Toen ik op dat 3e eiland kwam ben ik meteen gestoptquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef koei het volgende:
Pff, dat derde eiland van inFamous is echt pittig op hard... Ben al een keer of 10 doodgegaan tijdens steeds dezelfde missie
Netjes. Tof dat je een doorzetter bent, ik had het op het 2e eiland al gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:50 schreef koei het volgende:
Ach, zo erg is het nou ook weer niet. Ik heb 'm zonder veel problemen op normal doorgespeeld, dus dit moet me ook nog wel lukken! Heb ondertussen die missie wel gehaald
Nog 4 missies, 38 brokstukken en 4 stunts en ik ben klaarSta op 88% nu
Ik na de demo alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Netjes. Tof dat je een doorzetter bent, ik had het op het 2e eiland al gehad eigenlijk
Ik heb geen geld meer, deze maand al 2 van die krengen gekocht, anders zou ik er nog meer halen. Met de vorige al 40eu + infamous als winstquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.bartsmit.com/s(...)4_64__1_1_74__1%257d
PS3 hebbe?
nicequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:21 schreef Edwinuss het volgende:
Op 03:10.
1 van de mooiste goals die ik ooit heb gezien.
sletje in je bedje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:38 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben slapen, kijken of er nog plaats is
'thank god we're alive sex'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:51 schreef Edwinuss het volgende:
Nee dat is waar.
Ik ga haar even pesten. Ze slaapt nu, ik haal de stoppen eruit, doe het brandalarm aan en verstop me
Er is toch niemand thuis, en ze is dan meteen wakker kan ik, lachen, ketsen en goed slapen.
Ik zou het niet doen edje, ik vind het een beetje gemeenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:55 schreef Edwinuss het volgende:
Hahahaha
Ik weet niet of ze dit wel kan waarderen, het is hier dan ook echt donker. Hopelijk roept ze mijn naam
Ik wist hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:58 schreef Edwinuss het volgende:
Straks stikt ze nog in de kabels terwijl ze het zelf filmt
Snap, te laatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:01 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.bartsmit.com/s(...)4_64__1_1_74__1%257d
PS3 hebbe?
Dat kijk ik dus niet, ik wil graag serieus nieuws zien. het meeste wat ze daar laten zien is van zo laag niveau.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 06:21 schreef Reintji het volgende:
Oh sorry, ik kijk hart van nederland en ik blijf me verbazen
Het is niet voor niets op SBS 6 te zienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 07:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat kijk ik dus niet, ik wil graag serieus nieuws zien. het meeste wat ze daar laten zien is van zo laag niveau.
daar kijk ik al niet eens meer iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:53 schreef Rossdale het volgende:
Alleen GS is kanslozer dan de frontpage Misan
Alleen Picture this is af en toe wel grappig als er geen plaatjes worden gebruikt die al 10 jaar op internet zwervenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Alleen dumpert is wel humor af en toeIig stukken beter dan de weblog
paar jaar geleden kwam ik nog op de frontpage. Nu hou ik het er geen 5 minuten vol. Wel jammer dat op games ook meer users denken dat ze grappig zijn. Zoals D1ngus in dat topic over mensen gezocht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:37 schreef Misan het volgende:
SBS nieuws en Telegraaf gebruik ik ook voornamelijk voor makkeljik nieuws en de reactief op Telegraaf.nl zijn kansloos, maar minder kansloos dan de reacties op FOK!frontpage
Reacties lees ik al jaren niet meer op de FP en bij games gaat het ook die kant op...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
paar jaar geleden kwam ik nog op de frontpage. Nu hou ik het er geen 5 minuten vol. Wel jammer dat op games ook meer users denken dat ze grappig zijn. Zoals D1ngus in dat topic over mensen gezocht.
games valt toch nog wel mee? zo nu en dan heb je van die fanboytokkies die elkaar in de haren vliegen, maar over het algemeen vind ik dat men heel redelijk reageert. kneuzen als railywayman hebben zo een ban aan de broek iig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Reacties lees ik al jaren niet meer op de FP en bij games gaat het ook die kant op...
Heb het idee dat er steeds meer fanboys games weten te vinden en ook hebben uitgevonden hoe ze een reactie moeten plaatsen, maar dat kan uiteraard ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef Misan het volgende:
[..]
games valt toch nog wel mee? zo nu en dan heb je van die fanboytokkies die elkaar in de haren vliegen, maar over het algemeen vind ik dat men heel redelijk reageert. kneuzen als railywayman hebben zo een ban aan de broek iig.
Zijn er dingen in de reacties waar je jezelf aan irriteert?
neem ik in elk geval even mee naar achterenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb het idee dat er steeds meer fanboys games weten te vinden en ook hebben uitgevonden hoe ze een reactie moeten plaatsen, maar dat kan uiteraard ook aan mij liggen
En ze komen verdorie nog in de crew ook!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb het idee dat er steeds meer fanboys games weten te vinden en ook hebben uitgevonden hoe ze een reactie moeten plaatsen, maar dat kan uiteraard ook aan mij liggen
Ik vind het ook allemaal wel meevallen, zo nu en dan breekt er wel eens een Fanboy discussie los maar dat stoort me niet echt. Vind het eerder grappigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:45 schreef Misan het volgende:
[..]
neem ik in elk geval even mee naar achteren
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:09 schreef Frankii het volgende:
Ik dacht ik kom hier ook eens een kijkje nemen
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef Nebo het volgende:
Ik heb trouwens gemist waarom de kok zo kut is
Omdat hij demon's souls heeft gekocht, en bukte toen poit hem op z'n bek wou slaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef Nebo het volgende:
Als het nou met C-O-C-K was...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef Nebo het volgende:
BRUTAL LEGEND!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
Als het nou met C-O-C-K was...
Overigens, ik zit met het volgende. Een tegoedbon voor de FRS en ruimte in de gamekast.FallOut3 GOTY Fifa 2010 Forza3 (of toch wachten op Gran Turismo5)
Argh! Wat een luxe
Alle drie staan ze garant voor vele uren gameplay. Dus wat je ook kiest, per definitie een goede keuzequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
Overigens, ik zit met het volgende. Een tegoedbon voor de FRS en ruimte in de gamekast.FallOut3 GOTY Fifa 2010 Forza3 (of toch wachten op Gran Turismo5)
Argh! Wat een luxe
even een paar dagen wachten op Fairytale Fightsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
Argh! Wat een luxe
quote:
Ik ben voorlopig ook weer vrij...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]De hele dag gamen met vrienden. Vrij hebben voor het gewin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |