abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74250988
Oooh jeetje autidude ik ben er even stil van.. Ik heb of een hoop postings gemist of je hebt er eerder niet over verteld maar ik schrik wel een beetje. Weet niet helemaal wat ik moet zeggen maar wil je wel heel veel sterkte wensen!
pi_74251052
Kan je nergens hulp krijgen ofzo? Heb je geen vrienden/familie? Dus je komt nu in de bijstand terecht
Children of the night. What music they make.
pi_74251290
Cassandra Een vrouw die minder gaat kletsen dat gaat je nooit lukken
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef Autidude het volgende:
Nou, voor mij is het afgelopen. Ergens volgende week komt er een deurwaarder met politie langs om mijn laatste spulletjes in beslag te nemen, vervolgens zal er voor de restschuld een faillisement worden uitgesproken en ik word geroyeerd uit mijn zorgverzekering.

Ik had gehoopt dat ik het nog kon redden, en dat ik mijn leven een invulling kon geven door op mezelf te gaan wonen op een eigen plekje en een leuke hobby te zoeken en rust te vinden.. maar het is te laat.
Ik heb nu echt helemaal niets meer.
Je had toch werk? Hoe kan dit dan? En nu?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74251291
.
pi_74251681
Dát zijn nou vooroordelen dat alle vrouwen veel kletsen
pi_74251784
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zijn geen vooroordelen dat is gewoon zo.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74251876
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:41 schreef Autidude het volgende:
Nou, voor mij is het afgelopen. Ergens volgende week komt er een deurwaarder met politie langs om mijn laatste spulletjes in beslag te nemen, vervolgens zal er voor de restschuld een faillisement worden uitgesproken en ik word geroyeerd uit mijn zorgverzekering.

Ik had gehoopt dat ik het nog kon redden, en dat ik mijn leven een invulling kon geven door op mezelf te gaan wonen op een eigen plekje en een leuke hobby te zoeken en rust te vinden.. maar het is te laat.
Ik heb nu echt helemaal niets meer.
Gecondoleerd! Het leven is niet eerlijk verdeeld, en mensen met autisme zijn daar meestal de dupe van.
Heeft de overheid in ons land trouwens niet een zorgplicht? Als je geen inkomen hebt, heb je meestal recht op een uitkering (en een traject naar werk).

Wie autisme heeft uitgevonden, mogen ze van mij levenslang in de gevangenis stoppen
pi_74251996
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Gecondoleerd! Het leven is niet eerlijk verdeeld, en mensen met autisme zijn daar meestal de dupe van.
Heeft de overheid in ons land trouwens niet een zorgplicht? Als je geen inkomen hebt, heb je meestal recht op een uitkering (en een traject naar werk).

Wie autisme heeft uitgevonden, mogen ze van mij levenslang in de gevangenis stoppen
Dan weet ik nog wel een paar redenen waarom iemand die iets heeft uitgevonden in de gevangenis moet.
14 SHADES OF GREY
pi_74253458
Mag ik zo brutaal zijn en opmerken dat ik niet helemaal snap wat dat met autisme te maken heeft?
Aangezien er inhoudelijk niet op het hoe of wat wordt ingegaan.. is failliet verklaard worden iets wat een 'normaal' persoon ook kan overkomen.
pi_74256504
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik zou liever diegenen in de gevangenis stoppen die mensen met een handicap discrimineren of zelfs uitsluiten
pi_74256513
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan weet ik nog wel een paar redenen waarom iemand die iets heeft uitgevonden in de gevangenis moet.
Vertel
pi_74256538
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Een feit zoals Tijn terecht stelt. Ik heb bewezen heel kort te kunnen zijn
pi_74256759
Stelletje zeikende apen hier. Als jullie nou eens zouden veranderen van instelling en niet alleen maar lopen te zeiken wat er mis gaat en wat voor verschrikkelijke dag je nu weer hebt gehad. Dan durf ik te wedden dat het gelijk allemaal weer tien keer zo goed gaat.

Jullie zitten stuk voor stuk in een vicieuze cirkel die je zelf draaiend houdt.
pi_74256952
Probleem opgelost.

Slotje.
pi_74258338
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Vertel
Als ik daar aan begin ben ik volgend jaar nog bezig
14 SHADES OF GREY
pi_74258567
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Een feit zoals Tijn terecht stelt. Ik heb bewezen heel kort te kunnen zijn
Het ligt echt aan mijn bui en gezelschap, soms ben ik heel stil en komt er bijna niets uit. Kan ook hoor
Ik vind dit gewoon leuk gezelschap denk ik.
pi_74258730
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef NoShitSherlock het volgende:
Stelletje zeikende apen hier. Als jullie nou eens zouden veranderen van instelling en niet alleen maar lopen te zeiken wat er mis gaat en wat voor verschrikkelijke dag je nu weer hebt gehad. Dan durf ik te wedden dat het gelijk allemaal weer tien keer zo goed gaat.

Ook al staan de beste stuurlui aan wal, er zit wel een kern van waarheid in. Met het idee van hand in eigen boezem, niet te veel laten leiden door autisme en gewoon dingen proberen, kom je inderdaad ook een heel eind. Uitzonderingen daargelaten, maar er zijn niet zoveel auti’s waarbij vrijwel alles misgaat.
pi_74258771
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:58 schreef NoShitSherlock het volgende:

Het komt echt van 2 kanten. Ik kan me voorstellen dat het normale reilen en zeilen voor sommige hier heel moeizaam verloopt. Dat doet het al voor niet autisten. Ik vind níet dat een autist zich moet aanpassen aan een nt-er en andersom ook niet, beetje begrip van beide kanten is aan de andere kant niet teveel gevraagd.
Maar autisme de schuld geven van problemen, of alles terugleggen op het gebrek aan begrip vind ik weer niet kunnen. Dit is zeker geen vaststaand feit.

Oh pfff even geheel terzijde, net een leuk gesprek met mn pa Of ik hem kan afzetten in bussum. Natuurlijk (dat doet zijn lieve dochter wel even. Mocht vroeger nooit om een lift vragen) maar ik ga morgen sporten, en heb smiddags nog 2 afspraken staan. Sportschool gaat om 10 uur open, nou zegt mn vader, kun je mij om 11 uur wegbrengen?
Uiteraard, als je naar de sportschool komt.
Wil hij dus niet Ik moet eerst naar huis om hem te halen. Zeg al, moet niet gekker worden, wees blij dat ik je uberhaupt een lift wil geven.
Punt met mijn ouders is dat hun denkwijze altijd logisch is en ik moet als dochter altijd aanpassen. Vinden zij
pi_74258815
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het komt echt van 2 kanten. Ik kan me voorstellen dat het normale reilen en zeilen voor sommige hier heel moeizaam verloopt. Dat doet het al voor niet autisten. Ik vind níet dat een autist zich moet aanpassen aan een nt-er en andersom ook niet, beetje begrip van beide kanten is aan de andere kant niet teveel gevraagd.
Maar autisme de schuld geven van problemen, of alles terugleggen op het gebrek aan begrip vind ik weer niet kunnen. Dit is zeker geen vaststaand feit.

Oh pfff even geheel terzijde, net een leuk gesprek met mn pa Of ik hem kan afzetten in bussum. Natuurlijk (dat doet zijn lieve dochter wel even. Mocht vroeger nooit om een lift vragen) maar ik ga morgen sporten, en heb smiddags nog 2 afspraken staan. Sportschool gaat om 10 uur open, nou zegt mn vader, kun je mij om 11 uur wegbrengen?
Wil hij dus niet Ik moet eerst naar huis om hem te halen. Zeg al, moet niet gekker worden, wees blij dat ik je uberhaupt een lift wil geven.
Punt met mijn ouders is dat hun denkwijze altijd logisch is en ik moet als dochter altijd aanpassen. Vinden zij
Daar zijn het ouders voor
14 SHADES OF GREY
pi_74260745
Helaas. Ik wil een ander soort ouders worden.

Lieve mensjes ik wens jullie allemaal een fijne avond met wat jullie ook voornemens zijn te doen, ik ben er van tussen

p.s. tijn kun jij me wat van/over de meeting door pm-en? Kijken of er wat geregeld kan worden.
pi_74260775
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ik daar aan begin ben ik volgend jaar nog bezig
Samenvatting
pi_74260804
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het ligt echt aan mijn bui en gezelschap, soms ben ik heel stil en komt er bijna niets uit. Kan ook hoor
Ik vind dit gewoon leuk gezelschap denk ik.
Was ook als grapje bedoeld
pi_74261271
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Helaas. Ik wil een ander soort ouders worden.

Lieve mensjes ik wens jullie allemaal een fijne avond met wat jullie ook voornemens zijn te doen, ik ben er van tussen

p.s. tijn kun jij me wat van/over de meeting door pm-en? Kijken of er wat geregeld kan worden.
Ja dat zal ik doen

Jij ook
14 SHADES OF GREY
pi_74262583
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Luie, verwende babyboomers ook
Die generatie heeft alles meegekregen, en de jongere generatie krijgt de rekening.
pi_74268733
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Was ook als grapje bedoeld
Understood dol gewoon lekker mee.
Kreeg tijdens t stappen ook te horen dat ik iets te gezellig ws Klets veul te veul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')