quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, daar zou je best eens geliijk in kunnen hebben. En ik moet nu ook naar bed, dus ik zet het antwoord in een spoiler:Dat had ik dus goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
quote:
Ik zie het jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Trouwens, niet om de klootzak ofzo uit te hangen hoor, maar in het vorige topic had ik 29punten. Ik scoor dan op het einde 4 denk ik en ik zie nu dat ik 23 punten heb?
+1 PRquote:
als banaantjeEE uit brabant komt mag enige en enigste allebeiquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:02 schreef ScottTracy het volgende:
Enige
en dan nog, hoe weet je dat zo zeker. van de 400+ planeten die we kennen weten we van 8 in welke richting ze draaien. Het zal dus vast niet de enige zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is de enigste planeet die met de klok meedraait?
se motte niet seikuh in Brabant. Er is maah eujn goeje spellingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
als banaantjeEE uit braban komt mag enige en enigste allebei
Nee, dan ook niet. Ben zelf een Brabander maar enigste vind ik zo lelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
als banaantjeEE uit brabant komt mag enige en enigste allebei
In ons dialect wordt dit gezegdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet. Ben zelf een Brabander maar enigste vind ik zo lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |