Spannend!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:23 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben daarnet de slijmprop verloren (getsie) heel veel lichtroze slijm laat ik zeggen dat het maar goed is dat ik gisteren de was gedaan heb. En mijn darmen zijn zich volgens mij ergens op aan het voorbereiden![]()
De krampen komen en gaan toch wel, en de kruik werkt nog steeds niet.
Uhm... eeks?
das waarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
En van die darmen dat vond ik wel een prettig idee zelf!
Geen idee waar het over gaat, maar als je iets niet hebt verteld, kan ik me voorstellen dat je dat nu nog steeds niet wil. Inderdaad aan de vk vragen om het door te schuiven, dan ben je zelf meer op je gemak lijkt me.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Incantrix, ik zou het dan wel even van tevoren aan je moeder vertellen. Dan is het moment zelf al een stuk minder beladen...![]()
Ja uhh... 'kben zwanger heurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:45 schreef freecell het volgende:
Happy, lichtgevende placenta's?edit: Ha! ik zag het nog
![]()
Succes!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef Rubey het volgende:
Twinkly spannend!
![]()
Ik ga zo naar de verloskundige, eens kijken wat het plan de campagne wordt voor de komende dagen!
Bel de verloskundige even om dit te vertellen, zodat jullie dat de keer erna pas doen. (laat ze het ook even noteren dat je moeder niks weet, zodat er geen vervelende situatie ontstaat)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:22 schreef Incantrix het volgende:
Beeb had daarstraks trouwens de hik, besefte ik me ineensHeb dat al wel eerder gevoeld, maar het is eigenlijk nooit tot me doorgedrongen dat die ritmische tikjes wel eens de hik zou kunnen zijn
Ow, en ik heb best wel iets sufs gedaan, ik heb mijn moeder meegevraagd de komende VK-afspraak zodat ze het hartje kan horen, dat wilde ze graag en het leek me wel fijn om er iemand bij te hebben bij de pijnbestrijdings-bespreking (lief kan écht niet). Maar ik was even vergeten dat de komende keer ook mijn geboorteplan gingen doorspreken en evt. alvast zouden oefenen met een inwendig onderzoek zodat ik weet wat me straks te wachten staat en die twee dingen zijn superbelangrijk voor mij i.v.m. mijn vaginistische verleden.. En daar weet mijn moeder dus nix van
Na de 20wk echo. Toen wisten we zeker dat alles 'goed' zat. En we konden toen gericht shoppen, omdat we wilden weten of het een jongetje of een meisje zou wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef freubelmuts het volgende:
wat ik me afvroeg nog, met hoeveel weken zijn jullie echt spulletjes gaan kopen?
Eh een week of 18 ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef freubelmuts het volgende:
wat ik me afvroeg nog, met hoeveel weken zijn jullie echt spulletjes gaan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |