Had ik een banaan moeten gooien dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:10 schreef Airlocker het volgende:
Ik ruik met mijn speurdersneus dat TS een tikje racistisch is. Kwalijke zaak, negers zijn ook apen.
Eh, het OV is toch juist ghetto? Blanken hebben geld en gaan met de auto.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:09 schreef papiertje het volgende:
Klacht: Negers die met het OV reizen (kan dat?)
Ik heb ook een auto. Maar die was ik dus een dagje kwijt. Lezen!! Of ben je soms ook zo'n ausländer?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eh, het OV is toch juist ghetto? Blanken hebben geld en gaan met de auto.
Je vroeg of het kan dat negers met het OV reizen. Dat was mijn bevestigende antwoord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:12 schreef papiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto. Maar die was ik dus een dagje kwijt. Lezen!! Of ben je soms ook zo'n ausländer?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je vroeg of het kan dat negers met het OV reizen. Dat was mijn bevestigende antwoord.
En waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef Fha het volgende:
TS komt ook een keer buiten zijn incest dorp
Fijn, eindelijk iemand die me begrijpt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
LOL TS heeft nog gelijk ook!!!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |