Grappig, ik heb hetzelfde met mannen en hou ook van hardcore.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hou van hardcore
Meiden die iets hebben waardoor veel jongens niks in haar zouden zien vind ik meestal wel knap. Ik zie dan ook dat ze iets anders hebben dan de standaard 'lekkere meiden', maar dat trekt me juist aan
Niet dat dat bij m'n ex het geval was, maar over het algemeen geldt dit wel voor me
Mooi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:40 schreef t1m0k het volgende:
[..]
He! Je hebt gelijk! Ik ben overstag, happy hardcore is vanaf nu een serieuze muziekstijl die ik respecteer!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn ZO vet.
Ik ben vorig jaar bij een voorstelling van Stef Bos geweest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef Lano het volgende:
Ik heb van de week stiekem Stef bos en Clouseau weer es geluisterdXD
En heel stiekem heb ik Hole in the Wall met 1 oog meegekeken
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Duitse schlagers uit de jaren 60 en 70
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Dj_unkie het volgende:
mn vriendin heeft van dat blond amsterdam servies en stiekum vind ik het ook best mooi
Haha, ja daar heb ik ook een hele kast vol van. Ik krijg het ook steeds van mensen. Stiekem is het best wel heel erg vrolijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef Dj_unkie het volgende:
mn vriendin heeft van dat blond amsterdam servies en stiekum vind ik het ook best mooi
Eigenlijk zijn dat grafkaarsen, die zetten mensen op het graf van een dierbare overledene of bij de boom langs de provinciale weg waar zoonlief in de auto van pa met teveel bier op omheen is gevouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, ja daar heb ik ook een hele kast vol van. Ik krijg het ook steeds van mensen. Stiekem is het best wel heel erg vrolijk.
En op de schoorsteenmantel staan van die lelijke Jezus-kaarsen van de Xenos.
zoiets:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |