Die jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef Remzz het volgende:
Bedoel je Radar?
Filmpje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:07 schreef Honky het volgende:
Kassa is sowieso een kansloos programma. Ze nodigen alleen maar lui uit om ze af te branden. Was lachen toen er iemand kwam van de cereals. (Het onderwerp van die aflevering was dat er teveel suiker in zat) Die gast lulde kneusje Felix helemaal van tafel.
Ja maar kom op, die werknemers van Ziggo komen helemaal daar heen. Ze hadden ook nee kunnen zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik wist gewoon dat hier een topic over geopend zou worden.. Tevens TT Fail. En ooh ja : Ziggo.
.
Oké, het is goed van ze dat ze zijn gekomen want anders was het Ziggo :quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja maar kom op, die werknemers van Ziggo komen helemaal daar heen. Ze hadden ook nee kunnen zeggen.
Ja misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb werkelijk nooit problemen met bedrijven die diensten aanbiedenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:18 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Oké, het is goed van ze dat ze zijn gekomen want anders was het Ziggo :![]()
![]()
![]()
![]()
geweest maar, het is niet zo dat ik nu zoiets heb van ''Ja, ze zijn gekomen dus schijt aan het feit dat ze klanten behandelen als vuil, klanten soms meer dan een half uur laten wachten etc. etc...''
.
Het ligt aan jouw.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb werkelijk nooit problemen met bedrijven die diensten aanbieden
Waarom & waarom?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:34 schreef Goofisch het volgende:
Ik was daar ook voor uitgenodigd.
Maar ging niet uiteraard
QFTquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef defibrillator het volgende:
wat denken ze wel niet, we kunnen alles zonder na te denken ondertekenen en als we het niet goed vinden schakelen we tros radar of kassa of wat dan ook in..
Cool, link?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:07 schreef Honky het volgende:
Kassa is sowieso een kansloos programma. Ze nodigen alleen maar lui uit om ze af te branden. Was lachen toen er iemand kwam van de cereals. (Het onderwerp van die aflevering was dat er teveel suiker in zat) Die gast lulde kneusje Felix helemaal van tafel.
Omdat.quote:
Zo ook met KPNquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef defibrillator het volgende:
Wat een VERSCHRIKKELIJK wijf die blonde doos. En die 65 plus babyboomerswat denken ze wel niet, we kunnen alles zonder na te denken ondertekenen en als we het niet goed vinden schakelen we tros radar of kassa of wat dan ook in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |