Syntusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef SpeedyRich het volgende:
Hengelo - Zupthen doet NS R dat of NS Regio ?
Nee, NS rijdt gewoon met eigen personeel dacht ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
NS leent nu wat treinen uit aan syntus. (gok ik)
wow, dat gaat inderdaad wel hardquote:
Poging Zwei:quote:
Trein naar Noorderkempen op de Belgische hogesnelheidslijn L4 wordt ingehaald door Thalys PBKA 4341quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:50 schreef knars het volgende:
[..]
Poging Zwei:
Vorige week donderdag een omzwerving gemaakt via Den Bosch om in Arnhem te belanden. Kwam een treintje tegen met deze inspirerende tekst die mij richting gaf in onzeker tijden:
[ afbeelding ]
Oh, dan heb ik mazzel gehad net. Maar het lijkt er idd wel op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:10 schreef knars het volgende:
Er bekruipt mij een vreemd voorgevoel dat als ik iets upload op Twitpic, Twitpic het niet fijn vindt als ik het hotlink. Crap.
Staat hij er nog steeds?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:48 schreef knars het volgende:
mja, zo dan maar: http://twitpic.com/lni9s
Ik heb er juist wel veel liefde voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zijn er meer mensen hier die niks met oude loc's enzo hebben? Want ik heb er helemaal niks mee
Present. Daarom ga ik ook niet naar de VSM bijvoorbeeld, maar wil ik wel naar InnoTransquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zijn er meer mensen hier die niks met oude loc's enzo hebben? Want ik heb er helemaal niks mee
Hmm, is ff googelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Present. Daarom ga ik ook niet naar de VSM bijvoorbeeld, maar wil ik wel naar InnoTrans
Gaat weer lekker bij de NS..quote:Breda
Dinsdag 20 Oktober 23:33Oorzaak Rond Breda rijden minder treinen.
Verwachting De verstoring is naar verwachting 21 oktober rond 1:00 uur verholpen. Later volgt meer informatie.
Reisadvies
Roermond-Eindhoven
Dinsdag 20 Oktober 23:04Oorzaak Tussen Heeze en Weert rijden geen treinen.
Verwachting Later volgt meer informatie.
Reisadvies
quote:Roermond-Eindhoven
Dinsdag 20 Oktober 23:44Oorzaak Tussen Heeze en Weert langere reistijd door een aanrijding.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting 21 oktober rond 1:00 uur verholpen.
Reisadvies
Misschien is er net iets gebeurd? Dan is de informatie voorziening naar de klant 1e prio?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:45 schreef greavy het volgende:
Storingen pagina van de NS heeft vandaag amper aangegeven dat er geen storingen waren, zoals er nu weer 2 onduidelijke storingen zijn.. Je weet dat er geen of minder treinen rijden, maar meer info ook niet..
[..]
Gaat weer lekker bij de NS..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |