Dus? Herkenbaar probleem! Heb hetzelfde..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:47 schreef Heider00sje het volgende:
Beperkt te voelen![]()
Meneer de consument wil alleen het beste van het beste en kiest na ruim anderhalf jaar voor een nieuwe tv.
3 jaar inmiddels.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:47 schreef Heider00sje het volgende:
Beperkt te voelen![]()
Meneer de consument wil alleen het beste van het beste en kiest na ruim anderhalf jaar voor een nieuwe tv.
Maar het probleem is dat niet zoveel games 1080P ondersteunenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef mr_vavavoom het volgende:
Full HD haalt gewoon het beste uit je console, dus upgraden is helemaal niet gek.
Na 3 jaar een nieuwe tv vind ik echt niet kunnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
3 jaar inmiddels.
En in economische zware tijden moet de economie juist gestimuleerd worden, pauper.
Wie heeft jou iets gevraagd, pauper?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Na 3 jaar een nieuwe tv vind ik echt niet kunnen
Wat zou daar mis mee zijn? De kwaliteit van die dingen heeft in een aantal jaar een behoorlijke stap gemaakt, dus als jij maximaal wil genieten van je films/games is het toch niet zo vreemd om een nieuwe tv te kopen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Boeiendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:00 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Volgens de algemene opinie in ieder geval wel, alhoewel LCD wel steeds beter begint te worden, nu mede door die LED-schermen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Plas'ma TV's zijn inmiddels een stuk interessanter geprijst dan een aantal jaren geleden, dus die wil ik meenemen in mijn afwegingsproces. Een aantal vragen:Is de beeldkwaliteit van Plasma nog steeds zoveel beter als LCD?
Vrijwel nihiel, tenzij je echt gekke dingen wilt gaan doen...quote:Is het risico om het "inbranden" van het scherm op een Plasma nog steeds zo groot?
Vooral voor gamen is de veel snellere reactietijd natuurlijk belangrijk.quote:Wat zijn andere voordelen van Plasma boven LCD?
Wat is je budget!?quote:Ik zal de TV vooral gebruiken om te gamen, DVD's en BluRays te kijken.
Okay, Strol koopt dus een Vieraquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:07 schreef Chocobo het volgende:
Blijft persoonlijk,... maar zelf zweer ik bij Panasonic Veira plasma! Geweldig contrast en een waanzinnig black-level! LCD heeft tegenwoordig ook een goede kijkhoek, maar ik blijf me verbazen hoe mooi mensen het beeld bij mij thuis vinden die zelf LCD hebben. Mijn plasma is wel voor 200 Euro gecalibreerd. Calibratie betekent heel veel in deze: http://www.isf-calibratie.nl/
Welke spellen zijn er in full HD dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef mr_vavavoom het volgende:
Full HD haalt gewoon het beste uit je console, dus upgraden is helemaal niet gek.
Waarom VW rijden als het ook Ferarri kan zijn?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plasma TV's zijn veeeeeeeel te donker om te gamen.
Ohja, dat is wel representatief voor de gehele plasma-techniek.quote:Ik speel bij een maat van me wel eens Rainbow Six Vegas 2 en soms is het einde van de hal niet eens te zien!
Voor games is HD Ready nu wel goed genoeg, vandaar dat ik een maat groter wil qua scherm. Voor BluRays daarentegen is Full HD wel een must.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef CawkAsian het volgende:
[..]
Welke spellen zijn er in full HD dan?
Wie heeft jou iets gevraagd dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:04 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Wie heeft jou iets gevraagd, pauper?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef 2dope het volgende:
[..].
Ik heb weinig zin in een Plasma vs. LCD oorlog, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Het feit dat alle LCD TV's die je in de MediaMarkt ziet staan het contrast op 800% hebben staan wil niet zeggen dat de techniek van plasma 'te donker' is. Ik heb een beeldinstelling op m'n TV genaamd 'dynamisch' en als ik die aanzet is het net een MM LCD showmodel; veel te licht, onnatuurlijk en gewoon lelijk. Gelukkig heb ik ook een 'Game' mode welke perfect is. Bovendien is alles tot in het nauwste detail aan te passen.
[..]
Ohja, dat is wel representatief voor de gehele plasma-techniek.
Anyhoo het blijft een persoonlijke voorkeur h่.
Ik heb het niet zo op die nieuwe technieken, altijd kinderziektes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
koop een fullHD LED.
LED + bluray/gamen/andere HD content = fukking gruwelijk.
Plus dat LED vollop zuinig is met stroom verbruik. Plasma totaal niet. En die zwart waarden zijn inmiddels ook al aardig achterhaald.
dus: LED en als t boven je budget ligt dan LCD.
GT5 (Prologue) is en wordt FullHD.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:23 schreef CawkAsian het volgende:
[..]
Welke spellen zijn er in full HD dan?
In Afrika hoeven de koters ook niet hele middagen met mama in de C&A te staan om winterkleding te gaan passen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:33 schreef SharQueDo het volgende:
Luxeprobleem. Wees blij, in Afrika hebben kindertjes geen LCD-TV van 32".
Dus moeten wij er ook maar geen kopen, want daar gaat hun honger van wegquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:33 schreef SharQueDo het volgende:
Luxeprobleem. Wees blij, in Afrika hebben kindertjes geen LCD-TV van 32".
Ik heb het niet over showroom instellingenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef 2dope het volgende:
[..].
Ik heb weinig zin in een Plasma vs. LCD oorlog, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Het feit dat alle LCD TV's die je in de MediaMarkt ziet staan het contrast op 800% hebben staan wil niet zeggen dat de techniek van plasma 'te donker' is. Ik heb een beeldinstelling op m'n TV genaamd 'dynamisch' en als ik die aanzet is het net een MM LCD showmodel; veel te licht, onnatuurlijk en gewoon lelijk. Gelukkig heb ik ook een 'Game' mode welke perfect is. Bovendien is alles tot in het nauwste detail aan te passen.
[..]
Ohja, dat is wel representatief voor de gehele plasma-techniek.
Anyhoo het blijft een persoonlijke voorkeur h่.
Forza 3 is geen FullHD.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
GT5 (Prologue) is en wordt FullHD.
De rest is niet belangrijk.
Forza 3 is geloof ik ook FullHD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |