quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Duitse schlagers uit de jaren 60 en 70
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Dj_unkie het volgende:
mn vriendin heeft van dat blond amsterdam servies en stiekum vind ik het ook best mooi
Haha, ja daar heb ik ook een hele kast vol van. Ik krijg het ook steeds van mensen. Stiekem is het best wel heel erg vrolijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Dj_unkie het volgende:
mn vriendin heeft van dat blond amsterdam servies en stiekum vind ik het ook best mooi
Eigenlijk zijn dat grafkaarsen, die zetten mensen op het graf van een dierbare overledene of bij de boom langs de provinciale weg waar zoonlief in de auto van pa met teveel bier op omheen is gevouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ja daar heb ik ook een hele kast vol van. Ik krijg het ook steeds van mensen. Stiekem is het best wel heel erg vrolijk.
En op de schoorsteenmantel staan van die lelijke Jezus-kaarsen van de Xenos.
zoiets:
[ afbeelding ]
onze pers heet pollewopquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef Oblivion het volgende:
Of je stoere ruwharige Jack Russell, Tante Pollewop noemen..
je snapt het niet..hij heeft er gewoon drie op voorraadquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dat grafkaarsen, die zetten mensen op het graf van een dierbare overledene of bij de boom langs de provinciale weg waar zoonlief in de auto van pa met teveel bier op omheen is gevouwen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en mijn ergste wansmaak, iets wat NOOIT mijn huis in zal komen en wat echt heel erg is want ik vind het niet eens mooi! maar waar ik als kleine DE al op magische wijze naar toe getrokken werd als we langs zo'n etalge liepen want het glom zo mooi : swarovski![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en mijn ergste wansmaak, iets wat NOOIT mijn huis in zal komen en wat echt heel erg is want ik vind het niet eens mooi! maar waar ik als kleine DE al op magische wijze naar toe getrokken werd als we langs zo'n etalge liepen want het glom zo mooi : swarovski![]()
![]()
Je bedoelt dat je graag in dat soort kleren loopt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck yeah.
Bovenste wel, maar alleen in een '86 Testarossa , onderste alleen met carnaval.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je graag in dat soort kleren loopt?
Ik probeer me even een spellenontwikkelaar in een T-Shirt jurk met hoge witte laarzen voor te stellenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:06 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Bovenste wel, maar alleen in een '86 Testarossa , onderste alleen met carnaval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |