Je had toch werk? Hoe kan dit dan? En nu?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef Autidude het volgende:
Nou, voor mij is het afgelopen.Ergens volgende week komt er een deurwaarder met politie langs om mijn laatste spulletjes in beslag te nemen, vervolgens zal er voor de restschuld een faillisement worden uitgesproken en ik word geroyeerd uit mijn zorgverzekering.
Ik had gehoopt dat ik het nog kon redden, en dat ik mijn leven een invulling kon geven door op mezelf te gaan wonen op een eigen plekje en een leuke hobby te zoeken en rust te vinden.. maar het is te laat.
Ik heb nu echt helemaal niets meer.
Dat zijn geen vooroordelen dat is gewoon zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Dát zijn nou vooroordelen dat alle vrouwen veel kletsen
Gecondoleerd! Het leven is niet eerlijk verdeeld, en mensen met autisme zijn daar meestal de dupe van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef Autidude het volgende:
Nou, voor mij is het afgelopen.Ergens volgende week komt er een deurwaarder met politie langs om mijn laatste spulletjes in beslag te nemen, vervolgens zal er voor de restschuld een faillisement worden uitgesproken en ik word geroyeerd uit mijn zorgverzekering.
Ik had gehoopt dat ik het nog kon redden, en dat ik mijn leven een invulling kon geven door op mezelf te gaan wonen op een eigen plekje en een leuke hobby te zoeken en rust te vinden.. maar het is te laat.
Ik heb nu echt helemaal niets meer.
Dan weet ik nog wel een paar redenen waarom iemand die iets heeft uitgevonden in de gevangenis moet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Gecondoleerd! Het leven is niet eerlijk verdeeld, en mensen met autisme zijn daar meestal de dupe van.
Heeft de overheid in ons land trouwens niet een zorgplicht? Als je geen inkomen hebt, heb je meestal recht op een uitkering (en een traject naar werk).
Wie autisme heeft uitgevonden, mogen ze van mij levenslang in de gevangenis stoppen
Ik zou liever diegenen in de gevangenis stoppen die mensen met een handicap discrimineren of zelfs uitsluitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Wie autisme heeft uitgevonden, mogen ze van mij levenslang in de gevangenis stoppen
Vertelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een paar redenen waarom iemand die iets heeft uitgevonden in de gevangenis moet.
Een feit zoals Tijn terecht stelt. Ik heb bewezen heel kort te kunnen zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Dát zijn nou vooroordelen dat alle vrouwen veel kletsen
Als ik daar aan begin ben ik volgend jaar nog bezigquote:
Het ligt echt aan mijn bui en gezelschap, soms ben ik heel stil en komt er bijna niets uit. Kan ook hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een feit zoals Tijn terecht stelt. Ik heb bewezen heel kort te kunnen zijn
Ook al staan de beste stuurlui aan wal, er zit wel een kern van waarheid in. Met het idee van hand in eigen boezem, niet te veel laten leiden door autisme en gewoon dingen proberen, kom je inderdaad ook een heel eind. Uitzonderingen daargelaten, maar er zijn niet zoveel auti’s waarbij vrijwel alles misgaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef NoShitSherlock het volgende:
Stelletje zeikende apen hier. Als jullie nou eens zouden veranderen van instelling en niet alleen maar lopen te zeiken wat er mis gaat en wat voor verschrikkelijke dag je nu weer hebt gehad. Dan durf ik te wedden dat het gelijk allemaal weer tien keer zo goed gaat.
Jullie zitten stuk voor stuk in een vicieuze cirkel die je zelf draaiend houdt.
Het komt echt van 2 kanten. Ik kan me voorstellen dat het normale reilen en zeilen voor sommige hier heel moeizaam verloopt. Dat doet het al voor niet autisten. Ik vind níet dat een autist zich moet aanpassen aan een nt-er en andersom ook niet, beetje begrip van beide kanten is aan de andere kant niet teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef NoShitSherlock het volgende:
Stelletje zeikende apen hier. Als jullie nou eens zouden veranderen van instelling en niet alleen maar lopen te zeiken wat er mis gaat en wat voor verschrikkelijke dag je nu weer hebt gehad. Dan durf ik te wedden dat het gelijk allemaal weer tien keer zo goed gaat.
Jullie zitten stuk voor stuk in een vicieuze cirkel die je zelf draaiend houdt.
Daar zijn het ouders voorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het komt echt van 2 kanten. Ik kan me voorstellen dat het normale reilen en zeilen voor sommige hier heel moeizaam verloopt. Dat doet het al voor niet autisten. Ik vind níet dat een autist zich moet aanpassen aan een nt-er en andersom ook niet, beetje begrip van beide kanten is aan de andere kant niet teveel gevraagd.
Maar autisme de schuld geven van problemen, of alles terugleggen op het gebrek aan begrip vind ik weer niet kunnen. Dit is zeker geen vaststaand feit.
Oh pfff even geheel terzijde, net een leuk gesprek met mn paOf ik hem kan afzetten in bussum. Natuurlijk
(dat doet zijn lieve dochter wel even. Mocht vroeger nooit om een lift vragen) maar ik ga morgen sporten, en heb smiddags nog 2 afspraken staan. Sportschool gaat om 10 uur open, nou zegt mn vader, kun je mij om 11 uur wegbrengen?
Uiteraard, als je naar de sportschool komt.
Wil hij dus nietIk moet eerst naar huis om hem te halen. Zeg al, moet niet gekker worden, wees blij dat ik je uberhaupt een lift wil geven.
Punt met mijn ouders is dat hun denkwijze altijd logisch is en ik moet als dochter altijd aanpassen. Vinden zij
Samenvattingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daar aan begin ben ik volgend jaar nog bezig
Was ook als grapje bedoeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het ligt echt aan mijn bui en gezelschap, soms ben ik heel stil en komt er bijna niets uit. Kan ook hoor
Ik vind dit gewoon leuk gezelschap denk ik.
Ja dat zal ik doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Helaas. Ik wil een ander soort ouders worden.
Lieve mensjes ik wens jullie allemaal een fijne avond met wat jullie ook voornemens zijn te doen, ik ben er van tussen
p.s. tijn kun jij me wat van/over de meeting door pm-en? Kijken of er wat geregeld kan worden.
Luie, verwende babyboomers ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het komt echt van 2 kanten. Ik kan me voorstellen dat het normale reilen en zeilen voor sommige hier heel moeizaam verloopt. Dat doet het al voor niet autisten. Ik vind níet dat een autist zich moet aanpassen aan een nt-er en andersom ook niet, beetje begrip van beide kanten is aan de andere kant niet teveel gevraagd.
Maar autisme de schuld geven van problemen, of alles terugleggen op het gebrek aan begrip vind ik weer niet kunnen. Dit is zeker geen vaststaand feit.
Oh pfff even geheel terzijde, net een leuk gesprek met mn paOf ik hem kan afzetten in bussum. Natuurlijk
(dat doet zijn lieve dochter wel even. Mocht vroeger nooit om een lift vragen) maar ik ga morgen sporten, en heb smiddags nog 2 afspraken staan. Sportschool gaat om 10 uur open, nou zegt mn vader, kun je mij om 11 uur wegbrengen?
Uiteraard, als je naar de sportschool komt.
Wil hij dus nietIk moet eerst naar huis om hem te halen. Zeg al, moet niet gekker worden, wees blij dat ik je uberhaupt een lift wil geven.
Punt met mijn ouders is dat hun denkwijze altijd logisch is en ik moet als dochter altijd aanpassen. Vinden zij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |