But it's wrong!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij/hij ziet er echt wel cute uit als ze zo lacht op het eind
Niet beter, want duidelijk neptietenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar toch wel knap hoe ze eruit kunnen zien, beter dan veel echte vrouwen.
Nou, als ik moest kiezen tussen die uit dat gifje of een pitje... Maarja, ik heb dan ook geen penisnijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Niet beter, want duidelijk neptieten
Ja en dat lichaamquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij/hij ziet er echt wel cute uit als ze zo lacht op het eind
Ik zou hem/haar nog doen ook. Men. Weliswaar zou ik niet omlaag kijken, maar toch.quote:
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo isquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zou hem/haar nog doen ook. Men. Weliswaar zou ik niet omlaag kijken, maar toch.
Dus omdat het een soep is wil je het met het doen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat eerste plaatje is gesoept, knap gedaan, maar gesoept. Jammer trouwens, had het ermee kunnen doen
Nee, als het geen soep was geweestquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dus omdat het een soep is wil je het met het doen?
Sick dude ...quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is!
Hou is op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me door hem/haar laten doen en mezelf voorhouden dat het gewoon een voorbinddildo is!
dus als de piemel geen soep wasquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, als het geen soep was geweest
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ingewikkeldquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als de piemel geen soep was
De penissen van shemales zijn meestal niet functioneel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duurt wel ff voor bij jou een kwartje valt zegquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dus als de piemel geen soep was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |