Oh please zo'n gek woord is simp niet en om hem maar direct in te koppen elke man hier op Fok is wel een keertje op een gegeven moment een simp geweest. Iets wat je eenmaal in je leven doet en daarna nooit meer, daarom post die verhalen zodat ik me iets beter ga voelen.quote:
Je bent anders de enigste die de term kent..quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh please zo'n gek woord is simp niet en om hem maar direct in te koppen elke man hier op Fok is wel een keertje op een gegeven moment een simp geweest. Iets wat je eenmaal in je leven doet en daarna nooit meer, daarom post die verhalen zodat ik me iets beter ga voelen.
Alle woorden op UD zijn gekquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh please zo'n gek woord is simp niet en om hem maar direct in te koppen elke man hier op Fok is wel een keertje op een gegeven moment een simp geweest. Iets wat je eenmaal in je leven doet en daarna nooit meer, daarom post die verhalen zodat ik me iets beter ga voelen.
Haha, sommige mannen durven het niet toe te geven ja dat is wat anders. Maar elke man heeft wel dat moment in zijn leven waar hij de simp was, ... en degene die zeggen ik ben het nooit geweest. Wel die liegen ... de vraag is ben je man genoeg om je verhaal te posten hoe je de simp uithogn. Ik niet...quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Natuurlijk is niet elke vent een simp geweest ho
een simp uithogn? ik denk dat je morgen spoorslags naar de computerboer moet gaan om een nieuw klavier aan te schaffen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, sommige mannen durven het niet toe te geven ja dat is wat anders. Maar elke man heeft wel dat moment in zijn leven waar hij de simp was, ... en degene die zeggen ik ben het nooit geweest. Wel die liegen ... de vraag is ben je man genoeg om je verhaal te posten hoe je de simp uithogn. Ik niet...
Nou, kom dan op met je simp-verhaal.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, sommige mannen durven het niet toe te geven ja dat is wat anders. Maar elke man heeft wel dat moment in zijn leven waar hij de simp was, ... en degene die zeggen ik ben het nooit geweest. Wel die liegen ... de vraag is ben je man genoeg om je verhaal te posten hoe je de simp uithogn. Ik niet...
Dat dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:59 schreef zomaareennaam het volgende:
een erg wazige vraagstellng moet ik zeggen - je wilt iets weten maar stelt de vraag op zo'n suggestieve manier dat er gewoon niet echt veel normale antwoorden mogelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |