Een geluidsdichte ruimte maken (lees graaf je eigen graf)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:17 schreef NoShitSherlock het volgende:
Als het koud weer is hoor je hier meestal dat pokken geluid van die snelweg in de verte. Dit terwijl ik er toch zo'n 4 km vanaf woon. Wel slecht trouwens dat je hier in Nederland nergens meer stilte hebt.
De klacht lijkt me dus duidelijk
Haha 'oor' in je ondertitel is niet doorstreept!quote:
je meent hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha 'oor' in je ondertitel is niet doorstreept!
Precies, er is vast een andere tag voorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je meent het
Zou het komen omdat die html tags alleen in je posts werken?
welke danquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Precies, er is vast een andere tag voor
Mwoah dat kan het nu niet zijn want de bomen zijn zeker nog 90% vol blad. Het zal de windrichting wel zijn Henk.quote:
Ook met de kou dwaas. Met koud weer dragen de geluidsgolven verder omdat ze minder weerstand hebben als het goed is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef Onnoman het volgende:
heeft met de windrichting te maken paupergek niet met warm of koud
Ontzettende sukkelquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef Onnoman het volgende:
heeft met de windrichting te maken paupergek niet met warm of koud
nee lul.. heeft met hoog of lage drukgebied te makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:40 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ook met de kou dwaas. Met koud weer dragen de geluidsgolven verder omdat ze minder weerstand hebben als het goed is.
Ik geloof je omdat je technische natuurkunde doet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:45 schreef Metalex het volgende:
Bij dit koude weer draagt geluid verder. Heeft niks met weerstand te maken btw.
vast wel een of ander schiereiland..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zat net trouwens effe te kijken in Googl earth, maar er is gewoon geen plaats in Nederland die meer dan 30km van een snelweg afligt. Plaatsjes in Noord Friesland, Zeeland, en Noor-oost Noord Holland liggen er dan wel het verste af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je meent het
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vast wel een of ander schiereiland..Liever een Marokkaan op 100 meter afstand dan een snelweg op 1000 meter afstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De banden maken vrijwing met het wegdek en omdat het wegdek water absorbeerd spat het waterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:57 schreef Borstenmannetje het volgende:
Hy bedoeldt dat het wegdeck vogtig is! Dan maken dy banden meer en meer gelûd!
Liever een Marokkaan op 100 meter afstand dan een Marokkaan in mijn tuin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:57 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Liever een Marokkaan op 100 meter afstand dan een snelweg op 1000 meter afstand.
alle marokkanen op een schiereiland, blijft het gemiddelde nog steeds het zelfdequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Liever een Marokkaan op 100 meter afstand dan een Marokkaan in mijn tuin.![]()
Jij noemt de Veluwe natuur?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:16 schreef deepart het volgende:
Eens met de klacht al woon ik hier heerlijk rustig in een natuurrijke omgeving, met tjielpende vogels en huilende wolven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Ja, koud weer brengt vaak vochtigheid aan de grond met zich mee mede doordat het wegdek dan vochtig(hmmhm, lekker lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Onzin natuurkundige verklaring: De deeltjes in de lucht bevatten minder energie daardoor bewegen ze langzamer en zitten dichter op elkaar gepakt, hierdoor draagt het geluid verder door de lucht heen.
's HERTOGENbosch, het land van de hertogen des bazen. En dan woon ik zo dat ik wat natuur om mijn huis heb, palmboom in de tuin en al die shitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:19 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Jij noemt de Veluwe natuur?
Is dat niet een gigantische pauper stad? Ik zie het als een soort tweede Tilburg eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:26 schreef deepart het volgende:
[..]
's HERTOGENbosch, het land van de hertogen des bazen. En dan woon ik zo dat ik wat natuur om mijn huis heb, palmboom in de tuin en al die shit
Nou mijn vriendin maakt anders meer geluid als ze droog is en ik ros d'r doorheen met rubber.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Ja, koud weer brengt vaak vochtigheid aan de grond met zich mee mede doordat het wegdek dan vochtig(hmmhm, lekker lekker) is maken autobanden 2x zoveel geluid dan wanneer het droog is. Je weet toch zlf dat banden boven de 50-60km/h meer geluid maken dan de auto zelluf.
BB code HTML noemenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je meent het
Is dat wat jij bedoelt met aard wetenschappen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:28 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Nou mijn vriendin maakt anders meer geluid als ze droog is en ik ros d'r doorheen met rubber.
Nerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
BB code HTML noemen
OT; snelweg die geluid maakt
Ja soms moet je voor onderzoek weleens boringen plaatsen in droge zandgrond.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Is dat wat jij bedoelt met aard wetenschappen?
stomme nerdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
BB code HTML noemen
OT; snelweg die geluid maakt
Jij bent nog nooit in Den Bosch geweest als je zo'n vergelijking maaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:28 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Is dat niet een gigantische pauper stad? Ik zie het als een soort tweede Tilburg eigenlijk.
Den Bosch een mooie stad noemen, Maastricht is pas mooi!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in Den Bosch geweest als je zo'n vergelijking maakt
Den Bosch is totaal niet te vergelijken met Tilburg.
Den Bosch is een hele mooie stad.
Den Bosch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tilburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overal waar ze "ich" zeggen ipv ik stinkt het naar verraadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Den Bosch een mooie stad noemen, Maastricht is pas mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |