quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. En het werkt als een tierelier.
Precies!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. En het werkt als een tierelier.
Kan jij mijn gedachten lezen.quote:
Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan jij mijn gedachten lezen.Ik was ff weg en ik dacht ik zal daarna eens vragen wat nou de stand is.
Lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.
Komt goed!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef dick_laurent het volgende:
Hey, ik ben er ook, maar heel kort. Ben nu ff thuis en ga zo dus richting Amsterdam. Kan beetje moeilijk inschatten hoe laat ik precies weer in Utrecht ben. Ik schat rond een uur of 9/half 10
@ Barbusse, sms me maar waar jullie zitten dan zal ik mijn best doen om daar heen te geraken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Snowcold het volgende:
Hij voelt zich kut. Aan de ene kant vind ik dat lullig, maar ben stiekem ook blij dat hij zich ook n keer kut voelt.
quote:
Dat weet hij pas zeker als hij echt goed de put ingetrapt is lieverd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Snowcold het volgende:
Pfffft, hij kan zich toch zo goed alleen redden?
Allemaal huilend boven een glas bier!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
Gaan jullie ook foto's maken op de meet?(van mensen die down zitten te kijken door de verbroken relatie
)
Wel een vrolijk begin van het topic zo
Whehe briljant, zie het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal huilend boven een glas bier!![]()
En wat was jouw smoes om niet te komen ook alweer?
Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal huilend boven een glas bier!![]()
En wat was jouw smoes om niet te komen ook alweer?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...![]()
Kut A73 met zijn tunnels!
Kut A2/A67 met knooppunt Leenderheide!
Kut Leenderweg in Eindhoven!
Ow wacht, dit is geen KLB?
kleine slaapt al vlot, dus ik verwacht ook rond een uur of 8 in Utrecht te zijn. Nog ff fok!-en en dan stap ik in de auto.quote:
Herkenbaar... en wat moet je daar nu in godsnaam mee doen....?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik wil het liefste haar wel zien...en daarom kan ik haar maar beter niet zien! Want ik merk nu wel, dat ik haar echt fucking veel harder mis dan een paar dagen geleden... juist omdat ik haar gezien heb.
Als ik haar zie, kan ik haar veel moeilijker los laten... en als zij straks voor mijn ogen een potje blij en gezellig gaat lopen doen met iedereen, nee... don't wanna see it. Dus ik denk dat ik haar dit toch maar moet gaan melden, want ik ben in het gesprek veel te soft geweest.
ZUCHT
Wauw, damn. Ik werd hier een beetje sprakeloos van! Wat een verhaal. Ik waardeer het echt dat je wel zolang een relatie vol hebt kunnen houden op die afstand, respect. Wel jammer van haar methode van uitmaken, is best wel triest. Ik heb echt het idee dat ze jouw aan het lijntje heeft gehouden, voor het geval het niet zou lukken met die andere vriend en ze het pas zou uitmaken als ze helemaal zeker wist dat het goed zat. Wil haar niet zwart maken, maar zo zie ik het...quote:
Hey man! Ja was inderdaad gezellig!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Meet was gezellig!![]()
@buzz_aldrin: Damn, lang verhaal zeg... En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Snowcold eens ben.Sterkte kerel.
@dick_laurent: Er zit niks anders op dan haar gewoon even te ontwijken dan. Moeilijk misschien, maar anders ga je op ieder feestje door de grond....
Je kunt een mail schrijven en die voorlezen als je haar belt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hey man! Ja was inderdaad gezellig!
Ja ik moet er echt even helemaal uitstappen, punt is dat het veel te goed voelde om haar te zien. Klinkt tegenstrijdig natuurlijk.. maar ja, het was veel te vertrouwd voor mijn gevoel. Hierdoor ben ik haar juist weer meer gaan missen.
Op die manier kan ik haar nooit volledig loslaten natuurlijk.
Denk dat ik haar van de week even bel ofzo om het gewoon nog even rustig te vertellen. Mailen doe ik liever niet meer aan
ohja, dan ging je allerlei juridische shit regelen of niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt een mail schrijven en die voorlezen als je haar belt?Dan heb je een grotere kans dat je haar zult vertellen wat je wilt vertellen...
En ik ben een beetje zenuwachtig voor komende week....
Daar zijn advocaten voor. Nee, vanwege die baan. Wil hem echt graag hebben hè? Als een klein kind dat niet kan slapen de nacht voor Sinterklaas...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ohja, dan ging je allerlei juridische shit regelen of niet?
ohh haha ja tuurlijk, sorry... slecht geheugen somsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zijn advocaten voor. Nee, vanwege die baan. Wil hem echt graag hebben hè? Als een klein kind dat niet kan slapen de nacht voor Sinterklaas...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
@buzz_aldrin: Damn, lang verhaal zeg... En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Snowcold eens ben.Sterkte kerel.
Dat was mijn idee ook, en dat heb ik ook tegen haar verteld. Werd niet gewaardeerd, ze was best pissed dat ik haar daar van beschuldigde. En voorzover ik haar ken zou ze zoiets ook nooit echt bewust doen. Maar verdacht is het wel. In haar belevingswereld (klinkt misschien wat vaag en onaardig, maar af en toe ziet ze dingen op een wat aparte/andere manier dan anderen) had ze duidelijk gecommuniceerd richting mij dat het voorbij was. Dan nog vind ik dat ze zich na 4 jaar wel erg snel weer in een nieuwe relatie stort (laat staan gelijk met die dude samenwoont)..maargoed, dat ben ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef Snowcold het volgende:
Wauw, damn. Ik werd hier een beetje sprakeloos van! Wat een verhaal. Ik waardeer het echt dat je wel zolang een relatie vol hebt kunnen houden op die afstand, respect. Wel jammer van haar methode van uitmaken, is best wel triest. Ik heb echt het idee dat ze jouw aan het lijntje heeft gehouden, voor het geval het niet zou lukken met die andere vriend en ze het pas zou uitmaken als ze helemaal zeker wist dat het goed zat. Wil haar niet zwart maken, maar zo zie ik het...![]()
In ieder geval veel sterkte, en welkom in dit huiltopic.
Hee Maartjuh!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef maartjeh het volgende:
Zo, ik ben vanmorgen teruggekomen uit het zon-overgoten Italië! Heerlijke vakantie gehad.![]()
Wel aan m'n ex gedacht/hem gemist, maar op de één of andere manier voelde het daar allemaal wat 'luchtiger' dan het nu in NL weer voelt.![]()
Ik lees iets over een meet.. Was 't leuk?! Wat hebben jullie gedaan?
Ja zeker! Gemiddeld 27 graden, alleen gister een bewolkte dag gehad en onderweg véél regen en dichte mist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hee Maartjuh!Genoten in Bella Italia lees ik, lekker hoor.
En ja, er was een meet. Wat we hebben gedaan? Met z'n allen onze tranen opgevangen in onze bierglazen.
27 graadjes...damn, was het hier maar zo lekker... Waar ben je precies geweest eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja zeker! Gemiddeld 27 graden, alleen gister een bewolkte dag gehad en onderweg véél regen en dichte mist.
Hahaha nouja, dat klinkt als een goed tijdverdrijf!
Hoe gaat 't verder met je, Barbus?
In Montecatini Terme, Toscane. Vlakbij Firenze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
27 graadjes...damn, was het hier maar zo lekker... Waar ben je precies geweest eigenlijk?
Met moi gaat het goed, prima zelfs. Deze week hoor ik of ik volgende maand een baan in Berlijn heb!![]()
*fingers crossed*
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
In Montecatini Terme, Toscane. Vlakbij Firenze.![]()
Fijn om te horen! Ik duim met je mee hoor!
Geen idee om eens een meet te organiseren in het buitenland?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik mee!
![]()
En dank alvast voor het duimen!
Ik ben uiteraard lekker voorspelbaar voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen idee om eens een meet te organiseren in het buitenland?Zijn we er lekker met z'n allen uit!
Wat dacht je van een meet in Berlin in het weekend van 6/7/8 November?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard lekker voorspelbaar voor.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat dacht je van een meet in Berlin in het weekend van 6/7/8 November?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nog steeds aan het janken mannen!
ik vind het wel erg zielig voor jullie echt waar
is goed, kom maar langs dan trap ik je onder kont als je dat lekker vindtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik heb altijd wel geweten dat hollandse mannen gevoelig zijn,maar nooit geweten dat het zo erg met jullie ging.
jullie moeten wat harder worden mannen.
Niet op lettenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
is goed, kom maar langs dan trap ik je onder kont als je dat lekker vindt
Gast, wees blij dat je gister zo'n toffe avond hebt gehad! En nog staan zoenen ook... nicequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet op letten
Hmm, ga weer een zaterdagavond alleen tegemoet... Maar dankzij het leuke avondje gisteren heb ik er nu niet zo'n moeite mee als vorige week
ietsje harder worden..niet zo harddquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
is goed, kom maar langs dan trap ik je onder kont als je dat lekker vindt
Good for you. Ga vanavond ook niet stappen. Moet alweer werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, ga weer een zaterdagavond alleen tegemoet... Maar dankzij het leuke avondje gisteren heb ik er nu niet zo'n moeite mee als vorige week
Haha, ik ben ook absoluut geen casanovaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gast, wees blij dat je gister zo'n toffe avond hebt gehad! En nog staan zoenen ook... nice(ik = jaloers)
Ik ga vanavond met vrienden uit.... maar ik verwacht niet dat ik überhaupt een meisje zal scoren, ben nou eenmaal niet zo'n Casanova![]()
(maar je weet het nooit, een man moet altijd een beetje optimistisch blijven)
Jammer dat je al zo vroeg weg moest kerel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:42 schreef JoeBravo het volgende:
zo, ff momentje tussendoor om achter de pc te kruipen nu zoontje met opa aan het wandelen is (niemand anders mocht mee van de eigenwijze druif). 't was idd zeer gezellig vrijdagavond, er dus absoluut geen spijt van ervoor op en neer naar Utrecht gekacheld te hebben.
Gisteren was een stuk zwaarder, verjaardag van m'n oma die 90 is geworden gevierd waarbij ik zo'n beetje de hele familie voor het eerst zag sinds de breuk... pfff, ik was echt leeg aan het eind van de dag.
was erg veel tijd en energie kwijt aan het op m'n zoontje letten (ook al deden opa, oma, ooms en tantes dat ook wel) en me groot houden, dus van heel sociaal doen kwam niet veelquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer dat je al zo vroeg weg moest kerel.
En wel een leuke verjaardag gehad hoop ik?
Succesquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef dreamzk het volgende:
Ah ik dacht al, wat is het rustig in dit topic, bleek het al sinds vrijdag op slot te zitten
Dus tvp. En ik ben van plan om vanavond mijn ex te bellen. Waarom I don't know, maar daar heb ik even zin in.
je weet waar die video is opgenomen he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een lekker loom muziekje dan maar...
Es sieht aus wie Berlin, aber ich bin nicht sicher darüber.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
je weet waar die video is opgenomen he?
Absolut Berlin! Peter Fox woont daar namelijk ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Es sieht aus wie Berlin, aber ich bin nicht sicher darüber.![]()
Wie ein super relaxed Misukvideo!
Snel maar eens bij hem op de koffie gaan dan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Absolut Berlin! Peter Fox woont daar namelijk ook
Ik heb de hele cd van hem trouwens 'Stadtaffe' ...best toffe plaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snel maar eens bij hem op de koffie gaan dan!
Is de plaat net zo relaxed als dit nummer? Vind dit echt een heerlijk nummer namelijk. Ga er het thema van maken voor mijn voornemen nach Berlin zu fahren!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb de hele cd van hem trouwens 'Stadtaffe' ...best toffe plaat.
Ach als ze opneemt komt alles goed. Begin onderhand wel zenuwachtig te worden voor mijn grote hockeydebuut zo meteenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Succes dreamzk!![]()
En dick_laurent; geniet van je kater. Hij komt van een goede avond.
Fuck man...de bass was goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach als ze opneemt komt alles goed. Begin onderhand wel zenuwachtig te worden voor mijn grote hockeydebuut zo meteen
En hoe was de bass laurent?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Fuck man...de bass was goed
Alleen beetje stom dat ik me enorm heb staan opgeilen aan een chick die toch al een vriend heeft
Het is goed dat je om andere geeft. Dat toont dat je sociaal bent en graag jezelf deelt met anderen. Bovendien geef je aan dat je wel gelukkig kan zijn, alleen jij geeft de voorkeur om dat geluk te delen met iemand.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:54 schreef DeuceFour het volgende:
terugkomend op mn eigen uitspraak 'je bent alleen zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk'. Fuck mensen, wat mis ik haar erg. Ik snap niet hoe je alleen gelukkig kunt zijn als je samen met iemand zoveel meer gelukkig bent. Wie kan mijn denkwijze even veranderen met nieuw inzicht?
Tof lied! Mijn ex heeft onlangs die CD ook gekocht, liet hij me heel enthousiast horen in de autoquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
je weet waar die video is opgenomen he?
Sorry voor je, maar dat komt echt nog welquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:14 schreef Queen_E het volgende:
ben sinds 5,5 jaar weer single sinds maandag![]()
Had het totaal niet zien aankomen.. we zouden over 2 maanden gaan samenwonen![]()
Voel me nu nog eigenlijk niet mega slecht, zou dit nog komen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:14 schreef Queen_E het volgende:
ben sinds 5,5 jaar weer single sinds maandag![]()
Had het totaal niet zien aankomen.. we zouden over 2 maanden gaan samenwonen![]()
Voel me nu nog eigenlijk niet mega slecht, zou dit nog komen?
Da's klote man!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:45 schreef Untouchables het volgende:
Nou, de laatste dagen zit ik weer in een of andere terugval ofzo..
Zwaar ruk eigenlijk en al helemaal omdat ik wel met een ander meisje aan het daten ben.. Ik hoopte zo dat het geen rebound zou zijn, maar zoals ik me nu voel..ongeinteresseerd en vrij leeg..
Ik weet het niet, maar ik besef me wel terdege dat het geen kwestie is van "zo snel mogelijk iemand anders vinden" om over je ex heen te komen..
Zal t nog wel even aankijken, maar damn, had niet verwacht om toch zo behoorlijk hard terug te vallen.
@ Queen_E
Die klap komt zeker nog wel, maar meestal komt ie als je je realiseert dat het voorgoed voorbij is.
Mooi verhaal... en geloof me, ik weet precies hoe je je voelt. Mijn break-up is nog een stuk verser dan die van jou en mijn relatie heeft ook langer geduurd (bijna 7 jaar).quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef Just-Lost het volgende:
Maar weer even een verhaaltje hier, hoop toch elke keer hier niet meer te hoeven komen... maar helaaaaas![]()
Samenvatting:
3.5 jaar samen geweest, 3-kwart jaar samengewoond, toen m'n vriendin het niet meer zag zitten en vrij abrupt besloot te stoppen met onze relatie. ( ik 23, zij 22 )
We hadden een ontzettend hechte relatie, emotioneel heel close. En werden door omstanders altijd beschreven als een droomsetje. Plannen voor kinderen waren ook al in de maak.
Het is echt een enorme klap voor me geweest. Iets wat je in 3.5 jaar opbouwd, en binnen een week ziet eindigen. Klaar, over.
Zowieso ben ik al een relatie-type... vind het gewoon heerlijk om samen te zijn. Iets met iemand te delen, iemand gelukkig proberen te maken. Dus het alleen zijn opzich vind ik al niet het fijnste dat er is.
Daar kwam in het begin het missen van 'de persoon' nog eens bij natuurlijk.
Het is nu 7 a 8 maanden geleden, in het begin heel moeilijk gehad. Daarna was er echt wel een stijgende lijn te ontdekken. Heel moeilijk bleef het ook om mezelf te zien veranderen. Ik werd altijd omschreven als de vrolijk, altijd grappige jongen die nooit energie te weinig had. Stond voor iedereen en alles klaar.
Soms heb ik daar gewoon de energie niet meer voor..
Voorheen was ik vrijwel nooit saggerijnig, ja een uurtje, en dan was het weer weg. Nu kan ik een dag lang in een dipje zitten. Geen zin in bepaalde zaken hebben.
Voor een groot deel is dit jaar echt weggegooid geweest.
Ik mis een maatje, die liefde, dat samen zijn. Natuurlijk zijn m'n vrienden er voor me. En daar kan ik alles kwijt. Maar het blijft anders als in een relatie.
Sinds het uit is heb ik geen één keer op haar hyves gekeken, bewust. Tot gisteravond... Niks schokkends, maar een paar foto's met andere jongens, en een opmerking van een vriendin bij een foto deden me even geen goed.
Ik dacht echt dat ik weer terug bij af was... dezelfde paniek en pijn als het moment dat ze vertelde bij me weg te gaan. Allesss was weer terug.![]()
En nu hoop ik heeeeeel erg dat het een eenmalige terugval was. Het gaat soms niet eens meer zo zeer om haar. Maar om de situatie.
Ik wil weer gelukkig zijn, de oude zijn, die ik in veel gevallen echt wel weer ben. Maar nog niet compleet.
Misschien helpt verliefd worden op een ander, laat dat maar weer snel gebeuren dan...
Klinkt misschien gek, maar zou zo graag een meisje tegenkomen om het mee te delen, iemand die ook zoiets heeft meegemaakt. Ach ja, die drang om weer iemand tegen te komen zorgt er misschien juist wel voor dat je niemand tegenkomt.
Hmm... dit word weer een dagje mezelf uit de put trekken. Vaak helpen dipjes om sterker te worden. 1 stap achteruit om er 2 vooruit te doen. Laten we het hopen.
Hoe is het trouwens met Chev? Die schreef hier regelmatig wel eens iets. Ben benieuwd!
Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet wil daten. Voel me ook leeg en ongeinteresseerd en ben gewoon bang dat de jongen/man in kwestie gewoon een rebound wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:45 schreef Untouchables het volgende:
Nou, de laatste dagen zit ik weer in een of andere terugval ofzo..
Zwaar ruk eigenlijk en al helemaal omdat ik wel met een ander meisje aan het daten ben.. Ik hoopte zo dat het geen rebound zou zijn, maar zoals ik me nu voel..ongeinteresseerd en vrij leeg..
Ik weet het niet, maar ik besef me wel terdege dat het geen kwestie is van "zo snel mogelijk iemand anders vinden" om over je ex heen te komen..
Zal t nog wel even aankijken, maar damn, had niet verwacht om toch zo behoorlijk hard terug te vallen.
Yea, als je er nog niet helemaal overheen bent ga je je volgende partner snel met je ex vergelijken, tenminste dat lijkt mij. Wat negatief uitpakt voor beide personen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet wil daten. Voel me ook leeg en ongeinteresseerd en ben gewoon bang dat de jongen/man in kwestie gewoon een rebound wordt.En achteraf denk ik dat ik me daarover alleen maar kutter ga voelen.
Gelijk heb je, want het maakt het eigenlijk helemaal niet makkelijker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet wil daten. Voel me ook leeg en ongeinteresseerd en ben gewoon bang dat de jongen/man in kwestie gewoon een rebound wordt.En achteraf denk ik dat ik me daarover alleen maar kutter ga voelen.
Je hebt inderdaad helemaal gelijk wat betreft dat alleen zijn, ik heb ook zeker geen slecht beeld wat betreft mezelf. Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan. Ben communicatief vrij sterk, en kan echt wel overweg met vrouwen. Al zijn er door de hele ervaring genoeg momenten waarin ik een stuk minder zeker van m'n zaak ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mooi verhaal... en geloof me, ik weet precies hoe je je voelt. Mijn break-up is nog een stuk verser dan die van jou en mijn relatie heeft ook langer geduurd (bijna 7 jaar).
Wat je zegt van, ik wil weer de "oude" zijn en weer gelukkig zijn, vind ik een interessant punt om even op in te haken.
Dat gevoel heb ik namelijk precies ook gehad, maar daar probeer ik me nu heel erg van los te maken! Waarom?
Omdat dat betekent dat je jezelf niet als individu ziet. Je ziet jouw persoon, jouw "ik" als een verbintenis met je ex.
This is a big No-No![]()
Dit moet je absoluut loslaten.
Want je moet jezelf zien als individu. Voordat je je ex had ontmoet was je toch ook een persoon? Was je toch ook "jezelf"? Had je toch ook kwaliteiten?
Ja de relatie heeft je veranderd.... mijn relatie heeft mij ook veranderd.. dat is ook niet iets wat ik zal ontkennen. Maar je moet je geluk uit jezelf halen. Zelfvertrouwen hebben en weten dat jij als persoon ook fucking tof bent! Je hebt niet die ander daarvoor nodig.
Dit is in ieder geval mijn humble opinion... en het helpt mij wel om mijn ex los te laten...en natuurlijk heb je dan nog steeds af en toe momenten dat je haar fucking mist... absoluut, en dat is ook prima... gewoon accepteren. Maar weet van jezelf dat jij als individu verder moet en je geluk niet moet laten afhangen van die ander!
Die leegte is echt heel erg herkenbaar, het missen van dat stukje liefde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:10 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Gelijk heb je, want het maakt het eigenlijk helemaal niet makkelijker.
Ik merk nu wel dat over een ex heenkomen en een andere relatie beginnen twee verschillende dingen zijn. Het een zal het ander vast wel wat makkelijker maken, maar het is geen totaaloplossing.
@ just-lost
Die terugval is inderdaad moeilijk en ook al is het voor mij wat minder lang geleden, ik kan me goed voorstellen dat je daar een jaar later nog last van kan hebben.
Tsja, het stomme is ook dat als ik eerlijk ben, ik helemaal niet perse mijn ex terug wil. Het is gewoon een bepaald soort leegte, een litteken op je hart, wat je afentoe voelt branden.
Ik ben in die zin ook blij dat ik geen contact meer met haar heb, anders was het nog veel moeilijker geweest.
dat is idd het moeilijkste (en misschien ook wel het belangrijkste) deel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:20 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Die leegte is echt heel erg herkenbaar, het missen van dat stukje liefde.
Moeilijk ook om al die mooie en minder mooie herinneringen een plekje te moeten geven, zodat je er zonder problemen nog is aan terug kan denken. Zonder gelijk weer in de put te zitten.
Komt wel hoor. Ben er zelf ook nog lang niet, maar het komt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is idd het moeilijkste (en misschien ook wel het belangrijkste) deel.
Voelt voor mij op 't moment nog behoorlijk onmogelijk in ieder geval.
Grappig dat je dat zegt eigenlijk. Naast dat ik dat mis, mist mijn ex dat eigenlijk ook. Hij voelt zich al tijden gewoon kut, omdat hij heel sterk die behoefte heeft om voor iemand te zorgen en iemand liefde te geven. Dat heeft hij nu niet meer (goh, wiens schuld zou dat zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:07 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn gelukkigste momenten heb beleefd Samen met iemand.
Ik mis ook gewoon het uiten van die liefde naar iemand, voor iemand zorgen zegmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |