abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73523538
De kunst van het loslaten van je ex - Deel 89

Deeltje 90 alweer. Hier verder huilen.

LaPo:
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja. En het werkt als een tierelier.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:20:48 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73523596
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja. En het werkt als een tierelier.
Precies!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73524119
Maar wie komen er nu dan en hoe laat?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:51:46 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73524553
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Kan jij mijn gedachten lezen. Ik was ff weg en ik dacht ik zal daarna eens vragen wat nou de stand is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73524586
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Kan jij mijn gedachten lezen. Ik was ff weg en ik dacht ik zal daarna eens vragen wat nou de stand is.
Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:53:46 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73524609
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.
Lijkt er wel op ja.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:58:14 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_73524746
Hey, ik ben er ook, maar heel kort. Ben nu ff thuis en ga zo dus richting Amsterdam. Kan beetje moeilijk inschatten hoe laat ik precies weer in Utrecht ben. Ik schat rond een uur of 9/half 10
@ Barbusse, sms me maar waar jullie zitten dan zal ik mijn best doen om daar heen te geraken
pi_73524774
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef dick_laurent het volgende:
Hey, ik ben er ook, maar heel kort. Ben nu ff thuis en ga zo dus richting Amsterdam. Kan beetje moeilijk inschatten hoe laat ik precies weer in Utrecht ben. Ik schat rond een uur of 9/half 10
@ Barbusse, sms me maar waar jullie zitten dan zal ik mijn best doen om daar heen te geraken
Komt goed!
pi_73525106
Hij voelt zich kut. Aan de ene kant vind ik dat lullig, maar ben stiekem ook blij dat hij zich ook n keer kut voelt.
pi_73525189
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Snowcold het volgende:
Hij voelt zich kut. Aan de ene kant vind ik dat lullig, maar ben stiekem ook blij dat hij zich ook n keer kut voelt.
Het arme jong toch....
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:20:28 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73525376
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het arme jong toch....
pi_73525419
Snowcold, wijs hem op dit topic voor het noodzakelijke dolkstootje morele steuntje in de rug.
pi_73525520
Pfffft, hij kan zich toch zo goed alleen redden?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:26:56 #14
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73525536
Gaan jullie ook foto's maken op de meet? (van mensen die down zitten te kijken door de verbroken relatie )

Wel een vrolijk begin van het topic zo
Don't let my username fool you...
pi_73525554
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Snowcold het volgende:
Pfffft, hij kan zich toch zo goed alleen redden?
Dat weet hij pas zeker als hij echt goed de put ingetrapt is lieverd.
pi_73525576
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
Gaan jullie ook foto's maken op de meet? (van mensen die down zitten te kijken door de verbroken relatie )

Wel een vrolijk begin van het topic zo
Allemaal huilend boven een glas bier!

En wat was jouw smoes om niet te komen ook alweer?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:30:30 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73525625
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehe briljant, zie het al helemaal voor me.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:31:40 #18
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73525655
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...
Kut A73 met zijn tunnels!
Kut A2/A67 met knooppunt Leenderheide!
Kut Leenderweg in Eindhoven!

Ow wacht, dit is geen KLB?
pi_73525794
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...
Kut A73 met zijn tunnels!
Kut A2/A67 met knooppunt Leenderheide!
Kut Leenderweg in Eindhoven!

Ow wacht, dit is geen KLB?

Ik ga d'r vandoor, moet nog dingetjes doen. Bis heute abend, liebe Menschen!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:40:05 #20
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73525878
Whoohoo, ik begin over haar heen te komen
(of ik ben vandaag gewoon in een goede bui )

Ondanks dat ik weet dat een gast waarvan zijn mentale leeftijd is op zijn 13e is blijven steken nu in haar geïnteresseerd is...
Maar ach, schijt daaraan, ik zie nu tenminste aan dat er veel leukere meisjes rondlopen
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_73526358
Joh hier ook alleen maar goed nieuws. Gaat super en het is bijna echt weekend. Vanavond lekker stappen, morgen werken en zondag voetballen. Lekker druk en ga me vanavond zeker vermaken
pi_73528031
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:36 schreef Barbusse het volgende:
kleine slaapt al vlot, dus ik verwacht ook rond een uur of 8 in Utrecht te zijn. Nog ff fok!-en en dan stap ik in de auto.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_73534844
Dit topic heeft een tijdelijke hartstilstand omdat de helft nu naar die meet is

Dit rosétje smaakt mij zeer goed!
pi_73537333
Ha..eindelijk ook de 'eer' om in dit topic te posten

Afgelopen twee weken is het me duidelijk gemaakt dat mijn relatie over is, zij had het voor zichzelf al bepaald en na een maandje of twee besloten het mij ook eens te vertellen.

Lang verhaal, ze studeert in Amerika (ze is Amerikaans, heb haar hier ontmoet toen ze hier student was), hebben een jaar of 2 hier in NL een relatie gehad maar vervolgens is ze in Amerika gaan studeren..dus al 1,5 jaar een lange afstands relatie. Niet ideaal natuurlijk, maar het ging erg goed en wilde kijken hoe we dit zouden volhouden. En het eerste jaar was eigenlijk nog wel uit te houden, maar nadat een aantal pogingen om elkaar weer te zien mislukten vanwege werk/tijds- en financiële redenen nam de frustratie wel wat toe. Volgend jaar zou ze een aantal semesters in Utrecht gaan studeren, dus dat maakte wel weer een hoop goed. Al begon ze daar steeds meer over te twijfelen.

In april/mei dit jaar was ze niet te genieten, toen ik vroeg waarom dat was zei ze dat het tentamen stress was, ik nam dat maar aan. Na haar tentamens gaf ze aan dat ze deze zomer wat tijd voor zichzelf wilde en dat ze besloten had die semesters in Utrecht niet te gaan doen maar er een studie aan vast te plakken in Amerika. Toen zag ik de bui al wel hangen, maar ze gaf aan dat ze me niet kwijt wilde en alleen even wat tijd wilde. Van juni tot augustus heb ik haar amper gesproken, begreep dat ze een aantal weken bij een vriend ingetrokken was (ze had twee bruiloften in een andere staat in een tijdsbestek van een aantal weken en had geen zin om 7 uur heen en 7 uur terug te rijden)..uiteraard zat dit me niet lekker maar ik hoefde me absoluut geen zorgen te maken benadrukte ze..het was een goede vriend, en ze had totaal geen interesse in hem.

Vervolgens begon ik toch wat ongeduldig te worden (had haar immers al een aantal maanden amper gesproken, terwijl we elkaar normaal elke dag spraken), en gaf ze aan dat ze graag nog even alleen gelaten wilde worden, dat er nog steeds hoop was, maar dat ze ons op dit moment niet als samen beschouwde. Leuk bericht zo via de sms..maargoed.

En nu is ze 'terug', verhuisd naar een nieuw appartement. En drie maal raden..ze woont samen met die vriend waar ze deze zomer ook al een aantal weken bij heeft gezeten, en heeft kennelijk een relatie met hem. Het begon kennelijk als 'favor' omdat hij geen woonruimte kon vinden..en van het een kwam het ander volgens haar.

Ondanks dat ze zweert dat het niet zo bedoeld en dat ze volgens haar duidelijk was over onze status tegenover mij en dat er volgens haar redelijk wat tijd tussen de twee relaties zit voelde ik me verschrikkelijk genaaid, ze heeft me maanden lang aan het lijntje gehouden, niets (of amper) wat verteld. Voordat ze wegging had ze het nog over elkaar ontmoeten omdat ze erg van me houd en me niet kwijt wil, en dan dit. Ik weet het niet. In die 4 jaar dat ik haar nu ken is ze een van de meest oprechte personen geweest die ik ooit heb ontmoet, dus ergens geloof ik haar wel..maar toch, het feit blijft dat ze voor zichzelf de relatie al had verbroken, maar mij dus niets definitief verteld had, dat zit me absoluut niet lekker. Misschien wat naïef van mij om na al die maanden nog te verwachten dat het goedkwam, maar zoals ik al zei, ik vertrouwde haar compleet.

Gister voor het eerst in maanden weer echt met haar gesproken, tot een uur of 4 s'nachts en dat was wel een aparte ervaring. Gesprek ging van onderkoelde koetjes en kalfjes, via flinke boosheid/frustratie naar een hoop sarcasme en tenslotte de melding dat ze nog steeds van me houd en hoe ontzettend veel ik voor haar beteken..en dat ze er nog van alles aan wil doen om elkaar te ontmoeten. Op de vraag hoe die nieuwe dude daar over dacht (als we elkaar weer zien hoef ik hem er niet bij te hebben) heeft ze geen antwoord gegeven. Behoorlijk weird dus allemaal.

Aan de ene kant heb ik zoiets van als zij nog een studie erachter aan plakt dan duurt het zeker nog 5 jaar voordat we samen kunnen zijn. En ik geloof niet dat ik dat trek. Aan de andere kant had ik gehoopt dat het op een andere manier was geëindigd. Daar zit denk de grootste frustratie. Het feit dat ze (naar mijn beleving) zonder echt wat te zeggen of vragen de relatie verbrak, zelf fijn doorging met haar leven, een nieuwe relatie is begonnen terwijl ik nog in de veronderstelling was dat er nog steeds wat was. Hell..ik was zelfs bezig met plannen maken voor de kerst omdat ik het dan wat rustiger heb op mijn werk. En op het moment dat haar leven weer aardig op de rit was besluit ze het mij pas te vertellen en kan ik pas opnieuw beginnen en dingen verwerken.

Voordat jullie in slaap vallen van dit lulverhaal hou ik maar op. Wat moet je ermee denk je nu wellicht? Geen idee, maar ik moest het even kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door buzz_aldrin op 10-10-2009 00:02:04 ]
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:50:41 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73539891
Zo ik ben weer thuis.

Het was echt keigezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.

[KLB-modus] Heb alleen ALWEER de pest in de NS [/KLB-modus] Maarja veel keus heb ik niet.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 04:57:34 #26
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73540845
Het is een goed teken voor het herstelproces als je deze avond met een meisje hebt staan zoenen he?

Ze was nog echt leuk ook
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:08:25 #27
Dick Laurent Is Dead
pi_73543586
Hoi allen

Nou de meet gister was inderdaad erg gezellig! Leuk om degenen die er waren te ontmoeten.

Wat betreft het ex-huil topic. Ja godver ik werd vanmorgen wakker... en ik denk vooral omdat ik haar dus gister voor het eerst sinds de break up weer gezien heb, alles toch echt weer even heel hard terug kwam bij me.
Ik mis haar.... daar komt het gewoon op neer
Maar punt is dat ik tijdens mijn ontmoeting met haar, veel luchtiger en vrolijker heb gedaan dan ik er eigenlijk over ben. Stom eigenlijk... want nu heeft zij het idee dat ik het wel allemaal best vind. Ze zei als laatste ook van 'ja, kunnen we nu gewoon relaxt samen in een ruimte zijn ofzo als er feestjes zijn?... want ja, een deel van onze vrienden delen we wel'

Ja geen probleem, zei ik heel luchtig.... maar ik weet niet of ik dat wel vind. Ik wil het liefste haar wel zien...en daarom kan ik haar maar beter niet zien! Want ik merk nu wel, dat ik haar echt fucking veel harder mis dan een paar dagen geleden... juist omdat ik haar gezien heb.
Als ik haar zie, kan ik haar veel moeilijker los laten... en als zij straks voor mijn ogen een potje blij en gezellig gaat lopen doen met iedereen, nee... don't wanna see it. Dus ik denk dat ik haar dit toch maar moet gaan melden, want ik ben in het gesprek veel te soft geweest.
ZUCHT

Anyway, vanavond leuk feestje in Utrecht hopelijk geeft dat me weer voldoende afleiding.
pi_73544560
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik wil het liefste haar wel zien...en daarom kan ik haar maar beter niet zien! Want ik merk nu wel, dat ik haar echt fucking veel harder mis dan een paar dagen geleden... juist omdat ik haar gezien heb.
Als ik haar zie, kan ik haar veel moeilijker los laten... en als zij straks voor mijn ogen een potje blij en gezellig gaat lopen doen met iedereen, nee... don't wanna see it. Dus ik denk dat ik haar dit toch maar moet gaan melden, want ik ben in het gesprek veel te soft geweest.
ZUCHT
Herkenbaar... en wat moet je daar nu in godsnaam mee doen....?!
pi_73544662
tvp
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_73548573
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:54 schreef buzz_aldrin het volgende:
Lang levensverhaal
Wauw, damn. Ik werd hier een beetje sprakeloos van! Wat een verhaal. Ik waardeer het echt dat je wel zolang een relatie vol hebt kunnen houden op die afstand, respect. Wel jammer van haar methode van uitmaken, is best wel triest. Ik heb echt het idee dat ze jouw aan het lijntje heeft gehouden, voor het geval het niet zou lukken met die andere vriend en ze het pas zou uitmaken als ze helemaal zeker wist dat het goed zat. Wil haar niet zwart maken, maar zo zie ik het...

In ieder geval veel sterkte, en welkom in dit huiltopic.
pi_73549224
Meet was gezellig!

@buzz_aldrin: Damn, lang verhaal zeg... En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Snowcold eens ben. Sterkte kerel.

@dick_laurent: Er zit niks anders op dan haar gewoon even te ontwijken dan. Moeilijk misschien, maar anders ga je op ieder feestje door de grond....
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:59:57 #32
Dick Laurent Is Dead
pi_73549550
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Meet was gezellig!

@buzz_aldrin: Damn, lang verhaal zeg... En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Snowcold eens ben. Sterkte kerel.

@dick_laurent: Er zit niks anders op dan haar gewoon even te ontwijken dan. Moeilijk misschien, maar anders ga je op ieder feestje door de grond....
Hey man! Ja was inderdaad gezellig!

Ja ik moet er echt even helemaal uitstappen, punt is dat het veel te goed voelde om haar te zien. Klinkt tegenstrijdig natuurlijk.. maar ja, het was veel te vertrouwd voor mijn gevoel. Hierdoor ben ik haar juist weer meer gaan missen.
Op die manier kan ik haar nooit volledig loslaten natuurlijk.
Denk dat ik haar van de week even bel ofzo om het gewoon nog even rustig te vertellen. Mailen doe ik liever niet meer aan
pi_73549612
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:59 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hey man! Ja was inderdaad gezellig!

Ja ik moet er echt even helemaal uitstappen, punt is dat het veel te goed voelde om haar te zien. Klinkt tegenstrijdig natuurlijk.. maar ja, het was veel te vertrouwd voor mijn gevoel. Hierdoor ben ik haar juist weer meer gaan missen.
Op die manier kan ik haar nooit volledig loslaten natuurlijk.
Denk dat ik haar van de week even bel ofzo om het gewoon nog even rustig te vertellen. Mailen doe ik liever niet meer aan
Je kunt een mail schrijven en die voorlezen als je haar belt? Dan heb je een grotere kans dat je haar zult vertellen wat je wilt vertellen...

En ik ben een beetje zenuwachtig voor komende week....
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:04:50 #34
Dick Laurent Is Dead
pi_73549669
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je kunt een mail schrijven en die voorlezen als je haar belt? Dan heb je een grotere kans dat je haar zult vertellen wat je wilt vertellen...

En ik ben een beetje zenuwachtig voor komende week....
ohja, dan ging je allerlei juridische shit regelen of niet?
pi_73549743
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

ohja, dan ging je allerlei juridische shit regelen of niet?
Daar zijn advocaten voor. Nee, vanwege die baan. Wil hem echt graag hebben hè? Als een klein kind dat niet kan slapen de nacht voor Sinterklaas...
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:05:40 #36
Dick Laurent Is Dead
pi_73551364
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar zijn advocaten voor. Nee, vanwege die baan. Wil hem echt graag hebben hè? Als een klein kind dat niet kan slapen de nacht voor Sinterklaas...
ohh haha ja tuurlijk, sorry... slecht geheugen soms

Ik duim voor je kerel!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:12:28 #37
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73551567
Ik moet zeggen dat ik me echt goed voel na gisteravond. Heb weer meer mijn zelfvertrouwen teruggekregen. En net al het telefoonnummer van dat meisje geregeld (gisteren niet gedaan, was meer de uitdaging om haar te vinden op Hyves ) dus denk dat ik haar nog wel eens mee uit ga vragen
pi_73552121
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef Snowcold het volgende:

Wauw, damn. Ik werd hier een beetje sprakeloos van! Wat een verhaal. Ik waardeer het echt dat je wel zolang een relatie vol hebt kunnen houden op die afstand, respect. Wel jammer van haar methode van uitmaken, is best wel triest. Ik heb echt het idee dat ze jouw aan het lijntje heeft gehouden, voor het geval het niet zou lukken met die andere vriend en ze het pas zou uitmaken als ze helemaal zeker wist dat het goed zat. Wil haar niet zwart maken, maar zo zie ik het...

In ieder geval veel sterkte, en welkom in dit huiltopic.
Dat was mijn idee ook, en dat heb ik ook tegen haar verteld. Werd niet gewaardeerd, ze was best pissed dat ik haar daar van beschuldigde. En voorzover ik haar ken zou ze zoiets ook nooit echt bewust doen. Maar verdacht is het wel. In haar belevingswereld (klinkt misschien wat vaag en onaardig, maar af en toe ziet ze dingen op een wat aparte/andere manier dan anderen) had ze duidelijk gecommuniceerd richting mij dat het voorbij was. Dan nog vind ik dat ze zich na 4 jaar wel erg snel weer in een nieuwe relatie stort (laat staan gelijk met die dude samenwoont)..maargoed, dat ben ik.
Ze gaf in ons gesprek eergister, en in een mail vandaag inderdaad aan dat ze zich nu realiseerde dat ze te vaag was geweest erover, en dat ze wilde dat ze dat kon veranderen.

En opzich had de relatie na haar besluit om daar te blijven studeren toch amper nog kans van slagen, zo realistisch ben ik wel, maar het is toch kut op deze manier.

En dank

[ Bericht 0% gewijzigd door buzz_aldrin op 10-10-2009 17:47:48 ]
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_73554946
Zo, ik ben vanmorgen teruggekomen uit het zon-overgoten Italië! Heerlijke vakantie gehad.
Wel aan m'n ex gedacht/hem gemist, maar op de één of andere manier voelde het daar allemaal wat 'luchtiger' dan het nu in NL weer voelt.

Ik lees iets over een meet.. Was 't leuk?! Wat hebben jullie gedaan?
pi_73555191
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef maartjeh het volgende:
Zo, ik ben vanmorgen teruggekomen uit het zon-overgoten Italië! Heerlijke vakantie gehad.
Wel aan m'n ex gedacht/hem gemist, maar op de één of andere manier voelde het daar allemaal wat 'luchtiger' dan het nu in NL weer voelt.

Ik lees iets over een meet.. Was 't leuk?! Wat hebben jullie gedaan?
Hee Maartjuh! Genoten in Bella Italia lees ik, lekker hoor.
En ja, er was een meet. Wat we hebben gedaan? Met z'n allen onze tranen opgevangen in onze bierglazen.
pi_73555373
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hee Maartjuh! Genoten in Bella Italia lees ik, lekker hoor.
En ja, er was een meet. Wat we hebben gedaan? Met z'n allen onze tranen opgevangen in onze bierglazen.
Ja zeker! Gemiddeld 27 graden, alleen gister een bewolkte dag gehad en onderweg véél regen en dichte mist.
Hahaha nouja, dat klinkt als een goed tijdverdrijf!

Hoe gaat 't verder met je, Barbus?
pi_73555518
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:33 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja zeker! Gemiddeld 27 graden, alleen gister een bewolkte dag gehad en onderweg véél regen en dichte mist.
Hahaha nouja, dat klinkt als een goed tijdverdrijf!

Hoe gaat 't verder met je, Barbus?
27 graadjes...damn, was het hier maar zo lekker... Waar ben je precies geweest eigenlijk?

Met moi gaat het goed, prima zelfs. Deze week hoor ik of ik volgende maand een baan in Berlijn heb!
*fingers crossed*
pi_73555648
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

27 graadjes...damn, was het hier maar zo lekker... Waar ben je precies geweest eigenlijk?

Met moi gaat het goed, prima zelfs. Deze week hoor ik of ik volgende maand een baan in Berlijn heb!
*fingers crossed*
In Montecatini Terme, Toscane. Vlakbij Firenze.

Fijn om te horen! Ik duim met je mee hoor!
pi_73555971
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef maartjeh het volgende:

[..]

In Montecatini Terme, Toscane. Vlakbij Firenze.

Fijn om te horen! Ik duim met je mee hoor!
De volgende keer ga ik mee!

En dank alvast voor het duimen!
pi_73557009
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De volgende keer ga ik mee!

En dank alvast voor het duimen!
Geen idee om eens een meet te organiseren in het buitenland? Zijn we er lekker met z'n allen uit!
pi_73557063
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Geen idee om eens een meet te organiseren in het buitenland? Zijn we er lekker met z'n allen uit!
Ik ben uiteraard lekker voorspelbaar voor.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:26:55 #47
Dick Laurent Is Dead
pi_73557279
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben uiteraard lekker voorspelbaar voor.
Wat dacht je van een meet in Berlin in het weekend van 6/7/8 November?
pi_73557308
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wat dacht je van een meet in Berlin in het weekend van 6/7/8 November?
If possible, I'm sóóóó gonna be there!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:34:21 #49
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_73557540
nog steeds aan het janken mannen!
ik vind het wel erg zielig voor jullie echt waar
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:35:16 #50
Dick Laurent Is Dead
pi_73557564
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nog steeds aan het janken mannen!
ik vind het wel erg zielig voor jullie echt waar
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:45:01 #51
273257 nadiaschoonheid
pi_73557867
ik heb altijd wel geweten dat hollandse mannen gevoelig zijn,maar nooit geweten dat het zo erg met jullie ging.
jullie moeten wat harder worden mannen.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:47:35 #52
Dick Laurent Is Dead
pi_73557947
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik heb altijd wel geweten dat hollandse mannen gevoelig zijn,maar nooit geweten dat het zo erg met jullie ging.
jullie moeten wat harder worden mannen.
is goed, kom maar langs dan trap ik je onder kont als je dat lekker vindt
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:51:58 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73558060
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Niet op letten

Hmm, ga weer een zaterdagavond alleen tegemoet... Maar dankzij het leuke avondje gisteren heb ik er nu niet zo'n moeite mee als vorige week
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:52:23 #54
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73558071
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:55:33 #55
Dick Laurent Is Dead
pi_73558162
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Niet op letten

Hmm, ga weer een zaterdagavond alleen tegemoet... Maar dankzij het leuke avondje gisteren heb ik er nu niet zo'n moeite mee als vorige week
Gast, wees blij dat je gister zo'n toffe avond hebt gehad! En nog staan zoenen ook... nice (ik = jaloers)

Ik ga vanavond met vrienden uit.... maar ik verwacht niet dat ik überhaupt een meisje zal scoren, ben nou eenmaal niet zo'n Casanova
(maar je weet het nooit, een man moet altijd een beetje optimistisch blijven)
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:59:49 #56
273257 nadiaschoonheid
pi_73558279
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

ietsje harder worden..niet zo hardd
pi_73558473
shit net me ex toevallig gezien , het is kroegentocht in ons dorp. Zijn broer(degene waar ik die ruzie mee had) stond met rug naar me toe en ik zwaaide en hij keek me heel erg aan maar zwaaide niet terug en die vriend die er bij stond had ook al zoiets van shit wat nu.
pi_73559764
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef Metalfreak het volgende:

Good for you. Ga vanavond ook niet stappen. Moet alweer werken . Echt oktober is voor mij weekend diensten maand niet normaal(moet 3 van de 4 weekenden werken). Daar staat tegenover dat ik in nov/dec slechts 1 nacht in het weekend hoef te draaien. Nouja volgend weekend lekker vrij dus dat wordt dan hard stappen
pi_73559961
Ik vind het toch wel moeilijk het was ook niet alsof die me negeerde maar ook niet wist hoe te reageren .
Ten minste je wel aankijken en niet reageren op zwaaien dat is toch niet negeren. Waarom woon ik in een dorp en heb ik het idee dat het een raar verhaal gaat worden als ik hem tegenkom???
De ruzie met zijn broer heb echt niet geholpen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:07:31 #60
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_73560049
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Gast, wees blij dat je gister zo'n toffe avond hebt gehad! En nog staan zoenen ook... nice (ik = jaloers)

Ik ga vanavond met vrienden uit.... maar ik verwacht niet dat ik überhaupt een meisje zal scoren, ben nou eenmaal niet zo'n Casanova
(maar je weet het nooit, een man moet altijd een beetje optimistisch blijven)
Haha, ik ben ook absoluut geen casanova Dus ik stond er zelf ook wel beetje van te kijken dat het zo ging. Ach ja, was "Oktoberfest" bij de kroeg waar we waren dus met van die lange biertafels, zat daar met een vriend en zij kwam ineens met een vriendin langs ons zitten en dan raak je wel eens in gesprek he

Het heeft gewoon ook een boost gegeven aan mijn zelfvertrouwen, geeft me het gevoel dat ik het toch wel kan eigenlijk
pi_73572875
zo, ff momentje tussendoor om achter de pc te kruipen nu zoontje met opa aan het wandelen is (niemand anders mocht mee van de eigenwijze druif ). 't was idd zeer gezellig vrijdagavond, er dus absoluut geen spijt van ervoor op en neer naar Utrecht gekacheld te hebben.
Gisteren was een stuk zwaarder, verjaardag van m'n oma die 90 is geworden gevierd waarbij ik zo'n beetje de hele familie voor het eerst zag sinds de breuk... pfff, ik was echt leeg aan het eind van de dag.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73572935
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:42 schreef JoeBravo het volgende:
zo, ff momentje tussendoor om achter de pc te kruipen nu zoontje met opa aan het wandelen is (niemand anders mocht mee van de eigenwijze druif ). 't was idd zeer gezellig vrijdagavond, er dus absoluut geen spijt van ervoor op en neer naar Utrecht gekacheld te hebben.
Gisteren was een stuk zwaarder, verjaardag van m'n oma die 90 is geworden gevierd waarbij ik zo'n beetje de hele familie voor het eerst zag sinds de breuk... pfff, ik was echt leeg aan het eind van de dag.
Jammer dat je al zo vroeg weg moest kerel.
En wel een leuke verjaardag gehad hoop ik?
pi_73573186
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jammer dat je al zo vroeg weg moest kerel.
En wel een leuke verjaardag gehad hoop ik?
was erg veel tijd en energie kwijt aan het op m'n zoontje letten (ook al deden opa, oma, ooms en tantes dat ook wel) en me groot houden, dus van heel sociaal doen kwam niet veel
Maar verder was het wel gezellig en m'n oma waardeerde het zeer dat we er waren, en daar doe je het dan toch voor.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73573984
Ah ik dacht al, wat is het rustig in dit topic, bleek het al sinds vrijdag op slot te zitten

Dus tvp. En ik ben van plan om vanavond mijn ex te bellen. Waarom I don't know, maar daar heb ik even zin in.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:19:11 #65
Dick Laurent Is Dead
pi_73574079
Goddamn.... nu net pas mn bed uit gerold.

Kater!

Wel leuke avond gehad gister, alleen heb ik op n gegeven moment nogal intiem staan dansen met de vriendin van een kennis van me
Gebeurde vrij spontaan, ze kwam op n gegeven moment steeds dichter naar me toe en ja... dan ben ik niet zo beroerd dat ik haar weg stuur.
Nu wist ik ook wel dat er niks zou gebeuren, maar het werd op n gegeven moment wel erg close en 'hot' zeg maar, en ik werd er stiekem wel een beetje horny van

Scheisse waarom doe ik dan net met een chick waarvan ik weet dat ik er toch niks mee kan doen
FML
  zondag 11 oktober 2009 @ 14:20:35 #66
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_73574132
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef dreamzk het volgende:
Ah ik dacht al, wat is het rustig in dit topic, bleek het al sinds vrijdag op slot te zitten

Dus tvp. En ik ben van plan om vanavond mijn ex te bellen. Waarom I don't know, maar daar heb ik even zin in.
Succes
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_73574176
Tijd voor een lekker loom muziekje dan maar...

pi_73574203
Succes dreamzk!

En dick_laurent; geniet van je kater. Hij komt van een goede avond.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:27:05 #69
Dick Laurent Is Dead
pi_73574353
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een lekker loom muziekje dan maar...

je weet waar die video is opgenomen he?
pi_73574405
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Es sieht aus wie Berlin, aber ich bin nicht sicher darüber.
Wie ein super relaxed Misukvideo!
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:29:58 #71
Dick Laurent Is Dead
pi_73574435
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Es sieht aus wie Berlin, aber ich bin nicht sicher darüber.
Wie ein super relaxed Misukvideo!
Absolut Berlin! Peter Fox woont daar namelijk ook
pi_73574448
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Absolut Berlin! Peter Fox woont daar namelijk ook
Snel maar eens bij hem op de koffie gaan dan!
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:33:12 #73
Dick Laurent Is Dead
pi_73574540
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Snel maar eens bij hem op de koffie gaan dan!
Ik heb de hele cd van hem trouwens 'Stadtaffe' ...best toffe plaat.
pi_73574599
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik heb de hele cd van hem trouwens 'Stadtaffe' ...best toffe plaat.
Is de plaat net zo relaxed als dit nummer? Vind dit echt een heerlijk nummer namelijk. Ga er het thema van maken voor mijn voornemen nach Berlin zu fahren!
pi_73574629
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Succes dreamzk!

En dick_laurent; geniet van je kater. Hij komt van een goede avond.
Ach als ze opneemt komt alles goed. Begin onderhand wel zenuwachtig te worden voor mijn grote hockeydebuut zo meteen

En hoe was de bass laurent?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 14:37:02 #76
Dick Laurent Is Dead
pi_73574686
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ach als ze opneemt komt alles goed. Begin onderhand wel zenuwachtig te worden voor mijn grote hockeydebuut zo meteen

En hoe was de bass laurent?
Fuck man...de bass was goed

Alleen beetje stom dat ik me enorm heb staan opgeilen aan een chick die toch al een vriend heeft
pi_73574871
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:37 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Fuck man...de bass was goed

Alleen beetje stom dat ik me enorm heb staan opgeilen aan een chick die toch al een vriend heeft
Ach, na een lange relatie ben je er een beetje uit hè?
pi_73582486
terugkomend op mn eigen uitspraak 'je bent alleen zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk'. Fuck mensen, wat mis ik haar erg. Ik snap niet hoe je alleen gelukkig kunt zijn als je samen met iemand zoveel meer gelukkig bent. Wie kan mijn denkwijze even veranderen met nieuw inzicht?
pi_73583714
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:54 schreef DeuceFour het volgende:
terugkomend op mn eigen uitspraak 'je bent alleen zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk'. Fuck mensen, wat mis ik haar erg. Ik snap niet hoe je alleen gelukkig kunt zijn als je samen met iemand zoveel meer gelukkig bent. Wie kan mijn denkwijze even veranderen met nieuw inzicht?
Het is goed dat je om andere geeft. Dat toont dat je sociaal bent en graag jezelf deelt met anderen. Bovendien geef je aan dat je wel gelukkig kan zijn, alleen jij geeft de voorkeur om dat geluk te delen met iemand.
Iets beters kon ik er helaas niet van maken .

Overgens mis ik ook wel iemand naast me zeker op deze avond. This nu maand uit, wil niet zeggen dat ik haar persee mis, maar wel dat ik iemand mis.
pi_73588690
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tof lied! Mijn ex heeft onlangs die CD ook gekocht, liet hij me heel enthousiast horen in de auto Best leuke nummers staan erop, het is echt zeer aparte muziek!

Heb hem gisteren weer zien, samen naar de stad en kermis geweest. En ik ben bij hem blijven slapen, maar gewoon op vriendschappelijke wijze.

Het probleem bij mij is, ik mis niet zozeer 'iemand', ik mis HEM. Ik had gisteravond wel enorm sjans met een iemand die in een café werkte, we konden het allebei merken. De aandacht was leuk, die glimlachjes en zelfs zijn hand op mijn schouder... Maar verder heb ik geen interesse in hem, niet echt mijn type, waarschijnlijk ook te oud en tsja... ik hoef gewoon even niemand naast mn ex op het moment. Ben van plan om het opnieuw 'daten' niet te overhaasten, ik denk dat ik daarmee toekomstige dates ook plezier doe. Ik moet dit eerst goed verwerken.
pi_73596357
Toch maar niet gebeld. Geen zin in gezeik aangezien ik helemaal gesloopt ben.

Dus truste iedereen en tot morgen.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 01:38:49 #82
Dick Laurent Is Dead
pi_73600094
Ik wil iedereen en alles....

.....behalve mn ex

Let the night come, I'll embrace it and turn it into something beautiful
pi_73602921
ben sinds 5,5 jaar weer single sinds maandag
Had het totaal niet zien aankomen.. we zouden over 2 maanden gaan samenwonen
Voel me nu nog eigenlijk niet mega slecht, zou dit nog komen?
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:37:01 #84
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_73603331
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:14 schreef Queen_E het volgende:
Sorry voor je, maar dat komt echt nog wel
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:37:06 #85
273257 nadiaschoonheid
pi_73603334
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:14 schreef Queen_E het volgende:

dit is wel heel erg voor je..
ik hoop niet voor je dat de klap nog gaat komen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:45:44 #86
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_73603515
Nou, de laatste dagen zit ik weer in een of andere terugval ofzo..
Zwaar ruk eigenlijk en al helemaal omdat ik wel met een ander meisje aan het daten ben.. Ik hoopte zo dat het geen rebound zou zijn, maar zoals ik me nu voel..ongeinteresseerd en vrij leeg..
Ik weet het niet, maar ik besef me wel terdege dat het geen kwestie is van "zo snel mogelijk iemand anders vinden" om over je ex heen te komen..

Zal t nog wel even aankijken, maar damn, had niet verwacht om toch zo behoorlijk hard terug te vallen.

@ Queen_E
Die klap komt zeker nog wel, maar meestal komt ie als je je realiseert dat het voorgoed voorbij is.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 11:19:01 #87
Dick Laurent Is Dead
pi_73604283
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:45 schreef Untouchables het volgende:
Zwaar ruk eigenlijk en al helemaal omdat ik wel met een ander meisje aan het daten ben.. Ik hoopte zo dat het geen rebound zou zijn, maar zoals ik me nu voel..ongeinteresseerd en vrij leeg..
Ik weet het niet, maar ik besef me wel terdege dat het geen kwestie is van "zo snel mogelijk iemand anders vinden" om over je ex heen te komen..

Zal t nog wel even aankijken, maar damn, had niet verwacht om toch zo behoorlijk hard terug te vallen.

@ Queen_E
Die klap komt zeker nog wel, maar meestal komt ie als je je realiseert dat het voorgoed voorbij is.
Da's klote man!

Ik heb gister na een heel goed gesprek met een vriend van me toch echt moeten besluiten dat ik alle contact met mijn ex verbreek.
Nu was er sowieso eigenlijk al zo goed als geen contact na de break-up, maar ik heb haar Vrijdag gezien en met haar gepraat...en ja dat maakte toch weer een heeeeeeeeleboel bij mij los.

De eerste gedachten die ik daarna had waren dan ook: fuck man... ik wil haar niet kwijt... bedoel we kunnen nog goed met elkaar praten enzo, het voelde nog té vertrouwd.

Maar ik delf hier het onderspit... zij vindt het allemaal wel prima. Zij heeft geen gevoel/emoties naar mij toe. Zij mist mij niet of nauwelijks.
Als ik contact met haar hou, haar in mijn leven hou...dan blijf ik me steeds kut voelen. Dan krijg ik straks weer inzinkingen/terugvallen en weet ik veel wat.
Het heeft gewoon geen zin

Naja gelukkig neemt zij ook totaal geen contact met mij op, dat scheelt wel... want ik ga ook zeker geen contact met haar opnemen. Punt is, stel ze neemt wel een keer contact met me op... dan hoop ik dat ik sterk genoeg ben om te zeggen 'Nee, ik wil je niet zien'

Maar goed, ik zie dat niet gebeuren.... dus het is over en uit... for ever.
Vind het nog steeds wel heel erg, maar aan de andere kant denk ik nu ook van, ik kan doen wat ik wil en dat is stiekem ook wel erg leuk!
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:33:47 #88
247160 Just-Lost
will never forget
pi_73604629
Maar weer even een verhaaltje hier, hoop toch elke keer hier niet meer te hoeven komen... maar helaaaaas

Samenvatting:
3.5 jaar samen geweest, 3-kwart jaar samengewoond, toen m'n vriendin het niet meer zag zitten en vrij abrupt besloot te stoppen met onze relatie. ( ik 23, zij 22 )
We hadden een ontzettend hechte relatie, emotioneel heel close. En werden door omstanders altijd beschreven als een droomsetje. Plannen voor kinderen waren ook al in de maak.

Het is echt een enorme klap voor me geweest. Iets wat je in 3.5 jaar opbouwd, en binnen een week ziet eindigen. Klaar, over.
Zowieso ben ik al een relatie-type... vind het gewoon heerlijk om samen te zijn. Iets met iemand te delen, iemand gelukkig proberen te maken. Dus het alleen zijn opzich vind ik al niet het fijnste dat er is.
Daar kwam in het begin het missen van 'de persoon' nog eens bij natuurlijk.

Het is nu 7 a 8 maanden geleden, in het begin heel moeilijk gehad. Daarna was er echt wel een stijgende lijn te ontdekken. Heel moeilijk bleef het ook om mezelf te zien veranderen. Ik werd altijd omschreven als de vrolijk, altijd grappige jongen die nooit energie te weinig had. Stond voor iedereen en alles klaar.
Soms heb ik daar gewoon de energie niet meer voor..
Voorheen was ik vrijwel nooit saggerijnig, ja een uurtje, en dan was het weer weg. Nu kan ik een dag lang in een dipje zitten. Geen zin in bepaalde zaken hebben.
Voor een groot deel is dit jaar echt weggegooid geweest.
Ik mis een maatje, die liefde, dat samen zijn. Natuurlijk zijn m'n vrienden er voor me. En daar kan ik alles kwijt. Maar het blijft anders als in een relatie.

Sinds het uit is heb ik geen één keer op haar hyves gekeken, bewust. Tot gisteravond... Niks schokkends, maar een paar foto's met andere jongens, en een opmerking van een vriendin bij een foto deden me even geen goed.
Ik dacht echt dat ik weer terug bij af was... dezelfde paniek en pijn als het moment dat ze vertelde bij me weg te gaan. Allesss was weer terug.
En nu hoop ik heeeeeel erg dat het een eenmalige terugval was. Het gaat soms niet eens meer zo zeer om haar. Maar om de situatie.

Ik wil weer gelukkig zijn, de oude zijn, die ik in veel gevallen echt wel weer ben. Maar nog niet compleet.
Misschien helpt verliefd worden op een ander, laat dat maar weer snel gebeuren dan...
Klinkt misschien gek, maar zou zo graag een meisje tegenkomen om het mee te delen, iemand die ook zoiets heeft meegemaakt. Ach ja, die drang om weer iemand tegen te komen zorgt er misschien juist wel voor dat je niemand tegenkomt.

Hmm... dit word weer een dagje mezelf uit de put trekken. Vaak helpen dipjes om sterker te worden. 1 stap achteruit om er 2 vooruit te doen. Laten we het hopen.

Hoe is het trouwens met Chev? Die schreef hier regelmatig wel eens iets. Ben benieuwd!
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 11:46:08 #89
Dick Laurent Is Dead
pi_73604983
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef Just-Lost het volgende:
Maar weer even een verhaaltje hier, hoop toch elke keer hier niet meer te hoeven komen... maar helaaaaas

Samenvatting:
3.5 jaar samen geweest, 3-kwart jaar samengewoond, toen m'n vriendin het niet meer zag zitten en vrij abrupt besloot te stoppen met onze relatie. ( ik 23, zij 22 )
We hadden een ontzettend hechte relatie, emotioneel heel close. En werden door omstanders altijd beschreven als een droomsetje. Plannen voor kinderen waren ook al in de maak.

Het is echt een enorme klap voor me geweest. Iets wat je in 3.5 jaar opbouwd, en binnen een week ziet eindigen. Klaar, over.
Zowieso ben ik al een relatie-type... vind het gewoon heerlijk om samen te zijn. Iets met iemand te delen, iemand gelukkig proberen te maken. Dus het alleen zijn opzich vind ik al niet het fijnste dat er is.
Daar kwam in het begin het missen van 'de persoon' nog eens bij natuurlijk.

Het is nu 7 a 8 maanden geleden, in het begin heel moeilijk gehad. Daarna was er echt wel een stijgende lijn te ontdekken. Heel moeilijk bleef het ook om mezelf te zien veranderen. Ik werd altijd omschreven als de vrolijk, altijd grappige jongen die nooit energie te weinig had. Stond voor iedereen en alles klaar.
Soms heb ik daar gewoon de energie niet meer voor..
Voorheen was ik vrijwel nooit saggerijnig, ja een uurtje, en dan was het weer weg. Nu kan ik een dag lang in een dipje zitten. Geen zin in bepaalde zaken hebben.
Voor een groot deel is dit jaar echt weggegooid geweest.
Ik mis een maatje, die liefde, dat samen zijn. Natuurlijk zijn m'n vrienden er voor me. En daar kan ik alles kwijt. Maar het blijft anders als in een relatie.

Sinds het uit is heb ik geen één keer op haar hyves gekeken, bewust. Tot gisteravond... Niks schokkends, maar een paar foto's met andere jongens, en een opmerking van een vriendin bij een foto deden me even geen goed.
Ik dacht echt dat ik weer terug bij af was... dezelfde paniek en pijn als het moment dat ze vertelde bij me weg te gaan. Allesss was weer terug.
En nu hoop ik heeeeeel erg dat het een eenmalige terugval was. Het gaat soms niet eens meer zo zeer om haar. Maar om de situatie.

Ik wil weer gelukkig zijn, de oude zijn, die ik in veel gevallen echt wel weer ben. Maar nog niet compleet.
Misschien helpt verliefd worden op een ander, laat dat maar weer snel gebeuren dan...
Klinkt misschien gek, maar zou zo graag een meisje tegenkomen om het mee te delen, iemand die ook zoiets heeft meegemaakt. Ach ja, die drang om weer iemand tegen te komen zorgt er misschien juist wel voor dat je niemand tegenkomt.

Hmm... dit word weer een dagje mezelf uit de put trekken. Vaak helpen dipjes om sterker te worden. 1 stap achteruit om er 2 vooruit te doen. Laten we het hopen.

Hoe is het trouwens met Chev? Die schreef hier regelmatig wel eens iets. Ben benieuwd!
Mooi verhaal... en geloof me, ik weet precies hoe je je voelt. Mijn break-up is nog een stuk verser dan die van jou en mijn relatie heeft ook langer geduurd (bijna 7 jaar).

Wat je zegt van, ik wil weer de "oude" zijn en weer gelukkig zijn, vind ik een interessant punt om even op in te haken.
Dat gevoel heb ik namelijk precies ook gehad, maar daar probeer ik me nu heel erg van los te maken! Waarom?

Omdat dat betekent dat je jezelf niet als individu ziet. Je ziet jouw persoon, jouw "ik" als een verbintenis met je ex.
This is a big No-No
Dit moet je absoluut loslaten.

Want je moet jezelf zien als individu. Voordat je je ex had ontmoet was je toch ook een persoon? Was je toch ook "jezelf"? Had je toch ook kwaliteiten?
Ja de relatie heeft je veranderd.... mijn relatie heeft mij ook veranderd.. dat is ook niet iets wat ik zal ontkennen. Maar je moet je geluk uit jezelf halen. Zelfvertrouwen hebben en weten dat jij als persoon ook fucking tof bent! Je hebt niet die ander daarvoor nodig.

Dit is in ieder geval mijn humble opinion... en het helpt mij wel om mijn ex los te laten...en natuurlijk heb je dan nog steeds af en toe momenten dat je haar fucking mist... absoluut, en dat is ook prima... gewoon accepteren. Maar weet van jezelf dat jij als individu verder moet en je geluk niet moet laten afhangen van die ander!
pi_73605279
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:45 schreef Untouchables het volgende:

Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet wil daten. Voel me ook leeg en ongeinteresseerd en ben gewoon bang dat de jongen/man in kwestie gewoon een rebound wordt. En achteraf denk ik dat ik me daarover alleen maar kutter ga voelen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:06:29 #91
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_73605579
Yay, ik begin steeds meer schijt aan mijn ex te krijgen, gaat de goeie kant op
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet wil daten. Voel me ook leeg en ongeinteresseerd en ben gewoon bang dat de jongen/man in kwestie gewoon een rebound wordt. En achteraf denk ik dat ik me daarover alleen maar kutter ga voelen.
Yea, als je er nog niet helemaal overheen bent ga je je volgende partner snel met je ex vergelijken, tenminste dat lijkt mij. Wat negatief uitpakt voor beide personen.
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:10:24 #92
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_73605698
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Gelijk heb je, want het maakt het eigenlijk helemaal niet makkelijker.
Ik merk nu wel dat over een ex heenkomen en een andere relatie beginnen twee verschillende dingen zijn. Het een zal het ander vast wel wat makkelijker maken, maar het is geen totaaloplossing.

@ just-lost
Die terugval is inderdaad moeilijk en ook al is het voor mij wat minder lang geleden, ik kan me goed voorstellen dat je daar een jaar later nog last van kan hebben.

Tsja, het stomme is ook dat als ik eerlijk ben, ik helemaal niet perse mijn ex terug wil. Het is gewoon een bepaald soort leegte, een litteken op je hart, wat je afentoe voelt branden.
Ik ben in die zin ook blij dat ik geen contact meer met haar heb, anders was het nog veel moeilijker geweest.

Dick, ik vind het verstandig van je als je besluit geen contact meer te hebben, want zeker in jouw geval zal het je meer kwaad dan goed doen.
Uiteindelijk zullen we het toch allemaal zelf en alleen moeten verwerken..
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:07:50 #93
247160 Just-Lost
will never forget
pi_73609637
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mooi verhaal... en geloof me, ik weet precies hoe je je voelt. Mijn break-up is nog een stuk verser dan die van jou en mijn relatie heeft ook langer geduurd (bijna 7 jaar).

Wat je zegt van, ik wil weer de "oude" zijn en weer gelukkig zijn, vind ik een interessant punt om even op in te haken.
Dat gevoel heb ik namelijk precies ook gehad, maar daar probeer ik me nu heel erg van los te maken! Waarom?

Omdat dat betekent dat je jezelf niet als individu ziet. Je ziet jouw persoon, jouw "ik" als een verbintenis met je ex.
This is a big No-No
Dit moet je absoluut loslaten.

Want je moet jezelf zien als individu. Voordat je je ex had ontmoet was je toch ook een persoon? Was je toch ook "jezelf"? Had je toch ook kwaliteiten?
Ja de relatie heeft je veranderd.... mijn relatie heeft mij ook veranderd.. dat is ook niet iets wat ik zal ontkennen. Maar je moet je geluk uit jezelf halen. Zelfvertrouwen hebben en weten dat jij als persoon ook fucking tof bent! Je hebt niet die ander daarvoor nodig.

Dit is in ieder geval mijn humble opinion... en het helpt mij wel om mijn ex los te laten...en natuurlijk heb je dan nog steeds af en toe momenten dat je haar fucking mist... absoluut, en dat is ook prima... gewoon accepteren. Maar weet van jezelf dat jij als individu verder moet en je geluk niet moet laten afhangen van die ander!
Je hebt inderdaad helemaal gelijk wat betreft dat alleen zijn, ik heb ook zeker geen slecht beeld wat betreft mezelf. Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan. Ben communicatief vrij sterk, en kan echt wel overweg met vrouwen. Al zijn er door de hele ervaring genoeg momenten waarin ik een stuk minder zeker van m'n zaak ben.

Denk dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn gelukkigste momenten heb beleefd Samen met iemand.
Ik mis ook gewoon het uiten van die liefde naar iemand, voor iemand zorgen zegmaar.

Maar nogmaals, je hebt gelijk. Ik moet me niet zo afhankelijk maken van die ander. Als individu kan ik het ook, en nu zorgen dat m'n gevoel er ook zo over denkt
Dat gevoel he... daar komt het toch elke keer weer op neer.

7 jaar is niet niks trouwens, knap om te zien dat je wel alles duidelijk op een rijtje hebt. En kan benoemen wat er nu eigenlijk aan de hand is. Is al een hele stap in de goede richting.. Zet hem op!
And I tried to sing
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:20:34 #94
247160 Just-Lost
will never forget
pi_73610000
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:10 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Gelijk heb je, want het maakt het eigenlijk helemaal niet makkelijker.
Ik merk nu wel dat over een ex heenkomen en een andere relatie beginnen twee verschillende dingen zijn. Het een zal het ander vast wel wat makkelijker maken, maar het is geen totaaloplossing.

@ just-lost
Die terugval is inderdaad moeilijk en ook al is het voor mij wat minder lang geleden, ik kan me goed voorstellen dat je daar een jaar later nog last van kan hebben.

Tsja, het stomme is ook dat als ik eerlijk ben, ik helemaal niet perse mijn ex terug wil. Het is gewoon een bepaald soort leegte, een litteken op je hart, wat je afentoe voelt branden.
Ik ben in die zin ook blij dat ik geen contact meer met haar heb, anders was het nog veel moeilijker geweest.

Die leegte is echt heel erg herkenbaar, het missen van dat stukje liefde.

Moeilijk ook om al die mooie en minder mooie herinneringen een plekje te moeten geven, zodat je er zonder problemen nog is aan terug kan denken. Zonder gelijk weer in de put te zitten.
And I tried to sing
pi_73610797
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:20 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Die leegte is echt heel erg herkenbaar, het missen van dat stukje liefde.

Moeilijk ook om al die mooie en minder mooie herinneringen een plekje te moeten geven, zodat je er zonder problemen nog is aan terug kan denken. Zonder gelijk weer in de put te zitten.
dat is idd het moeilijkste (en misschien ook wel het belangrijkste) deel.
Voelt voor mij op 't moment nog behoorlijk onmogelijk in ieder geval.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_73612645
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat is idd het moeilijkste (en misschien ook wel het belangrijkste) deel.
Voelt voor mij op 't moment nog behoorlijk onmogelijk in ieder geval.
Komt wel hoor. Ben er zelf ook nog lang niet, maar het komt.
pi_73612666
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:07 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Denk dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn gelukkigste momenten heb beleefd Samen met iemand.
Ik mis ook gewoon het uiten van die liefde naar iemand, voor iemand zorgen zegmaar.
Grappig dat je dat zegt eigenlijk. Naast dat ik dat mis, mist mijn ex dat eigenlijk ook. Hij voelt zich al tijden gewoon kut, omdat hij heel sterk die behoefte heeft om voor iemand te zorgen en iemand liefde te geven. Dat heeft hij nu niet meer (goh, wiens schuld zou dat zijn? ) en daarom focust hij zich heel erg op het vinden van een nieuw iemand en het daten.
Ikzelf begrijp zijn behoefte wel, maar ik heb hem niet zo sterk dat ik meteen als een (ja sorry) wanhopig persoon SNEL een nieuw meisje moet zoeken. Mijn beste vriendin zei nog als reactie op die behoefte: 'Dan neemt ie toch een hond ofzo.'

Kijk, het is niet alsof ik het hem niet gun (ik help hem er notabene mee), maar ik maak me zorgen dat hij het allemaal veel te snel wil en dat het daardoor juist averechts werkt. Dat is ook van de redenen waarom ik dat niet doe, ik gun mezelf de tijd dit goed te verwerken en ben daarom in tegenstelling tot hem, veel meer ontspannen, relaxed en voel ik me minder vaak klote. En dat terwijl ik eigenlijk de 'gedumpte' persoon ben.

Dat zijn echt van die momenten dat ik stiekem in mijn vuistje zit te lachen.

Trouwens hè, nog even een vraag uit nieuwsgierigheid. Hij wil namelijk uitgaan, café's en kroegen gaan bezoeken om daar leuke meisjes tegen te komen. Maar hij gaat altijd alleen, hij heeft namelijk niet veel vriendschappelijke contacten en lijkt te denken dat het in zijn eentje ook wel gezellig is. Hij beweert daarnaast heel sociaal ( ) te zijn.
Maar als je zoiemand ziet zitten in een kroeg ofzo, helemaal alleen aan de bar of een tafeltje, heb je dan juist eerder de neiging zoiemand aan te spreken of juist niet? Ik heb het gevoel dat, wanneer je met vrienden gaat het juist makkelijker is. Iemand die alleen zit komt op mij (en misschien anderen) heel erg anti-sociaal en ongezellig over. Daarnaast, stel dat hij alleen gaat en verder geen 'succes' heeft, dan is het toch een hele saaie, eenzame avond?
Ik vraag me af of ik de enige met die visie ben of dat anderen er ook zo over denken, want ik stimuleer hem juist om zijn beste vriend of een collega ofzo mee te nemen, maar daar moet ie weinig van weten.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:11:31 #98
247160 Just-Lost
will never forget
pi_73613844
Dat alleen op pad gaan heb ik ook nooit zo begrepen, tenzij je echt een held bent... die 5 minuten na binnenkomst al contact heeft met nieuwe mensen. Maar over het algemeen komt het er denk ik op neer dat die mensen minimaal 3-kwart van de avond alleen doorbrengen.
De gevallen die je bij het stappen ziet zijn vaak een beetje loners.

Heb op vakantie 2 jaar geleden ook een man alleen gezien, dat kwam zo zielig over. Die bestelde in z'n eentje wat te drinken, ging in z'n eentje ff zwemmen enz.... Denk dat ik gek zou worden.
( was een vakantie met m'n ex trouwens, ik haal nu zonder in de put te raken een herinnering aan haar op goed bezig )

Maar nee dus, ik kan me niet voorstellen dat het prettig is voor de persoon zelf. En de gevallen die ik gezien heb kwamen niet echt happy over bij mij, eerder wat zielig. 'daar heb je weer een kluizenaartje'.
And I tried to sing
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 16:49:20 #99
Dick Laurent Is Dead
pi_73615112
Mjah.... alleen uit gaan zou ik ook niet zomaar doen, kweenie dat komt toch een beetje kansloos over. En alleen op vakantie? Haha nou ik heb t noodgedwongen gedaan afgelopen Augustus.

Ik zou mijn ex namelijk gaan opzoeken in Amerika.... maar zij maakte het dus vanaf daar uit....via de email.

Vervolgens was mijn ticket non-refundable... dus MOEST ik wel gaan (ik kon moeilijk 700 euro aan vliegtickets weg gooien).
Toen heb ik dus een week lang moederziel alleen door Chicago geslenterd...... nou ik kan jullie zeggen, dat was heavy. Emotioneel natuurlijk omdat mijn relatie net opeens was ge-killed via de email nota bene, en omdat ik dus daar helemaal remi in zo'n miljoenenstad zat.

Ja ik voelde me heel, heel eenzaam....
pi_73618100
Alvast sorry voor de vloek mensen..
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eerst zegt hij doodleuk tegen mij dat hij niet zo met vrouwen bezig is, omdat hij aan zichzelf en zijn leven moet werken.
En nu zie ik hem op een andere hyves een meisje een lekker ding noemen... En zij stuurde naar hem dat ze hem fucking lekker vind.... Niet zo met vrouwen bezig my ass...
Tering wat voel ik me kut nu....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')