quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. En het werkt als een tierelier.
Precies!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. En het werkt als een tierelier.
Kan jij mijn gedachten lezen.quote:
Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan jij mijn gedachten lezen.Ik was ff weg en ik dacht ik zal daarna eens vragen wat nou de stand is.
Lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.
Komt goed!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef dick_laurent het volgende:
Hey, ik ben er ook, maar heel kort. Ben nu ff thuis en ga zo dus richting Amsterdam. Kan beetje moeilijk inschatten hoe laat ik precies weer in Utrecht ben. Ik schat rond een uur of 9/half 10
@ Barbusse, sms me maar waar jullie zitten dan zal ik mijn best doen om daar heen te geraken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Snowcold het volgende:
Hij voelt zich kut. Aan de ene kant vind ik dat lullig, maar ben stiekem ook blij dat hij zich ook n keer kut voelt.
quote:
Dat weet hij pas zeker als hij echt goed de put ingetrapt is lieverd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Snowcold het volgende:
Pfffft, hij kan zich toch zo goed alleen redden?
Allemaal huilend boven een glas bier!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
Gaan jullie ook foto's maken op de meet?(van mensen die down zitten te kijken door de verbroken relatie
)
Wel een vrolijk begin van het topic zo
Whehe briljant, zie het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal huilend boven een glas bier!![]()
En wat was jouw smoes om niet te komen ook alweer?
Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal huilend boven een glas bier!![]()
En wat was jouw smoes om niet te komen ook alweer?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...![]()
Kut A73 met zijn tunnels!
Kut A2/A67 met knooppunt Leenderheide!
Kut Leenderweg in Eindhoven!
Ow wacht, dit is geen KLB?
kleine slaapt al vlot, dus ik verwacht ook rond een uur of 8 in Utrecht te zijn. Nog ff fok!-en en dan stap ik in de auto.quote:
Herkenbaar... en wat moet je daar nu in godsnaam mee doen....?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik wil het liefste haar wel zien...en daarom kan ik haar maar beter niet zien! Want ik merk nu wel, dat ik haar echt fucking veel harder mis dan een paar dagen geleden... juist omdat ik haar gezien heb.
Als ik haar zie, kan ik haar veel moeilijker los laten... en als zij straks voor mijn ogen een potje blij en gezellig gaat lopen doen met iedereen, nee... don't wanna see it. Dus ik denk dat ik haar dit toch maar moet gaan melden, want ik ben in het gesprek veel te soft geweest.
ZUCHT
Wauw, damn. Ik werd hier een beetje sprakeloos van! Wat een verhaal. Ik waardeer het echt dat je wel zolang een relatie vol hebt kunnen houden op die afstand, respect. Wel jammer van haar methode van uitmaken, is best wel triest. Ik heb echt het idee dat ze jouw aan het lijntje heeft gehouden, voor het geval het niet zou lukken met die andere vriend en ze het pas zou uitmaken als ze helemaal zeker wist dat het goed zat. Wil haar niet zwart maken, maar zo zie ik het...quote:
Hey man! Ja was inderdaad gezellig!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Meet was gezellig!![]()
@buzz_aldrin: Damn, lang verhaal zeg... En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Snowcold eens ben.Sterkte kerel.
@dick_laurent: Er zit niks anders op dan haar gewoon even te ontwijken dan. Moeilijk misschien, maar anders ga je op ieder feestje door de grond....
Je kunt een mail schrijven en die voorlezen als je haar belt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hey man! Ja was inderdaad gezellig!
Ja ik moet er echt even helemaal uitstappen, punt is dat het veel te goed voelde om haar te zien. Klinkt tegenstrijdig natuurlijk.. maar ja, het was veel te vertrouwd voor mijn gevoel. Hierdoor ben ik haar juist weer meer gaan missen.
Op die manier kan ik haar nooit volledig loslaten natuurlijk.
Denk dat ik haar van de week even bel ofzo om het gewoon nog even rustig te vertellen. Mailen doe ik liever niet meer aan
ohja, dan ging je allerlei juridische shit regelen of niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt een mail schrijven en die voorlezen als je haar belt?Dan heb je een grotere kans dat je haar zult vertellen wat je wilt vertellen...
En ik ben een beetje zenuwachtig voor komende week....
Daar zijn advocaten voor. Nee, vanwege die baan. Wil hem echt graag hebben hè? Als een klein kind dat niet kan slapen de nacht voor Sinterklaas...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ohja, dan ging je allerlei juridische shit regelen of niet?
ohh haha ja tuurlijk, sorry... slecht geheugen somsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zijn advocaten voor. Nee, vanwege die baan. Wil hem echt graag hebben hè? Als een klein kind dat niet kan slapen de nacht voor Sinterklaas...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
@buzz_aldrin: Damn, lang verhaal zeg... En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Snowcold eens ben.Sterkte kerel.
Dat was mijn idee ook, en dat heb ik ook tegen haar verteld. Werd niet gewaardeerd, ze was best pissed dat ik haar daar van beschuldigde. En voorzover ik haar ken zou ze zoiets ook nooit echt bewust doen. Maar verdacht is het wel. In haar belevingswereld (klinkt misschien wat vaag en onaardig, maar af en toe ziet ze dingen op een wat aparte/andere manier dan anderen) had ze duidelijk gecommuniceerd richting mij dat het voorbij was. Dan nog vind ik dat ze zich na 4 jaar wel erg snel weer in een nieuwe relatie stort (laat staan gelijk met die dude samenwoont)..maargoed, dat ben ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef Snowcold het volgende:
Wauw, damn. Ik werd hier een beetje sprakeloos van! Wat een verhaal. Ik waardeer het echt dat je wel zolang een relatie vol hebt kunnen houden op die afstand, respect. Wel jammer van haar methode van uitmaken, is best wel triest. Ik heb echt het idee dat ze jouw aan het lijntje heeft gehouden, voor het geval het niet zou lukken met die andere vriend en ze het pas zou uitmaken als ze helemaal zeker wist dat het goed zat. Wil haar niet zwart maken, maar zo zie ik het...![]()
In ieder geval veel sterkte, en welkom in dit huiltopic.
Hee Maartjuh!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef maartjeh het volgende:
Zo, ik ben vanmorgen teruggekomen uit het zon-overgoten Italië! Heerlijke vakantie gehad.![]()
Wel aan m'n ex gedacht/hem gemist, maar op de één of andere manier voelde het daar allemaal wat 'luchtiger' dan het nu in NL weer voelt.![]()
Ik lees iets over een meet.. Was 't leuk?! Wat hebben jullie gedaan?
Ja zeker! Gemiddeld 27 graden, alleen gister een bewolkte dag gehad en onderweg véél regen en dichte mist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hee Maartjuh!Genoten in Bella Italia lees ik, lekker hoor.
En ja, er was een meet. Wat we hebben gedaan? Met z'n allen onze tranen opgevangen in onze bierglazen.
27 graadjes...damn, was het hier maar zo lekker... Waar ben je precies geweest eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja zeker! Gemiddeld 27 graden, alleen gister een bewolkte dag gehad en onderweg véél regen en dichte mist.
Hahaha nouja, dat klinkt als een goed tijdverdrijf!
Hoe gaat 't verder met je, Barbus?
In Montecatini Terme, Toscane. Vlakbij Firenze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
27 graadjes...damn, was het hier maar zo lekker... Waar ben je precies geweest eigenlijk?
Met moi gaat het goed, prima zelfs. Deze week hoor ik of ik volgende maand een baan in Berlijn heb!![]()
*fingers crossed*
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
In Montecatini Terme, Toscane. Vlakbij Firenze.![]()
Fijn om te horen! Ik duim met je mee hoor!
Geen idee om eens een meet te organiseren in het buitenland?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik mee!
![]()
En dank alvast voor het duimen!
Ik ben uiteraard lekker voorspelbaar voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen idee om eens een meet te organiseren in het buitenland?Zijn we er lekker met z'n allen uit!
Wat dacht je van een meet in Berlin in het weekend van 6/7/8 November?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard lekker voorspelbaar voor.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat dacht je van een meet in Berlin in het weekend van 6/7/8 November?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nog steeds aan het janken mannen!
ik vind het wel erg zielig voor jullie echt waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |