Of je koopt hem voor mijquote:
Haha zoek jij maar ff werk of vraag je ouders om geldquote:
Ik heb nog gevraagd of ik het van m'n kledinggeld mocht kopen,,,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Haha zoek jij maar ff werk of vraag je ouders om geldDan kan een horloge van me kopen
![]()
Haha moet je ook niet vragen gewoon doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog gevraagd of ik het van m'n kledinggeld mocht kopen,,,
... maar het mocht niet.
Oeps:@ dat was mijn schuldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog, alleen de foto's zijn opeens verdwenen.
Dankuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oeps:@ dat was mijn schuldmaar heb de foto's weer terug gezet
Leuke horloge, vind alleen die "bescherming" dingen niet mooi die eraan zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef SeeQ het volgende:
Mooi hoor die T0128.. maar sta op t punt om een T0135 aan te schaffen..
Oke, prijs is inmiddels naar 95 euro gegaan. Bij interesse pm me maar maybe komen we er wel uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef Tauchmeister het volgende:
TVP.
Heb misschien wel interesse in de T0128.
Haha tot de laatste cent moet het opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef Silv het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe ik met geld uitkom komende paar dagen, heb t niet bijzonder breed als student zijnde
Crisis en ongeveer 200 van die keren dat dit topic is bekeken was ik hetquote:Op maandag 2 november 2009 19:19 schreef Maxtar het volgende:
Going up!
Zoveel mensen hebben het topic bekeken maar reageren niet?! why not?!![]()
![]()
Mooie horloge(s)![]()
Heb je inmiddels al geld?quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Crisis en ongeveer 200 van die keren dat dit topic is bekeken was ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |