik denk dat het gewoon wat voor pubers is dat vanzelf wel weer overwaait, de box lijkt me heel geschikt! Ik denk eraan om een houten plaat aan de bovenkant van de box te bevestigen voor absolute zekerheid dat ze er niet meer uit komt! Mijn man en ik tillen haar er dan in en halen haar er dan alleen uit als ze naar de wc moet, maandverband moet wisselen etc.
Dit zal ons tweeën zeker weer wat rust brengen!
Welke prijs had u in gedachten voor de box?
Ik hoor het graag,
Groeten,
Tara
Volgens mij wilt ze dat ding gewoon kwijt en kan het haar geen bal stelen dat er een meisje fritzl-style in wordt opgesloten.quote:Hallo Andréa,
Ik ben nou niet echt op de hoogte van box prijzenmaar 20,- lijkt me top!
Wel moest ik nog van mijn man vragen of de spijlen een beetje sterk zijn,
met haar 66 kilo kan ze behoorlijk wat druk uitoefenen en ontsnappen als ze de
spijlen weet te slopen, dat willen we natuurlijk niet hebben want dan kan ze naar de kinderbescherming gaan enz.
Ik hoop snel een reactie van u te ontvangen,
Gr. Tara
Inderdaad, volgens mij speelt ze gewoon meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:49 schreef Omniej het volgende:
Nu niet in je eigen grap gaan trappen hè, Dynd.
Hij is perfect uitgevoerd hoor, maar ik denk eigenlijk dat ze je bij de tweede mail al wel doorhad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |