abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73939346
Ik ben daarnet de slijmprop verloren (getsie) heel veel lichtroze slijm laat ik zeggen dat het maar goed is dat ik gisteren de was gedaan heb. En mijn darmen zijn zich volgens mij ergens op aan het voorbereiden
De krampen komen en gaan toch wel, en de kruik werkt nog steeds niet.
Uhm... eeks?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73939407
Nee, niet eeks, goede zaak
En van die darmen dat vond ik wel een prettig idee zelf!

Heel veel succes joh, klinkt hoopvol
pi_73939426
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:23 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben daarnet de slijmprop verloren (getsie) heel veel lichtroze slijm laat ik zeggen dat het maar goed is dat ik gisteren de was gedaan heb. En mijn darmen zijn zich volgens mij ergens op aan het voorbereiden
De krampen komen en gaan toch wel, en de kruik werkt nog steeds niet.
Uhm... eeks?
Spannend! Heb je enig idee of er al regelmaat in je krampen zit?

Denk aan je diepe buikademhaling.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_73939447
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
En van die darmen dat vond ik wel een prettig idee zelf!
das waar

Geen idee of er regelmaat in zit, maar ze doen nu minder pijn dan vannacht, het voelt meer pijnlijke harde buiken nu.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73939509
Hee, spannend Twinkly!

Ik voel me niet zo heel lekker. Beetje een zombie.
Slecht slapen samen met een fikse verkoudheid veroorzaakt dat vandaag.

Op donderdag werk ik van 7.30 tot 17.00 en de moed zonk me vanochtend in de schoenen toen ik de kinderen bij mijn moeder afzette maar ik zit ondertussen alweer een uur op mijn werk en nu gaat het eigenlijk wel weer.

Morgen heb ik verlof; om 10.00 uur komt de kraamzorg (intake) en om 11.15 naar het ziekenhuis voor een echo (placenta lokalisatie) Duim maar voor me!

Om 14.00 is de school morgen weer uit vanwege herfstvakantie volgende week dus het wordt toch weer een beetje ren en vliegwerk.
pi_73940055
Verlof noem je dat dan ook nog
Wel fijn dat het nu wel gaat op je werk

Nu maar hopen dat de placenta goed ligt!
pi_73940216
oeee Twink; wat spannnnnnnnend!

en ik ben alweer wakker, weer beroerd geslapen, maar kon ook niet meer lekker blijven liggen, dus dr maar uit gegaan....
Vanmiddag nog maar een dutje proberen te doen....

ga zo maar een beetje schoonmaken en opruimen in de woonkamer, en onze blog bijwerken; want vandaag 30 weken!

en oooo wat klinkt dat ineens weer anders!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73940626
Keshet, wat een mooie uitslag van de nekplooimeting

Twinkley, spannend misschien wat voorbarig maar je weet het nooit, dus ik gooi er heel optimistisch een tegenaan.

Lilly, ik zal voor je duimen dat de placenta beter ligt! Verder is die dag verlof niet echt om lekker te relaxen zo. Succes in ieder geval!

BJ, gefeliciteerd met de 30 weken

Verder ben ik het al weer vergeten

Oh ja, lag gister in bed en ineens een behoorlijk heftige 'trap' van ons mannetje, toen moest ik ineens aan Leonieke denken. Meis, ik hoop zo voor je dat je inmiddels iets gevoeld hebt. Het is echt zo bijzonder.

Hier verder alles ok, voel me prima, barst van de energie. Volgende week donderdag suikertest, hoop dat dat ook in orde is.

[ Bericht 2% gewijzigd door happyme28 op 22-10-2009 09:45:13 ]
pi_73940741
BJ 30 alweer

Happy, lichtgevende placenta's? edit: Ha! ik zag het nog

Fijn dat het daar lekker gaat Hier word ik langzamerhand een beetje depri van dat mijn lijf niet wil wat ik wil. Als ik gewoon mijn gang ga, maar iets rustiger trekt mijn lijf het niet en als ik naar mijn lijf luister doe ik geen fuck mee en ga ik langzaam dood van verveling
pi_73940779
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 07:48 schreef Asyniur het volgende:
Incantrix, ik zou het dan wel even van tevoren aan je moeder vertellen. Dan is het moment zelf al een stuk minder beladen...
Geen idee waar het over gaat, maar als je iets niet hebt verteld, kan ik me voorstellen dat je dat nu nog steeds niet wil. Inderdaad aan de vk vragen om het door te schuiven, dan ben je zelf meer op je gemak lijkt me.

Oe, Twinkly, spannend! You go girl!

Lily, zal voor je duimen...

BJ 30 weken joepie!

Hier goed geslapen op een nachtmerrie na. Geen idee waar het over ging, maar ik schrok wakker en was buiten adem. Vanmiddag na het werk mijn pappie en mammie ophalen van Schiphol. Die zullen wel schrikken van mijn gigantisch gegroeide buik.
pi_73941067
Goeiesmorges ladies!

BJ, Vlindur en bijna Davinia gefeliciteerd met jullie 30-weken mijlpaal! (x10)
Hier alweer even aan het werk...

Twinkly, dat klinkt wel spannend hoor... pas maar op, zo haal je je eigen deadline nog
pi_73941164
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:45 schreef freecell het volgende:
Happy, lichtgevende placenta's? edit: Ha! ik zag het nog
Ja uhh... 'kben zwanger heur (ik dacht dat ik best snel wat met mijn edit )

Ik prijs mezelf ook echt gelukkig dat ik me zo goed voel (en tuurlijk weet ik dat ik er nog lang niet ben). Maar ik sta echt te kijken wat er hier veel meiden met behoorlijke lichamelijke klachten zijn. Kan me voorstellen dat het lastig is om minder te doen als je dat niet gewend bent. Je hebt dan het gevoel stil te staan, je voelt je nutteloos kan ik me zo voorstellen.

Dikke dus voor alle meiden voor wie de zwangerschap niet echt een feestje is
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:10:36 #263
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73941330
goedemorgend en meld...

Twinkly wie weet ga je idd je deadline halen... spannend in ieder geval...

Kreeg gisteren nog opmerkingen dat ik er goed uitzag voor zo op het einde te lopen... voelde me op dat moment eigenlijk juist beetje beroerd... dus ik denk dat we hier dinsdag nog gaan halen.. volgende controle en ctg staat er dan op de agenda

Las iets van in stuit.. hopelijk draait baby nog.. maar zoals al velen zeiden.. je baby ligt zo voor een reden...

en dan ben ik het vergeten...

Rubey vandaag controle... ga je dan meer weten wat ze nu gaan doen??? hopelijk heb je vlug je baby in je armen..
pi_73943075
Dames, nog ruim 30 posts voor het einde van dit deel, dus waar is iedereen?

Leonieke, heb je ondertussen al iets gevoeld?
pi_73943218
Baldria voor de goede echo

Twinkly ik hoop voor je dat het nu niet lang meer op zich laat wachten. Dat je darmen zich gaan legen is alleen maar goed, dat zijn voortekenen dat er wat gebeurd van binnen. En dat in combi met slijmprop verliezen en krampen

Ik weet het verder even niet meer, post staat al een poosje open.
pi_73944275
Jeu, BJ ook 30 weken!

Twinkly! Zet hem op meid! Maak maar een mooie baby!

Hier moest ik er 3 keer uit om te plassen, maar verder goed geslapen!

Straks bloedprikken omdat ik volgende week weer controle heb en daarna even naar de leenbakker enzo om te kijken voor vloerbedekking! En vanavond gaan we bij de babyplanet de wolkenlamp kopen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73944700
Twinkly spannend!

Ik ga zo naar de verloskundige, eens kijken wat het plan de campagne wordt voor de komende dagen!
pi_73944814
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef Rubey het volgende:
Twinkly spannend!

Ik ga zo naar de verloskundige, eens kijken wat het plan de campagne wordt voor de komende dagen!
Succes!
pi_73944827
Twinkly spannend hoor! en laat ik het maar om nachtelijke overvemoeidheid houden maar hier geen stuit hoor ben nog maar net 10 wk

rubey succes zometeen!
pi_73944904
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:22 schreef Incantrix het volgende:

Beeb had daarstraks trouwens de hik, besefte ik me ineens Heb dat al wel eerder gevoeld, maar het is eigenlijk nooit tot me doorgedrongen dat die ritmische tikjes wel eens de hik zou kunnen zijn Ow, en ik heb best wel iets sufs gedaan, ik heb mijn moeder meegevraagd de komende VK-afspraak zodat ze het hartje kan horen, dat wilde ze graag en het leek me wel fijn om er iemand bij te hebben bij de pijnbestrijdings-bespreking (lief kan écht niet). Maar ik was even vergeten dat de komende keer ook mijn geboorteplan gingen doorspreken en evt. alvast zouden oefenen met een inwendig onderzoek zodat ik weet wat me straks te wachten staat en die twee dingen zijn superbelangrijk voor mij i.v.m. mijn vaginistische verleden.. En daar weet mijn moeder dus nix van
Bel de verloskundige even om dit te vertellen, zodat jullie dat de keer erna pas doen. (laat ze het ook even noteren dat je moeder niks weet, zodat er geen vervelende situatie ontstaat)
pi_73944973
wat ik me afvroeg nog, met hoeveel weken zijn jullie echt spulletjes gaan kopen?
pi_73945002
Spannend Twinkly!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73945088
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef freubelmuts het volgende:
wat ik me afvroeg nog, met hoeveel weken zijn jullie echt spulletjes gaan kopen?
Na de 20wk echo. Toen wisten we zeker dat alles 'goed' zat. En we konden toen gericht shoppen, omdat we wilden weten of het een jongetje of een meisje zou worden
pi_73945214
Oh ik was weer lekker aan het spuit 11-en met m'n reactie op incantrix

Twinkly spannend! Wordt het waarschijnlijk tóch een oktoberbaby!

freubel, wij zijn bij 11 weken al wezen shoppen. Erg vroeg, maar toen hadden zowel de prenatal als de babydump flinke aanbiedingen.

lily ik hoop echt dat de placenta nu een end is opgekropen!

lunastar het kan natuurlijk zomaar omslaan. Hoe je eruit ziet, zegt niks over je bevaldatum! Ik hoop voor je dat de baby zich snel gaat aandienen
pi_73945785
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:16 schreef freubelmuts het volgende:
Eh een week of 18 ofzo
En we hebben nog niet echt veel....
Elke keer sta ik weer in de winkel en dan weet ik niet wat ik moet kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')