quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hmm, Mac mini zonder Disc drive.. Lijkt me redelijk overbodig die eruit te laten lijkt mij? Of je moet hem nog kleiner willen maken.
Conclusie, Er komt een mac mini zonder Discdrive, als deze lijst klopt.quote:MC207LL/A - K84 BEST BTR- USA
MC238LL/A - MAC MINI 2.26/2x1GB/160/SD/AP/BT-USA
MC239LL/A- MAC MINI 2.53/2x2GB/320GB/SD/AP/BT-USA
MC340LL/A - AIRPORT EXTREME (SIM DUALBAND) - USA
MC343LL/A - TIME CAPSULE 1TB (SIM DUALBAND) -USA
MC344LL/A - TIME CAPSULE 2TB (SIM DUALBAND) - USA
MC408LL/A - MAC MINI 2.53/2x2GB/1TB/NO ODD/AP-BT-USA
MC413LL/A - IMAC 21.5"/3.06/2x2GB/1TB/4670-256MB-USA
MC434LL/A - APPLE VESA MOUNT ADAPTER
MC461LL/A - MACBOOK 60W MAGSAFE POWER ADAPTER - USA
Juist wel toch? 21,5" is nu niet verkrijgbaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:34 schreef katerwater het volgende:
21,5 inch Imac staat in de lijst!
Dus geen nieuwe vormgeving.
Hebben ze afgelopen jaar al twee keer gedaan volgens mij..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:42 schreef TwyLight het volgende:
Denk niet dat Apple nieuwe iMacs in de shop zet toch?zonder keynote
Mja, volgens mij is het wel een beetje hun nieuwe strategie om wat minder van die presentaties te houden. Steve houdt niet zo van alle jehova's die erop kwijlenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:42 schreef TwyLight het volgende:
Denk niet dat Apple nieuwe iMacs in de shop zet toch?zonder keynote
Ja, met gepimpte specs, niet met gepimpte vorm.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:43 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hebben ze afgelopen jaar al twee keer gedaan volgens mij..
Misschien kunnen we een lichte verandering verwachten? Een Imac zonder kin bvb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, met gepimpte specs, niet met gepimpte vorm.
quote:Apple updates iMacs, Minis, MacBooks, Keyboards, Mice, Airports, kitchen sink
Tue, 10/20/2009 - 7:26am — Seth Weintraub17
harrowing Apple Store outage today, Apple today updated a great deal of its consumer line of products.
As anticipated by many, the iMac line got updated with a new low cost 21.5 inch HD model. Utilizing a new 1920x1080 16:9 aspect ratio screen, the new iMac replaces the previous 20 inch models.
Mac Minis got a mild refresh updating processor speeds mildly while getting a new 1TB version.
More coming shortly...
Steve is misschien nog wel moe van zijn laatste presentatie, hij moet weer langzaam aan opbouwen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het wel een beetje hun nieuwe strategie om wat minder van die presentaties te houden. Steve houdt niet zo van alle jehova's die erop kwijlen
sad but truequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:59 schreef TwyLight het volgende:
Zitten we dan, met zn allen te F5'en voor een nieuwe muis
Ik heb net gegeten. En niets gemistquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:01 schreef fyah het volgende:
Wedden dat als ik nu wegga om eten te halen dat het online staat
En dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:01 schreef fyah het volgende:
Wedden dat als ik nu wegga om eten te halen dat het online staat
en dat met een kabeltje naar je macquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef TwyLight het volgende:
Straks is het gewoon een vierkant ding wat als trackpad werkt
quote:CUPERTINO, California—October 20, 2009—Apple® today introduced the new wireless Magic Mouse, the first mouse to use Apple’s revolutionary Multi-Touch™ technology. Pioneered on iPhone®, iPod touch® and Mac® notebook trackpads, Multi-Touch allows customers to navigate using intuitive finger gestures. Instead of mechanical buttons, scroll wheels or scroll balls, the entire top of the Magic Mouse is a seamless Multi-Touch surface. Magic Mouse comes standard with the new iMac® and will be available as a Mac accessory at just $69.
“Apple is the Multi-Touch leader, pioneering the use of this innovative technology in iPhone, iPod touch and Mac notebook trackpads,” said Philip Schiller, Apple’s senior vice president of Worldwide Product Marketing. “Apple's Multi-Touch technology allows us to offer an easy to use mouse in a simple and elegant design.”
Magic Mouse features a seamless touch-sensitive enclosure that allows it to be a single or multi-button mouse with advanced gesture support. Using intuitive gestures, users can easily scroll through long documents, pan across large images or swipe to move forward or backward through a collection of web pages or photos. Magic Mouse works for left or right handed users and multi-button or gesture commands can be easily configured from within System Preferences.
The Magic Mouse laser tracking engine provides a smooth, consistent experience across more surfaces than a traditional optical tracking system. Magic Mouse uses Bluetooth wireless capabilities to create a clean, cable-free desk top and its secure wireless connection works from up to 10 meters away. To extend battery performance, Magic Mouse includes an advanced power management system that works with Mac OS® X to automatically switch to low power modes during periods of inactivity. The wireless Magic Mouse is powered by two AA batteries which are included.
Pricing & Availability
Magic Mouse comes standard with the new iMac and is available at the end of October through the Apple Store® (www.apple.com), at Apple’s retail stores and Apple Authorized Resellers for a suggested retail price of $69 (US). Magic Mouse requires Mac OS X Leopard® version 10.5.8 or later.
Apple ignited the personal computer revolution in the 1970s with the Apple II and reinvented the personal computer in the 1980s with the Macintosh. Today, Apple continues to lead the industry in innovation with its award-winning computers, OS X operating system and iLife and professional applications. Apple is also spearheading the digital media revolution with its iPod portable music and video players and iTunes online store, and has entered the mobile phone market with its revolutionary iPhone.
Hebbeuh! Komt mooi uit, mijn mm scrolled niet meer.quote:
Die ga ik halen denk ik. Toch een stuk goedkoper dan de MBPquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:18 schreef TwyLight het volgende:
http://www.apple.com/macbook/features.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Indeed fuckquote:
Te groot voor op schoot.quote:
Zo wil ik het juist wel, had de 13"MacBook Pro dan ook liever met 1440 x 900 gezienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:32 schreef TwyLight het volgende:
Beetje jammer, volgens mij is de dpi ofzo het zelfde als op de mbp nu met die imac, en daar is die te hoog imho.
alles is heel klein
Check.quote:
Ja, dat gaat een kersthitje op zich worden denk ik zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
$69 dollar, magic mouse. Coolness = 10. Hebbuh.
Joh? Fuck..die ga ik halen. Even cc spekken en de 24" op internet plempen. Ik ben het beu al twee jaar op dezelfde iMac te werken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/imac
¤ 1499 voor de 27" iMac, dat is ¤ 1319 met onderwijskorting. Niet dat ik geld heb en mijn pas nieuwe 13" MBP doet het prima, maar toch
Hier istie 55 pond, toch net een beetje goedkoperquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:40 schreef Pheno het volgende:
Ah, de € = $ regel bestaat nog. Gewoonweg 69 euro vragen voor de muis
Nee, ik vind ze mooi, maar ik heb geen desktops thuis. Laptops zijn gewoonweg te handig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef Jarno het volgende:
Echt, ik word gewoon zo hebberig van het kijken naar die iMac.
QuadCorequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
2.66 Ghz intel Core i5 voor 1690 euro
3.06 Ghz Intel Core 2 Duo voor 1409 euro
Wat is i5?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat doe je me aan Apple
[ afbeelding ]
Quad Corequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
2.66 Ghz intel Core i5 voor 1690 euro
3.06 Ghz Intel Core 2 Duo voor 1409 euro
Wat is i5?
Ik vind een vaste plek nog wel handig. Ook als uitvalsbasis voor je media, externe disken, etc. Maar ik zie voorlopig nog geen reden om mijn 20 inch iMac te vervangen, ding voldoet meer dan prima.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze mooi, maar ik heb geen desktops thuis. Laptops zijn gewoonweg te handig.
Oh, dat kan, daar heb ik bv dan weer die Synology voor. Ik heb er ook geen plaats voor over, dat helpt om die upgrades te negeren. Anders......quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind een vaste plek nog wel handig. Ook als uitvalsbasis voor je media, externe disken, etc. Maar ik zie voorlopig nog geen reden om mijn 20 inch iMac te vervangen, ding voldoet meer dan prima.. Een extra MB(P) staat wel voor volgend jaar op de planning.
.
24" iMac kopen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind een vaste plek nog wel handig. Ook als uitvalsbasis voor je media, externe disken, etc. Maar ik zie voorlopig nog geen reden om mijn 20 inch iMac te vervangen, ding voldoet meer dan prima.. Een extra MB(P) staat wel voor volgend jaar op de planning.
.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:02 schreef nelisb het volgende:
Damn die 27, had ik me bruiloft maar niet zo duur moeten maken,
Je hebt toch wel een envelopje als hint gegeven aan de genodigden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:02 schreef nelisb het volgende:
Damn die 27, had ik me bruiloft maar niet zo duur moeten maken, nu moet ik nog iets langer sparen!
Prijzen zijn ook super!
Volgende maand ben ik in Miami, een nieuwe MacBook zit er alwel in denk ik en met de huidige dollarkoers ook erg interessant!
Het argument dat Apple te duur krijgt hiermee best een ferme klapquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:11 schreef Blaxje het volgende:
Een 27" vanaf 1499 euro. Wat de fack man
Uhuh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef fyah het volgende:
[..]
Het argument dat Apple te duur krijgt hiermee best een ferme klap
met windowsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:17 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, alle Gigahertz tweakjes zullen toch wel weer roepen dat ze voor 1500 euro een veeeeeeeel sneller systeem in elkaar zetten..
LED backlit TFTquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:16 schreef Blaxje het volgende:
En dat voor een LED scherm met IPS technologie, naar eigen zeggen.
Hun probleem, drivers zoeken, hardwareconflicten hebben, cooling moeten regelen en het merendeel kiest een kut OS dat niet eens om kan gaan met meer geheugen en daar een net zo grote swapfile voo rmoet maken. Tegen de tijd dat Windows 128 GB ram kan hebben heb je een extra disk nodig voor je swapfile + hibernatefilequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:17 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, alle Gigahertz tweakjes zullen toch wel weer roepen dat ze voor 1500 euro een veeeeeeeel sneller systeem in elkaar zetten..
Niet zo gretig jij! Ik ga 'm ook halen alsie fijn isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:20 schreef fyah het volgende:
zouden ze de MM al verkopen bij retailers? Als in.. nu?
Vast niet. De APR's kennende.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:20 schreef fyah het volgende:
zouden ze de MM al verkopen bij retailers? Als in.. nu?
hoho ... de nieuwe iMac's moeten zich nog bewijzenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hun probleem, drivers zoeken, hardwareconflicten hebben, cooling moeten regelen en het merendeel kiest een kut OS dat niet eens om kan gaan met meer geheugen en daar een net zo grote swapfile voo rmoet maken. Tegen de tijd dat Windows 128 GB ram kan hebben heb je een extra disk nodig voor je swapfile + hibernatefile
Mja. Die vind ik dan weer minder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef senderrr het volgende:
hier nog een plaatje van de nieuwe remote btw.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef senderrr het volgende:
hier nog een plaatje van de nieuwe remote btw.
[ afbeelding ]
K vind hem beter dan de oude, jammer dat ze hem er niet gewoon bij doen.
![]()
Hoe mooi die ook is, is dit niet net iets te plat om lekker vast te houden? Zeker met grote handen lijkt dit me wat onhandiger worden.quote:
Nog steeds een faalmediumquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef Nooduitgang het volgende:
wat is er met blu-ray gebeurd?
Hey, alles goedkoper. Kun je weer meer Sinterklaascadeautjes voor je kinderkes kopen enzo..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:43 schreef Jarno het volgende:
Echt, ik word gewoon zo hebberig van het kijken naar die iMac.
En terecht! Met mooie blauwe lampjes in de opengewerkte systeemkast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:17 schreef Jarno het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:14 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht! Met mooie blauwe lampjes in de opengewerkte systeemkast.
Hoe bedoel je? Bestaat er ook half LED dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Is die 27 inch FULL LED? of..
Ik denk dat ze wat pageviews nodig haddenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Fuck kunnen ze niet even een kleine presentatie in elkaar zetten van 5 minuten van al hun nieuwe producten? Mensen zijn lui van nature, nu moet ik kei veel klikken..
Één keer knipperen met je ogen en Apple heeft zn hele productline vernieuwd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb ff wat gemist geloof ik in het Mark IV geweld. damn. ff bijlezen
Dat kan niet, het is een drieletterig woord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bestaat er ook half LED dan?
In de us zit de belasting er niet bij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef Jantehs het volgende:
Wel goede wisselkoers hanteren ze, $ 69 = ¤ 69.
Dan is het omgerekend nog steeds maar 50 euroquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee, want die is per staat verschillend. In NY betaal je nog 9% erbovenop.
Bij mij ook, maar dat komt omdat ie samen met een 27'' iMac komt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:40 schreef MikeLitoris het volgende:
Die Magic Mouse laat mijn geld verdwijnen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:46 schreef n8n het volgende:
Op de 27"kan je simultaan 4 720p films in een raster kijken
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat komt omdat ie samen met een 27'' iMac komt.
Jaloezie. Pure jaloezie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:57 schreef TwyLight het volgende:
Als je die spullen ziet krijgt iedereen toch een orgasme? Ik snap echt niet dat mensen Apple haten
ja maar een vriend van me heeft een hackintosh en die heeft dus apple getest en hij vond windows beter dus heeft apple eraf gegooidquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:57 schreef TwyLight het volgende:
Als je die spullen ziet krijgt iedereen toch een orgasme? Ik snap echt niet dat mensen Apple haten
Sowieso iedereen die dat beweerd is jaloers, en heeft er het geld niet voor.
Net als een Ferrari haten als je zelf een Fiat Punto rijdt, alsof je die Ferrari niet wil
Een hackintosh jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:59 schreef fyah het volgende:
[..]
ja maar een vriend van me heeft een hackintosh en die heeft dus apple getest en hij vond windows beter dus heeft apple eraf gegooid
Oja, heb je Snow Leopard er al opgezet dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:04 schreef Jarno het volgende:
Hey. Niks tegen Hackint0shes he. Moet Apple zelf maar een 10 inch maken.
Nope.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, heb je Snow Leopard er al opgezet dan?
Succesful troll is... fail.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef Nooduitgang het volgende:
[ afbeelding ]
overpricede rotzooi.
Fair enough, maar ik lees net iets te vaak mensen die daar serieus een oordeel op vellenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:04 schreef Jarno het volgende:
Hey. Niks tegen Hackint0shes he. Moet Apple zelf maar een 10 inch maken.
Dat lijkt me idd best frustrerend voor een Apple-winkel..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef no1uknow het volgende:
Godverdomme wat zijn die nieuwe iMac's geilAlleen is ons halve magazijn weer EOL
De stand hier is op het moment een iMac 20 inch (2.4 Ghz model), een MacBook, een iPhone 3G, een Nano 4G en dus een hackint0sh netbookje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Fair enough, maar ik lees net iets te vaak mensen die daar serieus een oordeel op vellen
Hardware is twee jaar oud en welke mongol betaalt nu zo veel voor design? Apple fanboysquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef Nooduitgang het volgende:
[ afbeelding ]
overpricede rotzooi.
24 iMac en 5G nanoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
De stand hier is op het moment een iMac 20 inch (2.4 Ghz model), een MacBook, een iPhone 3G, een Nano 4G en dus een hackint0sh netbookje.. En eerste kwartaal volgend jaar komt daar hopelijk een MBP bij.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Hardware is twee jaar oud en welke mongol betaalt nu zo veel voor design? Apple fanboys
[ afbeelding ]
Meer om aan te geven dat ik in mijn OSX oordeel niet over 1 nacht ijs ga.quote:
Ik las er iets over in dat magazine van de Mediamarktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bestaat er ook half LED dan?
Ik vrees dat naast m'n MBP 15", iPhone 2G en Airport Extreme spoedig een iMac 27" en een iPhone 3GS zullen verschijnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
De stand hier is op het moment een iMac 20 inch (2.4 Ghz model), een MacBook, een iPhone 3G, een Nano 4G en dus een hackint0sh netbookje.. En eerste kwartaal volgend jaar komt daar hopelijk een MBP bij.
Wil de IB Groep niet betalen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef guitarist het volgende:
Godver, allemaal mooie nieuwe spulletjes. Ik wil al een tijdje een Mac Mini. Helaasch nog steeds arme student.
Eigenlijk kul natuurlijk, minder zuipen en meer werken... 14.gifquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef guitarist het volgende:
Godver, allemaal mooie nieuwe spulletjes. Ik wil al een tijdje een Mac Mini. Helaasch nog steeds arme student.
Onzin! Gewoon meer lenen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eigenlijk kul natuurlijk, minder zuipen en meer werken... 14.gif
Je hebt LED verlichte beeldschermen waar sommige delen van de backlight uit gezet kan worden, om zo zwart ook echt zwart te maken. Erg mooi systeem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik las er iets over in dat magazine van de Mediamarkt
Je hebt dat alleen de randen verlicht worden
of dat het banen zijn
of gewoon FULL
Kan niet meer, andere paupers die het geleende geld niet terug aan de DSB konden betalen..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin! Gewoon meer lenen!
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n vader. Die van mij heeft het goedkoopste budget pc-model van Alternate. 200 euro ofzo. Met een 15" CRT scherm.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n vader heeft de iMac al via de Store besteld![]()
Nee, daar ging het niet overquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt LED verlichte beeldschermen waar sommige delen van de backlight uit gezet kan worden, om zo zwart ook echt zwart te maken. Erg mooi systeem.
NO FUCKYOU wayquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n vader heeft de iMac al via de Store besteld![]()
Exact. Dat Apple altijd zo lekker onberekenbaar is, is best leuk, geruchten, lekker speculeren, hopen, maar als winkel is het echt zwaar kut. Vooral mensen die dan net een Mac hebben gekocht, en dan terugkomen en lopen zeikenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd best frustrerend voor een Apple-winkel..
(Mede) daarom wil ik er ook eenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Al die Foto-geeks moeten nu toch een 27" iMac hebben? Dat kan toch bijna niet anders...
Die instense kleurdichtheid, die grootte van dat display (en gebruik als externe monitor voor je Macbook/MBP), Pixels Beyond You Ever Can Imagine
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Al die Foto-geeks moeten nu toch een 27" iMac hebben? Dat kan toch bijna niet anders...
Die instense kleurdichtheid, die grootte van dat display (en gebruik als externe monitor voor je Macbook/MBP), Pixels Beyond You Ever Can Imagine
Die is ook keiharde porno iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pfff.. tsja.. ff uitbreiden met opties en dan komen we op... 3700 euro ofzo ... nee dan leg ik er liever 1000 euro bij en koop ik die EOS 1d Mark IV ...
Vast wel, maar dan wordt het de komende paar maanden leven op droog brood en water.quote:
daar kunnen jullie niks aan doen toch? Als ze een beetje research doen naar Apple producten is het eigenlijk nooit bekend wanneer er iets nieuws komt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Exact. Dat Apple altijd zo lekker onberekenbaar is, is best leuk, geruchten, lekker speculeren, hopen, maar als winkel is het echt zwaar kut. Vooral mensen die dan net een Mac hebben gekocht, en dan terugkomen en lopen zeiken
daar zit ik ook mee volgende maand, ik denk dat het wat lastig wordt haha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn ouders zitten nu in Amerika, vraag me af hoe ze of ze een 27" iMac in de koffer kunnen meenemen..
Nee, natuurlijk kunnen wij daar niks aan doen. Maar ik heb wel geleerd in die winkel dat mensen standaard dom zijn. Je moet er altijd vanuit gaan dat je mensen alles uit moet leggen, dit snappen ze dan ook niet, nee, ze WILLEN het niet snappen. Ze denken meteen dat ze oud spul hebben, wat natuurlijk onzin is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
daar kunnen jullie niks aan doen toch? Als ze een beetje research doen naar Apple producten is het eigenlijk nooit bekend wanneer er iets nieuws komt.
Ouwe voorraad is wel ruk, gaan ze dan voor veel lagere prijzen weg?
Nah, valt wel mee. Enige wat je wil is snellere Quad-Core processor, meer geheugen en meer HD-ruimte. Geheugen haal je niet bij Apple. Zit je nog onder de ¤2000,-quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pfff.. tsja.. ff uitbreiden met opties en dan komen we op... 3700 euro ofzo ... nee dan leg ik er liever 1000 euro bij en koop ik die EOS 1d Mark IV ...
Ik vond de doos van de 20 inch al groot, die van de 24 inch huge en ik wil die van de 27 inch niet eens zien!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn ouders zitten nu in Amerika, vraag me af of ze een 27" iMac in de koffer kunnen meenemen..
Dudequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vond de doos van de 20 inch al groot, die van de 24 inch huge en ik wil die van de 27 inch niet eens zien!.
En vervolgens bij de douane op schiphol aankomen, die je koffer openmaakt en vraagt: Eh, Nieuwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vond de doos van de 20 inch al groot, die van de 24 inch huge en ik wil die van de 27 inch niet eens zien!.
Prijzen van iMac's gaan gemiddeld zo'n 100/150 euro omlaag ongeveer, als je nog studeert krijg je daar ook nog is 6% studentenkorting bovenopquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:28 schreef nelisb het volgende:
Ja dat is waar. Ken het nog wel idd van de tijd dat ik in een winkel werkte.
End of life prijs kan voor mij interessant zijn, voor wat ik ermee doe ik een 24" genoeg.
Al een Clean install geprobeerd? En dat Techsmith tooltje al geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef DaMook het volgende:
Oeh, die nieuwe mighty mouse is vet. Jammer dat mijn bluetooth niet lijkt te werken (van mijn imac) krijg mijn mighty mouse en mijn logitech bt mouse niet gekoppeld. Als het me wel lukt om ooit weer te koppelen dan is er een goede kans dat die nieuwe er komt (liever nog nieuwe imac, maar dat wordt me iets te duur).
PS: als iemand een idee heeft wat ik voor probleem heb met mijn BT oplossingen zijn meer dan welkom. Hoop dit dat het BT ding in de imac defect is
.
Idd. Is dik 200 euro minder dan ik voor m'n MBP early 2008 heb betaaldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Enige wat je wil is snellere Qua-Core processor, meer geheugen en meer HD-ruimte. Geheugen haal je niet bij Apple. Zit je nog onder de ¤2000,-
En dat verschil trekt de APR uit eigen zak?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En 'oude' (!!!) voorraad gaat inderdaad voor mindere prijs weg, End Of Life zoals dat heet.
dat is wel wat weinig voor zo weinig verschil koop ik liever een nieuwe. Student ben ik allang niet meer haha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Prijzen van iMac's gaan gemiddeld zo'n 100/150 euro omlaag ongeveer, als je nog studeert krijg je daar ook nog is 6% studentenkorting bovenop
Met 8% studentenkorting via Surfspot:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Is dik 200 euro minder dan ik voor m'n MBP early 2008 heb betaald.
Clean install volgens mij wel (install met daarna timecapsule alles teruggezet zeg maar). Weet trouwens eigenlijk niet zeker of ik het probleem toen al had, begon, of pas later had.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Al een Clean install geprobeerd? En dat Techsmith tooltje al geprobeerd?
Ik bedoel Tech Tool Pro 5quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Clean install volgens mij wel (install met daarna timecapsule alles teruggezet zeg maar). Weet trouwens eigenlijk niet zeker of ik het probleem toen al had, begon, of pas later had.
Techsmith tooltje ?
Let the flame war beginquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Imagine this: Windows 7 op een iMac 27"
Windows 7 heeft te kleine Wallpapers voor een 27" Display...quote:
Gewoon lekker uitrekken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Windows 7 heeft te kleine Wallpapers voor een 27" Display...
Leuke Quote om chicks op je Windows 7 Launch Party te krijgen..quote:
Ok gedownload, ga nu kijken of ik er iets mee kanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik bedoel Tech Tool Pro 5
[ link | afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:00 schreef DaMook het volgende:
Zou je op de nieuwe MM nog wel je middelvinger op de muis kunnen laten liggen zonder dat ie meteen denkt dat je klikt ? Ik heb nu altijd die vinger op die knop liggen (en druk die ook weleens perongeluk in).
Niet dat ik het precies weet, maar EOL prijzen komen altijd van Apple af, ik gok een groot deel van Apple en een klein deel van de APR's zelf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat verschil trekt de APR uit eigen zak?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
chicks op je Windows 7 Launch Party
Zodat je em naast je andere 4 motes kan leggen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga denk zon remote bestellendie vin 'k wel bom playa
't Is altijd even aankijken wat Apple doet, ze houden nml. ook rekening met de prijzen van de nieuwe producten. Zodra de EOL prijzen binnen zijn zal ik ze in dit topic postenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
dat is wel wat weinig voor zo weinig verschil koop ik liever een nieuwe. Student ben ik allang niet meer haha.
Als je me pijpt wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:19 schreef TwyLight het volgende:
als ik naar die winkel ga waar jij werkt, krijg ik korting he?
dit stoppen we even in de doofpot, evenals dat je er waarschijnlijk rsi van krijgt omdat die zo laag isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die Magic Mouse hè. Hij is wel leuk multi-touch enzo, maar je kunt er nog steeds niet Exposé mee bedienen. Alleen scrollen en volgende en vorige, wat mijn Logitech ook kan.
Snap ik ook niet. Waar de fuck is dat heen. Waarom zijn er maar een paar dingen mogelijk terwijl dat hele surface in principe programmeerbaar is?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die Magic Mouse hè. Hij is wel leuk multi-touch enzo, maar je kunt er nog steeds niet Exposé mee bedienen. Alleen scrollen en volgende en vorige, wat mijn Logitech ook kan.
Exact.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toen ik het filmpje zag van Vincent Laforet, dat gemaakt is met de Canon 1D MKIV, had ik ook een 'wow'-gevoel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Exact.
Ik verbouw mijn badkamer wel in het voorjaar. Die 27" komt in november deze kant op.
Kredietcrisis is a bitchquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef Tijn het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig dit, maar ik vind ik het wel ff best... met m'n 24" iMac van 2 jaar oud en m'n gloednieuwe 13" MBP denk ik niet eens aan het aanschaffen van nieuwe computers.
De ergonomie wel, zoals je in het filmpje hierboven ziet is een gesture maken met 2 vingers al lastig, omdat je ook nog de muis vast moet houden. Ik heb een glazen muismat, en ik bedacht me vandaag dat, met een multitouch laag erop, eigenlijk het perfecte input-device is. Gewoon muizen met je vinger, en ruimte zat voor gesturesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:37 schreef fyah het volgende:
Is overal in comments al best wat vraag naar die exposé feature op de MM dus hopelijk komt dat nog in een software update. De hardware lijkt me geen beperking..
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Real-life filmpje van de iMac, Magic Mouse en MacBook door Engadget:
http://www.engadget.com/2(...)es-newest-additions/
Waarom wil dat filmpje bij mij niet laden?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Echte koningen zetten hun Dock linksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:41 schreef fyah het volgende:
Ik vin de plaatsing van het dock nu echter niet meer zo logisch. Met 19:9 heb je toch echt die verticale ruimte graag in gebruik om verticaal scrollen te minderen (website scrolls worden nog steeds op de y-as gemaakt). En ik weet dat je het rechts kan zetten, maar ergens heb ik dat nooit echt lekker gevonden
Flashblock?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom wil dat filmpje bij mij niet laden?!![]()
Canon 7D hierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Toen ik het filmpje zag van Vincent Laforet, dat gemaakt is met de Canon 1D MKIV, had ik ook een 'wow'-gevoel.![]()
Maar 't wordt voor mij denk ik een D90. Dat past wat meer in het budget.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:54 schreef Svyatagor het volgende:
Nu voor het eerst tiger aan het booten op een G3
En Sobchak, ik heb wel oren naar jouw imac evt.
Ook nog gewoon voor 1200 euro en meerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dikke lol @ tweedehandsmac.nl. De hele eerste pagina staat vol met 'oude' 24" iMacs.
Hij zegt dat het oude toestenbord 2 batterijen gebruikt, maar die gebruikt er 3.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Klopt, en de nieuwe 2, 1 minder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij zegt dat het oude toestenbord 2 batterijen gebruikt, maar die gebruikt er 3.
das auto destroy van steve, koop een nieuwequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef eer-ik het volgende:
Hoi, mijn MacBook gedraagt zich na een update van vanmiddag als een Windows bak. Het apparaat loopt continu vast, kan er helemaal niet meer mee werken nu. Alles wat ik aanklik, of het nou op internet, in finder, of in iTunes is, resulteert in zo'n irritante strandbal. Iemand enig idee wat het kan zijn? Heb eerste generatie aluminium MacBook uit oktober 2008 en heb al een tijd probleemloos snow Leopard gedraaid, t is nu alleen huilen met de pet op.
K, thx.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
das auto destroy van steve, koop een nieuwe
Je kunt je imac ook als 2e scherm aansluiten op je MBP hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:47 schreef Rapaille het volgende:
Gaaf dat bij die Imac nu gratis een draadloos toetsenbord+magic mouse zit. Ik twijfel, erg leuke prijs en mooi groot scherm. Alleen maak ik er denk ik geen gebruik van, ik zit altijd achter mijn MBP.
Die 21,5 inch is ook interessant, mooi formaat voor een computer volgens mij. 27 inch is wel erg groot voor gewoon een beetje surfen
Dan issie nog lichterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Klopt, en de nieuwe 2, 1 minder.
fuck die ipod car docks!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Kan je zon toetsenbord (met draad) aansluiten op de ATV?
zoja dan ga ik denk ik in de auto die ATV inbouwen en zon tobo in het dashboard kastjepwn
Succes want die staan zelfs in het magazijn nog achter slot en grendel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
in het magazijn waar ik gelijk 3 extra iphones in me tas stop
FINE
Hoe dan? Ik heb het niet kunnen ontdekken op de Apple site.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:14 schreef senderrr het volgende:
[..]
Je kunt je imac ook als 2e scherm aansluiten op je MBP he.
Denk je dat ik je pijp in zomaar een achterkamertje? Ik doe het alleen in het achterste achterkamertjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Succes want die staan zelfs in het magazijn nog achter slot en grendel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |