quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op het moment dat het wat uitgebreider word verteld, dan ontken je alles? Waarom zouden mensen nog de moeite nog doen om dit uitgebreid uit te leggen?
Je verwijdert ze keer op keerquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]![]()
Ok, kom eens met voorbeelden dan?
Je hoeft maar een keer wat discussies die wij hebben gehad, na te lezen en te beoordelen, en telkens kom je weer tot deze conclusie. Daarom vind ik het erg knap dat mensen zo coulant zijn omgegaan met jou. Niet om het een of ander, jij had voordat je BNW begon te modden, nauwelijks raakvlak met dat onderwerp. Je begint langzaam wat kritischer te worden, dat valt me dan ook weer op, echter blijf ik sommige meningen van je erg barbaars vinden. Jij gaat zelfs lopen afgeven op huisartsen, die naar jouw mening een verkeerd advies hebben gegeven over een onderwerp waar niemand ter wereld duidelijkheid over heeft. Dat nederige mis ik dan weleens in je post, de vraag om duidelijkheid!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]![]()
Ok, kom eens met voorbeelden dan?
Dat is onzin, de enige posts die ik verwijderd heb zijn simpele one-liner natrap-posts.quote:
En dat heeft te maken met modereren omdat? Je hebt het nu over de user Dragorius. Dat snap je zelf ook wel neem ik aanquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je hoeft maar een keer wat discussies die wij hebben gehad, na te lezen en te beoordelen, en telkens kom je weer tot deze conclusie. Daarom vind ik het erg knap dat mensen zo coulant zijn omgegaan met jou. Niet om het een of ander, jij had voordat je BNW begon te modden, nauwelijks raakvlak met dat onderwerp. Je begint langzaam wat kritischer te worden, dat valt me dan ook weer op, echter blijf ik sommige meningen van je erg barbaars vinden. Jij gaat zelfs lopen afgeven op huisartsen, die naar jouw mening een verkeerd advies hebben gegeven over een onderwerp waar niemand ter wereld duidelijkheid over heeft. Dat nederige mis ik dan weleens in je post, de vraag om duidelijkheid!
Dat is dus pertinent onzin.quote:Niet om het een of ander, jij had voordat je BNW begon te modden, nauwelijks raakvlak met dat onderwerp
Het zijn wel telkens de mensen die de topics maken, die klagen. Uiteindelijk denk ik dat jullie binnen dit forum erg weinig invloed hebben, en dat jullie erg blij mogen zijn, dat er een aantal mensen toch de moed heeft gevonden om goede topics te blijven maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is onzin, de enige posts die ik verwijderd heb zijn simpele one-liner natrap-posts.
Feedback is niet "schop hier zomaar tegen een moderator aan".
Je hebt een normaal antwoord van beide mods gehad op je kwestie, en toch moet je natrappen.
"Een betere wereld begint bij jezelf" > als mensen blijven roepen dat het nergens om gaat in BNW, dan dragen ze zelf ook niks bij. Snappez-vous?
Makkelijk om te zeggen dat het pertinent onzin is, je kunt ook toegeven, en eens eerlijk zijn. Daarom gaf ik trippii ook groot gelijk met zijn opmerking over de spiegel. Die accepteer jij namelijk niet, jij weet het namelijk beter dan de spiegel. Althans zo kom je over op mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met modereren omdat? Je hebt het nu over de user Dragorius. Dat snap je zelf ook wel neem ik aan
Oh en
[..]
Dat is dus pertinent onzin.
Het zou juist oneerlijk zijn als ik zou zeggen dat ik nooit wat heb gehad met BNW.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Makkelijk om te zeggen dat het pertinent onzin is, je kunt ook toegeven, en eens eerlijk zijn. Daarom gaf ik trippii ook groot gelijk met zijn opmerking over de spiegel. Die accepteer jij namelijk niet, jij weet het namelijk beter dan de spiegel. Althans zo kom je over op mij.
Mjah, kap wel weer met deze discussie, heb wel wat beters te doen eigenlijk.
Terechtquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, heel eventjes telkens, en dan worden we gedelete
Hij post zijn mening over beroepsgroepen, ik over groepen mensen die rare brieven versturen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Feedback s.v.p. in het FB topic, maar hij post hier zijn mening over beroepsgroepen. Da's wat anders dan dat users hier elkaar gaan lopen afzeiken.
Nee, niks 'feitelijk'quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:51 schreef ToT het volgende:
Mwah, feitelijk geef je daarmee aan dat de groep waar BNW om draait dus gek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |