Dus er komt nóg een ontdekkingsreis naar Japan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer een japanse mac kopen, dan krijg je er zo'n tof toetensbord bij. En ja, daar kun je ook wisselen naar het westers alfabet
ja ja, en dat met die trage browser hier... ik ben trots op mezelfquote:
en het topic is dead...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja ja, en dat met die trage browser hier... ik ben trots op mezelf
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja ja, en dat met die trage browser hier... ik ben trots op mezelf
Oh vast. Niet dit jaar. In de lente van 2011 komt de Shinkansen E5, gebaseerd op de Fasttech 360 (ja, fles, met die oren). Lijkt me een goede smoes. En ook nog Sakura tijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dus er komt nóg een ontdekkingsreis naar Japan?
De Shinkansen E5 maar even opgezocht.. ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh vast. Niet dit jaar. In de lente van 2011 komt de Shinkansen E5, gebaseerd op de Fasttech 360 (ja, fles, met die oren). Lijkt me een goede smoes. En ook nog Sakura tijdEn op een traject waar ik nog heen wil, noord japan
![]()
Al zou ik rustig volgens jaar gaan, no problemo, ik ken de weg in de grote steden daar beter dan in AmsterdamAls je wilt weten waar je kunt pinnen in Kyoto kan ik het je zo vertellen
Cool man! Hoe is die fascinatie zo gekomen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh vast. Niet dit jaar. In de lente van 2011 komt de Shinkansen E5, gebaseerd op de Fasttech 360 (ja, fles, met die oren). Lijkt me een goede smoes. En ook nog Sakura tijdEn op een traject waar ik nog heen wil, noord japan
![]()
Al zou ik rustig volgens jaar gaan, no problemo, ik ken de weg in de grote steden daar beter dan in AmsterdamAls je wilt weten waar je kunt pinnen in Kyoto kan ik het je zo vertellen
Hehe, al veel pogingen gewaagd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
De Shinkansen E5 maar even opgezocht.. ziet er tof uit!![]()
Dat bloesemgebeuren is wel mooi daar!
* OA gaat weer een poging wagen OAdin om te lullen
Dit jaar was sakura iig tof, we hadden goed gegokt qua periode om te gaan. Humor dat je daar zelfs bij de weerberichten op tv een sakura report te zien krijgt, met te verwachten bloesem (net uit, vol in bloei etc) in het land. En overzichten welke parken/gebieden in of nabij een stad in bloei staanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
De Shinkansen E5 maar even opgezocht.. ziet er tof uit!![]()
Dat bloesemgebeuren is wel mooi daar!
* OA gaat weer een poging wagen OAdin om te lullen
Nee, pas 1quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, al veel pogingen gewaagd?
Tetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool man! Hoe is die fascinatie zo gekomen?
Vanaf kleins af aan. Net als tetten overigens. Ik weet niet, de cultuur, de mystiek, de gebruiken. High tech gemixed met geloof. Een japanse meid in minirok extreme(string) gaat daar rustig naar een tempel om te bidden. No problemo. En dat verdomd lekkere eten. En het onbegrijpbare van het land, om dat toch proberen als buitenstaander door dat raampje te kijken wat die lui daar allemaal doen en waarom.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool man! Hoe is die fascinatie zo gekomen?
Welke periode?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, pas 1.
Volgend jaar gaan we 4 weken op vakantie ontdekking, maar de locatie moet nog uitgezocht worden.
Dat is niet weinig, vier weken!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, pas 1.
Volgend jaar gaan we 4 weken op vakantie ontdekking, maar de locatie moet nog uitgezocht worden.
Mooi omschrevenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf kleins af aan. Net als tetten overigens. Ik weet niet, de cultuur, de mystiek, de gebruiken. High tech gemixed met geloof. Een japanse meid in minirok extreme(string) gaat daar rustig naar een tempel om te bidden. No problemo. En dat verdomd lekkere eten. En het onbegrijpbare van het land, om dat toch proberen als buitenstaander door dat raampje te kijken wat die lui daar allemaal doen en waarom.
Ook niet veel, al ligt dat aan je bestemming.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is niet weinig, vier weken!
Ook dat is nog niet beslist.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is niet weinig, vier weken!
Ligt er inderdaad helemaal aan waar je heen gaat. 4 weken Luxemburg is wellicht wat overdreven, maar 4 weken Australië/Japan/Argentinië.... nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet veel, al ligt dat aan je bestemming.
Wat vervelendquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:18 schreef Pheno het volgende:
Nog 5 dagen werken deze dag niet meegeteld en dan ben ik 3,5 week weg, ongeveer. Eens kiijken of Florida in die tijd te onderzoeken valt
Hierna heb ik nog 20 dagen over, goed voor 5 weken vakantie
Nou ja, ik kan iig tegen m'n baas zeggen dat ik geprobeerd heb ze op te maken, met Japan en USA dit jaar
Mocht je Japan gaan aandoen: april of oktober. Bloesem of de herfstkleuren. Al vond ik de bloesem mooier, maar oktober is ook een prima tijd om te gaan (2 jaar geleden gedaan).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ook dat is nog niet beslist.
In april, juni, okt of nov.
Rotonderzoeken ookquote:
Maar om nou niet te gaan... das ook geen optie!quote:
Ik houd het in gedachten!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht je Japan gaan aandoen: april of oktober. Bloesem of de herfstkleuren. Al vond ik de bloesem mooier, maar oktober is ook een prima tijd om te gaan (2 jaar geleden gedaan).
gewoon voor het extra effect. Japan is in juni ook leuk, nov misschien zelfs al wat koud, maar he, als je dan toch gaat, ga in het voorjaar of najaar.
quote:Top 100 van zaterdag 17 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
35. 078 goldfinger1963
35. 078 Fha
68. 051 Pheno
72. 050 Lenny_Leonard
78. 047 Dr_Flash
quote:Top 100 van zondag 18 oktober 2009
034. 150 Pheno
085. 076 goldfinger1963
quote:Top 100 van maandag 19 oktober 2009
30. 122 goldfinger1963
84. 068 Fha
quote:
Raar, maar 4 posts.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de tap opgeblazen met bierbommetjes?
[..]
quote:
quote:
Zo. GF ook weer blij.quote:
Zou hij nu op zijn bureau aan het dansen zijn kloppend op een trommel met zijn blanke sabel?quote:
Je zult de mokka er al van gegeten hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:42 schreef MPG het volgende:
En mag ik nou godverdomme eindelijk uit die taart komen?
Minstensquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou hij nu op zijn bureau aan het dansen zijn kloppend op een trommel met zijn blanke sabel?
Ja, ik heb de halve taart al opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zult de mokka er al van gegeten hebben.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou hij nu op zijn bureau aan het dansen zijn kloppend op een trommel met zijn blanke sabel?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Minstens![]()
[..]
Ja, ik heb de halve taart al op.
WOKquote:
Met 4 seizoenenpeper.quote:
Het trommelen lukt nu niet, zo koud?quote:
Ik had vanochtend handschoenen aan op de fiets. Nog geen winterjas trouwensquote:
trommelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het trommelen lukt nu niet, zo koud?
Ga mpg'en.quote:
eerst een bak koffiequote:
Daar had ik het toevalligerwijs vorige week over met een collega. Waarom jezelf kwellen door geen winterjas te dragen? Voor wie moet je bewijzen dat jij nog in je zomerjas loopt? Ik duik lekker de kraag in, als er een windje op komt zetten hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had vanochtend handschoenen aan op de fiets. Nog geen winterjas trouwens
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar had ik het toevalligerwijs vorige week over met een collega. Waarom jezelf kwellen door geen winterjas te dragen? Voor wie moet je bewijzen dat jij nog in je zomerjas loopt? Ik duik lekker de kraag in, als er een windje op komt zetten hoor
Ik heb zo'n windstopper die tussen een zomerjas ( ik zie dan altijd van die bejaardenjassen voor me. Lichtgeel ofzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar had ik het toevalligerwijs vorige week over met een collega. Waarom jezelf kwellen door geen winterjas te dragen? Voor wie moet je bewijzen dat jij nog in je zomerjas loopt? Ik duik lekker de kraag in, als er een windje op komt zetten hoor
Ik andersom: wel winterjas, geen handschoenenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had vanochtend handschoenen aan op de fiets. Nog geen winterjas trouwens
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zo'n windstopper die tussen een zomerjas ( ik zie dan altijd van die bejaardenjassen voor me. Lichtgeel ofzo) en een winterjas zit. Maar inderdaad, je moet gewoon aantrekken wat je lekker vindt.
Volgende week t-shirt/korte broek/zomerbroek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vorige week een keer beiden aan: zowel winterjas als handschoenen
Ik gebruik echt nooit de lift hier. Bewegen is goed voor jequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:45 schreef wel.o.k het volgende:geluid van de dag: pling van de lift die weer werkt
Ik vind een winterjas altijd zo onhandig dik. Ik snap wel dat dat de bedoeling is, maar tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik andersom: wel winterjas, geen handschoenen.
is wel te hopen voor jequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende week t-shirt/korte broek/zomerbroek.
Wij hebben geen lift hierquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik echt nooit de lift hier. Bewegen is goed voor je
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:47 schreef Pheno het volgende:
Gisteren was het in Orlando 23 graden
Miami 27 graden
Beter.
als ik dat hier zou horen klopt er niets nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
geluid van de dag: pling van de lift die weer werkt
die hebben geen verwarming in hun autoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind een winterjas altijd zo onhandig dik. Ik snap wel dat dat de bedoeling is, maar toch.
Trouwens: mensen die met een winterjas aan in de auto zitten
Bestaan zulke auto's dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben geen verwarming in hun auto
maar steeds 5 verdiepingen trap lopen is wel vermoeiend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind een winterjas altijd zo onhandig dik. Ik snap wel dat dat de bedoeling is, maar toch.
Kutconditie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar steeds 5 verdiepingen trap lopen is wel vermoeiend.
[..]
Truequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Mjaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef OA het volgende:
Het zijn trouwens meestal vrouwen in nieuwe(re) auto's
Naar de 13e verdieping ga ik toch echt met de liftquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga die dingn binnenkort ook maar weer eens zoekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vorige week een keer beiden aan: zowel winterjas als handschoenen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende week t-shirt/korte broek/zomerbroek.
uitmaken ontslag nemen op de voicemailquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:26 schreef Fha het volgende:
helluh
Wil ik net alvast even telefonisch doorgeven dat ik mijn ontslag indien, is mijn baas sinds vrijdag op vakantieToch wel mooi, aangezien hij beloofd had me gister al te bellen (wat inderdaad dus ook niet gebeurt is)
Fhaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:26 schreef Fha het volgende:
helluh
Wil ik net alvast even telefonisch doorgeven dat ik mijn ontslag indien, is mijn baas sinds vrijdag op vakantieToch wel mooi, aangezien hij beloofd had me gister al te bellen (wat inderdaad dus ook niet gebeurt is)
OMGquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wat is dit in godsnaam?
lachen dit topic
zeg dat welquote:
heeft ie tandjes?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wat is dit in godsnaam?
lachen dit topic
ja zoietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft ie tandjes?
is hij gestempeld?
Friet met 8 gestempelde tandjes?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja zoiets![]()
maar denk dat het dadelijk nog verder gaat tussen friet of patat
whehehequote:
quote:
quote:
Ja, frietjes zijn altijd wel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |