abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73523538
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 89

Deeltje 90 alweer. Hier verder huilen.

LaPo:
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja. En het werkt als een tierelier.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:20:48 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73523596
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja. En het werkt als een tierelier.
Precies!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73524119
Maar wie komen er nu dan en hoe laat?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:51:46 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73524553
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Kan jij mijn gedachten lezen. Ik was ff weg en ik dacht ik zal daarna eens vragen wat nou de stand is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73524586
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Kan jij mijn gedachten lezen. Ik was ff weg en ik dacht ik zal daarna eens vragen wat nou de stand is.
Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:53:46 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73524609
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.
Lijkt er wel op ja.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:58:14 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73524746
Hey, ik ben er ook, maar heel kort. Ben nu ff thuis en ga zo dus richting Amsterdam. Kan beetje moeilijk inschatten hoe laat ik precies weer in Utrecht ben. Ik schat rond een uur of 9/half 10
@ Barbusse, sms me maar waar jullie zitten dan zal ik mijn best doen om daar heen te geraken
pi_73524774
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef dick_laurent het volgende:
Hey, ik ben er ook, maar heel kort. Ben nu ff thuis en ga zo dus richting Amsterdam. Kan beetje moeilijk inschatten hoe laat ik precies weer in Utrecht ben. Ik schat rond een uur of 9/half 10
@ Barbusse, sms me maar waar jullie zitten dan zal ik mijn best doen om daar heen te geraken
Komt goed!
pi_73525106
Hij voelt zich kut. Aan de ene kant vind ik dat lullig, maar ben stiekem ook blij dat hij zich ook n keer kut voelt.
pi_73525189
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Snowcold het volgende:
Hij voelt zich kut. Aan de ene kant vind ik dat lullig, maar ben stiekem ook blij dat hij zich ook n keer kut voelt.
Het arme jong toch....
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:20:28 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73525376
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het arme jong toch....
pi_73525419
Snowcold, wijs hem op dit topic voor het noodzakelijke dolkstootje morele steuntje in de rug.
pi_73525520
Pfffft, hij kan zich toch zo goed alleen redden?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:26:56 #14
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73525536
Gaan jullie ook foto's maken op de meet? (van mensen die down zitten te kijken door de verbroken relatie )

Wel een vrolijk begin van het topic zo
Don't let my username fool you...
pi_73525554
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Snowcold het volgende:
Pfffft, hij kan zich toch zo goed alleen redden?
Dat weet hij pas zeker als hij echt goed de put ingetrapt is lieverd.
pi_73525576
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
Gaan jullie ook foto's maken op de meet? (van mensen die down zitten te kijken door de verbroken relatie )

Wel een vrolijk begin van het topic zo
Allemaal huilend boven een glas bier!

En wat was jouw smoes om niet te komen ook alweer?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:30:30 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73525625
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehe briljant, zie het al helemaal voor me.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:31:40 #18
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73525655
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...
Kut A73 met zijn tunnels!
Kut A2/A67 met knooppunt Leenderheide!
Kut Leenderweg in Eindhoven!

Ow wacht, dit is geen KLB?
Don't let my username fool you...
pi_73525794
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...
Kut A73 met zijn tunnels!
Kut A2/A67 met knooppunt Leenderheide!
Kut Leenderweg in Eindhoven!

Ow wacht, dit is geen KLB?

Ik ga d'r vandoor, moet nog dingetjes doen. Bis heute abend, liebe Menschen!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:40:05 #20
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73525878
Whoohoo, ik begin over haar heen te komen
(of ik ben vandaag gewoon in een goede bui )

Ondanks dat ik weet dat een gast waarvan zijn mentale leeftijd is op zijn 13e is blijven steken nu in haar geïnteresseerd is...
Maar ach, schijt daaraan, ik zie nu tenminste aan dat er veel leukere meisjes rondlopen
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73526358
Joh hier ook alleen maar goed nieuws. Gaat super en het is bijna echt weekend. Vanavond lekker stappen, morgen werken en zondag voetballen. Lekker druk en ga me vanavond zeker vermaken
pi_73528031
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:36 schreef Barbusse het volgende:
kleine slaapt al vlot, dus ik verwacht ook rond een uur of 8 in Utrecht te zijn. Nog ff fok!-en en dan stap ik in de auto.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73534844
Dit topic heeft een tijdelijke hartstilstand omdat de helft nu naar die meet is

Dit rosétje smaakt mij zeer goed!
pi_73537333
Ha..eindelijk ook de 'eer' om in dit topic te posten

Afgelopen twee weken is het me duidelijk gemaakt dat mijn relatie over is, zij had het voor zichzelf al bepaald en na een maandje of twee besloten het mij ook eens te vertellen.

Lang verhaal, ze studeert in Amerika (ze is Amerikaans, heb haar hier ontmoet toen ze hier student was), hebben een jaar of 2 hier in NL een relatie gehad maar vervolgens is ze in Amerika gaan studeren..dus al 1,5 jaar een lange afstands relatie. Niet ideaal natuurlijk, maar het ging erg goed en wilde kijken hoe we dit zouden volhouden. En het eerste jaar was eigenlijk nog wel uit te houden, maar nadat een aantal pogingen om elkaar weer te zien mislukten vanwege werk/tijds- en financiële redenen nam de frustratie wel wat toe. Volgend jaar zou ze een aantal semesters in Utrecht gaan studeren, dus dat maakte wel weer een hoop goed. Al begon ze daar steeds meer over te twijfelen.

In april/mei dit jaar was ze niet te genieten, toen ik vroeg waarom dat was zei ze dat het tentamen stress was, ik nam dat maar aan. Na haar tentamens gaf ze aan dat ze deze zomer wat tijd voor zichzelf wilde en dat ze besloten had die semesters in Utrecht niet te gaan doen maar er een studie aan vast te plakken in Amerika. Toen zag ik de bui al wel hangen, maar ze gaf aan dat ze me niet kwijt wilde en alleen even wat tijd wilde. Van juni tot augustus heb ik haar amper gesproken, begreep dat ze een aantal weken bij een vriend ingetrokken was (ze had twee bruiloften in een andere staat in een tijdsbestek van een aantal weken en had geen zin om 7 uur heen en 7 uur terug te rijden)..uiteraard zat dit me niet lekker maar ik hoefde me absoluut geen zorgen te maken benadrukte ze..het was een goede vriend, en ze had totaal geen interesse in hem.

Vervolgens begon ik toch wat ongeduldig te worden (had haar immers al een aantal maanden amper gesproken, terwijl we elkaar normaal elke dag spraken), en gaf ze aan dat ze graag nog even alleen gelaten wilde worden, dat er nog steeds hoop was, maar dat ze ons op dit moment niet als samen beschouwde. Leuk bericht zo via de sms..maargoed.

En nu is ze 'terug', verhuisd naar een nieuw appartement. En drie maal raden..ze woont samen met die vriend waar ze deze zomer ook al een aantal weken bij heeft gezeten, en heeft kennelijk een relatie met hem. Het begon kennelijk als 'favor' omdat hij geen woonruimte kon vinden..en van het een kwam het ander volgens haar.

Ondanks dat ze zweert dat het niet zo bedoeld en dat ze volgens haar duidelijk was over onze status tegenover mij en dat er volgens haar redelijk wat tijd tussen de twee relaties zit voelde ik me verschrikkelijk genaaid, ze heeft me maanden lang aan het lijntje gehouden, niets (of amper) wat verteld. Voordat ze wegging had ze het nog over elkaar ontmoeten omdat ze erg van me houd en me niet kwijt wil, en dan dit. Ik weet het niet. In die 4 jaar dat ik haar nu ken is ze een van de meest oprechte personen geweest die ik ooit heb ontmoet, dus ergens geloof ik haar wel..maar toch, het feit blijft dat ze voor zichzelf de relatie al had verbroken, maar mij dus niets definitief verteld had, dat zit me absoluut niet lekker. Misschien wat naïef van mij om na al die maanden nog te verwachten dat het goedkwam, maar zoals ik al zei, ik vertrouwde haar compleet.

Gister voor het eerst in maanden weer echt met haar gesproken, tot een uur of 4 s'nachts en dat was wel een aparte ervaring. Gesprek ging van onderkoelde koetjes en kalfjes, via flinke boosheid/frustratie naar een hoop sarcasme en tenslotte de melding dat ze nog steeds van me houd en hoe ontzettend veel ik voor haar beteken..en dat ze er nog van alles aan wil doen om elkaar te ontmoeten. Op de vraag hoe die nieuwe dude daar over dacht (als we elkaar weer zien hoef ik hem er niet bij te hebben) heeft ze geen antwoord gegeven. Behoorlijk weird dus allemaal.

Aan de ene kant heb ik zoiets van als zij nog een studie erachter aan plakt dan duurt het zeker nog 5 jaar voordat we samen kunnen zijn. En ik geloof niet dat ik dat trek. Aan de andere kant had ik gehoopt dat het op een andere manier was geëindigd. Daar zit denk de grootste frustratie. Het feit dat ze (naar mijn beleving) zonder echt wat te zeggen of vragen de relatie verbrak, zelf fijn doorging met haar leven, een nieuwe relatie is begonnen terwijl ik nog in de veronderstelling was dat er nog steeds wat was. Hell..ik was zelfs bezig met plannen maken voor de kerst omdat ik het dan wat rustiger heb op mijn werk. En op het moment dat haar leven weer aardig op de rit was besluit ze het mij pas te vertellen en kan ik pas opnieuw beginnen en dingen verwerken.

Voordat jullie in slaap vallen van dit lulverhaal hou ik maar op. Wat moet je ermee denk je nu wellicht? Geen idee, maar ik moest het even kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door buzz_aldrin op 10-10-2009 00:02:04 ]
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:50:41 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73539891
Zo ik ben weer thuis.

Het was echt keigezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.

[KLB-modus] Heb alleen ALWEER de pest in de NS [/KLB-modus] Maarja veel keus heb ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')