Of je koopt hem voor mijquote:
Haha zoek jij maar ff werk of vraag je ouders om geldquote:
Ik heb nog gevraagd of ik het van m'n kledinggeld mocht kopen,,,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Haha zoek jij maar ff werk of vraag je ouders om geldDan kan een horloge van me kopen
![]()
Haha moet je ook niet vragen gewoon doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog gevraagd of ik het van m'n kledinggeld mocht kopen,,,
... maar het mocht niet.
Oeps:@ dat was mijn schuldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog, alleen de foto's zijn opeens verdwenen.
Dankuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oeps:@ dat was mijn schuldmaar heb de foto's weer terug gezet
Leuke horloge, vind alleen die "bescherming" dingen niet mooi die eraan zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef SeeQ het volgende:
Mooi hoor die T0128.. maar sta op t punt om een T0135 aan te schaffen..
Oke, prijs is inmiddels naar 95 euro gegaan. Bij interesse pm me maar maybe komen we er wel uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef Tauchmeister het volgende:
TVP.
Heb misschien wel interesse in de T0128.
Haha tot de laatste cent moet het opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef Silv het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe ik met geld uitkom komende paar dagen, heb t niet bijzonder breed als student zijnde
Crisis en ongeveer 200 van die keren dat dit topic is bekeken was ik hetquote:Op maandag 2 november 2009 19:19 schreef Maxtar het volgende:
Going up!
Zoveel mensen hebben het topic bekeken maar reageren niet?! why not?!![]()
![]()
Mooie horloge(s)![]()
Heb je inmiddels al geld?quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Crisis en ongeveer 200 van die keren dat dit topic is bekeken was ik het
Zolang je horloge nog werkt en dus ook geen interesse hebt om mijn horloge te kopen hoef je mijn topic ook niet te vervuilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ja
Maar ik heb er niet voor over omdat het horloge wat ik heb het nog doet
Ja ik heb de zegels, heb inmiddels al een paar pannetjes gehaaldquote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ben je ze nou nog niet kwijt!?Heb je trouwens de pannenzegels van mn vriendinneke binnen?!
Heeft je moeder wel geld danquote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Mocht je 0128 nou nog niet verkocht hebben () misschien wil mn moeder hem wel betalen voor kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |