Een collega trakteerde vanochtend op... puddingbroodjes!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:59 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zojuist uit nostalgische overwegingen een puddingbroodje genuttigd. En zeer kort daarop twee Vietnamese loempia's, om die weeïge smaak kwijt te raken.
Waar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:05 schreef JAM het volgende:
Dan nu een YouTube-linkje
Een keuze tussen voetbal of gefriemel? Da's toch geen keuze. Alles dat ook maar enigszins aangenaam is of wellicht zou kunnen zijn gaat voor voetbal.quote:en dan moeten jullie me toch eens uit de brand helpen. Zal ik vanavond bij een doorgesnoven Koreaan op de bank gaan liggen en zien hoe AZ, nu zonder shirtsponsor - hoewel het sponsorgeld al aan het begin van het seizoen betaald is - ingemaakt wordt door, THE GUNNERS,
, of zal ik de Japanse schone, mevrouw Onder-De-Boom (zoals haar achternaam in vertaling luidt) sommeren mij een maaltijd toe te bereiden en wat met elkaars ontblote onderlichamen spelen? De rest houden we aan natuurlijk, want we zijn kleinburgelijk en het is bijzonder koud in het Leuvense voor de tijd van het jaar!
Ik denk daar dus heel anders over, k_man. Kijk nu eens,- hoe vaak mag een mens in zijn leven in een onderbroekje voelen en hoe vaak mag een mens in zijn leven nu een goede pot voetbal vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Een keuze tussen voetbal of gefriemel? Da's toch geen keuze. Alles dat ook maar enigszins aangenaam is of wellicht zou kunnen zijn gaat voor voetbal.
De elfde van de elfde is ook mijn moeders verjaardag, maar bovendien ook de verjaardag van een wonderschoon meisje uit mijn klas op de middelbare school. Zij sprak nooit met mij, daar was ze veel te populair voor, tot ze ineens op het grote schoolfeest besloot de hele avond achter mij aan te lopen. Ik ben er nooit helemaal bovenop gekomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:09 schreef JAM het volgende:
De elfde van de elfde is trouwens zowel mijn moeders verjaardag als wapenstilstanddag, alhier in Belgie. Zo!
Wat een verrassend goed geluid.quote:
Dat zeggen wij ook, maar toen dit speelde was ik veertien en had ik nog nooit iets uitgespookt met een meisje. Alleen al de gedachte om haar te zoenen deed mij zweten. Nu zou ik haar natuurlijk onmiddelijk bezwangerd hebben, verrot als de maatschappij mij heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef JAM het volgende:
Heb je haar niet even een flinke veeg kunnen verkopen, Mr.T.?- het maakt daarbij niet zoveel uit of dat nu een veeg uit de pan of een veeg in andere context is. Wordt dat gezegd buiten Den Haag?- iemand een veeg geven?
De enige persoon die ik dat wel eens hoorde zeggen, was een meisje dat vroeger nog wel eens in TTK kwam. Brabants. Maar toch geen materiaal voor jou, denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef JAM het volgende:
Heb je haar niet even een flinke veeg kunnen verkopen, Mr.T.?- het maakt daarbij niet zoveel uit of dat nu een veeg uit de pan of een veeg in andere context is. Wordt dat gezegd buiten Den Haag?- iemand een veeg geven?
quote:Now the way you fry a porterhouse steak. You get the pan red hot, you drink a shot of whiskey and then you pour a thin layer of salt in the pan. You drop the steak in and sear it but not for too long. Then you flip it, sear the other side, drink another shot of whiskey, take the steak out and eat it immediately.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:11 schreef sigme het volgende:
Gellius, roodkleurende klimop is geen klimop maar wingerd.
Zie, de provicie is best ergens goed voor.
De drogist heeft van die spuitflesjes die je holtes snotvrij maken. Onaangenaam spul, maar het werkt goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:54 schreef ShadyLane het volgende:
Mijn oor is weer open.
Wat kan ik nou zometeen, als ik de biefstuk ga kopen die mij van Obelix-achtige krachten gaat voorzien, nog aan holte-ontstoppende drogisterijmiddeltjes meenemen? Ik ben niet zo thuis in die dingen.
Kun je daar een voorbeeld van geven?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:18 schreef sigme het volgende:
De meeste overwegingen om geld te lenen tegen pittige rente, spullen te kopen op afbetaling en/of verzekeringen af te sluiten tegen geringe risico's waren redelijk weloverwogen. Ik kom tot andere conclusies dan die mensen, maar dat geldt voor wel meer conclusies.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:54 schreef ShadyLane het volgende:
Mijn oor is weer open.
Wat kan ik nou zometeen, als ik de biefstuk ga kopen die mij van Obelix-achtige krachten gaat voorzien, nog aan holte-ontstoppende drogisterijmiddeltjes meenemen? Ik ben niet zo thuis in die dingen.
Wat een sneue lieden waren dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je vanavond bij DWDD te gast was.
Nou nou nou nou. Ik zat er net een opname van te kijken en lees hier dus was de link snel gelegd.quote:
Iedere zichzelf respecterende dealer ook, zeer aangenaam spul.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
De drogist heeft van die spuitflesjes die je holtes snotvrij maken. Onaangenaam spul, maar het werkt goed.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:15 schreef beeer het volgende:
Misschien is het AIDS. Onlangs seks met een neger gehad, nocigar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |