Amsterdam - Den Haag HS duurt nu met de intercity 46 minuten en met de sneltrein 51 minuten. De toekomstige intercity zal ongeveer even snel zijn als de huidige sneltrein, dus zal het 5 minuten langer duren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:16 schreef Peter het volgende:
Dus Den Haag C/HS- Amsterdam C wordt sowieso langer qua tijd?
Leve de vooruitgang..
De treinen van Den Haag naar Groningen/Enschede/Berlijn komen juist naast de bestaande treinen, zodat er 4x/uur een trein van Den Haag CS naar Schiphol gaat. En dat is nog maar het begin, want later moet er nog Den Haag-Schiphol-Duivendrecht-Lelystad bijkomen voor 'elke-tien-minuten-een-trein'.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er dan nog een doorgaande trein van Den Haag via Schiphol naar Amsterdam CS zou zijn. Ik dacht dat alle treinen van het CS naar Schiphol door zouden rijden naar Groningen/Enschede
De pimpel wordt toch al december dit jaar doorgetrokken naar Den Haag?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef knars het volgende:
Ach, als Den Haag verstoken blijft van een IC verbinding met Schiphol omdat het HSL tracé echt gebruikt gaat worden, is de weg vrij voor het verlengen van de Pimpel naar Den Haag CSDenk dat ik dan iets vaker na gedane arbeid via Schiphol en Den Haag naar huis ga
ik heb nagevraagd bij loket NS:quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:02 schreef dennistd het volgende:
je kunt ook via bahn.de bestellen dacht ik, maar op buitenland-gebied weet ik niet zo heel veel, maar er zal zich vast nog wel een ander melden vandaag in het topic
Het is een tongquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet welke propagandaflikker ze bij Veolia in dienst hebben, maar het tamelijk zouteloze veolioslogo kon er een druppel van krijgen.
[ afbeelding ]
"Laat je hier aflebberen door Veolia"quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
de stopper zwolle-enschede kan vertraging op hebben gelopen, en gezien de 5 minuten kering in enschede haalt ie er maar weinig vanaf. En als de IC in enschede gewoon achter de stopper gezet wordt krijgt die dus ook +10quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom zijn er dikke vertragingen hier in het oosten? (Deventer-Enschede)
Vanmorgen had de stopper Zwolle - Enschede al 15 min vertraging, en terugweg had dezelfde stopper maar dan naar Zwolle ook 10 minuten vertraging. Hetzelfde gold voor de IC's.
Ergens iets gebeurd ofzo?
Kan me er zo niks van herinneren. Die stopper wordt trouwens door de provincie Friesland betaald, dat is de reden waarom ie niet tot Meppel of Zwolle rijdt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:16 schreef brandsrus het volgende:
Was er in de Dienstregeling 2010 niet de bedoeling dat de spitsslag Leeuwarden - Wolvega doorgetrokken zou worden naar Zwolle waardoor dezelfde situatie ontstaat als Groningen - Zwolle?
Dat is helemaal in Limburg, mij te ver.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:45 schreef Duvel het volgende:
Mensen uit het zuiden gaan maar lekker naar de ZLSM ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |