SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
ging net slapenquote:
Grindcore, JAAAAAAA!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:37 schreef GimmeGore het volgende:
Epke Zonderland?
quote:
quote:
Ja sorry, foutje van mijn kant.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:25 schreef Mark het volgende:
Ik ben al lang blij met mijn punt, voor Dave Mustaine kreeg ik hem niet eens
we gaan door dunkt mij!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:58 schreef Terpentin07 het volgende:
massa
Zeker als het midden in de nacht is, mensen die om 3 uur nog wakker zijn zijn om zeven uur waarschijnlijk niet meer opquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:03 schreef tomtomaat het volgende:
Mwoah om Jaspnars een minpunt te geven voor een antwoord dat pas 3 uur later is gecheckt lijkt me een beetje overdreven.....
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:03 schreef tomtomaat het volgende:
Mwoah om Jaspnars een minpunt te geven voor een antwoord dat pas 3 uur later is gecheckt lijkt me een beetje overdreven.....
eens...(het is veranderd)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker als het midden in de nacht is, mensen die om 3 uur nog wakker zijn zijn om zeven uur waarschijnlijk niet meer op
Jeetje wat een oplomst.Vaker voorkomende vraag?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
Organization of Petroleum-Exporting Countries
Inderdaad. Dubai is een deel van de United Arab Emirates en dta land is lid, en heeft ook een olie-industrie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:28 schreef Yankee het volgende:
Oostenrijk
Inderdaad, De_Hertog +1quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:33 schreef De_Hertog het volgende:
Oh nee, dat is olie, gazprom natuurlijk
Klopt, Pommeren was de andere. Silezië bevatte oa Breslau, de derde stad van Duitsland, en een belangrijk industriegebied in Opper-Silezië. Vrijwel de gehele Duitse bevolking werd verdreven of vermoord, en nu nog steeds speelt de angst voor Duitsers die het gebied van hun voorouders terug willen een rol in het Poolse EU-lidmaatschap.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:41 schreef Yankee het volgende:
Silezie?
J. Edgar Hoover, tomtomaat +1quote:
Dat heb ik ook net gelezenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:49 schreef ScottTracy het volgende:
Hm net te laat. Hij werd ook jarenlang afgeperst door de maffia zeggen ze
Heb het gehad bij het vak international organised crimequote:
quote:
In één keer goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:03 schreef ScottTracy het volgende:
Sergio Leone over Clint Eastwood?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:12 schreef tomtomaat het volgende:
Thimoty McVeigh?
quote:
neequote:
+1 De_Hertogquote:
Heb er zelf eenquote:
Exactquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:16 schreef skittelman het volgende:
de servaasbrug?
ik dacht dat het me niet meer ging lukken na 2x 20sec te laat te zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Exactskittelman +1
[ afbeelding ]
yup 1888quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:22 schreef tomtomaat het volgende:
Sparta?
quote:
Dat heb je goed geradenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker als het midden in de nacht is, mensen die om 3 uur nog wakker zijn zijn om zeven uur waarschijnlijk niet meer op
lijkt er wel op --> http://www.travel-guide.nl/logos/good-bookers-logo.jpgquote:
we komen in de buurt -->quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:12 schreef tomtomaat het volgende:
ANVR?
Stichting Garantiefonds Reisgeldenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:15 schreef GimmeGore het volgende:
SGR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |