!!!!!!!!!2422!!111 Spannend hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:20 schreef CR9999 het volgende:
Ik w8 op me eerste zorgtoeslag hoe laat ken die komen ? heb hem al 2/3 weken geleden aangevraagd !!!
Nee maar wil weten wanneer het binnenkomt ik heb rabobank ? tot hoe laat is het binnen weet iemand daar meer over ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:22 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
!!!!!!!!!2422!!111 Spannend hoor
haha wil jij weer de lolbroek hangen nee ik heb hem niet nodig maar ik wil ff kijken hoe laat die komt het is me eerste keer dus het is nog wennen voor me !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
' ken die komen 'jij hebt wel meer nodig dan zorgtoeslag
Dude wacht het gewoon af, of zit je de hele tijd op je f5 knop te rammen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:28 schreef CR9999 het volgende:
[..]
haha wil jij weer de lolbroek hangen nee ik heb hem niet nodig maar ik wil ff kijken hoe laat die komt het is me eerste keer dus het is nog wennen voor me !
Deze topic is ook nieuw voor mij !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:29 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dude wacht het gewoon af, of zit je de hele tijd op je f5 knop te rammen?
autorefresh ftwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:29 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dude wacht het gewoon af, of zit je de hele tijd op je f5 knop te rammen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:34 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp je
Eerste keer is altijd spannend
quote:
Maar ja heb jij hem al gekregen dan of andere mensen wie hem al binnen hebben ?quote:
ik heb het ook niet nodig maar ik wil gewoon weten hoe heel die systeem in elkaar zit van als ik het geld wel een keertje hard nodig hebtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
geen idee, ik merk het welik kan met geld omgaan, dus heb het niet echt 'nodig' ofzo.
Nee, niet dat ik weet. Heb ook geen mailtje gekregen van mijn onderwijsinstelling.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Kregen mensen hier trouwens ook mail van hun onderwijsinstelling dat ze problemen hadden met het afschrijven van collegegeld van de DSB rekeningen![]()
zitten er hier uberhaupt mensen bij de DSB ?
ik word tegenwoordig elke maand wel gespammed over de stufi..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Heb ook geen mailtje gekregen van mijn onderwijsinstelling.
Nee niet gehad. Collegegeld is +- al 20 dagen geleden in 1 keer afgeschreven, dus daar heb ik geen last meer vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Kregen mensen hier trouwens ook mail van hun onderwijsinstelling dat ze problemen hadden met het afschrijven van collegegeld van de DSB rekeningen![]()
zitten er hier uberhaupt mensen bij de DSB ?
Per 1 januari gaan ze wel van naam veranderen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig elke maand wel gespammed over de stufi..
'dan en dan wordt het overgemaakt!'
'oh, foutje, verkeerde maand!'
'DSB-spam'
ja, bij mij is het nog nooit niet afgeschreven, maar ze mailen daar echt iedereen overquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:51 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Nee niet gehad. Collegegeld is +- al 20 dagen geleden in 1 keer afgeschreven, dus daar heb ik geen last meer van![]()
ja, ik las hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Per 1 januari gaan ze wel van naam veranderen!
[ afbeelding ]
Dude, je hebt toch wel een spaarrekening!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 04:25 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is mijn zorgtoeslag er nog nietnormaal altijd al om 0:01
ik moet een acceptgiro betalen die eigenlijk max de 20 betaald moest worden
en vandaag ben ik wss pas om 4 uur mn nest uit dus wou dat eik nu doen
Studieverenigingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:58 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dude, je hebt toch wel een spaarrekening!
Tevens:
20-10-2009 2445588 MAAND NOV. NR. 212934417T900013
ZORGTOESLAG 2009
BELASTINGDIENST 58,00
Al is dit meteen ervoor dan wel weer jammer:
20-10-2009 426432827 MFAS
DEELNAMEGELD MFAS EJW 2009 -52,00
bij ons is het 7,50 per jaar. En alle activiteiten kosten maar 1 euroquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studievereniging?
Daar betaal ik 5 euro per jaar voor!
Ik ook. Dit is dan ook niet het lidmaatschapsgeld. Dit is gewoon een heel weekend weg ergens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Studievereniging?
Daar betaal ik 5 euro per jaar voor!
Ooooh...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is dan ook niet het lidmaatschapsgeld. Dit is gewoon een heel weekend weg ergens.
ja, dit stond er bij mij:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:06 schreef muRcialo het volgende:
Ahummm ik heb mijn zorgtoeslag nog niet ontvangen.... ik heb ABN-AMRO als bank ... kan het dan kloppen ?
Ga je weer de lol broek uithangen !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
je krijgt niet, leg je er bij neer
Maar ff serieus van wat ga ik nu zorgtoeslag krijgen van deze maand of van de aankomende maand ??? geven ze zorgtoeslag altijd voor dat je je verzekeringen moet gaan betalen ?quote:
Ik had vorige maand me eerste verzekering betaalt dus ik krijg nu die van vorige maand nog terug en van deze aankomende als ik het niet verkeerd hebt ???quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
eind van de maand krijg je voor de volgende maand.
Als je de maand(en) ervoor ook had moeten krijgen, maar je hebt het later aangevraagd, dan krijg je dat met terugwerkende kracht in 1 keer gestort.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
' ken die komen 'jij hebt wel meer nodig dan zorgtoeslag
je betaalt toch 120 euro p.m. voor je zorgverzekering of niet soms ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
verzekering betalen hangt niet samen met het krijgen van je toeslag hoor
Hahaha ik zou maar gauw je verzekering bellen ! je kan veel minder betalen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:45 schreef CR9999 het volgende:
[..]
je betaalt toch 120 euro p.m. voor je zorgverzekering of niet soms ?
ja, maar betalen betekent niet dat je zorgtoeslag krijgquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:45 schreef CR9999 het volgende:
[..]
ben jij prof-sporter ofzo dat je alles voor goud verzekerd heb ofzo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:45 schreef CR9999 het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangevraagdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar betalen betekent niet dat je zorgtoeslag krijg
Verzonden = niet blijven hangenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:50 schreef CR9999 het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangevraagd![]()
alleen nu net krijg ik dit voor me neus maar dit klopt niet want ik had het 3 weken geleden aangevraagd via mijn laptop dit is blijven hangen op me pc denk ik
De aanvraag is ondertekend en naar ons verzonden op 20 oktober 2009 om 10:46:14.
De ingangsdatum van de verzonden aanvraag zorgtoeslag is 1 september 2009.
dat klopt wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:50 schreef CR9999 het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangevraagd![]()
alleen nu net krijg ik dit voor me neus maar dit klopt niet want ik had het 3 weken geleden aangevraagd via mijn laptop dit is blijven hangen op me pc denk ik
De aanvraag is ondertekend en naar ons verzonden op 20 oktober 2009 om 10:46:14.
De ingangsdatum van de verzonden aanvraag zorgtoeslag is 1 september 2009.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
eind van de maand krijg je voor de volgende maand.
Als je de maand(en) ervoor ook had moeten krijgen, maar je hebt het later aangevraagd, dan krijg je dat met terugwerkende kracht in 1 keer gestort.
????? ANTW aubquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:57 schreef CR9999 het volgende:
Nee want ik heb de net niet op verzonden geklikt ik had alleen ingelogd kreeg ik dat voor me neus ik had het al 3 weken geleden gedaan dus maar ja ik wacht wel af anders bel ik zo wel ff maar het klopt zeker niet want bij me inkomen stond 3000 ik telde me studie van heel het jaar mee maar studie is geen inkomen kwam ik later achter dus deed ik me inkomen op 0 dus het is allemaal wel goed geregeld!
quote:
ja ik krijg het niet meer en ik heb de net ook verkeerd gezonden dus zegt ze dat ik weer 2 maanden moet wachten maar ja dan krijg ik wel in één keer 4 of 5 zorg toeslagen is toch wel lekkerder !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Bel ze zou ik zeggen. Als je nog geen brief hebt gehad zou ik sowieso geen geld verwachten deze maand.
Nee, dat is onmogelijk. Het word altijd gestort om klokslag 12:00:00. Zoniet, vis je deze maand gewoon achter het net.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Maxman2 het volgende:
Nog niet ontvangen.
Kan het zo zijn dat ik het in de loop van de dag alsnog ontvang?
Ik vis meestal tussen 13 en 15 uur....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk. Het word altijd gestort om klokslag 12:00:00. Zoniet, vis je deze maand gewoon achter het net.
Bullshit! ik ontvang het meestal rond half 5 / 5 uurquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk. Het word altijd gestort om klokslag 12:00:00. Zoniet, vis je deze maand gewoon achter het net.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Bullshit! ik ontvang het meestal rond half 5 / 5 uur
speel nou ff meequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:22 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Bullshit! ik ontvang het meestal rond half 5 / 5 uur
Hahaha my bad !quote:
Dude, ligt gewoon aan de verwerkingtijd van je bank. Rustig afwachten, het komt er echt wel aan hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Maxman2 het volgende:
Nog niet ontvangen.
Kan het zo zijn dat ik het in de loop van de dag alsnog ontvang?
Was bij mij vanmiddag al binnen, rabo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:33 schreef Gnarg het volgende:
Rabo hier nog niet binnen, tenminste als ik op telebankieren kijk. Ben nog niet naar een pinautomaat geweest.
Iemand anders hetzelfde? Heb het echt nodig vraag me af of iets is foutgegaan.
hehehequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:16 schreef ROFLOL het volgende:
ING binnen hier.
Nouja, bij mijn af/bij-schrijvingen staat nog niks maar bij mijn saldo is het al opgeteld.![]()
Eerste keer hier ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |