moet je niet kotsen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef Againzender het volgende:
had ik al gezegd dat ik dit een kutnummer vind?
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:41 schreef Againzender het volgende:
had ik al gezegd dat ik dit een kutnummer vind?
maag is al leegquote:
Spetters, was dat met die homo verkrachtingscene in de Rotterdamse metro?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:42 schreef themauster het volgende:
De genanste film die wij ooit hebben gezien in de klas was Spetters maar dat was al in de 1e klas van de Mavo tijdens de les Nederlands
Ja die ja vond die scene verschrikkelijk iedereen draaide toen ook omquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Spetters, was dat met die homo verkrachtingscene in de Rotterdamse metro?
oh echt...wij hebben die film ook gezien...volgens mij waren we meer met geiten bezig dan met die film kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
het ergste om te zien als je nog in de brugklas zit, is zo'n film over het kruizigen van jezus bij godsdienst, echt zelfs de stoerste jongens moesten toen kotsen thought
ik dacht altijd: het is maar een film. En Jezus was de zoon van God, dus die kon dat best wel hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
het ergste om te zien als je nog in de brugklas zit, is zo'n film over het kruizigen van jezus bij godsdienst, echt zelfs de stoerste jongens moesten toen kotsen thought
*proest*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht altijd: het is maar een film. En Jezus was de zoon van God, dus die kon dat best wel hebben
ik ben vanochtend op twitter bestrafd voor het roepen van GVDquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik dacht altijd: het is maar een film. En Jezus was de zoon van God, dus die kon dat best wel hebben
ik was ook meer met andere dingen bezig, dat wel maar je merkt er toch iets van opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh echt...wij hebben die film ook gezien...volgens mij waren we meer met geiten bezig dan met die film kijken![]()
godfried bomans, das klotequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben vanochtend op twitter bestrafd voor het roepen van GVD
Wel weer jammer dat mijn zoon weer voor de zoveelste keer geboren moet wordenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:
quote:nietvloeken @muisje_eliza Zweer niet ijdel, vloek noch spot http://href.in/6y7hi9 (de 10 geboden) De schuldige tweet: http://bit.ly/wT8l1
Ik heb ook wel eens de godpolitie op mijn twitter gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |