En ik heb het wel _altijd_.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
Heb ik ook wel, komt omdat je huid dan uitdroogt na het douchen, heb het ook niet altijd hoor.
Soms,
En meestal na het douchen rode vlekjes.
Ook als ik een dag oversla, of zelfs meer dagen (ja vies he?quote:
Hoe kan het dan dat de jeuk na een 20 minuten tot een halfuur verdwenen is? En dan ik de jeuk niet in mijn nek, gezicht en voeten heb..?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef MdMa98 het volgende:
heb ik ook gehad, je huid trekt straks en dat gaat jeuken. Ik heb het nu enkel nog in mijn gezicht.. Ik smeer het in met nivea, en werkt prima.
Dat kan gewoon bij een droge huid hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:51 schreef niet_toegestaan het volgende:
Hoe kan het dan dat de jeuk na een 20 minuten tot een halfuur verdwenen is? En dan ik de jeuk niet in mijn nek, gezicht en voeten heb..?
Pff dat is alweer een tijdje geleden. Als ik het me goed herinner iets van de huisarts... Koelzalf. Dan nog iets van dove en... nog wat smeersels van de drogisterij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat kan gewoon bij een droge huid hoor.
Vertel eens wat je er opgesmeerd hebt. Je had het over iets vettigs. Wat was dat, vaseline?
Jah, iets van Lenor of Robijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
Gebruik je wasverzachter voor je handdoeken?
Hmm.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:33 schreef niet_toegestaan het volgende:
Pff dat is alweer een tijdje geleden. Als ik het me goed herinner iets van de huisarts... Koelzalf. Dan nog iets van dove en... nog wat smeersels van de drogisterij.
Handen wassen en schoonmaken heb ik nooit last van de jeuk. DIe komt sowieso niet op de handen voor. Afgelopen zomer paar keer naar het strand geweest (niet zout water) en had ik volgens mij geen last van dit probleem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hmm.
Heb je ook last na bijv. handen wassen, schoonmaken, zwemmen in een zwembad, de zee, etc.?
Helpt het niet door te douchen op een lagere temperatuur?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef prupke het volgende:
google eens op waterallergie...
ik kan zelf ook niet goed tegen water, krijg ook jeuk en soms rode vlekken enz
Ik krijg in ieder geval wel flinke jeuk van sommige shampoosquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:04 schreef Katinkat het volgende:
Helpt het om te douchen zonder zeep, alleen water gebruiken, om uit te sluiten dat de douchgel o.i.d de oorzaak is?
bij 35 graden heb ik er ook last van (voornamelijk als het koud weer is net als nu )quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Helpt het niet door te douchen op een lagere temperatuur?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |