Zeer herkenbaar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn verstand zegt dat definitief geen contact meer hebben beter is, maar mijn hart wil dat niet
Yup, ook in mijn geval. Heb geprobeerd contact te houden, maar zij kan het alleen maar over zichzelf hebben. Stiekem wil wou ik haar wel terug, maar als ik er over nadenk kom ik er achter dat er ik toch niet meer opschiet, haar warme, zorgelijke karakter is veranderd in iemand die ik niet meer ken. Na lang na te denken heb ik besloten gewoon zo weinig mogelijk contact meer met haar te houden, sinds ik dat heb gedaan gaat het ook een stuk beter met me.quote:
Volgens mij kun je beter met ruzie uit elkaar gaan, lekker duidelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:34 schreef Poem het volgende:
Gewoon gaan cruisen. Haar nooit meer zien is ook niks, want de denkt toch wel aan haar. Vertel het haar als je 't er moeilijk mee hebt. Wees blij dat jullie niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan!
Hoop zeker voor je dat dat zo blijft man en anders weet je deze draad altijd wel te vinden!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ondanks dat ik er redelijk overheen lijk te zijn doe ik toch maar weer mee, vind 't wel gezellig hier
dit is zelfkastijding, ik zou met de 'vriendschap' kappen. Maar ja voor mij is het makkelijk praten, want ik weet dat je stiekem hoopt dat ze gaat twijfelen en je terug wilt, de kans daarop is echter zeer klein.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:22 schreef RemcoDelft het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 90
Omdat ik het topic net vulde toch even mezelf herhalen:
Gisteren heb ik (voor het eerst sinds ik niet meer bij haar woon; vorige week donderdag dus) m'n ex weer gezien. Ze kwam mij opzoeken, kijken hoe het met "onze" (nu "mijn") kitten en ook met mij gaat... Even de stad in geweest, naar het strand, naar de bios, en blijven slapen (slapen ja), waarna ze nu staat te douchen en zometeen weer naar huis gaat...
Aan de ene kant wil ik heel graag vrienden met haar blijven (voor de volledigheid: zij was degene die na 3 jaar de knoop doorhakte om er mee te stoppen), aan de andere kant doe ik mezelf heel veel verdriet als ik weer zie wat ik niet meer heb, en alles wat ik verwerkt dacht te hebben ligt weer open...
Over 2 weken gaan ze samen 2 dagen op minicruise naar Newcastle, aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant weet ik nu al dat het me weer verdrietig zal maken.
Mijn verstand zegt dat definitief geen contact meer hebben beter is, maar mijn hart wil dat niet
Zelfkastijding is het inderdaad... Ik weet alleen uit ervaring dat ik ook heel blij kan zijn met de resterende vriendschap, maar dat het wel heel lang duurt voor dat echt goed voelt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dit is zelfkastijding, ik zou met de 'vriendschap' kappen. Maar ja voor mij is het makkelijk praten, want ik weet dat je stiekem hoopt dat ze gaat twijfelen en je terug wilt, de kans daarop is echter zeer klein.
Da's mooi toch.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Paikea het volgende:
Vandaag (2 weken na breuk) mijn eerste liefdesverklaring gehad...En nee, niet van mister ex![]()
Hielp me wel mijn aandacht te verzetten, nu hoefde ik even niet met ex te handelen, maar hoe ik in godsnaam ging zeggen dat ik er niets voor voel![]()
![]()
![]()
Zo voel ik me nu, haha
Blijkbaar voor mannen dus welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's mooi toch.Bij mij willen mannen altijd alleen maar sex.
Zo'n goddelijk lichaam heb ik nou ook weer niet hoor.
Maar ik word er af en toe ziek van dat het alleen maar steeds over sex gaat.
Het was nog geen week uit en me ex had 3 gasten achter der reet hangen vertelde ze. Gasten die meteen zeiden ik vind je wel leuk, wil je wat met me blabla. Ze vond de aandacht leuk(al zei ze van niet natuurlijk). Sommige mannen zijn so simpel en denken maar aan 1 ding(niet persee de sex, maar de verovering). Als het iets ingewikkelder wordt gaan ze op naar de volgende waarbij het vast simpeler te krijgen is. Ben ik even blij dat ik niet tot die cat. mannen hoor. Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:08 schreef Paikea het volgende:
Blijkbaar voor mannen dus wel
Maar als het om sex gaat kun je ze tenminste nog een klap geven
Deze man zie ik minstens 2 keer per week en is een vriend van me. Dat maakt het wel wat lastiger, vooral omdat ik de eerste tijd niet normaal zal kunnen doen![]()
Ach, het is wel lekker voor je ego
Hey, je noemt jezelf Tux, wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's mooi toch.Bij mij willen mannen altijd alleen maar sex.
Zo'n goddelijk lichaam heb ik nou ook weer niet hoor.
Maar ik word er af en toe ziek van dat het alleen maar steeds over sex gaat.
Haha, nee gewoon irl en dat gaat al jaren zo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hey, je noemt jezelf Tux, wat verwacht je dan?
De rek is eruit. Hij heeft kansen genoeg gehad.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef Barbusse het volgende:
Jullie zijn druk geweest met loslaten zo te lezen!
Goed werk mensen, goed werk.
Waarom dat kinderachtige zieken dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En toen hij op vakantie was heb ik een heerlijke week gehad. Ik had rust in m'n lijf en sliep goed. En nu hij weer terug is heeft hij z'n favoriete bezigheid weer gevonden. Mij zieken.
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dat kinderachtige zieken dan?
Kun je hem niet eens gewoon recht in z'n gezicht zeggen dat hij je met rust moet laten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.Wist ik het maar.
Ik zie hem voorlopig toch niet meer dus recht in z'n gezicht wordt lastig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je hem niet eens gewoon recht in z'n gezicht zeggen dat hij je met rust moet laten?
Er boven staan dan maar, voor zover dat mogelijk is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie hem voorlopig toch niet meer dus recht in z'n gezicht wordt lastig.
Ja veel keus heb ik niet, dus idd voor zover dat mogelijk is dat maar doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er boven staan dan maar, voor zover dat mogelijk is.Naadje dit voor je...
Hoe zit ze in je hoofd dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Hugo__Boss het volgende:
interessant topic!
gisterochtend vroeg stond ik op het station op de trein te wachten en opeens dacht ik van woow sterkte parfum! hee die ken ik ergens van.. dus ik draai me om staat daar mn ex.. zag der eigenlijk nooit meer, maar tis heel vreemd.. sinds gisteren zit ze weer in mn hoofd en ik snap niet waarom.. was der eigenlijk al letterlijk vergeten nu ruim anderhalf jaar later.. bekend iets?
Maar dat is toch niet persé slecht? Ik was niet van plan om m'n ex totaal te vergeten namelijk. Volgens mij zijn er maar weinig die dat willen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Hugo__Boss het volgende:
Tja herinneringen van toen enzo, die komen weer boven.. tis vreemd, was het eerst eigenlijk compleet vergeten allemaal, en nu lijkt het heel kort geleden zegmaar
Het kan heel goed, van alle zintuigen roept geur de meeste herinneringen op...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Hugo__Boss het volgende:
interessant topic!
gisterochtend vroeg stond ik op het station op de trein te wachten en opeens dacht ik van woow sterkte parfum! hee die ken ik ergens van.. dus ik draai me om staat daar mn ex.. zag der eigenlijk nooit meer, maar tis heel vreemd.. sinds gisteren zit ze weer in mn hoofd en ik snap niet waarom.. tzijn geen gevoelens ofzo, maar was der eigenlijk al letterlijk vergeten nu ruim anderhalf jaar later. dacht ik... bekend iets?
lijkt me dat je juíst dan gaat stinkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:43 schreef Snowcold het volgende:
Hmm ja... Elke keer als ik een Axe luchtje ruik (welke dan ook, hij gebruikte ze allemaal) moet ik aan mn ex denken en hoe hij zich altijd volspuit met dat spul. Soms echt té veel, maar hij is altijd bang dat ie stinkt.
Whahaha, soms wel ja. Dan zat ik echt van: 'Jezus man, dat had ook wat minder gemogen.' Maar na een tijdje heb je daar ook geen last meer van.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
lijkt me dat je juíst dan gaat stinken
Ohja ik zou de geur meteen herkennen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef Hugo__Boss het volgende:
interessant topic!
gisterochtend vroeg stond ik op het station op de trein te wachten en opeens dacht ik van woow sterkte parfum! hee die ken ik ergens van.. dus ik draai me om staat daar mn ex.. zag der eigenlijk nooit meer, maar tis heel vreemd.. sinds gisteren zit ze weer in mn hoofd en ik snap niet waarom.. tzijn geen gevoelens ofzo, maar was der eigenlijk al letterlijk vergeten nu ruim anderhalf jaar later. dacht ik... bekend iets?
Hey Meis.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:27 schreef Kiwijuice het volgende:
Bij mij is het nu uit sinds zondag... hij was niet meer verliefd op me (zei die) maar denk ergens dat ie nog niet helemaal over zn ex heen was etc... Hij wil wel graag in contact blijven, blijven afspreken, vind me nog lief/leuk/lekker/schatje etc... Hb wel erg het gevoel dat ik niet echt heb laten zien wie ik zelf ben, super irritant!
Nou ik dacht, voeg me even bij me lotgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |