abonnement Unibet Coolblue
pi_73915908
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is daar wel budget voor om die helemaal uit Rotterdam te halen?
We beloven ze gewoon een superdeluxe overnachting.
Zo heeft Gordon ze ook meegekregen.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:25:06 #204
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73915933
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

De ideeënstroom dan, pff

Sorry hoor, je zegt zelf: alles ligt even stil, hopelijk komt het goed voor 1 nov.

En hoezo de ideenstroom. Ik mag toch aannemen dat 1 week voor airtime alles zo'n beetje in de steigers staat? Nouja dus niet, aangezien de streams misschien niet eens werken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73915942
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bram eist dus dat de optie voor TBO2 open blijft. Hij is de enige die voor zn kop wordt gestoten als Johan er gewoon een gezellige loungebar van maakt ipv een koude grijze ruimte.
Ik kan geen andere reden bedenken.
Natuurlijk ben ik ook helemaal voor een leefbare ruimte daar beneden.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:26:08 #206
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73915961
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef Dementor het volgende:

[..]

We beloven ze gewoon een superdeluxe overnachting.

Er word nogal wat afbeloofd. Maar worden er ook mensen nog betaald?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73915979
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

Er word nogal wat afbeloofd. Maar worden er ook mensen nog betaald?
Dat is natuurlijk een grapje.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:27:22 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73915993
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef Dementor het volgende:

Dat is natuurlijk een grapje.
Oh .
Ik wilde net die nacht komen slapen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 15:27:53 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73916013
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bram eist dus dat de optie voor TBO2 open blijft. Hij is de enige die voor zn kop wordt gestoten als Johan er gewoon een gezellige loungebar van maakt ipv een koude grijze ruimte.
De bar is boven. Maar met een klein beetje zaag- en schilderkunst kan een decor in elkaar gezet worden, wat indien nodig ook zo weer aan de kant kan. En dan ziet het er niet meer koud en grijs uit op de stream.
Volgens mij postte Mera dat Alsido al een decor in elkaar had geknutseld.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73916014
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh .
Ik wilde net die nacht komen slapen.
Je mag ook hier komen slapen en dan hoef je niet te koken.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:28:25 #211
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73916033
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een grapje.
Mijn vraag niet. Ik weet nu dat jullie niet betaald worden, er is geen geld voor een echte regisseur. Moeten mensen als Jaap, de paragnost en alle anderen die programma's gaan maken het ook gratis doen?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73916053
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh .
Ik wilde net die nacht komen slapen.
Dat kunnen ze ook nog doen, net als bij Hotel Big Brother, overnachtingen verkopen, waarbij het diner 's avonds door Johan zelf geserveerd wordt.
pi_73916067
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mijn vraag niet. Ik weet nu dat jullie niet betaald worden, er is geen geld voor een echte regisseur. Moeten mensen als Jaap, de paragnost en alle anderen die programma's gaan maken het ook gratis doen?
Wie wat krijgt weet ik niet.
pi_73916084
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Gert het volgende:

[..]

"Televisie maken" moet je volgens mij heel ruim nemen hè.
Van wat ik begrepen heb, wordt de zender langzaam maar zeker uitgebouwd. Waarbij de nadruk waarschijnlijk op langzaam moet liggen en niet op zeker.
Het 24/7 aspect bestaat er uit, dat op tijden dat er geen programma's worden uitgezonden, PS2 online te zien is. En te horen. Al vraag ik me af of men zich realiseert dat iedereen die daar aanwezig is dan een zender om moet hebben om verstaanbaar te zijn.

Verder geloof ik er niets van dat Jaap over 10 dagen al klaar is om een talkshow inclusief gasten te presenteren. En die paragnostenshow vergt ook een gedegen voorbereiding / format en een bedreven host, om het geen oeverloos door elkaar heengeblaat in de ruimte te laten worden. Of pijnlijke langdurige stiltes, kan ook nog.
quote:
We zullen het zien, ik ben razend benieuwd wat dit gaat worden!
Nou als het bovenstaande klopt, heb ik wel zo'n vermoeden waar het op uit gaat draaien.
pi_73916096
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef Gert het volgende:

[..]

De bar is boven. Maar met een klein beetje zaag- en schilderkunst kan een decor in elkaar gezet worden, wat indien nodig ook zo weer aan de kant kan. En dan ziet het er niet meer koud en grijs uit op de stream.
Volgens mij postte Mera dat Alsido al een decor in elkaar had geknutseld.
Hij noemt het toevallig een lounge ruimte, het kan net zo goed een soort van woon setting krijgen.
Tenzij ze niet met totaaltjes gaan werken daar beneden, dan kom je inderdaad weg met decor stukken.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:31:41 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73916133
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef Gert het volgende:

[..]

De bar is boven. Maar met een klein beetje zaag- en schilderkunst kan een decor in elkaar gezet worden, wat indien nodig ook zo weer aan de kant kan. En dan ziet het er niet meer koud en grijs uit op de stream.
Volgens mij postte Mera dat Alsido al een decor in elkaar had geknutseld.
Volgens mij is Bram de enige die nog niet beseft dat TBO2 geen bestaansrecht heeft. TBO1 was in alle opzichten een flop, financieel en qua bezoekers. Alles was met vrijwilligers gedaan die dat niet gaan doen voor TBO2. Welke sponsor pompt er een ton in voor nog een paar duizend unieke bezoekers.

Snap niet dat ze gewoon niet alles van TBO wegpoesten en een heel nieuw echt decor plaatsen, met een blauw scherm dat je gewoon kunt kiezen of je op het strand staat of op mars.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73916167
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:31 schreef Stefan het volgende:
Volgens mij is Bram de enige die nog niet beseft dat TBO2 geen bestaansrecht heeft. TBO1 was in alle opzichten een flop, financieel en qua bezoekers.
!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73916175
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:31 schreef Stefan het volgende:

[..]

Snap niet dat ze gewoon niet alles van TBO wegpoesten en een heel nieuw echt decor plaatsen, met een blauw scherm dat je gewoon kunt kiezen of je op het strand staat of op mars.


Gewoon als voorbeeld.
pi_73916227
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:31 schreef Stefan het volgende:


Snap niet dat ze gewoon niet alles van TBO wegpoesten en een heel nieuw echt decor plaatsen, met een blauw scherm dat je gewoon kunt kiezen of je op het strand staat of op mars.
Chroma-Key is zó jaren 70
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2009 @ 15:37:03 #220
128220 Peter6000
pi_73916316
Ik ben voorstander van het intact houden van de Bunker, want ik wil graag in de illusie leven dat er een TBO2 komt.

En ik zie steeds meer overeenkomsten met de Olympische Spelen van 2004 in Griekenland. Dat was tot in de puntjes verzorgd terwijl iedereen dacht dat die Grieken zoiets nooit zouden kunnen organiseren.

Brengt me ook op het idee van een sportprogramma.
Een uurtje ochtendgymnastiek (graag met twintigers) na het voorleesuurtje.

Het wordt heus wel wat.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:37:13 #221
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73916323
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Chroma-Key is zó jaren 70
Johan heeft een chromakey-studiootje, achter zijn slaapkamer. Maar weet niet wat ze daar gaan doen. Een blauw scherm in de loungekamer erbij lijkt me handig.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:40:21 #222
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73916444
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef Dementor het volgende:

[..]



Gewoon als voorbeeld.

Kijk, als er al een TBO2 komt zal dat ergens ver in 2010 zijn. Sowieso moet er een nieuw verdienmodel komen omdat TBO2 geen betalende streams meer zouden komen. Maar mocht Bram het rondkrijgen dan pleur je er gewoon weer een emmer grijs tegenaan.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73916445
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

Johan heeft een chromakey-studiootje, achter zijn slaapkamer. Maar weet niet wat ze daar gaan doen. Een blauw scherm in de loungekamer erbij lijkt me handig.
Het nadeel van c-k is dat je er eigenlijk maar één shot mee kan maken. Een andere uitsnede levert een probleem op mbt het perspectief.
pi_73916501
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef Stefan het volgende:

[..]

Kijk, als er al een TBO2 komt zal dat ergens ver in 2010 zijn. Sowieso moet er een nieuw verdienmodel komen omdat TBO2 geen betalende streams meer zouden komen. Maar mocht Bram het rondkrijgen dan pleur je er gewoon weer een emmer grijs tegenaan.
Klopt, zo moeilijk is het allemaal niet.
Alsido zegt ook altijd laten we het simpel houden, daar ben ik dan wel voor.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:43:34 #225
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73916576
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:41 schreef Dementor het volgende:

[..]

Klopt, zo moeilijk is het allemaal niet.
Alsido zegt ook altijd laten we het simpel houden, daar ben ik dan wel voor.
Andere kleur
Bij ikea leuke hoekbank en bijpassende keukentafel en stoelen, een 12 vakkenkast en een paar vazen. Geen zitzakken, die maken teveel herrie.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73916590
er komt toch ook een bluescreen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 15:46:42 #227
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73916703
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef Stefan het volgende:

[..]

Kijk, als er al een TBO2 komt zal dat ergens ver in 2010 zijn. Sowieso moet er een nieuw verdienmodel komen omdat TBO2 geen betalende streams meer zouden komen. Maar mocht Bram het rondkrijgen dan pleur je er gewoon weer een emmer grijs tegenaan.
Dat is echt een modewoordje aan het worden hè, "verdienmodel". Ik denk dat het belangrijker is dat er een verdienmodel voor studiovlemmix komt! Het kleurtje van de fucking muur beneden heeft absoluut geen prioriteit. Behalve dat je dan je kans weer ziet om op TBO te spugen.
Mensen die iets kúnnen, die kosten geld.
Iemand die in staat is een talkshow in goede banen te leiden, heeft ervaring en kost geld.
Jaap kost geld. Die gaat écht niet elke week naar Eindhoven komen tegen een schamele onkostenvergoeding.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73916717
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voorstander van het intact houden van de Bunker, want ik wil graag in de illusie leven dat er een TBO2 komt.

En ik zie steeds meer overeenkomsten met de Olympische Spelen van 2004 in Griekenland. Dat was tot in de puntjes verzorgd terwijl iedereen dacht dat die Grieken zoiets nooit zouden kunnen organiseren.

Brengt me ook op het idee van een sportprogramma.
Een uurtje ochtendgymnastiek (graag met twintigers) na het voorleesuurtje.

Het wordt heus wel wat.
ochtendgymnastiek met Karl Noten
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:47:45 #229
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73916746
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het nadeel van c-k is dat je er eigenlijk maar één shot mee kan maken. Een andere uitsnede levert een probleem op mbt het perspectief.
Ja, das waar. Wdb is het ouderwets. Je zou iets moeten hebben dat 3d is een meedraait met de camera.



Of natuurlijk de CNN Virtual View, Jaap als hologram

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73916778
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is echt een modewoordje aan het worden hè, "verdienmodel". Ik denk dat het belangrijker is dat er een verdienmodel voor studiovlemmix komt! Het kleurtje van de fucking muur beneden heeft absoluut geen prioriteit. Behalve dat je dan je kans weer ziet om op TBO te spugen.
Mensen die iets kúnnen, die kosten geld.
Iemand die in staat is een talkshow in goede banen te leiden, heeft ervaring en kost geld.
Jaap kost geld. Die gaat écht niet elke week naar Eindhoven komen tegen een schamele onkostenvergoeding.
Je weet niet wat ze met andere partijen hebben afgesproken.
Wij speculeren hier natuurlijk gezellig mee maar ondertussen zijn ze misschien al veel verder of met andere dingen bezig.
Dat er iets moet veranderen aan die ruimte indien men daar ook andere programma's wil gaan opnemen is nu wel duidelijk.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:51:27 #231
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73916901
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is echt een modewoordje aan het worden hè, "verdienmodel". Ik denk dat het belangrijker is dat er een verdienmodel voor studiovlemmix komt! Het kleurtje van de fucking muur beneden heeft absoluut geen prioriteit. Behalve dat je dan je kans weer ziet om op TBO te spugen.
Mensen die iets kúnnen, die kosten geld.
Iemand die in staat is een talkshow in goede banen te leiden, heeft ervaring en kost geld.
Jaap kost geld. Die gaat écht niet elke week naar Eindhoven komen tegen een schamele onkostenvergoeding.
Verdienmodel is een heel normaal woord voor een commercieel bedrijf. Wat Vlemmix en EM zijn. Je wilt toch serieus worden genomen als producent, je wilt toch geld verdienen. En nee, dat kan niet altijd met goedbedoelende vrijwilligers. En ja, een andere look en feel dan de kale kille mislukte Bunker is wel degelijk belangrijk.

En flikker eens op met het op TBO spugen. Ik ben er al vanaf het begin bij en heb naast (opbouwende) kritiek net zoveel input gegeven. Eikel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73917004
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat er iets moet veranderen aan die ruimte indien men daar ook andere programma's wil gaan opnemen is nu wel duidelijk.
Is dat nu echt zo? Als je in een gemiddelde studio kijkt, dan hangt die aan elkaar van doek, karton en gips waarbij het licht de rest doet.
pi_73917032
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Is dat nu echt zo? Als je in een gemiddelde studio kijkt, dan hangt die aan elkaar van doek, karton en gips waarbij het licht de rest doet.
Heb jij zin om naar programma's te kijken waarbij je geheid dingen gaat missen omdat men geen totaaltje maakt?
pi_73917054

wo 21 okt 2009, 14:13 OM eist geld van Johan Vlemmix van onze redactie
AMSTERDAM - Johan Vlemmix moet waarschijnlijk een schadevergoeding van 300 euro betalen aan de man die hij vorig jaar tijdens carnaval neersloeg.

Vlemmix was aan het feesten in Eindhoven toen hij plotseling ruzie kreeg met een man. De man zou erg agressief zijn geweest en hebben gedreigd Vlemmix neer te slaan. De artiest zou vervolgens uit zelfverdediging flink uit hebben gehaald en de man tegen de grond hebben geslagen.

Het slachtoffer liet woensdag in de rechtbank weten dat hij door de media-aandacht voor de vechtpartij psychische schade heeft geleden. Dit meldt RTL Boulevard. De man eist 500 euro. Het Openbaar Ministerie gaat daar voor een deel in mee en eist 300 euro.

De volgende zitting is op vijf november. Wordt vervolgd..
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)Johan_Vlemmix__.html
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 15:56:29 #235
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73917109
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Verdienmodel is een heel normaal woord voor een commercieel bedrijf. Wat Vlemmix en EM zijn. Je wilt toch serieus worden genomen als producent, je wilt toch geld verdienen. En nee, dat kan niet altijd met goedbedoelende vrijwilligers. En ja, een andere look en feel dan de kale kille mislukte Bunker is wel degelijk belangrijk.

En flikker eens op met het op TBO spugen. Ik ben er al vanaf het begin bij en heb naast (opbouwende) kritiek net zoveel input gegeven. Eikel
Ach lul niet, kneuzige wannabe.
Filmpjes maken in ruil voor een schouderklopje van danny, da's niet echt een vetpot hè.
Maar ga lekker door over die lelijke grijze muur. Met je input.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:57:22 #236
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73917148
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Heb jij zin om naar programma's te kijken waarbij je geheid dingen gaat missen omdat men geen totaaltje maakt?
Ligt aan het concept. Bij Per Seconde Wijzer en Lingo heb je 2 of 3 close ups: van de presentator en de kandidaat(en) Bij Thuiswinkelconcepten heb je 1 decor

Bij een RLS wil je in allem uithoeken meekijken. Dan kan een gipsenwegschuifwand idd niet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73917149
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Heb jij zin om naar programma's te kijken waarbij je geheid dingen gaat missen omdat men geen totaaltje maakt?
Nou ja, wel als de makers pretenties hebben, daar over lopen te roepen en te ventileren. Minder tot niet als iemand zegt "We gaan iets leuks doen en we zien wel hoe het uit gaat werken". Daarbij hopen ze natuurlijk op succes, maar de insteek is op dit moment zo vrijblijvend, dat ik er niet veel slechts over kan zeggen.
pi_73917153
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Is dat nu echt zo? Als je in een gemiddelde studio kijkt, dan hangt die aan elkaar van doek, karton en gips waarbij het licht de rest doet.
Als ik naar een tv-studio kijk zie ik een multi-functionele ruimte met een heel hoog plafond.
pi_73917216
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ligt aan het concept. Bij Per Seconde Wijzer en Lingo heb je 2 of 3 close ups: van de presentator en de kandidaat(en) Bij Thuiswinkelconcepten heb je 1 decor

Bij een RLS wil je in allem uithoeken meekijken. Dan kan een gipsenwegschuifwand idd niet
Als ik naar dat soort programma's wil kijken, sta ik op uit mijn bureaustoel en ga ik lekker op bed liggen.
pi_73917244
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als ik naar een tv-studio kijk zie ik een multi-functionele ruimte met een heel hoog plafond.
nee da's Ikea...

de ballenbak
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:59:59 #241
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73917265
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach lul niet, kneuzige wannabe.
Filmpjes maken in ruil voor een schouderklopje van danny, da's niet echt een vetpot hè.
Maar ga lekker door over die lelijke grijze muur. Met je input.
Je weet echt niet waar je t over hebt. Zoals gewoonlijk.

En jij snapt blijkbaar niet dat decor een verschil kan maken, zeker als het meer om uiterlijk dan inhoud gaat, zoals het er nu naar uitziet.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:00:59 #242
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73917305
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als ik naar dat soort programma's wil kijken, sta ik op uit mijn bureaustoel en ga ik lekker op bed liggen.
Wat voor programma's? Thuiswinkel of RLS?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73917336
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:00 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wat voor programma's? Thuiswinkel of RLS?
Lingo, Per seconde wijzer etc.
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 16:03:09 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73917395
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je weet echt niet waar je t over hebt. Zoals gewoonlijk.

En jij snapt blijkbaar niet dat decor een verschil kan maken, zeker als het meer om uiterlijk dan inhoud gaat, zoals het er nu naar uitziet.
Decor is belangrijk, maar ik denk dat er andere dingen nog veel belangrijker zijn momenteel. Dus om daar dan zo over door te gaan en "tussen neus en lippen" nog even te vermelden wat voor enórme flop TBO wel niet was. Nou goed, ieder z'n input.

Wat ik bedoel: wat er vóór dat decor komt, dát is belangrijk. Een leuke talkshow doet het ook goed voor een grijze muur. Een waardeloos lulprogramma kan het ook met een mooi decor shaken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_73917411
En wtf, wat heb je aan decor als Jaap binnenkomt, die ontneemt toch al het zicht op de achtergrond
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:04:25 #246
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73917442
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:01 schreef Dementor het volgende:

[..]

Lingo, Per seconde wijzer etc.
Nee, dat zal niet te zien zijn op SV. Wel een paragnost en Jaap.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73917512
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, dat zal niet te zien zijn op SV. Wel een paragnost en Jaap.
In een grauwe ruimte met meubilair van steigerplanken
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:07:23 #248
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73917557
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Gert het volgende:



Wat ik bedoel: wat er vóór dat decor komt, dát is belangrijk. Een leuke talkshow doet het ook goed voor een grijze muur. Een waardeloos lulprogramma kan het ook met een mooi decor shaken.
De italianen hebben dat goed door. Die maken een show van 4 uur in een grote hal, maar doen iets met topless dames en dan hoor je niemand over het decor

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73917600
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

De italianen hebben dat goed door. Die maken een show van 4 uur in een grote hal, maar doen iets met topless dames en dan hoor je niemand over het decor

[ afbeelding ]
Komt dat voor of na de voorleeskabouter?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:08:24 #250
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73917606
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wtf, wat heb je aan decor als Jaap binnenkomt, die ontneemt toch al het zicht op de achtergrond
Trek Jaap een blauw pak aan en je hebt een Walking Chroma Key
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73917694
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

De italianen hebben dat goed door. Die maken een show van 4 uur in een grote hal, maar doen iets met topless dames en dan hoor je niemand over het decor

[ afbeelding ]
Of je doet het zoals in Spanje en steekt de boel gewoon in de fik.
pi_73917711
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Trek Jaap een blauw pak aan en je hebt een Walking Chroma Key
Als Jaap z'n colbert aan de muur hangt, dan heb je er al eentje bedekt.
pi_73918426
ik heb weer wat tv uitzendingen van johan gevonden

http://johanvlemmixtv.hyv(...)_tv_voor_1_november/
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_73918528
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef peeet1 het volgende:
ik heb weer wat tv uitzendingen van johan gevonden

http://johanvlemmixtv.hyv(...)_tv_voor_1_november/
Aha, Studio Vlemmix heeft al 7(!) vrienden. Dat komt helemaal goed.
pi_73920202
Het doet mij steeds meer hieraan denken.

pi_73920311
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:21 schreef Dementor het volgende:
Het doet mij steeds meer hieraan denken.


Waarom? Verklaar je nader.
pi_73920333
Hoi Ben er weer. Alles teruggelezen, geen zin om 100 quotes te plaatsen.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73920468
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Waarom? Verklaar je nader.
Omdat John Hammond dacht dat hij zijn mechanische vlooiencircus uit zijn jeugd kon herbouwen op grotere schaal door zo'n park te bouwen en er pas later achter kwam dat hij met hele andere krachten te maken kreeg (inschattingsfout).
En in deel 2 nam iemand anders de leiding op zich en stuurde een expeditie naar site B waar men met precies dezelfde krachten te maken kreeg.
Maar dit keer zou men alles anders doen!
Andere insteek maar nog steeds dezelfde krachten, die kun je wel of niet beheersen.
pi_73920551
Ah oké, ik ben geen kenner van dat genre.
pi_73920570
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah oké, ik ben geen kenner van dat genre.
Ik vind het gewoon leuk om af en toe eens een parallel in films te zoeken.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:46:31 #261
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73920839
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoi Ben er weer. Alles teruggelezen, geen zin om 100 quotes te plaatsen.
Dat is ook niet te doen Mera.

Ga ook even dit topic doorlezen, dit is op dit moment mijn favoriete topic.

Maar om te beginnen met de quote hieronder?


.
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Gert het volgende:


We zullen het zien, ik ben razend benieuwd wat dit gaat worden!

Mera, weet jij wie er wanneer iets concreters kan vertellen over wat er per 1 november
plaats gaat vinden? Staat er bijvoorbeeld op 29 oktober een persbericht in de planning?

Of denk je nu: huh, plannning?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:59:38 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73921160
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kunnen ze ook nog doen, net als bij Hotel Big Brother, overnachtingen verkopen, waarbij het diner 's avonds door Johan zelf geserveerd wordt.
Johan kan niet koken. Die had laatst voor het eerst een maaltijd gekookt in z'n leven, was volgens mij bij zo'n knus programma van omroep huppeldepup.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_73921173
Zou toch maar het decor een klein beetje aanpassen..
een kleurtje hier en daar,,,een keukentje voor gast-koks, en een bank, jeetje, dat is toch zo in elkaar geflanst
..succes verzekerd...kleine moeite...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:03:26 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73921265
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is echt een modewoordje aan het worden hè, "verdienmodel". Ik denk dat het belangrijker is dat er een verdienmodel voor studiovlemmix komt! Het kleurtje van de fucking muur beneden heeft absoluut geen prioriteit. Behalve dat je dan je kans weer ziet om op TBO te spugen.
Mensen die iets kúnnen, die kosten geld.
Iemand die in staat is een talkshow in goede banen te leiden, heeft ervaring en kost geld.
Jaap kost geld. Die gaat écht niet elke week naar Eindhoven komen tegen een schamele onkostenvergoeding.
Jaap is een amateur, net zoals Bram en Bart beginners zijn.
Overigens wel frappant dat je hier plein publique loopt te kotsen op Johan z'n ideetjes, maar dat toen jij daar dat saaie programma TBO zat te maken toen mochten we niets zeggen want dan kreeg je allemaal excuses.
Ik geef je tot op zekere hoogte wel gelijk hoor, maar ik denk dat je in de gaten moet houden dat Studio Vlemmix geen TBO is. Het pretendeert niet iets geweldigs te zijn of te worden, gewoon lekker kneuterig samen met televisiemaken experimenteren en dan maakt het niet uit als het ff faalt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 18:12:19 #265
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73921524
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jaap is een amateur, net zoals Bram en Bart beginners zijn.
Overigens wel frappant dat je hier plein publique loopt te kotsen op Johan z'n ideetjes, maar dat toen jij daar dat saaie programma TBO zat te maken toen mochten we niets zeggen want dan kreeg je allemaal excuses.
Ik geef je tot op zekere hoogte wel gelijk hoor, maar ik denk dat je in de gaten moet houden dat Studio Vlemmix geen TBO is. Het pretendeert niet iets geweldigs te zijn of te worden, gewoon lekker kneuterig samen met televisiemaken experimenteren en dan maakt het niet uit als het ff faalt.
Nee dat is waar, tijdens TBO was er totáál geen kritiek te lezen hier op FOK!
Maar om even een misverstand uit de weg te ruimen: ik heb TBO niet "gemaakt" of mee helpen maken.
En ik vond het een heel leuk en gedurfd project inderdaad. Maar er ging ook een hoop mis, het was bij lange na niet perfect.
Maar er was ook een hoop in mijn ogen onterechte kritiek, en daar mag je dan op een forum wat van zeggen hè, zo werkt dat.

Ik ben gewoon erg benieuwd wat dit nou gaat worden, en geef ze alle credits als ze ons weten te verrassen. Waar loop ik te "kotsen op Johans ideetjes" dan? Ik betwijfel alleen of deze onderneming gaat slagen, want heb het gevoel dat er te lichtvaardig over wordt gedacht, wellicht mede omdat het ambitie-niveau laag ligt (wat ik jammer vind).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:15:05 #266
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73921607
Lees net dat het vanavond in boulevard komt. En dat er iemand uitgenodigd is om te komen kijken van een andere site.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73921797
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef sunny16947 het volgende:
Lees net dat het vanavond in boulevard komt. En dat er iemand uitgenodigd is om te komen kijken van een andere site.
Dat zal dan wel gaan over het vóórkomen van Johan, en niet over het nieuwe programma - denk ik.
pi_73922657
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zal dan wel gaan over het vóórkomen van Johan, en niet over het nieuwe programma - denk ik.
Klopt, kort stukje over de rechtzaak.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73922823
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Gert het volgende:
Mera, weet jij wie er wanneer iets concreters kan vertellen over wat er per 1 november plaats gaat vinden?
Staat er bijvoorbeeld op 29 oktober een persbericht in de planning?
Als het loopt zoals de bedoeling is (maarja ) ga ik dat doen en dat doe ik zodra ik een beetje orde in de chaos van Johan's ideeën heb kunnen scheppen op papier.

Alle gekheid op een stokje, we zijn er mee bezig. Beetje tijdgebrek alleen. Mijn vakantie is ook voorbij en Johan reist stad en land af voor afspraken. En zonder lichaamstaal (lees: door de telefoon) is hij vaak moeilijk te volgen.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73923212
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

dit is op dit moment mijn favoriete topic.


en nu heb ik geen popcorn ...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:50:06 #271
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73924844
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

Beetje tijdgebrek alleen.
Waarom moet het per se 1 november live?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73924904
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom moet het per se 1 november live?
Omdat dat nu eenmaal gezegd is denk ik. Weet niet, nooit gevraagd eigenlijk
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_73924974
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Omdat dat nu eenmaal gezegd is denk ik. Weet niet, nooit gevraagd eigenlijk
Jullie kunnen natuurlijk ook een weekje later beginnen
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:54:36 #274
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73925004
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:46 schreef tuinfluiter het volgende:

dit is op dit moment mijn favoriete topic.
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef FANN het volgende:



en nu heb ik geen popcorn ...






Maar het leukste topic blijft 10 jaar reality van Sunny16947.
pi_73925336
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]


Maar het leukste topic blijft 10 jaar reality van Sunny16947.


ik zit hier met mijn bord op schoot maar toch bedankt...

ik bewaar het voor later....

ik gaat afwassen

en Rem gefeli met je gewonnen dingesbox

wel effe laten vast leggen i.v.m. eventuele boedelscheiding voordat je het weet heb je
een schoonmoeder Gerda die gaat klagen dat je je dinges box hept meegnomen enzo..



doei

  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:45:25 #276
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73927014
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]


Maar het leukste topic blijft 10 jaar reality van Sunny16947.

snap er niks van. Zal wel aan mij liggen. Heb wel ergens gelezen dat Johan vol leuke plannen zit en het helemaal goed gaat komen. Dat hij er meerdere sites bij gaat betrekken. Dat daarvan iemand een rondleiding gaat krijgen. Dat er ws embedded streams komen.

En ik me nu afvraag of al die ijverige fokkers dat weten en daarvan vinden. En wat de verzorger van de content daarvan vindt.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_73927113
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:45 schreef sunny16947 het volgende:

[..]


snap er niks van. Zal wel aan mij liggen. Heb wel ergens gelezen dat Johan vol leuke plannen zit en het helemaal goed gaat komen. Dat hij er meerdere sites bij gaat betrekken. Dat daarvan iemand een rondleiding gaat krijgen. Dat er ws embedded streams komen.

En ik me nu afvraag of al die ijverige fokkers dat weten en daarvan vinden. En wat de verzorger van de content daarvan vindt.
Waarom zou men dat niet weten?
Oh god begint het nu al, andere fora proberen weer een primeurtje te pakken.
pi_73927676
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:

[..]

Waarom zou men dat niet weten?
Oh god begint het nu al, andere fora proberen weer een primeurtje te pakken.
Zou VOL de primeur krijgen?
pi_73927943
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou VOL de primeur krijgen?
Ha, als je het ook alleen maar over VOL hebt op Fok gaat daar een nieuw topic open.
pi_73927978
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ha, als je het ook alleen maar over VOL hebt op Fok gaat daar een nieuw topic open.
link ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:12:35 #281
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73928058
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou VOL de primeur krijgen?
FOK! niet, las ik al. Johan vindt FOK! niet zo leuk geloof ik. Eigenlijk zouden we SV gewoon met zn allen moeten boycotten, om FOK! te steunen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73928063
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

link ?
Gaan we morgen kijken goed?
pi_73928183
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

FOK! niet, las ik al.
Weet je ook weer waar je het voor doet.
pi_73928618
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ha, als je het ook alleen maar over VOL hebt op Fok gaat daar een nieuw topic open.

Echt waar? Jeetje
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:33:15 #285
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73928778
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:12 schreef Stefan het volgende:


FOK! niet, las ik al. Johan vindt FOK! niet zo leuk geloof ik.
Rond de tijd van TBO had GoldenPage een verzorgde site, namen interviews af, TBO spelers
bezochten hun site.

Dus wanneer de site nog in de lucht is, zou GoldenPage een goede kans maken ...
pi_73929001
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Rond de tijd van TBO had GoldenPage een verzorgde site, namen interviews af, TBO spelers
bezochten hun site.

Dus wanneer de site nog in de lucht is, zou GoldenPage een goede kans maken ...
Oh ja, Golden Page. Heb ik ook weleens gelezen. Hadden ze idd goed contact mee.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:46:06 #287
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73929310
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:39 schreef Lavenderr het volgende:


Oh ja, Golden Page. Heb ik ook weleens gelezen. Hadden ze idd goed contact mee.

http://www.goldenpage.nl/

Zag Kaat ook posten .
pi_73929415
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

FOK! niet, las ik al. Johan vindt FOK! niet zo leuk geloof ik. Eigenlijk zouden we SV gewoon met zn allen moeten boycotten, om FOK! te steunen.
Johan's motto is samenwerken met iedereen. "Want ik ben niet voor niets een mediahoer".
Hij heeft heus niets tegen Fok!. Hij zou er alleen niet mee in zee gaan op de manier als dat met TBO gebeurde.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:49:25 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73929452
Heb ff gekeken voor jullie, en op goldenpage staat nog niets over Studio Vlemmix.
Claire heeft overigens d'r zaak verkocht las ik daar ook .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_73929509
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef Maanvis het volgende:
Heb ff gekeken voor jullie, en op goldenpage staat nog niets over Studio Vlemmix.
Claire heeft overigens d'r zaak verkocht las ik daar ook .
Dat is al een poosje bekend .
pi_73929571
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:33 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Rond de tijd van TBO had GoldenPage een verzorgde site, namen interviews af, TBO spelers
bezochten hun site.

Dus wanneer de site nog in de lucht is, zou GoldenPage een goede kans maken ...
ja of
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:01:10 #292
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73929924
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Johan's motto is samenwerken met iedereen. "Want ik ben niet voor niets een mediahoer".
Hij heeft heus niets tegen Fok!. Hij zou er alleen niet mee in zee gaan op de manier als dat met TBO gebeurde.
Jij spreekt jezelf constant tegen, eerder bevestigde je nog dat Johan FOK! niet zo fijn vond. Maar goed, het staat Johan vrij natuurlijk zelf te kiezen wie hij een primeur te geven.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:01:19 #293
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73929930
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:49 schreef Maanvis het volgende:
Heb ff gekeken voor jullie, en op goldenpage staat nog niets over Studio Vlemmix.
Claire heeft overigens d'r zaak verkocht las ik daar ook .
In april zat er ook maar 2 weken tussen de bekendmaking en starten van TBO en Fok-subforum,
toch was Goldenpage er snel bij om toch met alle spelers interviews te houden , Marielin kwam
daar graag, achteraf met de reden dat ze op Fok niet kon inloggen doordat haar wachtwoord het niet deed.

Maar mij het niet uit. Mera en Dottey blijven hier denk ik toch wel posten , zijn nou fokkers , toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door tuinfluiter op 21-10-2009 22:13:37 (Edit paar dubbele woorden.) ]
pi_73930180
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Jij spreekt jezelf constant tegen, eerder bevestigde je nog dat Johan FOK! niet zo fijn vond. Maar goed, het staat Johan vrij natuurlijk zelf te kiezen wie hij een primeur te geven.
Johan is wat dat betreft niet echt dom. "In zee gaan" met Fok! betekend gelijk dat je een soort van bezit bent van Fok!, met alle ellende van dien. Je kunt dan maar beter zeggen dat je Fok! wel leuk vindt en er ondertussen ietwat met je rug naar toe gaan staan (om te overleven)
pi_73930219


[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:15:01 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73930521
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Johan is wat dat betreft niet echt dom. "In zee gaan" met Fok! betekend gelijk dat je een soort van bezit bent van Fok!, met alle ellende van dien. Je kunt dan maar beter zeggen dat je Fok! wel leuk vindt en er ondertussen ietwat met je rug naar toe gaan staan (om te overleven)
Johan gelooft niet dat voor SV een platform nodig is. Dat is op zn zachts wat naief.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_73930676
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Johan gelooft niet dat voor SV een platform nodig is. Dat is op zn zachts wat naief.
Ik denk dat er best wel "wat" mensen zullen zijn die het in de gaten houden en er over gaan posten, en dan is er zo maar een platform
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:21:52 #298
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73930871
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Stefan het volgende:


Johan gelooft niet dat voor SV een platform nodig is. Dat is op zn zachts wat naief.
Johan heeft zijn hyves, P.A, groot vrienden en artiesten netwerk..........493648 youtube views.
  † In Memoriam † woensdag 21 oktober 2009 @ 22:23:17 #299
128220 Peter6000
pi_73930947
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Johan gelooft niet dat voor SV een platform nodig is. Dat is op zn zachts wat naief.
Maar als hij zelf geen platform heeft, ontstaat er vanzelf wel ergens 1.
Hoeft ie niets voor te doen.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:26:51 #300
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73931099
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:23 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Maar als hij zelf geen platform heeft, ontstaat er vanzelf wel ergens 1.
Hoeft ie niets voor te doen.
Dit is toch ook een platform.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:27:26 #301
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73931125
Studio Vlemmix #4 - start 1 November + gratis streams .


.
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:27 schreef Gert het volgende:


Dat kwam omdat Marielle van alles doorspeelde naar Golden Page, ook nog toen het partnerschap met FOK! al van start was gegaan.
Zo wat een boefje.
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 22:27:37 #302
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73931132
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:01 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

In april zat er ook maar 2 weken tussen de bekendmaking en starten van TBO en Fok-subforum,
toch was Goldenpage er snel bij om toch met alle spelers interviews te houden
Dat kwam omdat Marielle van alles doorspeelde naar Golden Page, ook nog toen het partnerschap met FOK! al van start was gegaan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')