Had ik een banaan moeten gooien dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:10 schreef Airlocker het volgende:
Ik ruik met mijn speurdersneus dat TS een tikje racistisch is. Kwalijke zaak, negers zijn ook apen.
Eh, het OV is toch juist ghetto? Blanken hebben geld en gaan met de auto.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:09 schreef papiertje het volgende:
Klacht: Negers die met het OV reizen (kan dat?)
Ik heb ook een auto. Maar die was ik dus een dagje kwijt. Lezen!! Of ben je soms ook zo'n ausländer?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eh, het OV is toch juist ghetto? Blanken hebben geld en gaan met de auto.
Je vroeg of het kan dat negers met het OV reizen. Dat was mijn bevestigende antwoord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:12 schreef papiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto. Maar die was ik dus een dagje kwijt. Lezen!! Of ben je soms ook zo'n ausländer?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je vroeg of het kan dat negers met het OV reizen. Dat was mijn bevestigende antwoord.
En waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef Fha het volgende:
TS komt ook een keer buiten zijn incest dorp
Fijn, eindelijk iemand die me begrijpt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
LOL TS heeft nog gelijk ook!!!![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik een lafaard doordat jij iets zegt over wat ik misschien zou doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:20 schreef mr_vavavoom het volgende:
Papiertje, papiertje, papiertje toch. Als je intellect even dun is als je naam, heb je deze uitermate goed gekozen. Wat ben jij een zielige blanke prutser zeg. Zeg je dit soort dingen ook even in Amsterdam Bijlmer? Of poep je dan in je broek van angst. Lafaard.
Dit topic.quote:
Kon je hem niet vinden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:12 schreef papiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto. Maar die was ik dus een dagje kwijt...
Hij heeft gewoon gelijk, jij bent zeker zo'n linkse rat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:20 schreef mr_vavavoom het volgende:
Papiertje, papiertje, papiertje toch. Als je intellect even dun is als je naam, heb je deze uitermate goed gekozen. Wat ben jij een zielige blanke prutser zeg. Zeg je dit soort dingen ook even in Amsterdam Bijlmer? Of poep je dan in je broek van angst. Lafaard.
Kansloos lekker anoniem op internet lopen spuien op zwarten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:22 schreef papiertje het volgende:
[..]
Nu ben ik een lafaard doordat jij iets zegt over wat ik misschien zou doen.
Leuk, misschien moet je beter opletten in je kleuterklas. Je spreekt hier 1 persoon aan als zijnde meervoudig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:12 schreef papiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto. Maar die was ik dus een dagje kwijt. Lezen!! Of ben je soms ook zo'n ausländer?
Ohnee? Komend weekend toch de marathon van Amsterdam?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:22 schreef Misan het volgende:
fietsende of rennende negers zie je anders ook nooit dus moeten ze bijna wel met het OV (in Almere stikt het van de negers in het OV)
mag TS niet vinden wat hij wil en moeten er altijd knakkers zijn die hun mening met dreigementen of geweld opdringen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Kansloos lekker anoniem op internet lopen spuien op zwarten.
Post je even je naam en adres dan?
Dan mag je je politieke voorkeuren even verdedigen tegen een aantal mede-nederlanders.
Liever een papier-etende neger dan een racistische zeiksnor.
Nee bedankt. Ik hecht ook nog wat waarde aan m'n privacyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Kansloos lekker anoniem op internet lopen spuien op zwarten.
Post je even je naam en adres dan?
Dan mag je je politieke voorkeuren even verdedigen tegen een aantal mede-nederlanders.
Liever een papier-etende neger dan een racistische zeiksnor.
Nee. Om tegen racisme te zijn moet je links zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, jij bent zeker zo'n linkse rat?
ohja, dat van rennen neem ik terugquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:25 schreef Runfun het volgende:
[..]
Ohnee? Komend weekend toch de marathon van Amsterdam?
Die was afgelopen zondagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:25 schreef Runfun het volgende:
[..]
Ohnee? Komend weekend toch de marathon van Amsterdam?
Hij mag vinden wat hij wil, posten wat hij wil. Net zoals ik mag reageren zoals ik wil. En een dreigement staat er toch echt niet. Ik stuur Prem wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:26 schreef Misan het volgende:
[..]
mag TS niet vinden wat hij wil en moeten er altijd knakkers zijn die hun mening met dreigementen of geweld opdringen?
En als je racistisch bent, moet je rechts zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:26 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Nee. Om tegen racisme te zijn moet je links zijn?
TS is nieuw hier en probeert een bepaalde status te behalen. Waarschijnlijk een die hij IRL niet heeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:20 schreef mr_vavavoom het volgende:
Zucht. Lees de posts eens terug, dan zal je zien dat ik deze aanname niet ben gestart en hem daarom ook niet hoef te verdedigen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef papiertje het volgende:
[..]
En als je racistisch bent, moet je rechts zijn?
Lezen is echt een kunst volgens mij...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:28 schreef error_404 het volgende:
[..]
TS is nieuw hier en probeert een bepaalde status te behalen. Waarschijnlijk een die hij IRL niet heeft.
TS is 15 jaar, heeft een klein piemeltje, wordt gepest en kan er niet mee omgaan. Niet verder vertellen hoor!
Ja want een neger met een kaartje in zijn mond, dat kan natuurlijk echt niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:24 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, jij bent zeker zo'n linkse rat?
maar je vindt het wel nodig om vanwege zo'n aanname mensen te bedreigen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:28 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Zucht. Lees de posts eens terug, dan zal je zien dat ik deze aanname niet ben gestart en hem daarom ook niet hoef te verdedigen.
Weet je waar ik mijn reet elke avond mee afveeg?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef papiertje het volgende:
[..]
En als je racistisch bent, moet je rechts zijn?
Een OV-kaart?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:30 schreef Runfun het volgende:
[..]
Weet je waar ik mijn reet elke avond mee afveeg?
dat is waar, maar er is weldegelijk verschil tussen de verschillende menssoorten. De één heeft meer spierontwikkeling, de ander kan weer beter zien, weer een ander heeft betere hersenfunctionaliteit, etc.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:31 schreef WiXX het volgende:
Mensen die nog steeds de hersenen niet hebben om te begrijpen dat alle mensen van binnen hetzelfde werken
* Fha komt er gezellig naast zittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:34 schreef error_404 het volgende:
* error_404 pakt wederom de popcorn en gaat er voor de 2e keer vandaag eens goed voor zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |