Als dit waar is dan zijn er dus tijdreizigers en vergaat de aarde niet in 2012, en krijgen we ook geen 3e wereldoorlog. Jammer dan alu hoedjes, ontkracht door een eigen conspiracy theory.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:12 schreef GasTurbine het volgende:
Als dit waar is wisten de tijdsreizigers ook dat ze ontdekt zouden worden.
Moet je er even bijvertellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
In het Amerikaans wel, in het Brits niet.
als die gasten nou die appel verstoppen zijn we helemaal van het gezeik afquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:15 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als dit waar is dan zijn er dus tijdreizigers en vergaat de aarde niet in 2012, en krijgen we ook geen 3e wereldoorlog. Jammer dan alu hoedjes, ontkracht door een eigen conspiracy theory.
Nee hoor, in het Brits ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
In het Amerikaans wel, in het Brits niet.
Ontzettend achterhaald, vrijwel alle Engelse-sprekende landen gebruiken tegenwoordig het korte model.quote:
Wat de verwarring dus alleen maar groter maakt. Ik zelf denk liever in machten van 10, veel duidelijker, geen ruimte voor misverstanden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ontzettend achterhaald, vrijwel alle Engelse-sprekende landen gebruiken tegenwoordig het korte model.
Inderdaad. Maar kan je ook iets mee dat is de vraag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:06 schreef Langlearn het volgende:
Heerlijke reacties op dit onderwerp.![]()
Keeskacheltje.
Ja, jouw beredeneringen hebben me heel erg geholpenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar kan je ook iets mee dat is de vraag.![]()
Oke soms klink het niet geloofwaardig of doen dit af als een fantasie verhaal, geef niet. Velen zijn nog niet zover om in dimensie te denken en is ook voor de meesten ver van mij bed show. Ik neem het sportief op en ben toch blij dat u de humor van kan inzien alhoewel het toch serieus is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ja, jouw beredeneringen hebben me heel erg geholpen![]()
![]()
Al neem ik het niet serieus, ben je toch een bron van vermaakquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Oke soms klink het niet geloofwaardig of doen dit af als een fantasie verhaal, geef niet. Velen zijn nog niet zover om in dimensie te denken en is ook voor de meesten ver van mij bed show. Ik neem het sportief op en ben toch blij dat u de humor van kan inzien alhoewel het toch serieus is.![]()
Okequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Al neem ik het niet serieus, ben je toch een bron van vermaak
niet altijd ik kwam het laatst ook tegen in een brits artikel waar billion ook echt billioen betekendequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ontzettend achterhaald, vrijwel alle Engelse-sprekende landen gebruiken tegenwoordig het korte model.
Ik hoop voor je dat je dit met een dikke grijns en een joint hebt zitten typenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:48 schreef Hoofdrubbel het volgende:
...
Als je in de Romeinse tijd tijdreizigers rond had lopen die met hun technologieën breeduit rondzeulden ben ik benieuwd hoe de ontwikkeling van de mens was gegaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef miaeak het volgende:Heerlijk
People wake up!
Tijdreizen is niet mogelijk, nu niet en nooit niet.
Stél dat het zou kunnen:
1: Waarom heeft dan nog niemand dingen als 9/11 "voorkomen".
2: Waarom hebben we dan nog nooit in de hele geschiedenis een tijdreiziger gezien
3: Je zou eventueel als de snelheid van het licht ook op objecten en organische vormen zou kunnen worden toegepast, nogsteeds alleen nog óf de tijd stil kunnen zetten óf vooruit gaan. Maar dus NOOIT achteruit.
Face it people, houd je bezig met boeiendere dingen, zoals co2 wegpoefen naar een andere dimensie![]()
Mocht ik het fout hebben, hadden ze er in dat geval niet beter aan gedaan om ff 20 jaartjes verder terug te gaan en te voorkomen dat dat hele ding werd gebouwd?
Of zeg ik nu iets heel onlogisch
Misschien is er wel een paradox als ze het niet doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Onlogish want de paradoxen laten het niet toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |