Foei je mag voor straf niet posten in de rest van dit topicquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Metalfreak het volgende:
Vorig topic:
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 91
Kut, ik was de laatsteWas niet mijn bedoeling
Hoor hier ook eigenlijk niet meer helemaal thuis
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Metalfreak het volgende:
Vorig topic:
Hoor hier ook eigenlijk niet meer helemaal thuis
Of toch wel?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef DeuceFour het volgende:
yay een nieuw topic en een nieuw leven![]()
Komen vanzelf nieuwe die onze plek weer overnemen Barbusse. Tot die tijd gewoon blijven posten ookal gaat het goed.quote:
Oké dan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:07 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Komen vanzelf nieuwe die onze plek weer overnemen Barbusse. Tot die tijd gewoon blijven posten ookal gaat het goed.
Niet te hard van stapel lopen.quote:
Hihi.quote:
Jij ook he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké dan!Kleine update: Snowcold is verliefd!
Dat maakt niet uit, wij blazen dit wel voor je op tot buiten proporties!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:10 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen.Ik weet verder niks van zijn karakter af, maar hij had wel een ontzettend lief koppie..
Nee. Ik heb tedere sex gehad.quote:
Niet iedereen gaat meteen liggen ketsen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, wij blazen dit wel voor je op tot buiten proporties!En, hoe is hij in bed?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat meteen liggen ketsen.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, wij blazen dit wel voor je op tot buiten proporties!En, hoe is hij in bed?
Niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat meteen liggen ketsen.![]()
Denk ik.quote:
Zie je wel, je geeft het gewoon toe!quote:
Kerel. Je bent zo enthousiast over je eigen liefje dat je dat op mij projecteert.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie je wel, je geeft het gewoon toe!Wanneer gaan jullie samenwonen?
Heb je z'n ouders al ontmoet?
Hoe was jullie romantische vakantie?
Mogen wij op de bruiloft komen?
* SuperrrTuxxx nodigt zichzelf uit voor bruiloft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie je wel, je geeft het gewoon toe!Wanneer gaan jullie samenwonen?
Heb je z'n ouders al ontmoet?
Hoe was jullie romantische vakantie?
Mogen wij op de bruiloft komen?
Ik heb geen liefje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:18 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Kerel. Je bent zo enthousiast over je eigen liefje dat je dat op mij projecteert.
Ja, balen zegquote:
Hoe komt u daarbij?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Door uw fantastische ervaring van afgelopen week.
Misschien ben ik op dat gebied wel te onschuldig...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een goede avond/nacht/ochtend.
Maar of het een relatie gaat worden? Hmmmm......ik denk het niet.
Hoezo voel jij je lullig daarover? Tis niet dat ik madly in love ben hoor. Vind d'r erg leuk, dat zeker. Maar meer ook niet. Eerst maar eens zien of we een tweede maal afspreken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:24 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Misschien ben ik op dat gebied wel te onschuldig...Ik kan die dingen nog niet helemaal loskoppelen denk ik. Maar kut zeg, ik voel me nu echt lullig... *kruipt in hoekje*
Het is een goed begin...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je lullig daarover? Tis niet dat ik madly in love ben hoor. Vind d'r erg leuk, dat zeker. Maar meer ook niet. Eerst maar eens zien of we een tweede maal afspreken.
Oh, maar iets beginnen kan ik goed. Iets afmaken, daar gaat het altijd fout bij mij.quote:
Ik heb dat ook! Als ik iemand leuk vind, ga ik ook wel vol voor diegene en richt ik me puur op haar alleen. Maar ja, wel grotere kans om hard op je bek te gaan... Ach ja, hoort bij het leven zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:24 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Misschien ben ik op dat gebied wel te onschuldig...Ik kan die dingen nog niet helemaal loskoppelen denk ik. Maar kut zeg, ik voel me nu echt lullig... *kruipt in hoekje*
Have fun man! Zulke dingen zijn vaak wel goeie afleiding!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:39 schreef J0ttem het volgende:
tvp maar weer
Blergh, zit vandaag weer in een dip-dag
Maar ach, wel 2 positieve dingen: ik heb mijn ex geblokkeerd op MSN (+ ik heb haar al een week niet meer gesproken) en in ga van vrijdag tot zondag een LAN-party houden met een vriendengroepje (stuk of 12 man). Lekker brak worden en alle crap vergeten dus
Volgens mij moet jij gewoon lekker je verjaardag vieren met je vriendinnen en niet meer zoveel bij hem stil staan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:45 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Have fun man! Zulke dingen zijn vaak wel goeie afleiding!Ik was vandaag shoppen met twee vriendinnen, eigenlijk heel spontaan (dat is nog het leukst
) en heb een nieuwe broek, nieuw shirt en nieuwe pumps gekocht. En ook nog een riem!
Ook kleding die mijn ex sexy zou vinden, maar dat draag ik dan met de gedachte dat hij er niet meer van kan profiteren.
![]()
![]()
Hij heeft trouwens ook niets meer van zich laten horen.Ik heb voor mezelf besloten, dat wanneer hij in het weekend nog niks heeft laten horen dat het dan voor ons einde vriendschap is. Als hij me niet eens wil feliciteren voor mijn verjaardag dan geeft hij geen fuck om mij...
Ik hoop dat ik sterk genoeg ben...
Ga ik ook doen, heb ze uitgenodig voor een shopmiddag/stapavondquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon lekker je verjaardag vieren met je vriendinnen en niet meer zoveel bij hem stil staan.
Hate to say "we told you so", maar je wordt volgens mij (en anderen) inderdaad aan het lijntje gehouden. Dus goed om te horen dat je daar geen zin meer in hebt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:54 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, heb ze uitgenodig voor een shopmiddag/stapavond
Maar toch zit het mij een beetje dwars en doet het wel pijn, ben ik achteraf toch aan het lijntje gehouden. Ik voel me veel te goed voor dat soort dingen, ik dacht altijd dat ik wel beter wist en sterker was. Maargoed, mocht het 'slecht' aflopen, dan weet ik in ieder geval dat hij gewoon een lul is en kan ik verder.
Mijn ex maakte het 2 weken voor mijn verjaardag uit, om 21:30 stuurde ze me heel 'persoonlijk' een krabbeltje op Hyve (waarvan ze weet dat ik daar maar weinig mee doequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:54 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, heb ze uitgenodig voor een shopmiddag/stapavond
Maar toch zit het mij een beetje dwars en doet het wel pijn, ben ik achteraf toch aan het lijntje gehouden. Ik voel me veel te goed voor dat soort dingen, ik dacht altijd dat ik wel beter wist en sterker was. Maargoed, mocht het 'slecht' aflopen, dan weet ik in ieder geval dat hij gewoon een lul is en kan ik verder.
Tsja, hij wilde zo graag vrienden blijven. En ik dacht hem na drie jaar wel te kennen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hate to say "we told you so", maar je wordt volgens mij (en anderen) inderdaad aan het lijntje gehouden. Dus goed om te horen dat je daar geen zin meer in hebt!En heb lol met je vriendinnen!
Nou ik voel me nog elke nacht kut en kan slecht slapen, want op zo'n moment slaan je gedachten op hol omdat ik geen afleiding heb. En de dagelijkste random dingen die herinneringen naar boven halen uiteraard. Maar verder gaat het steeds beterquote:
Hij maakte het uit twee dagen voor zijn eigen verjaardag, die we al wel gevierd hadden. Mijn kadootje heeft hij nog steeds, hoewel dat nogal persoonlijk was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Mijn ex maakte het 2 weken voor mijn verjaardag uit, om 21:30 stuurde ze me heel 'persoonlijk' een krabbeltje op Hyve (waarvan ze weet dat ik daar maar weinig mee doe)
Het heeft me toch dwars gezeten :\ (of ik was nog wat overgevoelig op dat moment)
Zij is zelf over 8 dagen jarig, maar ik denk niet dat ik haar ga feliciteren of iets dergelijks, bovendien heb ik zelf besloten geen contact meer op te zoeken.
Ik bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hate to say "we told you so", maar je wordt volgens mij (en anderen) inderdaad aan het lijntje gehouden.
Ik heb die van hem ook gewoon overgeslagen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:01 schreef J0ttem het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat ik haar ga feliciteren of iets dergelijks,
Als je het wilt vereffenen met een vrouw: Na alle shit verdien je eerder een complete harem, maar dat vind ik van mezelf ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:17 schreef dick_laurent het volgende:
Ik hoop dat de lieve heere (niet dat ik religieus ben, maar hiervoor wil ik wel de goden een beetje lief aankijken) mij binnenkort een date gunt met een bepaald heel mooi, mysterieus meisje.
Ik vind dat ik het heb verdiend na alle shit die de afgelopen maanden over me heen is gewaaid![]()
So please lord, gimme a break
Ach, ik heb het ooit via mail meegemaakt... Gelukkig had ik "maar" 3 maanden wat met haar, en zag ik haar gedurende die tijd nog niet echt als m'n vriendin, maar dan nog... Heb wat meer lef dan dat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:03 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Via een krabbel op Hyves?! Dat is echt van het laagste niveau, hoe diep kun je zinken.Bah, ik heb echt een hekel aan dat soort mensen.
Die uitspraken van jou zijn echt geweldig. Heb er nou al een paar langs zien komen, wel een grote quote repertoire.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het wilt vereffenen met een vrouw: Na alle shit verdien je eerder een complete harem, maar dat vind ik van mezelf ook.
May the Gods keep the wolves in the hills en the women in our beds!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |