abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74144323
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:54 schreef Dragorius het volgende:
En dan blijven we die shit weghalen, mensen leren het schijnbaar niet.

Het moge nu duidelijk zijn dat het afgelopen is met dat ge-moddergooi en uitgelach.
Ik post voldoende serieuse posts en dan word ik direct voor kleuter uitgemaakt als ik es een tegenreactie geef
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_74144382
Dat je je aangesproken voelt is dan wel weer typerend, je weet best dat ik doel op de one day flies, ook van de "truthers" kant.
Tenminste, dat mag ik hopen dat je dat snapt Het is dan ook een algemene opmerking. Excuses voor de onduidelijkheid.

Nu ga ik lunchen en hopelijk kom ik minder chagrijnig terug
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74148406
Ik merk inderdaad dat sinds een paar dagen er - deze keer vooral van de kant van de mensen die in mindere mate in conspiracies en dergelijke geloven - er redelijk minachtend gereageerd wordt.

Zullen we gezamenlijk proberen de boel hier wat gezellig te houden?
pi_74148452
Precies, nog even snel ben nu weg voor vergadering > BNW moet juist die plek zijn waar men zonder angst voor ridiculisering zijn/haar visie kan ventileren
Mr. Prolapse 2009
pi_74148523
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef Dragorius het volgende:
Precies, nog even snel ben nu weg voor vergadering > BNW moet juist die plek zijn waar men zonder angst voor ridiculisering zijn/haar visie kan ventileren
Ik heb wijselijk niet persoonlijk gereageerd op de Einstein-opmerking (bedankt voor het verwijderen btw), wel met 'n quote van Einstein
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_74148592
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik heb wijselijk niet persoonlijk gereageerd op de Einstein-opmerking (bedankt voor het verwijderen btw), wel met 'n quote van Einstein
Vergadering nog niet begonnen

Dat bedoel ik dus, juist die kleine steken worden op den duur ontzettend ontzettend ontzettend irritant Dank voor het niet reageren dus, meld het gerust hier of per PM he Wij zien ook niet alles
Mr. Prolapse 2009
pi_74156851
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:56 schreef Dragorius het volgende:

Wij zien ook niet alles
Nog niet, nanobot v.171rev.18 brengt daar verandering in, maar die kunnen we pas op globaal niveau implementeren met de Haïtiaanse-griep-vaccinatie, maar over de releasedate van het Haïtiaanse griepvirus moet eerst nog vergaderd worden!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:58:17 #58
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_74181482
Verzoek TT change: Familie Ties

Family
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_74182530
Done
Mr. Prolapse 2009
pi_74383398
Aangezien onze hoge pief Dragorius nog wel even snel een zegje kan doen, omdat hij mod is, maar eerst zelf ook de fout in moet gaan en pas daarna zegt 'niet hier'. Hier opnieuw mijn post, aangezien hij zoals verwacht verwijderd zou worden.
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]
Doe eens even normaal, je komt het topic binnenvallen met een onnodige opmerking, in mijn rol als BNW-mod spreek ik je daarop aan.
Verder commentaar op moderatie mag gewoon in BNW-feedback.

_Led_ > Minder persoonlijk, meer on-topic. Einde dienstmededeling.
Dus onnodig omdat jij het onnodig vindt. En de rest is nodig of 'oke' ook omdat jij dit vindt.

Misschien eens tijd om je 'rol als BNW-mod' te reconstructureren voordat je met je voorbarige conclusies komt. En daarbij ook eens wat vaker naar jezelf kijken, voordat je een ander op zijn ''fouten'' aanspreekt. Zoals ook al in dat topic gezegd, je vraagt om het goede voorbeeld te geven zonder dit zelf te doen, nota bene als mod van BNW.

Ik vind het prima dat je mod bent, heb ook helemaal niks tegen jou, tegen niemand overigens, maar ik vind je manier van werken soms tekort schieten.
pi_74383687
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:34 schreef Trippii het volgende:
Aangezien onze hoge pief Dragorius nog wel even snel een zegje kan doen, omdat hij mod is, maar eerst zelf ook de fout in moet gaan en pas daarna zegt 'niet hier'. Hier opnieuw mijn post, aangezien hij zoals verwacht verwijderd zou worden.
Beginnen met het matigen van je toon lijkt me een goede eerste stap op weg naar een goede samenwerking Had in het topic al eerder gezet dat verder commentaar in BNW feedback mag, als jij dan alsnog iets post gaat het simpelweg weg.
quote:
Dus onnodig omdat jij het onnodig vindt. En de rest is nodig of 'oke' ook omdat jij dit vindt.
_Led_ heb ik evengoed aangesproken op zijn off-topic gepost, jij stormt echter binnen met een persoonlijke aanval. Mijn on-topic melding geldt voor beiden.
quote:
Misschien eens tijd om je 'rol als BNW-mod' te reconstructureren voordat je met je voorbarige conclusies komt. En daarbij ook eens wat vaker naar jezelf kijken, voordat je een ander op zijn ''fouten'' aanspreekt. Zoals ook al in dat topic gezegd, je vraagt om het goede voorbeeld te geven zonder dit zelf te doen, nota bene als mod van BNW.
Ik postte in dat topic enkel als moderator om te voorkomen dat het zou eindigen in een moddergevecht tussen jou en _Led_ en dat staat los van wat ik als user in zo'n topic zou posten. "Spierballentaal" als dat ik dan maar mijn rol moet reconstructureren leidt natuurlijk nergens toe.
quote:
Ik vind het prima dat je mod bent, heb ook helemaal niks tegen jou, tegen niemand overigens, maar ik vind je manier van werken soms tekort schieten.
Mijn manier van werken...aha... Gelukkig zijn er dozen vol voorbeelden van mijn "wanpraktijken" maar hopelijk is de kwestie bij deze beantwoord.
Mr. Prolapse 2009
pi_74383863
Prima.

Ik hoef er geen hele discussie over te voeren. Ik post mijn ervaring, jij post jou ervaring. Als we allebij open genoeg zijn kunnen we er beide mee doen wat we er mee horen te doen.

Vanuit mijn ervaring wil ik nog wel even zeggen dat ik nergens een persoonlijke aanval plaats, dat is puur jou opvatting. Ook hou ik geen moddergevecht met _Led_, als hij dit wel denkt te hebben zegt dit meer over hem dan over mij.

Maar goed, ik moet mijn kiezen laten trekken .

.
pi_74397967
Tripii niet moeilijk doen, ikzelf zou jouw post zelfs verwijderd hebben, dus wees blij dat het Dragorius was die 'm als eerste zag.

Tuurlijk, ik begrijp je opmerking wel; de reacties op de OP waren eigenlijk allemaal wel van een bedenkelijk niveau, maar jouw opmerking ( "Reacties.. same as always:').") toont aan dat je vindt dat BNW niets meer dan ONZ 2.0 is, en dat is gewoon beledigend. Daarom zou ik jouw post dus hebben verwijderd; aan bashing hebben we hier gewoon niks.
pi_74401787
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef ToT het volgende:
Tripii niet moeilijk doen, ikzelf zou jouw post zelfs verwijderd hebben, dus wees blij dat het Dragorius was die 'm als eerste zag.

Tuurlijk, ik begrijp je opmerking wel; de reacties op de OP waren eigenlijk allemaal wel van een bedenkelijk niveau, maar jouw opmerking ( "Reacties.. same as always:').") toont aan dat je vindt dat BNW niets meer dan ONZ 2.0 is, en dat is gewoon beledigend. Daarom zou ik jouw post dus hebben verwijderd; aan bashing hebben we hier gewoon niks.
Het ging niet om die post, want die staat er nog. Het ging er ook niet om dat die andere verwijderd is, maar de manier waarom hij het bracht en hierbij zelf geen haar beter is.

Je opmerking over 'ONZ 2.0' is puur jou opvatting, maar mijn reactie is op geen enkele manier een belediging.

Verder vind ik wel dat het niveau flink achteruit gaat. Bijna elke topic, zowel in TRU als BNW, wordt direct vol gepropt met troll reacties (dezelfde 'bashing') en zoals ik nu zie moet je vaak letterlijk scrollen om bij een inhoudelijke reactie te komen. Ik probeer ook op geen enkele manier 'moeilijk te doen', als dat zo opgevat wordt is dat best jammer.
pi_74407037
Ruis noemt men dat. Daar heb je niet veel aan.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74443211
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:06 schreef mediaconsument het volgende:
Ruis noemt men dat. Daar heb je niet veel aan.
Over welk topic heb je het nu? Of kom je alleen maar een duit in het zakje doen?
Mr. Prolapse 2009
pi_74443225
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:47 schreef Trippii het volgende:

[..]

Het ging niet om die post, want die staat er nog. Het ging er ook niet om dat die andere verwijderd is, maar de manier waarom hij het bracht en hierbij zelf geen haar beter is.

Je opmerking over 'ONZ 2.0' is puur jou opvatting, maar mijn reactie is op geen enkele manier een belediging.

Verder vind ik wel dat het niveau flink achteruit gaat. Bijna elke topic, zowel in TRU als BNW, wordt direct vol gepropt met troll reacties (dezelfde 'bashing') en zoals ik nu zie moet je vaak letterlijk scrollen om bij een inhoudelijke reactie te komen. Ik probeer ook op geen enkele manier 'moeilijk te doen', als dat zo opgevat wordt is dat best jammer.

"Een betere wereld begint bij jezelf"
Mr. Prolapse 2009
pi_74449926
Klaar nu.
Mr. Prolapse 2009
pi_74450338
< afgelopen nu >

[ Bericht 58% gewijzigd door Dragorius op 06-11-2009 12:58:31 (kappen) ]
pi_74450629
Je blijft maar doorgaan he? Leer je het nou nooit? Keer op keer posts verwijderen omdat ze niet in je straatje passen, maar zelf nog wel even je zegje doen steeds.

Kunnen we hier ook iets van een motie indienen of iets in die zin? Naar mijn mening ben je zeer ongeschikt voor dit forum.

Nogmaals:

DIT IS HET FEEDBACK TOPIC

Snap je de bedoeling al? Immers ben jezelf degene die me hier naar heeft toe verwezen.
pi_74450735
Feedback is niet > bash de mod omdat het leuk is om te bashen. Je hebt je zegje gedaan, ToT heeft er ook nog op gereageerd en daarmee was het klaar. Toch meen je alsnog iets te moeten zeggen, enkel om het zeggen.

Vooral het argument dat ik als BNW-mod niks bijdraag is kul, omdat er nog altijd een verschil is tussen user en mod qua rol. Als user post ik mee in zaken, als mod waak ik ervoor de discussie op gang te houden.

Feedback die enkel bestaat uit >" je bent zeer ongeschikt" is geen feedback maar enkel simpel gebash, zeker omdat je dan zou verwachten dat je legio voorbeelden hebt dat ik ongeschikt zou zijn.

En die zijn er niet.
Mr. Prolapse 2009
pi_74450792
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef Dragorius het volgende:
Feedback is niet > bash de mod omdat het leuk is om te bashen. Je hebt je zegje gedaan, ToT heeft er ook nog op gereageerd en daarmee was het klaar. Toch meen je alsnog iets te moeten zeggen, enkel om het zeggen.

Vooral het argument dat ik als BNW-mod niks bijdraag is kul, omdat er nog altijd een verschil is tussen user en mod qua rol. Als user post ik mee in zaken, als mod waak ik ervoor de discussie op gang te houden.

Feedback die enkel bestaat uit >" je bent zeer ongeschikt" is geen feedback maar enkel simpel gebash, zeker omdat je dan zou verwachten dat je legio voorbeelden hebt dat ik ongeschikt zou zijn.

En die zijn er niet.
Het was inderdaad klaar, totdat jij zo nodig nog even moest reageren, remember?

"Iets met een pot en een ketel"
pi_74451776
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef Dragorius het volgende:

En die zijn er niet.
Dit heeft niks met bashen te maken. Eerder met oprechte kritiek. Als jij niet wil accepteren hoe je overkomt, dan moet je dat niet op een dergelijke manier proberen weg te werken. Dat komt nogal onbetrouwbaar over.

Mjah, alle kritiek neem jij op als persoonlijke aanval, omdat jij altijd anders bent dan de kritiek doet denken. Misschien hebben deze mensen het niet slecht met je voor, maar hebben ze soms moeite met je gedrag.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74451828
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dit heeft niks met bashen te maken. Eerder met oprechte kritiek. Als jij niet wil accepteren hoe je overkomt, dan moet je dat niet op een dergelijke manier proberen weg te werken. Dat komt nogal onbetrouwbaar over.
Jij snapt het blijkbaar ook nog niet wat ik precies bedoel.
Prima dat men kritiek heeft, maar als men vervolgens enkel zegt JE BENT ONGESCHIKT!!! zonder met duidelijke argumenten te komen, is het geen opbouwende kritiek. Dan is het schreeuwen om het schreeuwen.
quote:
Mjah, alle kritiek neem jij op als persoonlijke aanval, omdat jij altijd anders bent dan de kritiek doet denken. Misschien hebben deze mensen het niet slecht met je voor, maar hebben ze soms moeite met je gedrag.
Dan moet men met voorbeelden komen. Of heb je ook moeite met het gedrag van ToT, die had zijn post namelijk naar eigen zeggen HELEMAAL verwijderd.
Mr. Prolapse 2009
pi_74451858
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:37 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jij snapt het blijkbaar ook nog niet wat ik precies bedoel.
Prima dat men kritiek heeft, maar als men vervolgens enkel zegt JE BENT ONGESCHIKT!!! zonder met duidelijke argumenten te komen, is het geen opbouwende kritiek. Dan is het schreeuwen om het schreeuwen.
Op het moment dat het wat uitgebreider word verteld, dan ontken je alles? Waarom zouden mensen nog de moeite nog doen om dit uitgebreid uit te leggen?
pi_74451892
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:38 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Op het moment dat het wat uitgebreider word verteld, dan ontken je alles? Waarom zouden mensen nog de moeite nog doen om dit uitgebreid uit te leggen?

Ok, kom eens met voorbeelden dan?
Mr. Prolapse 2009
pi_74451943
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je verwijdert ze keer op keer .
pi_74451995
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je hoeft maar een keer wat discussies die wij hebben gehad, na te lezen en te beoordelen, en telkens kom je weer tot deze conclusie. Daarom vind ik het erg knap dat mensen zo coulant zijn omgegaan met jou. Niet om het een of ander, jij had voordat je BNW begon te modden, nauwelijks raakvlak met dat onderwerp. Je begint langzaam wat kritischer te worden, dat valt me dan ook weer op, echter blijf ik sommige meningen van je erg barbaars vinden. Jij gaat zelfs lopen afgeven op huisartsen, die naar jouw mening een verkeerd advies hebben gegeven over een onderwerp waar niemand ter wereld duidelijkheid over heeft. Dat nederige mis ik dan weleens in je post, de vraag om duidelijkheid!

Ach ja, het moet allemaal gedaan worden met een luchtig sausje toch?
pi_74452005
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef Trippii het volgende:

[..]

Je verwijdert ze keer op keer .
Dat is onzin, de enige posts die ik verwijderd heb zijn simpele one-liner natrap-posts.
Feedback is niet "schop hier zomaar tegen een moderator aan".

Je hebt een normaal antwoord van beide mods gehad op je kwestie, en toch moet je natrappen.

"Een betere wereld begint bij jezelf" > als mensen blijven roepen dat het nergens om gaat in BNW, dan dragen ze zelf ook niks bij. Snappez-vous?
Mr. Prolapse 2009
pi_74452042
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je hoeft maar een keer wat discussies die wij hebben gehad, na te lezen en te beoordelen, en telkens kom je weer tot deze conclusie. Daarom vind ik het erg knap dat mensen zo coulant zijn omgegaan met jou. Niet om het een of ander, jij had voordat je BNW begon te modden, nauwelijks raakvlak met dat onderwerp. Je begint langzaam wat kritischer te worden, dat valt me dan ook weer op, echter blijf ik sommige meningen van je erg barbaars vinden. Jij gaat zelfs lopen afgeven op huisartsen, die naar jouw mening een verkeerd advies hebben gegeven over een onderwerp waar niemand ter wereld duidelijkheid over heeft. Dat nederige mis ik dan weleens in je post, de vraag om duidelijkheid!
En dat heeft te maken met modereren omdat? Je hebt het nu over de user Dragorius. Dat snap je zelf ook wel neem ik aan

Oh en
quote:
Niet om het een of ander, jij had voordat je BNW begon te modden, nauwelijks raakvlak met dat onderwerp
Dat is dus pertinent onzin.
Mr. Prolapse 2009
pi_74452068
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat is onzin, de enige posts die ik verwijderd heb zijn simpele one-liner natrap-posts.
Feedback is niet "schop hier zomaar tegen een moderator aan".

Je hebt een normaal antwoord van beide mods gehad op je kwestie, en toch moet je natrappen.

"Een betere wereld begint bij jezelf" > als mensen blijven roepen dat het nergens om gaat in BNW, dan dragen ze zelf ook niks bij. Snappez-vous?
Het zijn wel telkens de mensen die de topics maken, die klagen. Uiteindelijk denk ik dat jullie binnen dit forum erg weinig invloed hebben, en dat jullie erg blij mogen zijn, dat er een aantal mensen toch de moed heeft gevonden om goede topics te blijven maken.
pi_74452112
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En dat heeft te maken met modereren omdat? Je hebt het nu over de user Dragorius. Dat snap je zelf ook wel neem ik aan

Oh en
[..]

Dat is dus pertinent onzin.
Makkelijk om te zeggen dat het pertinent onzin is, je kunt ook toegeven, en eens eerlijk zijn. Daarom gaf ik trippii ook groot gelijk met zijn opmerking over de spiegel. Die accepteer jij namelijk niet, jij weet het namelijk beter dan de spiegel. Althans zo kom je over op mij.

Mjah, kap wel weer met deze discussie, heb wel wat beters te doen eigenlijk.
pi_74452198
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Makkelijk om te zeggen dat het pertinent onzin is, je kunt ook toegeven, en eens eerlijk zijn. Daarom gaf ik trippii ook groot gelijk met zijn opmerking over de spiegel. Die accepteer jij namelijk niet, jij weet het namelijk beter dan de spiegel. Althans zo kom je over op mij.

Mjah, kap wel weer met deze discussie, heb wel wat beters te doen eigenlijk.
Het zou juist oneerlijk zijn als ik zou zeggen dat ik nooit wat heb gehad met BNW.

Verder lijkt het me beter dat je je idd niet mengt in de discussie tussen Trippi en ik, aangezien jij daar los van staat.
Mr. Prolapse 2009
pi_74452277
De rest mag ook wegblijven met hun one-liners naar andere users. Dat doe je maar per PM ofzo.
Mr. Prolapse 2009
pi_74452374
Ik heb ook wel iets beters te doen eigenlijk. Immers heeft ook hier 'de elite' meer te zeggen zo blijkt.

En onthou:

"Een betere wereld begint bij jezelf"
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:57:43 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74454632
Oh hier zitten we
The truth was in here.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:38:28 #87
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74456266
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
Oh hier zitten we
Ja, heel eventjes telkens, en dan worden we gedelete
zzz
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:59:51 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74457084
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, heel eventjes telkens, en dan worden we gedelete
Terecht
The truth was in here.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:29:38 #89
31101 _Led_
pi_74458012
< niet nodig >

Deze post is al preventief gecensureerd zodat Dragorius hem niet hoeft te editten
zzz
pi_74458047
Mr. Prolapse 2009
pi_74460919
Okee folks, kap nâh.

Feedback geven is natuurlijk je volste recht, maar doe het idd wel op een normale toon en ga niet de hele tijd lopen gallen.

Dragorius en ik bespreken regelmatig achter de schermen hoe het moderatiebeleid per moment zou moeten zijn: in sommige periodes treden we even wat strenger op omdat anders erg snel stront aan de knikker is, en op andere momenten zijn we weer wat coulanter omdat we niet als herren überrsturmbahnführerNazimoderators willen bekend willen staan.

@ Dragorius z'n betrokkenheid bij BNW voor z'n aanstelling hier: die discussie is een tijd geleden al onwenselijk verklaard. Hij heeft hier even meegelopen en liet al gewoon snel merken dat hij goed corrigerend kan optreden en neutraal kan zijn, en best over de onderwerpen mee kan praten.
Hier op Fok (niet op échte samenzweringstheorieforums) is dat gewoon voldoende.

Het feedbackforum is NIET bedoeld om te gaan zeiken over of iemand geschikt is als moderator of niet. Dat wordt beschouwd als onnodig moderator bashen en daar staat ZEER snel een ban op. (Geen dreigement, dit is gewoon hoe de regels op Fok zijn).
Het feedbacktopic is puur voor feedback op moderaties zelf te leveren.
Is er iets gemodereerd van jou en je bent het er niet mee eens? Vraag dan hier om uitleg daarover. Wij zullen proberen uit te leggen waarom het ge-edit is. Kom je er met ons beiden er niet uit, dan kun je daarna altijd alsnog contact met de FA's opnemen om het met hen te bespreken. Mocht het in verband staan met eerdere moderaties, dan mag je uiteraard dat verband ook aantonen, maar het is een FEIT dat Dragorius en ik hier moderators zijn, en daar zal gewoon niets aan veranderen, ook al vinden sommige mensen dat we bijvoorbeeld te weinig feeling met de onderwerpen zouden hebben.

Anywayz, jullie commentaar over het enthousiasme van de edits die plaatsvinden zijn bij deze gelezen en we zullen kijken in hoeverre we ons beleid voor het moment zullen gaan aanpassen. (Voor het moment, want zoals gezegd kan de noodzaak voor scherpere moderaties per moment verschillen.)
pi_74878444
Verzet : Open brief aan alle MSM journalisten

Willen jullie werkelijk een platform bieden aan dat soort uitspraken? En sowieso die copy/paste topics van Lambiekje die niemand leest
pi_74879142
Thx voor de hint! Ik heb gekeken.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:45:41 #94
31101 _Led_
pi_74880512
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Feedback s.v.p. in het FB topic, maar hij post hier zijn mening over beroepsgroepen. Da's wat anders dan dat users hier elkaar gaan lopen afzeiken.
Hij post zijn mening over beroepsgroepen, ik over groepen mensen die rare brieven versturen.
Waarom mag hij groepen mensen (waar vrienden van me onder vallen) uitschelden, maar mag ik de groep waar hij onder valt niet belachelijk maken ?
zzz
pi_74880677
Mwah, feitelijk geef je daarmee aan dat de groep waar BNW om draait dus gek is. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer, maar aan de andere kant heb je gelijk dat je over de schrijvers van die brief zelf idd wel je mening mag uiten.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:56:52 #96
31101 _Led_
pi_74880802
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:51 schreef ToT het volgende:
Mwah, feitelijk geef je daarmee aan dat de groep waar BNW om draait dus gek is.
Nee, niks 'feitelijk'
Ik geef mijn mening over groepen mensen die zo'n malle brief sturen.
Als alle BNW'ers die brief onderschrijven, ja, dan gaat ie over hen allemaal
zzz
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:05:17 #98
31101 _Led_
pi_74881065
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:58 schreef ToT het volgende:
Okee okee!
HAHAAAAAA IK HEB GEWONNEN !!!!!

zzz
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 12:39:05 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_74882104
Ja, leuk dat je mn post weg haalt, je had em ook daar weg kunnen halen en hier kunnen plaatsen natuurlijk. Dat wilde ik ook al zelf doen, maar ik was te laat.

Maar goed, ik ga het niet herhalen. Lambiekje lijkt in bescherming te worden genomen, dat is prima, maar begrijp wel dat de serieuzere mensen, die tijd steken in posts en reacties daardoor steeds minder geneigd zijn hier te komen. Dat geldt in ieder geval voor mij.

Lambiekje onderbouwt zijn mening helemaal niet. Hij plempt lappen tekst en linkjes naar videos neer en heeft in mijn ogen geen nuttige bijdrage aan BNW en TRU, om de simpele reden dat hij geen onderbouwing heeft, en eigenlijk alleen maar schreeuwt op het moment dat iemand wijst op een hiaat in zijn verhaal.

Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Ticker, die ook vrij extreme ideeen heeft, maar wél blijk geeft van eigen onderzoek, en onderbouwingen, en ook moeite doet om zijn posts structuur, inhoud, en leesbaarheid mee te geven.

Lambiekje doet niet veel meer dan de hele dag vergelijkingen trekken tussen allerlei wereldleiders en Hitler, en verder vooral dingen als (het bestaan van) kanker, aids, nut en werking van medicatie e.d. ontkennen. En dat soort mensen kunnen op Fok terecht om hun gal te spuien, en worden dan ook nog eens min of meer in bescherming genomen.

En exact dat is de reden waarom ik (en ik gok dat ik niet de enige ben die deze mening is toebedaan) nauwelijks meer post in zowel TRU als BNW, omdat elk topic met potentie om zeep wordt geholpen zodra Lambiekje met zijn geraaskal daar verschijnt.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:46:20 #100
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_74882358
Je kunt je er ook niets van aantrekken en je erover verwonderen. Lambiekje is een cultfiguur, dus uberhaupt niet al te serieus te nemen wmb. Daaruit komt imo ook de 'beschermde status' die hij geniet vandaan, het feit dat hij kleurrijk en eigenlijk onmisbaar FOK!-meubilair is. Al moet hij af en toe wel in toom gehouden worden, wat gezien zijn talrijke bannetjes ook wel gebeurt.

PS: nofi, Lambiekje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')