Oeh ik ook jahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Muziek is ook een goede inderdaad. Ik heb een aardige collectie twijfelachtige jaren '80 muziek.
Hey, de eighties waren goed ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Muziek is ook een goede inderdaad. Ik heb een aardige collectie twijfelachtige jaren '80 muziek.
De eighties waren gewoon goed inderdaad. Maar op een foute manier. Of fout op een goede manier.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, de eighties waren goed ja!
Als het over wansmaak gaat moeten we de nineties vooral noemen.
Luister dagelijks Stef Bos, en kijk naar GTSTquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:57 schreef Lano het volgende:
Ik heb van de week stiekem Stef bos en Clouseau weer es geluisterdXD
En heel stiekem heb ik Hole in the Wall met 1 oog meegekeken
die wil ik ooit zelf ook hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dit ook een van de meest geniale auto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de AMC Pacer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, prachkar. Ik heb een rare wansmaak met auto's. Ik houd van oude klassiekers die enorm slecht ontworpen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dit ook een van de meest geniale auto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de AMC Pacer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |