Ik moest lachen om je plaatje.quote:
Ik heb mensen die typen wat ik roep. De enige uitdaging is dat ik net zo moet kijken als de smiley die ik erbij wil, bij deze moet ik nog wat oefenen:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:27 schreef godigita het volgende:
[..]
Jij hebt een directe link met je computer of niet?
Mensen met misvormde handen waardoor ze tegen anderen moeten roepen om te typen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb mensen die typen wat ik roep. De enige uitdaging is dat ik net zo moet kijken als de smiley die ik erbij wil, bij deze moet ik nog wat oefenen:,
en
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:35 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Mensen met misvormde handen waardoor ze tegen anderen moeten roepen om te typen.
lui, ja ok dat geloof ik wel....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?
Jawel hoor, ik ben namelijk ook rijk. Niet lui gelukkig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer misvormde handen hebben, stuk stront? Ik ben enorm lui en rijk, kan je daar niet tegen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
lui, ja ok dat geloof ik wel....
Maar rijk?
Oh wacht dit is FOK!
`quote:
klinkt bekendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:56 schreef jagga het volgende:
[..]
`
En ja, beetje druk, weinig tijd om te fokken enzo, houd me van de straat
Het is toch ook een typemachinequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:25 schreef jagga het volgende:
ja Hier op kantoor ook een
Hij rammelt op dat ding alsof het zon ouderwetse typmachine betreft, waarbij je de toetsen echt ver moest indrukken wil er iets op papier komen.
Hij kan trouwens maar met 2 vingers typen, dus het gaat nog eens traag ook
Hij heeft het coole spraakherkenningsprogramma geinstalleerd, dat moeten meer mensen doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:27 schreef godigita het volgende:
[..]
Jij hebt een directe link met je computer of niet?
Mits lekker, doe je er een doos bonbons erbij en vraag je haar uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:26 schreef LePoo het volgende:
Doe ze zo een laptop achtig toetsenbord cadeau.
Scheelt een hoop in lawaai, over het algemeen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik heb al verschillende toetsenborden in elkaar geramd. Ik sla er letterlijk soms doorheen. Vooral de Enter knop ontgeldt het nog wel eens op mijn toetsenbord.
Ik denk eerder aan een cursus Enter management.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
misschien een cursus anger management?
Ik heb liever zo'n mensen ja, kan ik geld aan verdienenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik heb al verschillende toetsenborden in elkaar geramd. Ik sla er letterlijk soms doorheen. Vooral de Enter knop ontgeldt het nog wel eens op mijn toetsenbord.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een cursus Enter management.
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zo'n hardtyper.
Omdat ik heb leren typen op een ouderwets typemachine waarbij je een harde aanslag nodig had. En nu heb ik nog steeds zo'n belachelijke harde aanslag. Mijn letters vervagen, met name rechts boven, en op een gegeven moment gaat de E letterlijk doormidden.
Ik ga dan ook gemiddeld door twee toetsenborden per jaar.
Gelukkig heb ik een eigen kamer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een cursus Enter management.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef Apuleius het volgende:
Verschrikkelijk is dat. Je doet tegenwoordig geen oog meer dicht op je werk!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:34 schreef Apuleius het volgende:
Verschrikkelijk is dat. Je doet tegenwoordig geen oog meer dicht op je werk!
Het ís vast een typmachine.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:25 schreef godigita het volgende:
misschien heeft ze leren typen op een typmachine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |