Ik moest lachen om je plaatje.quote:
Ik heb mensen die typen wat ik roep. De enige uitdaging is dat ik net zo moet kijken als de smiley die ik erbij wil, bij deze moet ik nog wat oefenen:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:27 schreef godigita het volgende:
[..]
Jij hebt een directe link met je computer of niet?
Mensen met misvormde handen waardoor ze tegen anderen moeten roepen om te typen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb mensen die typen wat ik roep. De enige uitdaging is dat ik net zo moet kijken als de smiley die ik erbij wil, bij deze moet ik nog wat oefenen:,
en
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:35 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mensen met misvormde handen waardoor ze tegen anderen moeten roepen om te typen.
lui, ja ok dat geloof ik wel....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?
Jawel hoor, ik ben namelijk ook rijk. Niet lui gelukkig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
lui, ja ok dat geloof ik wel....
Maar rijk?
Oh wacht dit is FOK!
`quote:
klinkt bekendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:56 schreef jagga het volgende:
[..]
`
En ja, beetje druk, weinig tijd om te fokken enzo, houd me van de straat
Het is toch ook een typemachinequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:25 schreef jagga het volgende:
ja Hier op kantoor ook een
Hij rammelt op dat ding alsof het zon ouderwetse typmachine betreft, waarbij je de toetsen echt ver moest indrukken wil er iets op papier komen.
Hij kan trouwens maar met 2 vingers typen, dus het gaat nog eens traag ook
Hij heeft het coole spraakherkenningsprogramma geinstalleerd, dat moeten meer mensen doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:27 schreef godigita het volgende:
[..]
Jij hebt een directe link met je computer of niet?
Mits lekker, doe je er een doos bonbons erbij en vraag je haar uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:26 schreef LePoo het volgende:
Doe ze zo een laptop achtig toetsenbord cadeau.
Scheelt een hoop in lawaai, over het algemeen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik heb al verschillende toetsenborden in elkaar geramd. Ik sla er letterlijk soms doorheen. Vooral de Enter knop ontgeldt het nog wel eens op mijn toetsenbord.
Ik denk eerder aan een cursus Enter management.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
misschien een cursus anger management?
Ik heb liever zo'n mensen ja, kan ik geld aan verdienenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik heb al verschillende toetsenborden in elkaar geramd. Ik sla er letterlijk soms doorheen. Vooral de Enter knop ontgeldt het nog wel eens op mijn toetsenbord.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een cursus Enter management.
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zo'n hardtyper.
Omdat ik heb leren typen op een ouderwets typemachine waarbij je een harde aanslag nodig had. En nu heb ik nog steeds zo'n belachelijke harde aanslag. Mijn letters vervagen, met name rechts boven, en op een gegeven moment gaat de E letterlijk doormidden.
Ik ga dan ook gemiddeld door twee toetsenborden per jaar.
Gelukkig heb ik een eigen kamer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een cursus Enter management.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef Apuleius het volgende:
Verschrikkelijk is dat. Je doet tegenwoordig geen oog meer dicht op je werk!
Het ís vast een typmachine.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:25 schreef godigita het volgende:
misschien heeft ze leren typen op een typmachine.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:59 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik heb op het moment een collega die zo luidruchtig typt dat hij de bijnaam spatiebalk heeft gekregen.
Heb jij zoveel kracht dan haahhahaha :pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doe dat trouwens ook, maar alleen als ik écht snel typ. En je hoeft je vingers helemaal niet ver van het toetsenbord af te halen om zo hard te tikken
Heeft ze die spatiebalk dan doormidden gebroken ? Zoniet HOAX!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
mijn zusje is er ook zo eens, typen gaat vrij hard en snel, maar de spaties tussendoor zijn echt meesterwerkjes.. die hoor je 2 verdiepingen hoger nog.
Nee, maar als je snel beweegt met je vingers maak je toch redelijke afstanden tussen de knoppen zelf, waardoor je hard neerkomt op die knoppenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb jij zoveel kracht dan haahhahaha :p
Of collega's die zeggen wat ze in gedachte hebben. Uit het niets hoor je dan in eens: "wat een kut stagiair".quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef emil23 het volgende:
Ik heb een collega die niet alleen kneiterhard typt, maar ook nog eens hardop meepraat met wat hij typt. Gek wordt ik er van !!!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik type mijn reacties op FOK! trouwens altijd zo hard zodat het lijkt alsof ik hard werk
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef Apuleius het volgende:
[..]
En morgen een pak papier op je bureau vinden met al je posts van fok erop geprint.
Sjezus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef suusje1 het volgende:
[..]
eens meegemaakt, een copie proberen uit te printen van een stamboom van de fam, leuk voor moeders dacht ik, kon ik twee weken later bij de baas komen...........waren er 600 vellen uit een printer gerold aan de andere kant van het gebouw.
600 vellen aan rotzooi die je later terug gaat vinden in een donker hoekje van een kast hahaahhahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef suusje1 het volgende:
[..]
eens meegemaakt, een copie proberen uit te printen van een stamboom van de fam, leuk voor moeders dacht ik, kon ik twee weken later bij de baas komen...........waren er 600 vellen uit een printer gerold aan de andere kant van het gebouw.
Die heb ik geprobeerd. Wat een kloteding. Laat mij maar lekker rammenquote:
Precies en het verbreekt de stilte op het kantoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd. Wat een kloteding. Laat mij maar lekker rammen.
Mits lekker een dure en bon bons, wanneer niet lekker een goedkopere versie van een stil toetsenbord en geen bonbonsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:10 schreef Natalie het volgende:
Zeker zo'n ouderwets toetsenbord?
't Is ook vrij moeilijk om mensen die een bepaalde manier van typen hebben aangeleerd dat te laten veranderen. Zeker als ze er zelf geen last van hebben.
Koop een nieuw toetsenbord voor d'r voor haar volgende verjaardag
* Krss krssss...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef Csbs het volgende:
Ik zat witheet naast een dame die armbanden omhad. Na een kwartier stopte ik haar driftige typen en heb ik geeist dat ze die armbanden afdeed. Wat een geluid :S
Ik heb gewoon heel gevoelige oortjesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
* Krss krssss...
Verdomme kutwijf dat je bent haal die armbanden eraf anders eis ik extra pauze
Nailpolish ramt met haar nagels op het toetsenbord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:48 schreef Nailpolish het volgende:
Heeft ze lange nagels? Mijn nagels maken ook veel herrie. Jammer dan..
Ik denk dat ze snel afbrekenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Nailpolish ramt met haar nagels op het toetsenbord.
Je had haar anaal moeten vernederen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef Csbs het volgende:
Ik zat witheet naast een dame die armbanden omhad. Na een kwartier stopte ik haar driftige typen en heb ik geeist dat ze die armbanden afdeed. Wat een geluid :S
Lekker originele reactie weer! * zuchtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:26 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Je had haar anaal moeten vernederen.
Elk topic waarin een vrouwspersoon als onderwerp langskomt is incompleet zonder deze opmerking.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Lekker originele reactie weer! * zucht
Dit dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Elk topic waarin een vrouwspersoon als onderwerp langskomt is incompleet zonder deze opmerking.
En terecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Elk topic waarin een vrouwspersoon als onderwerp langskomt is incompleet zonder deze opmerking.
Het had ook een: Naai haar door de kut zodat het gaat bloeden, reactie kunnen zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef Aestivate het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |