abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73877908
pi_73878211
Ik heb zojuist uit nostalgische overwegingen een puddingbroodje genuttigd. En zeer kort daarop twee Vietnamese loempia's, om die weeïge smaak kwijt te raken.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:03:25 #3
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_73878346
Iemand had het in het vorige topic nog over de biefstuk. Wat een toeval, wil ik maar zeggen, daar ik gisteravond juist onder het genot van een flesje Stella Artois (iets waar ik eigenlijk geen zin in had want ik voelde me bijzonder belabberd maar ik dacht: 'laat ik toch maar een biertje nemen, misschien knap ik daar wel van op' en zie! Ik knapte er inderdaad van op) bezig met een typografisch meesterwerkje. Dat mag ik graag doen, lettertjes tekenen. De tekst luidde 'GOD IS NOT A BEEFSTEAK'. Waarom dat in (arbitrair) Engels moest, dat weet ik ook niet. Desalniettemin, het was een aardig werkje.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:05:59 #4
37950 JAM
pi_73878443
Dan nu een YouTube-linkje en dan moeten jullie me toch eens uit de brand helpen. Zal ik vanavond bij een doorgesnoven Koreaan op de bank gaan liggen en zien hoe AZ, nu zonder shirtsponsor - hoewel het sponsorgeld al aan het begin van het seizoen betaald is - ingemaakt wordt door , THE GUNNERS, , of zal ik de Japanse schone, mevrouw Onder-De-Boom (zoals haar achternaam in vertaling luidt) sommeren mij een maaltijd toe te bereiden en wat met elkaars ontblote onderlichamen spelen? De rest houden we aan natuurlijk, want we zijn kleinburgelijk en het is bijzonder koud in het Leuvense voor de tijd van het jaar!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_73878457
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:59 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zojuist uit nostalgische overwegingen een puddingbroodje genuttigd. En zeer kort daarop twee Vietnamese loempia's, om die weeïge smaak kwijt te raken.
Een collega trakteerde vanochtend op... puddingbroodjes!

Dat gebeurt anders nooit. Vlaai, gebakjes, koeken, soesjes, tompoucen? Zeker. Puddingbroodjes? Nóóit! Ik heb 'm met een gelukzalige glimlach verorberd, terwijl ik me ongekend mannelijk voelde.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:06:20 #6
37950 JAM
pi_73878458
Ach, vergeet ik dat linkje helemaal.

pi_73878574
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:05 schreef JAM het volgende:
Dan nu een YouTube-linkje
Waar?
quote:
en dan moeten jullie me toch eens uit de brand helpen. Zal ik vanavond bij een doorgesnoven Koreaan op de bank gaan liggen en zien hoe AZ, nu zonder shirtsponsor - hoewel het sponsorgeld al aan het begin van het seizoen betaald is - ingemaakt wordt door , THE GUNNERS, , of zal ik de Japanse schone, mevrouw Onder-De-Boom (zoals haar achternaam in vertaling luidt) sommeren mij een maaltijd toe te bereiden en wat met elkaars ontblote onderlichamen spelen? De rest houden we aan natuurlijk, want we zijn kleinburgelijk en het is bijzonder koud in het Leuvense voor de tijd van het jaar!
Een keuze tussen voetbal of gefriemel? Da's toch geen keuze. Alles dat ook maar enigszins aangenaam is of wellicht zou kunnen zijn gaat voor voetbal.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:09:53 #8
37950 JAM
pi_73878577
De elfde van de elfde is trouwens zowel mijn moeders verjaardag als wapenstilstanddag, alhier in Belgie. Zo!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:11:50 #9
37950 JAM
pi_73878650
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:09 schreef k_man het volgende:

[..]

Waar?
[..]

Een keuze tussen voetbal of gefriemel? Da's toch geen keuze. Alles dat ook maar enigszins aangenaam is of wellicht zou kunnen zijn gaat voor voetbal.
Ik denk daar dus heel anders over, k_man. Kijk nu eens,- hoe vaak mag een mens in zijn leven in een onderbroekje voelen en hoe vaak mag een mens in zijn leven nu een goede pot voetbal van , THE GUNNERS, , zien? Ik haal m'n retroshirtje ervoor uit de kast hoor!

pi_73878787
Dat was een fijn stukje muziek, JAM.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:18:54 #11
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_73878908
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:09 schreef JAM het volgende:
De elfde van de elfde is trouwens zowel mijn moeders verjaardag als wapenstilstanddag, alhier in Belgie. Zo!
De elfde van de elfde is ook mijn moeders verjaardag, maar bovendien ook de verjaardag van een wonderschoon meisje uit mijn klas op de middelbare school. Zij sprak nooit met mij, daar was ze veel te populair voor, tot ze ineens op het grote schoolfeest besloot de hele avond achter mij aan te lopen. Ik ben er nooit helemaal bovenop gekomen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:24:19 #12
37950 JAM
pi_73879124
Heb je haar niet even een flinke veeg kunnen verkopen, Mr.T.?- het maakt daarbij niet zoveel uit of dat nu een veeg uit de pan of een veeg in andere context is. Wordt dat gezegd buiten Den Haag?- iemand een veeg geven?
pi_73879216
Ha. Ik ben op zoek naar wat motivatie. De mijne is geheel op.
Aldus.
pi_73879267
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:06 schreef JAM het volgende:
Ach, vergeet ik dat linkje helemaal.

Wat een verrassend goed geluid.
Aldus.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:29:34 #15
37950 JAM
pi_73879292
Dit vind ik toch ook een briljant nummer hoor:

pi_73879331
Ik had toch jazz drummer moeten worden. Of bassist.
Aldus.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:33:14 #17
37950 JAM
pi_73879416
Ik ook.
pi_73879473
Ik niet.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:03:43 #19
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_73880330
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef JAM het volgende:
Heb je haar niet even een flinke veeg kunnen verkopen, Mr.T.?- het maakt daarbij niet zoveel uit of dat nu een veeg uit de pan of een veeg in andere context is. Wordt dat gezegd buiten Den Haag?- iemand een veeg geven?
Dat zeggen wij ook, maar toen dit speelde was ik veertien en had ik nog nooit iets uitgespookt met een meisje. Alleen al de gedachte om haar te zoenen deed mij zweten. Nu zou ik haar natuurlijk onmiddelijk bezwangerd hebben, verrot als de maatschappij mij heeft gemaakt.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:24:27 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_73880972
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef JAM het volgende:
De enige persoon die ik dat wel eens hoorde zeggen, was een meisje dat vroeger nog wel eens in TTK kwam. Brabants. Maar toch geen materiaal voor jou, denk ik.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_73882203
Mijn oor is weer open.

Wat kan ik nou zometeen, als ik de biefstuk ga kopen die mij van Obelix-achtige krachten gaat voorzien, nog aan holte-ontstoppende drogisterijmiddeltjes meenemen? Ik ben niet zo thuis in die dingen.
pi_73882292
Allemaal kwakzalverij, Thaleia. Als dat biefstuk niet helpt, helpt niks .
pi_73882367
Dan maak ik er maar twee biefstukken van.
pi_73882493
Ik raad die gevacumeerde (en 'dure') AH biefstukken aan. En bakken zoals Gordon:

Dat is alleen een entrecote maar het bakken komt min of meer op hetzelfde neer.
Aldus.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:08:32 #25
37950 JAM
pi_73882724
Als het op steak aankomt heb ik toch meer vertrouwen in Bukowski.
quote:
Now the way you fry a porterhouse steak. You get the pan red hot, you drink a shot of whiskey and then you pour a thin layer of salt in the pan. You drop the steak in and sear it but not for too long. Then you flip it, sear the other side, drink another shot of whiskey, take the steak out and eat it immediately.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:10:51 #26
37950 JAM
pi_73882805
Dit soort dingen, daar knap ik nu van op. .

I climbed the stairway (there was no elevator) and put the key in. The door swung open. Somebody had changed all the furniture around, put in a new rug. No, the furniture was new, too.
There was a woman on the couch. She looked all right. Young. Good legs. Blonde.
'Hello,' I said, 'care for a beer?'
'Hi!' she said. 'All right, I'll have one.'
'I like the way this place is fixed up,' I told her.
'I did it myself.'
'But why?'
'I just felt like it,' she said.
We each drank at the beer.
'You're all right,' I said. I put my beercan down and gave her a kiss. I put my hand on one of her knees. It was a nice knee.
Then I had another swallow of beer.
'Yes,' I said, 'I really like the way this place looks. It's really going to lift my spirits.'
'That's nice. My husband likes it too.'
'Now why would your husband...What? Your husband? Look, what's this apartment number?'
'309.'
'309? Great Christ! I'm on the wrong floor.'
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:12:05 #27
37950 JAM
pi_73882860
Overigens, over die Japanse en dat voetbal - het een sluit het ander natuurlijk niet uit!
pi_73883587
Hou ons op de hoogte JAM.
pi_73888821
Gellius, roodkleurende klimop is geen klimop maar wingerd.
Zie, de provicie is best ergens goed voor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73889102
Enige tijd geleden ben ik een middagje in een semi-luxueus nieuwbouwgebouw geweest met grote hoge ramen en beschaafd glanzend marmer in een parkachtig bos in Leusden.
Daarin zit een of ander marktonderzoekbureau, en dat bureau had van mijn woekerrentekredietverstrekker opdracht gekregen om mensen te verzamelen die onze (potentiele) doelgroep representeren.

Het was interessant. De meeste overwegingen om geld te lenen tegen pittige rente, spullen te kopen op afbetaling en/of verzekeringen af te sluiten tegen geringe risico's waren redelijk weloverwogen. Ik kom tot andere conclusies dan die mensen, maar dat geldt voor wel meer conclusies.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73891248
Ik denk dat het een bijna-voorhoofdsholteontsteking is. Niet helemaal, want dan zou ik nu niet overwegen toch met wat paracetamollen achter de kiezen naar de film te gaan.

Het lijkt me gewoon zo'n goeie film
pi_73891763
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:11 schreef sigme het volgende:
Gellius, roodkleurende klimop is geen klimop maar wingerd.
Zie, de provicie is best ergens goed voor.

Wingerd
! Amsterdam is nog mooier dan ik dacht.
pi_73895524
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:54 schreef ShadyLane het volgende:
Mijn oor is weer open.

Wat kan ik nou zometeen, als ik de biefstuk ga kopen die mij van Obelix-achtige krachten gaat voorzien, nog aan holte-ontstoppende drogisterijmiddeltjes meenemen? Ik ben niet zo thuis in die dingen.
De drogist heeft van die spuitflesjes die je holtes snotvrij maken. Onaangenaam spul, maar het werkt goed.

Ik heb ook zin om weer eens een goede biefstuk te eten. En ossenworst.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73895788
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:18 schreef sigme het volgende:
De meeste overwegingen om geld te lenen tegen pittige rente, spullen te kopen op afbetaling en/of verzekeringen af te sluiten tegen geringe risico's waren redelijk weloverwogen. Ik kom tot andere conclusies dan die mensen, maar dat geldt voor wel meer conclusies.
Kun je daar een voorbeeld van geven?

Ik heb vandaag voor de verandering eens met veel plezier de Volkskrant gelezen. Op pagina 7 stond een goed artikel over Scheringa en ook het forum (pagina 11) bestond uit goede ingezonden brieven. In één brief werd scherp geobserveerd waar het door komt dat mensen onverstandige leningen aangaan.
pi_73895980
Wingerd groeit hier ook in de achtertuin. Eigenlijk vooral een paar weken in de herfst mooi. Daarna is het grote bladeren rapen geblazen garen.
anonieme razernist
pi_73896017
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:54 schreef ShadyLane het volgende:
Mijn oor is weer open.

Ik zag trouwens dat je vanavond bij DWDD te gast was.
anonieme razernist
pi_73896572
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:00 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ik zag trouwens dat je vanavond bij DWDD te gast was.

Wat een sneue lieden waren dat.
pi_73896712
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een sneue lieden waren dat.
Nou nou nou nou. Ik zat er net een opname van te kijken en lees hier dus was de link snel gelegd.
anonieme razernist
pi_73900027
Nou heb ik vanavond toch DWDD aan gehad, maar ik heb geen idee op wie jullie doelen.
pi_73900092
Ik ben nu heel nieuwsgierig. En de film was tof.
pi_73900390
Ah, Asterixfanaten! Dat kunnen geen sneue lui geweest zijn.
pi_73900923
Oh, ja. Dat item heb ik niet gezien, slechts gehoord. DWDD staat hier regelmatig aan als een soort radio. Pas als ik het idee heb dat het een interessant onderwerp is kruip ik voor de buis.
pi_73903179
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
De drogist heeft van die spuitflesjes die je holtes snotvrij maken. Onaangenaam spul, maar het werkt goed.
Iedere zichzelf respecterende dealer ook, zeer aangenaam spul.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_73904219
Frisse morgen, bij Toutatis.
pi_73904755
Komaan, niet zo bleu, mensen.
pi_73904759
Sufferds.
pi_73904832
Ha.
Aldus.
pi_73904843
Bij Belenos, Z!
pi_73904983
Wat jij wil.

Nog gewandeld?
Aldus.
pi_73905014
Helaas. Nu het later licht wordt ben ik ineens niet meer zo'n held met opstaan. Ik ga dus maar straks een tussendemiddagwandeling maken.
pi_73905490
Ik krijg tegenwoordig last van mijn been bij het wandelen .
anonieme razernist
pi_73905567
Trombose, reeds?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:53:31 #53
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_73905603
Troost: Drs. P heeft ook etalagebenen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_73907307
Mwa, het lijkt meer op een soort overbelasting: ik krijg het alleen als zo snel mogelijk loop, zonder te rennen, na een bepaalde tijd. Niet als ik normaal wandel. Linkeronderbeen.
anonieme razernist
pi_73907427
Zit het net onder de knie aan de buitenkant en komt het na ongeveer een kwartiertje op? Zo ja, dan is het met rekken eenvoudig te verhelpen, zo nee dan heb ik geen idee wat het is.
pi_73907686
Nee het zit lager en aan de binennkant. Nou ja.
anonieme razernist
pi_73907769
Misschien is het AIDS. Onlangs seks met een neger gehad, nocigar?
pi_73907809
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:15 schreef beeer het volgende:
Misschien is het AIDS. Onlangs seks met een neger gehad, nocigar?
pi_73908026
(Jam mode aan)Nee, wel tegen betaling met je moeder BEEER(/Jam mode uit).
anonieme razernist
pi_73909097
Over JAM gesproken; wat zou het nou geworden zijn? Voetbal? Friemelen in een onderbroekje? Beide tegelijk? Vragen, vragen...
pi_73909145
Vanwaar jouw fascinatie met de onderbroekjes van JAM, k_man?
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')