Dat ook ja....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:40 schreef teknomist het volgende:
Je zou een boete moeten krijgen wegens het opzettelijke verkrachten van de Nederlandse taal.
Misschien waren ze bezig met een verkeerscontrole, dat betekent dat ze voertuigen van de weg halen en controleren op papieren, apk e.d.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:37 schreef T42 het volgende:
jaja ts heeft net een bekeuring gekregen...
niet kunne tonen van rijbewijs.
maar mogen ze mij zomaar van de weg halen zonder reden? want ik deed niks verkeerds.
eenigste was dat ze me papieren woude zien??
welke fouten op het gele bonnetje moet ik goed op letten zodat ik er onderuit kan komen?
ze hadden wel een roestig busje met 4 kleine cams aan de spiegels om de hoek staanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Misschien waren ze bezig met een verkeerscontrole, dat betekent dat ze voertuigen van de weg halen en controleren op papieren, apk e.d.
sorry ik zit in pta niet in de klasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:40 schreef teknomist het volgende:
Je zou een boete moeten krijgen wegens het opzettelijk verkrachten van de Nederlandse taal.
dat jij een mietje bent en netjes betaaldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef Ps2K het volgende:
Woude, eenigste
Verder, wees een man en betaal je bekeuring gewoon.
Ook al staan er fouten op de bon, dan nog moet je betalen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:37 schreef T42 het volgende:
jaja ts heeft net een bekeuring gekregen...
niet kunnen tonen van rijbewijs.
maar mogen ze mij zomaar van de weg halen zonder reden? want ik deed niks verkeerds.
eenigste was dat ze me papieren wilde zien??
welke fouten op het gele bonnetje moet ik goed op letten zodat ik er onderuit kan komen?
Dan wast gewoon een controle en dus mogen ze je gewoon van de weg halen. En de bekeuring moet je betalen. Tip: Kijk of alles wat er op het papiertje staat klopt .. Soms willen ze nog wel eens iets verkeerd opschrijven en dan kun je in beklag gaan waarna ze of de bekeuring ongedaan maken of je moet gewoon lappen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef T42 het volgende:
[..]
ze hadden wel een roestig busje met 4 kleine cams aan de spiegels om de hoek staan
Daarentegen is deze bekeuring te voorkomen zonder dat je er enig nadeel van ondervindt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:56 schreef Heider00sje het volgende:
Eigenlijk te triest voor woorden dat je een bekeuring krijgt voor het niet bij je hebben van je rijbewijs.
Triestheid ten top dus. Puur geld afhandig maken.
Er zijn wetten en regels om je aan te houden. Niets triests aan. Je rijbewijs is een vergunning aan te tonen dat je een bepaald voertuig mag besturen. Die moet je altijd kunnen tonen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:56 schreef Heider00sje het volgende:
Eigenlijk te triest voor woorden dat je een bekeuring krijgt voor het niet bij je hebben van je rijbewijs.
dat ik moet betalen snap ik. maar dat niet effe verder kijkt naar gaatjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:59 schreef Scorpie het volgende:
Dus je bent een mietje als je je boetes betaald, grappig
Helemaal gelijk, joh. Net zoals je ook geen paspoort mee hoeft te nemen naar het buitenland. En je toegangsbewijs als je ergens in wilt. En je ticket als je met het vliegtuig mee moet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:56 schreef Heider00sje het volgende:
Hij komt niet met z'n autootjes in jou zandbak spelen. Hij mag al echt rijden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:18 schreef T42 het volgende:
[..]
dat ik moet betalen snap ik. maar dat niet effe verder kijkt naar gaatjes.
maar als ik nu als agent verkeed en jou een bon geef betaal jij klakkeloosga ik onthouden. waar rij jij elke dag?
die heb ik NOG NOOIT bij gehad en ben 100de keren gecontroleerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:27 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, je had je rijbewijs niet bij je. Dat hoor je bij je te hebben, en daar heb je een bekeuring voor gekregen. Wees gewoon een vent, en betaal die prent. Loser!
ow me licht hebben ze niet eens bekeken daar klopt al geen ene hout vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, joh. Net zoals je ook geen paspoort mee hoeft te nemen naar het buitenland. En je toegangsbewijs als je ergens in wilt. En je ticket als je met het vliegtuig mee moet.
Soms zijn ze schappelijk, maar er is aangekondigd dat ze meer gaan controleren deze maand, onder andere voor verlichting. Maar de regel dat je je rijbewijs bij je hoort te hebben is er ook, en daar kunnen ze je dan ook op controleren.
die heb ik wel bij jahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Het kan altijd gebeuren dat je een keer je rijbewijs vergeet.
Zolang je wel een identiteitsbewijs kunt tonen kunnen hun vast wel even in dat leuke computertje van hun opzoeken of je wel of niet een rijbewijs bezit.
Waakzaam en dienstbaar was het toch?
In dat geval ben je gewoon domquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:20 schreef T42 het volgende:
[..]
die heb ik NOG NOOIT bij gehad en ben 100de keren gecontroleerd
dus nu val ik een keer door de mand okeey.
maar betalen gebeurd wel wou weten of ik iets kan viinden om het weer terug te krijgentoch 60 eurotjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |