Er zitten ook altijd van die schreeuwtokkies die alleen uitspraken doen als 'Over de rug van de hardwerkende manquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef Adelante het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die hoogstaande persconferentie
Watquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef MDMAtjuh het volgende:
computers kunnen toch helemaal niet praten? :\
Uiteraard wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef MDMAtjuh het volgende:
Zou je hem op videoband kunnen opnemen? Mag evt. over de Ferrari'squote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop stelt de HD-recorder vast in, iemand een kopie?
Op 5 lichtmetalen banden in een kistje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zou je hem op videoband kunnen opnemen? Mag evt. over de Ferrari's
Als je het kunt redden om de band voor 1800 hier te krijgen wil ik de videorecorder nog wel even aansluiten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zou je hem op videoband kunnen opnemen? Mag evt. over de Ferrari's
Om je leed te verzachten kun je hier een gratis tas aanvragenquote:
Microsoft Samquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef MDMAtjuh het volgende:
Gebruik dan ook de functie dat ze jou bellen, kost het je nog niets.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:38 schreef Nemephis het volgende:
Vrijwel dagelijks problemen met Ziggo hier... Die hele helpdesk van hun, die heb ik betaald aan telefoonkosten
Het Radar Testpanelquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef Trusten het volgende:
[..]
Om je leed te verzachten kun je hier een gratis tas aanvragen![]()
http://www.trosradar.nl/index.php?id=testpanel
ik ook nietquote:
Huh bestaat zo een functie dan? Waar vind ik dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gebruik dan ook de functie dat ze jou bellen, kost het je nog niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |